Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz l.skywalker #15 üzenetére
Nagyon nem bántam meg, hogy leálltam pár éve a PC géminggel és némi csúszással a One X mellé bekerült a PS4 PRO is.
Nálam XSX megjelenéskor lesz, jórészt továbbra is az igen kedvező áron beszerezhető multiplatformok (tuggyukkhogy), a normálisan megoldott home partnerezés és a UGP miatt. Ráadásul a fiam tűkön ülve várja, hogy megörökölhesse a One X-et, amire már annyi cuccot kap megosztva a jövőben is, hogy játékra egy fillért se kell költenie.
PS5 jóval később lesz, de úgy tűnik a PS4 is marad, mert a zasszony totál Detroit és Death Stranding függő lett, amit soha nem gondoltam volna, pedig ő se ma csirke.Kíváncsi vagyok, hogy a Sony tudja-e tartani ez elmúlt évek tempóját és felhozatalát. Egyelőre úgy látszik, hogy inkább a folytatásokkal tudnak inkább gyorsan pörögni. Mondjuk jórészt ezekre is várnak sokan, de hosszú távon ez necces is lehet, bár nem hinném, hogy ne készülgetnének újabb meglepik a háttérben.
Csucsima célzást megértem, tutifix élvezni fogod. Tőlem eléggé távol áll a keleti kultúra, de így is lenyűgöző, úgyhogy Ubisoft is felkötheti a gatyót AC-FC vonalon.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Carlos Padre #45 üzenetére
A kulturált kizárja az őszintét? Kedvesen is lehet anyázni
-
addikt
válasz l.skywalker #258 üzenetére
A bő egy évvel ezelőtti UGP váltásom óta kb. semmit nem használtam belőle, tehát telibe talált pénz nekik. Mondjuk a ps4 pro van nyúzva azóta rendesen (17 exluzívval), de azóta semmi olyan multiplatform nem is jött, amit megvettem volna jó áron boxra, de akkor is xsx lesz behúzva elsőként. CP2077, Valhalla, The Medium már elég indok.
-
addikt
-
addikt
válasz l.skywalker #304 üzenetére
Micsodi?! Most húzzák a kábelt az usákoktól.
-
addikt
válasz ProEvoFan #379 üzenetére
Az Xboxhoz köthető szolgáltatások bevétele 11 százalékkal nőtt, ami 943 millió dollárral hozott többet a konyhára, mint 2019-ben. Ennek nagy része a Minecraftból és az egyéb digitális eladásokból származik, de nem mehetünk el szó nélkül az Xbox Live Gold és az Xbox Game Pass mellett sem, melyek népszerűsége szintén nőtt az elmúlt időszakban.
Végeredményben a gamingből származó bevétel 2 százalékkal nőtt az előző évhez képest, ami azt jelenti, hogy 189 millió dollárral sikerül megugrani a korábban felállított lécet.
Szeretnék ilyen bevételekkel "háborút veszteni", nyilván jut belőle kólapizzasültkrumplira is, szerintem nem kell őket félteni.
Nem tudom jó példa-e, de egy próbát megér.
Importőrként foglalatoskodom 5-6 éve. Van 8 olyan cég ebben a kategóriában, akik hozzám képest nagykutyának számítanak, tehát hozzájuk képest lófütty vagyok, kvázi totál vesztes a rangsorban... és itt jön a de: ártörés és mindenféle gennyeskedés nélkül megfogtam azt a viszonteladói és fogyasztói réteget, akik imádnak és ragaszkodnak hozzám. Nincs egy perc pihenő se, mert kicsi és nagyon telített a hazai piac, viszont "vesztesként" meglehetősen jól megélek belőle.
Több szempontból sem tudom megoldani azt, amit a konkurensek, de nyújtok olyat és másképp, amire van stabil vevői réteg. Tőlem se várják el, hogy lemossam a piacvezetőket (bár vannak ilyen hangok is), de ezt nem tudom megoldani és nem is erőltetem. Tehát, ha nem tudom ugyanazt nyújtani, akkor más irányba megyek, nem olyan bonyolult ez.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz l.skywalker #635 üzenetére
A Stadiát kihagytad, pedig nagy köztük a szerelem.
