-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #28226 üzenetére
Ha levonjuk az apróságokat, akkor kijön hogy 52,6A, ami 12,5V-on 657W.
Láss csodát, 3 évvel ezelőtt is ilyesmit számolgattam. Csak akkor még az
ólom savas akku belső ellenállását becsültem 20mOhm-ra. Ez meg 10. -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #28226 üzenetére
Jelentem annyira dzsuvás volt a karbi, hogy arra nincs megfelelő kifejezés...
A fúvókák karbitisztító, ultrahangos mosó, kompresszor (!) kombóval lettek
végül átjárhatók, szó nincs arról amikor a szerelő csak belefújt az út szélén.Leengedtem a benzint is, jó pár pici apró törmelék úszik benne, ám a végén
csak kíváncsi voltam, hogy beröffen-e. Nos abszolút nem, de a lifepo4 bírja.Egyelőre ennyi: pár másodpercig dohogott szóval kell legyen szikra, viszont
mintha benzin nem lenne. Igaz üresnek jelzi, de a nyomás még felépül.
Apropó nyomás... konkrétan a lezárótű bele volt rohadva a helyére, szóval a
korábban látott nyomás vélhetően csak a karbi előtt épült fel, benne semmi.Az úszó meg full sárga már, de talán még úszik valamennyire. Semmi se jó:
erre mondják, hogy a Jurrasic Worldben a 20-30 éve ott rohadó alias "fellelt
állapotú" autóban nem biztos, hogy elég egy akku csere... Nyehehe.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Milyen házat vegyek?
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...