Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz kcsa #17002 üzenetére

    Tudom, ezt mondják, viszont vannak ismerőseim, akik szeretik, ugyanígy ingáznak és néha túráznak a cbf600-zal, persze van, aki nagyobbra cserélné lassan. Én alig mentem vele 100 km-t, az oktatómotorral voltam kétszer forgalomban, ennyi a 4 hengeres motorélményem. Tetszik. Ha nem jön be, jöhet egy 2015-ös sh, pár év múlva, olcsóbbért, nem? :D

    (#17001) Hauptmann: Egy idő után biztos megunom a folyamatos váltást. Ma viszont egyszer üresbe raktam kettes helyett a tanulómotort. Hétvégén strandröpin rosszul érkeztem vissza, bal nagy lábujjam full lila, megszenvedtem minden váltást. Oktató meg lecseszett, hogy a motor terhelés nélkül felpörgött 3 ezerig és onnan raktam 2-esbe. Mintha ez lett volna a legdurvább nyüstölése a mocinak. :D A fazer is tetszik, bár ez naked, az csak alkalmi motor...
    Látom emberek tapasztalatait, hogy a kezdő 600-as után egy 1000-es kéthengeres milyen nyomatéktengernek érződik (megjegyzem, egy 1200-es négyhengeressel sincs gond), én is örömmel végigjárom a létrát. A 125 és alatta lévő kategória úgyis kimaradt.

    [ Szerkesztve ]

  • yodamastah

    őstag

    válasz kcsa #17002 üzenetére

    "Így meg csak pénzes ficsúrok (és/vagy megfelelő hátszéllel rendelkezők) szórakozása."

    Ha ezt nézzük, akkor a versenyzés már a mezitlábas klubverseny szinten is pénzes ficsúrok szórakozása. Amatőr gokart, vagy MZ kupa szinten is az megy hogy akinek több pénze és ideje van szabályoknak megfelelő jobb tehcnikát építeni / sokat edzeni stb, az előnyben lesz.

Új hozzászólás Aktív témák