Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • longwild

    aktív tag

    válasz huszi.gyb #3129 üzenetére

    valahogy így. Megértem mondjuk, mert szabadságolás, nyár, motoros szezon, lassan be kell látni, ha be is vállal valami szerelő nagyobb melót nyáron, akkor is a gyorsan pörgethető görgő, szíj, olajcseréket nyomják.

    De. Az 1-es pont az, ami miatt a márkaszerviz megkeresésre került ~1,1 éve. Azóta a probléma megvan, most már ideje lenne megoldaniuk vagy legalább elkezdeni keresniük, mert eddig csak computerezés volt, meg hogy az ECU a bűnös. ECU-t is szereztem hulladék áron vadi újat (hozzátenném teljesen saját szakállamra, mert láttam rajtuk, hogy ha benyelem, hogy az ECU a szar és nem adok ki 130e ft+áfát, akkor lényegében itt meg is áll a történet, nem lesz további diagnosztika, szenzorok méregetése stb, hiszen szerintük az ECU a szar)

    Az új ECu-t berakták, természetesen hidegen az is magas alapjárattal indul, így állapodtunk meg a Júli 18-ban... Mivel akkor ezek szerint egyik ECU sem rossz, hanem valahonnan rossz értéket kapnak, ami megbolondítja őket. Na ezt kéne most kideríteniük, hogy honnan jön rossz érték.

    Még gyári, vadi új vízhőm. szenzort is csomagoltam a hibalista mellé. Ezután még marad a RPM szenzor és a főtengely környékén a fals levegő szívás. Tehát nem mondom, melós, de sok lehetőség már nincs, hogy kiderüljön, mi sz**at több mint egy éve...

    Ugyhogy remélem, hogy becsületesek lesznek és a nap végén azzal keresnek, hogy Főnök! Szétborítottuk a gépet, atomjaiban van, nem tudtuk még összerakni ezért csak holnap este lehetne érte jönni. Ekkor nyugodt leszek.
    Ha ma mehetek érte, akkor nem leszek nyugodt....

    [ Szerkesztve ]

    szoftver szakmabeli && Beverly250

Új hozzászólás Aktív témák