-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Burt1793 #19764 üzenetére
Viszont egy 300-assal már el lehet menni nagyobb távra, nem kell a lakókocsi...
BLOG:
Javítgattam tegnap pár hibát: leszakadt egy kábel, egy másik meg törött volt... Viszont bekötésre kerültek a visszajelzőim! Világításra ugye gyárilag volt rajta, de azt anno átalakítottam indexvisszajelzővé, szóval most lett rajta újra: ez triviális... Venti működés visszajelző szintén pipa: sosem volt rajta, de azért jópofa! (Tesztelni is sikerült, mert mire beérek a céghez pont be szokott kapcsolni a venti.)A legviccesebb viszont a akku LED-je: az sem volt rajta gyárilag, sőt! Igen ám, de akkor mi hajtsa meg? Ha 12V-ot kap, világít: juhú! Kéne vmi logika, ami kapcsolja.
Logikus válasz: UTCOMP! Hiszen tudja figyelni az akkufeszt, sőt, már korábban is be volt állítva a riasztás túltöltés esetére (14.8V-nál becsipog): sima liba? Ja nem! Nem lehet egyszerűen megoldani, mert nincs ilyen 12V-os kimenete... Egye fene: 5V hajtja a relét, az kapcsolja a LED-et, ezen ne múljon... Igen ám, de nem lehet ezt a kimenetet akkufesz alapján vezérelni. Itt kezdett a dolog kicsit bosszantani...
Olajnyomás, hőfok, meg sebesség alapján tud kapcsolni... De akkufesz?! Felejtős! Viszont csak van benne egy akkufesszel kapcsolatos megoldás! Letiltja az 5V-os kimenetet, ha az akkufesz egy adott érték alatt van - mivel ebből arra következtet, hogy nem jár a motor, tehát nem baj, ha nincs olajnyomás. Ez már felhasználható!
Logika: a LED mindig világít, kivéve, ha az UTCOMP 5V kimenete aktív (5 lábú relé fordított bekötésével megy), az 5V-os kimenet meg alapból mindig aktív, ha a jármű sebessége ">-1"-nél (mindig teljesülő feltétel), viszont tilt, ha adott fesz nincs meg.
Voila! Tökéletesen kapcsolgatja a LED-et. És én mondom meg, milyen fesznél.
Tök jól néz ki: a gyújtás ráadásakor a LED felvillan (kvázi mutatja, hogy működik), majd ugye szépen sötét marad, ha alapból megvan a 12.4V (hasraütöttem, de ez átállítható). Menet közben meg, ha ez alá esik a mért fesz, az már régen rossz... És igen: sajnos előfordul. Venti + xenon, és az alapjárati szolid töltés esete... Amúgy abban reménykedem, hogy az új fesszab valamennyit ezen is* segíteni fog. *: meg mondjuk nem volna hülyeség, ha világítás nélkül nem szaladna el 15V-ig.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen