-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #4394 üzenetére
Ha találsz bontott blokkot, szólj. (Nem nagyon fogsz szvsz, de egy próbát megér.
) Meg előtte személyesen is szemrevételezem, hogy mégis mi a stájsz van az én blokkommal/fogaskerekeivel. Amúgy kicsit nehézkesen megy a megértés nekem, mert az a "3 rétegű" fogaskerék hajtja elvileg a nagyot (a hátul lévő nagyobb fogaival, ami a szervizes képeken egyáltalán nem látszik, viszont a shopban lévő képen (lásd lejjebb, vagy korábban) oldalról igen. Nevezzük akkor ezt közlőfogaskeréknek. Viszont a nagy (nevezzük indító fogaskeréknek) van megkopva durván (a kicsit meg még nem láttam képről sem)... Éééés a 311. oldalon mutatja be a szabadonfutót, ahogy az a lendkerékhez kapcsolódik, és hogyan kell összerakni.
Magyarán, ha és amennyiben jól értem, az indító fogaskerék többet nem foroghat egyáltalán, amint a motor beindult, és az indítózást abbahagytam (ergo a közlőfogaskerék sem, ami hozzá fixen kapcsolódik), kivéve, ha a szabadonfutó beszart (csörgés?): ez történhetett valamikor korábban, ami "megviselte" az indító fogaskereket? Esetleg megfordítva: ha a motor nem akart átfordulni akármilyen okból, a közlőfogaskeréknek meg mégis sikerült... De az éktelen recsegéssel járna, nem? Meg aztán nem nagyon akarna egy ilyen után többet beindulni a motor, ha nem tudnak összekapaszkodni a fogak, márpedig indítási gondom nem volt. (Már olyan, hogy a főtengely ne forogna...) Esetleg nem oda való típusra lett cserélve, és ezért koptak ilyen sajátosan "össze"?
Megjegyzem: a linkelt 20K-s fogaskerék is Majesty-hez van írva, aztán a Madisonnál szerepel. Lehet, hogy néhány alkatrész kompatibilis: szokták keverni a blokkot a Burgmannal, Majestyvel, de ha jól tudom, egyik sem 1:1-ben.
Majánál valami ilyesmi volt. Itt ugye a ricni alapján egyértelmű, mi forgatja a főtengelyt, és vica versa, viszont a lendkerék nem azon az oldalon volt, az nem zavart be az értelmezésbe.
Amúgy ángliusék starter clutch néven is hivatkoznak a cumóra... (Ezt csak úgy megemlítem, mint kereső szó jó lehet.)
Összefoglalom (az árak csak tájékoztató jellegűek, nem tudok onnan rendelni):
Indító fogaskerék (60333400): 78,5€
Közlőfogaskerék (61614800): 110€
Szabadonfutó külső (60123300): 58€
Szabadonfutó belső (61614900): 91,5€
Lendkerék (nem kell új, csak a link-je.)--- OFF --- OFF --- OFF ---
VICC KATEGÓRIA:
Komplett zsír új varió (még nem kell), de 110€
Csak a variátorház görgők stb. nélkül (!): 220€
Erre nem találok szavakat. Tudjátok milyen macera szétszedni?
Olyan, mint a komplett felni féktárcsával olcsóbb, mint a féktárcsa.VICC KATEGÓRIA 2.0:
Komplett kuplungszerkezet: 122€
Csak a kuplung belső része: 146,5€
És ehhez még arany áron meg lehet venni a többi alkatrészét!
Nem értem ezt az árazást! De most már tényleg nem...