-
addikt
válasz Carlos Padre #714 üzenetére
Pedig ott vannak.
-
addikt
válasz Carlos Padre #751 üzenetére
Nálunk eddig is így volt a honosított oldalon:
XBOX SERIES X
A valaha volt leggyorsabb és legerősebb Xbox.Jó megfigyelő a csóka, csak kicsit lemaradt.
A Sony is nyilatkozta már, hogy nem "igazi" RDNA2 lesz, hanem köztes. Gondolom az AMD tisztáztatta velük, hogy ne legyen egyiküknél se ez a megnevezés, mert az igazi RDNA2 kártyákhoz képest ez megtévesztő.PS5: is architecture not RDNA 2? A Sony engineer answers [link]
Precisely, the PS5 will be equipped with an CPU based on AMD Zen 2 with 8 cores at 3.5 GHz, 16 GB of GDDR6 memory and an AMD RDNA 2 GPU, with 10.28 TFLOP. However, after the announcement of the specifications, someone expressed some doubts regarding the support for RDNA 2, assuming that the latter will be only partial, as if it were a middle ground between RDNA 1 and 2.
"Rosario Leonardi, an engineer at Sony Computer Entertainment Europe, gave us some interesting explanations, responding to a private message on social media: “I know you are curious, but I am legally bound and I cannot say anything that has not been made public. As you probably know, the architecture of PS5 is a middle ground between RDNA1 and RDNA2, with unique characteristics. Even PlayStation 4 Pro was a sort of hybrid between GCN2 and 4 ". Recall that for RDNA we mean Radeon DNA and it is a GPU architecture coming out in 2020, which should provide a 50% improvement in performance compared to RDNA1.
The engineer Leonardi is configured as a trusted source, but in this regard, we would expect statements more in-depth technical , since judging from what has emerged, there is still much that we need to know about the new console, and that still there was release fully. Also, remember that more than PS5, also the Xbox Series X will support RDNA2 , and it seems that the PC will get in advance , suggesting that Microsoft will support it entirely."
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Carlos Padre #776 üzenetére
Az RDNA 2 egyébként totál kavarás, kezdve a Sony mérnök nyilatkozatától, aki a közösségi pletykákra elmondta, hogy nem "igazi" RDNA 2 lesz, hanem köztes, amit később mégis cáfoltak, mert ez így nem jó, hanem az egyedi a megfelelő elnevezés, de mégis inkább RDNA 2.
A lényegen nem változtat, mindkét konzolban RDNA 2, vagy RDNA, de leginkább egyedi RDNA lesz, ahogy egyre több normális helyen már így is kerül feltüntetésre.
AMD-nél még maradt - egyelőre - a 2. [link][ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hombre[EU] #795 üzenetére
Épp ez a röhej, hogy ahhoz a képest a Dirt 5 messze nem olyan, mintha húdebitang lenne [link]
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hombre[EU] #797 üzenetére
A trailer szépséges volt, de a demo és gameplay videók valami botrányosak.
Jó, lesz 120 fps az új konzolokon, de így könnyű.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz l.skywalker #806 üzenetére
Én ennél és a hasonló poénoknál már leléptem volna a pozícióból.
-
addikt
válasz Carlos Padre #857 üzenetére
A saját gyártásaik viszont igen, ahogy a Micronak is.
-
addikt
válasz hombre[EU] #884 üzenetére
Nem mondanak le semmilyen platformról. GP csomagba kerülnek majd boxon, minden máson fizetős lesz.
-
addikt
válasz hombre[EU] #891 üzenetére
Igaz, de szerintem majd meglátjuk, képtelenség most még megtippelni is. Az jobban meglepett, hogy ezt a közösülést szivárgásmentesen meg tudták oldani.
