Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz huszi.gyb #258 üzenetére

    Szép gép, de ha már lúd: dobj rá ~2,5 millát, megkapod szinte újan ABS-szel.
    Amúgy azt mondják, hogy marhajó túramotor. Ahhoz képest, hogy milyen egy
    eszement ereje van, meg van hozzá a tömege is, ezért inkább túra, mint sport.

    De ezt csak úgy hallottam: nem nagyon mernék menni vele. Turbo nélkül sem.

    Ui: természetesen ezt a gépet is láttam, amíg a Madisont szerelgették.:R

    HGabor89: üdv a klubban: már csak a jogsi kéne, és mehet a gurulás... Nem
    kell meglepődni, ha még nem sokat motoroztál, akkor először azt kell szokni.
    Szerintem nem kell elsőre bemenni az autók közé. Szokni kell a motorozást,
    szokni kell a gép méreteit. Ha "kacsázol" (még) pláne veszélyes kicentizni.:D

    Szerk: pár év, s pár ezer km városi tapasztalat után ültem rá a Madisonra, de
    hazafelé úgy éreztem, hogy egyenesen sem bírok vele menni... Ma meg már
    azt nem értem, hogy miért, de akkor is így volt. Megszoktam, megszerettem.
    Utána a Maja tűnt nagyon furának. Aztán visszaszoktam stb.:D Nemrég meg
    már elég sűrűn kellett váltogatnom (féktárcsapara miatt), hogy mindkét gépet
    ugyanúgy rögtön "érezzem", már az első méterek után. Ahogy kell...:))

    Ráülnék akármelyik gépre (akár a 250-es Majára), tuti nagyon furcsa lenne...
    Ha valamiről már van elképzelésem, az a Nexus. Azt is izomból kell dönteni.
    (Pontosabban nyilván kormánymozdulatokkal, de érezni a nagyobb tömeget.)

    AndrewTdi: forgalmimban 199 kg van, de ezt nem hiszem el. A Majánál 168.
    Neten 178-at írnak száraz tömegére. Feltankolva, meg olajozva 200?! Háát...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák