Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #22751 üzenetére

    Hát igen, 20 km/h alatt nem igazán lehet haladásról beszélni, az már pont a
    leoldott kuplung tartománya. Nem barátja sem a blokknak, sem a hajtásnak.

    yodamastah: jó, hogy érezhető, de alkalmatlanná tenné városi használatra?
    Azt azért nem hinném... AKKORA különbség csak nincs... Persze lehet.:B
    Nem tudhatom, mert sose próbáltam. A BMW-t is a városban láttam, habár
    nem a legnagyobb dugóban, hanem az Egéren. Ott nem tűnt esetlennek.:D

    Amúgy anno 400-as Maját szerettem volna (látatlanban!), aztán hallottam a
    tulajoktól, hogy Bp-en belül nem kellemes vele közlekedni, így kihagytam...
    (Nekem a 180-as Maja is kiváló volt, csak hiányzott belőle még néhány LE.)

    Madison ahhoz képest emlékszem, egy nagy ladiknak tűnt, és eléggé meg
    is bántam elsőre, hogy megvettem. Aztán megszoktam. Utána már a Maját
    éreztem kicsinek, és a Madisont jónak. Meg aztán, azt az erőt nem tudja a
    175 ccm. Az SH még egy érdekes állatfaj. Gázra seggbe rúg, mintha hű de
    nagyon erős lenne, aztán hirtelen elfogy, mintha torpanna... Valószínűleg ez
    a gyári hajtás hangolása miatt lesz, vagy nem tudom. Mindenesetre nagyon
    lehet vele menni a városban, azt aláírom, de ettől még bőven nem pici motor.
    Ha már ultimate városi seggrakéta, akkor a Benelli Velvet 400: egyszer ugye
    volt szerencsém menni vele, az azért szedte a lábát. És itt jön a csavar: AZ
    SE annyira pici motor, mint az ember elképzelni olyan túlzó leírások alapján,
    hogy 50-es vázban 400-as blokk. Nagyjából akkora volt, mint a 180-as Maja.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák