Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Tothgera30 #24036 üzenetére

    Na, most megfogtál: 2T tuning az nekem kínai.:D Annyit "tudok", hogy egy 2T
    motor nagyon érzékeny a gázcserére, így főleg rezós dobbal szokták az égbe
    tolni a teljesítményt... Cserébe ezt csak szűk fordulatszám-tartományon tudja,
    s oda bizony fel kell pörgetni: megfelelő kuplung/varióbeállítás elengedhetetlen.

    Attól tartok, hogy a fordulatszám csökkenése agyonvágná a teljesítményt, így
    amit eddig mondjuk félgázon tud, a jövőben nagyobb gázon tudná: nem biztos
    szerintem, hogy ezzel fogyasztáscsökkenés lenne elérhető. Ill. ha csak variót
    akarsz cserélni, mindenképpen utánanéznék, hogy valóban adott típushoz van
    méretezve, mert ha nem, ugyanúgy kell hangolgatni görgőcsereberével, mint a
    gyárit is hangolgathatnád. Pl. ha mondjuk van benne hézagoló, akkor azt ki is
    lehet venni, amitől picit lomhább lesz az elindulás, de nőhet a végsebességed,
    feltéve, hogy össze tudja tolni a tárcsákat. Ha nem, hát jöhet a csúszógörgő...

    Szerk: utoljára 125 4T-t tuningoltam a hézagolós módszerrel...:DD Végre sokat
    javult, viszont az elindulásai botrányosan lomhák lettek. Majd kapott egy szett
    Dr.Pulley-t, és megtáltosodott. Totál más lett vele menni, sajnáltam visszaadni:
    kölcsönbe volt nálam huszi.gyb jóvoltából. De végül egy futár srác széthajtotta,
    akinél szintén kölcsönbe volt (:((() így amikor occón megvehettem volna tartalék
    motornak, inkább elengedtem a dolgot. Pedig kétszer kihúzott a szarból előtte!
    Szerk2: a 180-as Maján is kivettem a hézagolót. Csökkentette a fogyasztást...
    Kockázatokról és mellékhatásokról kérdezze meg kezelőorvosát, szerelőjét!:D

    Ui: nem látom a rendszámot a Szkarabeuszon.;] Most akkor 100-as, vagy...:DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák