Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz nyogo83 #25106 üzenetére

    Na, köszi, ez már jó kiindulás... Szóval akkor alapvetően azért eszi, mert 5W, és mert legtöbbet ilyen 15 km környéki utakra van használva, aminek csak a végére melegszik be, magyarán jobban járnék, ha elfelejteném a "hidegre optimalizálást" mivel már eleve kopott, és kapja meg ismét a gyárit? Mondjuk amikor mondtam a szerelőnek, hogy mit töltöttem bele, fennakadt a a szeme, hiába gyári, meg 300V. Azt mondta gyorsan öntsem ki belőle, és vegyek bele 10W40-et. Furcsállottam... Melegen ugyanis 1.3 bar-ra is lemegy alapjáraton. Nem hinném, hogy az 50-esnél "vékonyabb" olaj jót tenne neki olyankor. Ez ilyen, erre van kitalálva, viszont mikor télen szinte végig hideg, és végig a nyomáshatároló dolgozik, az se tetszett. Nem ugyanaz a klíma, mint mondjuk Dél-Olaszországban, vagy hova is szánták...:R

    Szerk: amúgy lehet, hogy már keverednek az emlékek, mert tuti volt Motul 15W50 benne talán még az 5100-asból, meg az emlegetett 300V is, csak abban már nem vagyok teljesen biztos, melyikbe mennyi km ment mire cserélve lett, ha egyáltalán. De ilyen mértékű fogyasztást szerintem kizárólag a Xado 5W50-ből produkált.:R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák