Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz csongi #16915 üzenetére

    Ha nincs kellő szállítás, akkor nem egyenlítődnének ki a hőfokok, és ugye pont ezt tapasztaltam, amikor TÉNYLEG NEM volt elég szállítás.:R És valóban, ilyenkor biztosan megnő a párolgás, meg esetlegesen felmerül az elforrás lehetősége is: az a pár nap, amíg így jártam simán lehet felelős mondjuk fél literért is... vagy az ég tudja mennyiért. (Láttam én 102 fokot a KOSO mérőn egyik leállításkor, csak azért mondom: annyira nem volt nyerő, de a költözés miatt nem volt időm foglalkozni vele, "pár percet kibír" jeligére mentem vele melóba meg vissza.:() De mondom: feltöltés után helyreállt a rend, azóta tökéletesen alakulnak a mért hőfokok.:C Ennek ellenére, a jövő héten kap egy átmosást + friss folyadékot.:K Tuti ami fix...

    Ui: még mindig két hőmérőm van, és azóta, hogy alumíniumfóliával beburkoltam a xenon izzó kábelét, már nem is szokott lefagyni, szóval azért is voltak normális logjaim a hideg oldal hőmérsékletének alakulásáról. Sajnos a meleg oldalt csak a KOSO-n nézem, az nem logolt, de ha szét lesz kapva, lehet rakok be még egy hőmérőt, és logolom azt is.:)) Mondjuk a log kapacitása is véges, max. kidobom a külső hőmérséklet értékeket, mert az úgyis le szokott fagyni a xenon hatására, sajnos a motor elejében van, szóval durvábban szembesül az RF zavarással.:DDD Szerk: közben eszembejutott, hogy mi lenne, ha nem is még egy digitális hőmérővel szórakoznék, hanem egyszerűen rácsatlakoznék a KOSO jelvezetékére, és azon mérném a feszültséget... Sokkal egyszerűbb kivitelezni, ráadásul az analóg mérő nem is tud lefagyni, és még további beruházásra sincs szükség (még egy adapter a vízkörbe). Lehet, hogy ezt játszom majd be.:))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák