Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • astrojoe12

    tag

    válasz DigitXT #27776 üzenetére

    Most volt időm ránézni a burgura és fény derült pár dologra. A gázkarnál lévő elektromos vezeték a markolat fűtés. Ezen kívül van még két bovden, mindkettő a folytószelephez megy. Az egyik nyitja, a masik zárja. Úgy latom azért van két bovden, hogy ne legyen holtjátéka a szelepnek és mindig ugyanoda álljon vissza. (A húzó bovdennek azért megvan az állítható holtjáték.) A pillangó szelep tengelyén, a túloldalon, van egy potméter szerű szenzor, az adja a gázkar állást a vezérlésnek. A pozíciója állítható, be van jelölve festékkel az eredeti állás.

    Ezen kívül van egy automata szivató, amit ki kellett takaritani, van az injektor és a légszűrő házban egy levegő hőmérséklet szenzor (IAT). Teljes körű takarítás után, főleg a szivató volt szutykos, simábban reagál a gázra.

    És igen, az injektor miatt 1 literrel kevesebbet eszik, mint a Madison.

    "az igazság még ennnél is nyomasztóbb. A világ vezetői nem elég okosak, hogy olyan gonoszak legyenek, ahogy azt hiszitek..."

Új hozzászólás Aktív témák