Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #9795 üzenetére

    Oké, értem már! Fiatalság, bolondság. Majd elmúlik! Csak először azt hittem,
    hogy komolyan kéne venni, de akkor nagyjából belőttem, a kalibert.:))
    Csodálkoztam is, hogy miért nem vágod a CVT-t sem robogósként, így értem:
    "látens motoros" vagy, aki jelenleg kényszerből hajt egy SH-t vadállat módjára,
    nulla tudással, azt élvezve, hogy keresztbe rakja fehér aszfalton a szembejövő
    előtt múltkor is sikerült felkiáltással. (Pedig az a vas nem is volt nagyon olcsó:
    inkább Liberty 50-et kellett volna venned bringa után: tudjuk, hogy az a fasza...)

    Tájékozódni jöttem ide.
    Meg trollkodni.:K A fentieket ezért kaptad: nem kérek elnézést, de befejeztem!
    Azt már meg sem kérdezném, hogy a gyárinál egy "kicsit rosszabb minőségű"
    gumi, hogy tapadhat "egyébként" nagyon jól... tán nem az a gumi legfontosabb
    jellemzője, hogy jól tapad? Persze, kopás, meg minden.:o Nem beszélve arról,
    hogy bizonyos típusokon a gyárilag felszerelt abroncs eleve hányadék tapadást
    tud, ne kopjon jeligére...:O És akkor venni rá egy annál rosszabbat/csúszkálni,
    és azt győzködni arról, hogy ez nem veszélyes, aki esett már el csúszás miatt,
    de amúgy lemotorozott 30-35000 km-t különösebb életveszély nélkül. Érdekes!

    Ui: 2,1m hosszú a motorod, 1,42-es tengelytávval. És szerinted ezzel rövidebb,
    mint az általad amúgy nem is ismert Malaguti gyár terméke, a Madison.:R

    Sajnos nem nyert: 2,03 a hossza/a tengelytáv nagyobb (kisebb kerék): 1,475 m
    Egyetlen motort "ismersz" és mindent ahhoz mérsz, ami nem baj! Csak menne
    egy kicsit hatékonyabban a tájékozódás, "mélyenszántó kijelentések" nélkül.:U

Új hozzászólás Aktív témák