-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #16926 üzenetére
Szerintem ne "szakérts" olyan témában, amiben hiányosak az ismereteid.
CVT a T-Max. De van benne egy szekunderjhajtás is. Papi nyelezte: ennyike.Nem tudom mit kell rágörcsölni, hogy egy 400-as nem mehet úgy, mint egy
500-as. Egyes modellek szerint a dongó nem lehet képes repülni. A dongó
meg másképp tudja... Nem a tényeket kell tagadni, ha a modell a hibás...
És nem kell többet belelátni egy hozzászólásba, mint amennyiről szólt. -
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #16926 üzenetére
Egyébként abban más a T-Max, mert a rugózatlan tömege sokkal kisebb, ezért
van szükség szekunder hajtásra (a motorblokkját a vázban hordja, nem a hátsó
keréken). Egészen motorkerékpárokra hajaz a meghajtás: az újabb modelleken
az is szíjas. De ettől még nem félautomata duplakuplungos vmi! Hanem CVT.2004-ig volt karbis és (jól írod, hogy) "csak" 40 lovas (szóval bőven nem 50-60!),
valamint, ha gyári hajtása van, akkor azt nyomatékmaximumra állították, s nem
teljesítménymaximumra. Hogy ez mit jelent a gyakorlatban, itt megnézheted...
(Hint: messze nem áll rendelkezésre mind a 40 paci a gyorsításhoz. Csak 33.)Na és, ha nekem kipörög a 30 LE-re a gép az "okosított" hajtásom miatt, akkor
akkor mi abban a hihetetlen és meglepő, hogy tud tartani egy 10%-kal erősebb,
de 15%-kal nehezebb motort? És nem, nem típusokat hasonlítottam. Hanem
egy adott szituban 2 db konkrét motort (amik műszaki állapotát nem tudhatjuk).De tuti, hogy a papi benne volt a versenyben/le akart nyomni, nem sikerült neki:
ha leszarta volna az egészet, nem vár meg megdicsérni a gépet, hogy jól megy.
Ennyit akartam írni. Minden más szócséplés és túl van tárgyalva. Mindenesetre
meglepne, ha gyárilag 7,5 mp-et "kéne" tudnia egy (öreg) T-Max 500-nak. Mivel
akkor hova lenne értelme feltuningolni, J.Costa varióval, másodperceket nyerve?Sajnos ez a videó is mobillal műszerfalat kamerázós, de a leírásban pl. őszinte:
Today we test the J Costa Evo 2 Racing Variator.
Stock 0-60 for T-max: 9 Sec
With Jcosta Evo II Racing Variator: 6:20
Shaving almost 3 secs off! Man, this thing is AMASING!!!Ha az összes mérése mérési hibával terhelt, még egymáshoz képest mond vmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fotók, videók mobillal
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Házimozi belépő szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gitáros topic
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen