-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
csongi #21874 üzenetére
Bár nem tervezek új motort venni, de várom a linkeket az ajánlataidról!
Visszaraktam a Polini kontrasztot (kb. 10 perc munka), de többet ki se veszem:
gyorsulást nem tudtam mérni, mert akkora dugó volt délután, hogy eszméletlen,
ellenben seggre kellemesebb, nekem ez elég. A kuplung továbbra is hamar nyit.A fogyasztásmérő úgy jön a képbe, hogy akkora fojtást ad* a rendszerbe, hogy
nagy terhelésen nullára csökken az üzemanyag nyomás. Elképzelhető, hogy a
benzinszint ilyenkor a normálisnál lejjebb megy, tehát szegényedik a keverék...
De ahogy kcsa írja, csak kis zsebpénzt kell rákölteni, és tisztábban látok majd.A gyertyakép alapján amúgy dús. Hidegen pöcc-röff szívató nélkül... Szaga dús,
sőt, még dúsítottam is az alapjáraton, mert nem vette megbízhatóan a nyélgázt.
Melegen levegőt kell neki adni, szóval dús. A fogyasztás pedig nagyjából egész
lityivel több, mint a normális: azt hiszem, ennél több infó nem kell. Ellenben azt
nem tudom nézni menet közben, hogy nyelezéskor elszegényedik-e, vagy sem.
Ha lesz AFR mérőm, majd logolom. Nézni akkor se tervezem - majd grafikonról.
Azért sem tervezem, mert nincs helyem egy újabb műszernek, de ha lenne, hát
az egyik legjobbról (AEM), azt mondják, hogy mellesleg nem vízálló. Nem nyert.Jó lesz nekem a kijelző nélküli, aminek a 0-5V-t kimenetét tolom a CSV-be.
*: tudom, mert én csináltam ilyenre. Ám még az a projektem is folyamatban van,
hogy kimérem a valós karakterisztikáját, utána tényleg pontosan fog végre mérni.
(Jelenleg simán téved 0,5L körül 100 km-en, és hiába húzom utána, ha másképp
megyek, akkor meg a másik irányba téved: ez ilyen, de majd egyszer jobb lesz.)Szerk: ennél a motornál normális, hogy motorféken beledurrog a kipuba. Amikor
a szerelő túlságosan elszegényítette, akkor ez hatványozottan jelentkezett. Sőt,
akkor már a gázreakció is szar volt. Visszavittem, picit csavart rajta, és jó lett.
Nekem is csak ennyi lenne a teendő, ha nem cserélem le az úszót tavaly.
Ja és amiért beírom: most egyáltalán nem durrog a kipuba.Mondtam, hogy dús?Szerk: hogy ne csak gyorsulás fotó legyen (ma ugye nem is készült a 40-45-ös
konstans tempó miatt a sorok közt), berakom, hogy felforraltam a hátsó kereket:[ Szerkesztve ]