Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz gyeniko #4759 üzenetére

    A másik, hogy hiányzik az értékesítői tapasztalat egy jó vagy kevésbé jó vagy éppen drága vagy minden együtt termék mellé a kivitelezőknél. Sok mindent el lehet adni drágábban ha az ember el tudja adni. De pusztán arra alapozni valamit hogy a másik rosszabb ,nem lehet. Ezt is tanulni kell és használni, mondom ezt 20 év értékesítési és képviselői tapasztalat alapján :)
    Sok cég ezt mellékes dolognak tartja leírják hogy 20-30 év tapasztalat aztán közben kapják a negatív kritikákat és értékeléseket, ami aláássa az elkövetkezendő 10 évet.
    A legtöbb cég egy kompetens terméket megfelelően értékesítői hálózattal vagy akár egy megfelelően képzett és embercentrikus értékesítővel is el tud eladni, akik mögé egy átlagos felhasználói szintű szaktudást pakolnak minimum.
    Sajnos ennek sok cég nem tulajdonít megfelelő fontosságot, pedig az ügyfél sokszor elégedettebb lenne és kevésbé bizonytalan a döntés meghozatala után is vagy előtte is, ha tudná miért döntött jól ( kiemelt fontosságú a "jól"szó)egy termék mellett de akár egy szimpatikus értékesítő is befolyásolhatja úgy a döntést hogy az kedvezőtlenebb áru/ tulajdonságú termék mellett is pozitív irányba billenjen a döntés.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák