Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #16926 üzenetére

    Szerintem ne "szakérts" olyan témában, amiben hiányosak az ismereteid.:D
    CVT a T-Max. De van benne egy szekunderjhajtás is. Papi nyelezte: ennyike.

    Nem tudom mit kell rágörcsölni, hogy egy 400-as nem mehet úgy, mint egy
    500-as. Egyes modellek szerint a dongó nem lehet képes repülni. A dongó
    meg másképp tudja... Nem a tényeket kell tagadni, ha a modell a hibás...:D
    És nem kell többet belelátni egy hozzászólásba, mint amennyiről szólt.:R

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #16926 üzenetére

    Egyébként abban más a T-Max, mert a rugózatlan tömege sokkal kisebb, ezért
    van szükség szekunder hajtásra (a motorblokkját a vázban hordja, nem a hátsó
    keréken). Egészen motorkerékpárokra hajaz a meghajtás: az újabb modelleken
    az is szíjas. De ettől még nem félautomata duplakuplungos vmi! Hanem CVT.:)

    2004-ig volt karbis és (jól írod, hogy) "csak" 40 lovas (szóval bőven nem 50-60!),
    valamint, ha gyári hajtása van, akkor azt nyomatékmaximumra állították, s nem
    teljesítménymaximumra. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban, itt megnézheted...
    (Hint: messze nem áll rendelkezésre mind a 40 paci a gyorsításhoz. Csak 33.)

    Na és, ha nekem kipörög a 30 LE-re a gép az "okosított" hajtásom miatt, akkor
    akkor mi abban a hihetetlen és meglepő, hogy tud tartani egy 10%-kal erősebb,
    de 15%-kal nehezebb motort? És nem, nem típusokat hasonlítottam.:N Hanem
    egy adott szituban 2 db konkrét motort (amik műszaki állapotát nem tudhatjuk).

    De tuti, hogy a papi benne volt a versenyben/le akart nyomni, nem sikerült neki:
    ha leszarta volna az egészet, nem vár meg megdicsérni a gépet, hogy jól megy.
    Ennyit akartam írni. Minden más szócséplés és túl van tárgyalva. Mindenesetre
    meglepne, ha gyárilag 7,5 mp-et "kéne" tudnia egy (öreg) T-Max 500-nak. Mivel
    akkor hova lenne értelme feltuningolni, J.Costa varióval, másodperceket nyerve?

    Sajnos ez a videó is mobillal műszerfalat kamerázós, de a leírásban pl. őszinte:
    Today we test the J Costa Evo 2 Racing Variator.
    Stock 0-60 for T-max: 9 Sec
    With Jcosta Evo II Racing Variator: 6:20
    Shaving almost 3 secs off! Man, this thing is AMASING!!!

    Ha az összes mérése mérési hibával terhelt, még egymáshoz képest mond vmit.

Új hozzászólás Aktív témák