-
addikt
válasz Carlos Padre #897 üzenetére
Ez a virtuális temetkezési szokás mindig is baromság volt, a szurkálódás viszont kell. Mindkét oldalon találni piszok jó indie címeket és botrányosakat is. Legutóbb vettem egy ilyen dinamitos "horgászós" baromkodást (nem tudom most már melyik konzolra) és bakker simán beletoltam vagy 10-20 órát.
-
addikt
válasz hombre[EU] #924 üzenetére
Pedig itt is láttam befotózva valamelyik topikban, megkeresem, de most rendelős hype van, majd utána.
-
addikt
válasz hombre[EU] #924 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz zozika84 #929 üzenetére
Tulajdonképpen az is lehet, ha nem válik be sokaknál a 3D audio, akkor válthat.
Ha már van végre ott is UHD Blu-ray lejátszó, akkor a filmek Atmos sávjához eleve illik, mert elég hülyén jönne ki. Viszont a játékokhoz saját 3D tempest lett fejlesztve, ami szerintük jobb, mint a Dolby Atmos, a Dolby mérnökei szerint viszont nem feltétlenül, mert hiába helyez több száz pozícióba hangokat (sokszor túlvezérelve), ez tv hangszórókon inkább még zavaró is lehet. Ezért van a Dolbynak külön Dolby Atmos for headphones megoldása.
A lényegen nem nagyon változtat, egyszerűbb lenne végere kiadni a részletes és alapos specifikációkat, de ez valahogy nem akar összejönni.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Carlos Padre #1027 üzenetére
Szerintem jobban tartanak a gugli stadiájának berobbanásától, bármilyen kezdetlegesnek és elbénázottnak is látszik.
-
addikt
válasz Carlos Padre #1030 üzenetére
Erről az orion témáról a Silicon Valley sorozat ugrott be a tömörítési eljárással, valamit nagyon tudhat, ha megért ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Carlos Padre #1061 üzenetére
Amit konkrétan említett azok is jönnek később mindenre, időleges exluzivitást kaptak csak. A készítőik is a felvásárolt csomaghoz tartoznak, csak sokan még mindig leragadtak a bemutatók után, hogy ez a kettő is PS5 ex.
Pont ezért furcsa a hiszti, hogy amikor ezeket promózta a Sony PS5 bemutatók alkalmával, akkor tetszett sokaknak, de most a felvásárlás után ezek is szarok lett hirtelen. -
addikt
válasz hombre[EU] #1171 üzenetére
Pedig mindegyikből volt már bemutató, pl.
The Medium - 2020
CrossfireX - 2020
Call of the Sea - 2021
Avowed - 2021-2022
Forza Motorsport 8 - 2022?
Scorn - 2021-2022?
Helblade II - ?
S.T.A.L.K.E.R. 2. - ?
Everwild - ?PS4 pro-t cseréltem volna előbb 5-re, de ez felhozatal nekem csábítóbb egyelőre, mint hogy majd jön gow2, hzd 2 valamikor. Remélhetőleg a Sony nemcsak a folytatásokra ül rá.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz hombre[EU] #1228 üzenetére
Szakmai oldalak úgy vélik és úgy értik, hogy lesz, legalábbis ennyit hámoznak ki az infókból. Úgyhogy valóban nem 100%. Érthetetlen, hogy miért nem adnak valóban részletes specifikációkat, aligha lesznek már változtatva megjelenésig.
Things are a little less clear with the PS5. When looking at the ‘Video Out’ portion of the official specs, we notice that it states “VRR (specified by HDMI ver.2.1)”. We're taking that to mean that it will support the generic HDMI VRR format, but FreeSync might be offered as well - the PS5's graphics chip is manufactured by AMD after all.
A VRR nem HDMI 2.1 függő, mivel már a mostani xboxok is tudják, de csak 40-60 Hz között.
Ami viszont már ennek is megfelel az 4K 30-120 Hz. -
addikt
válasz hombre[EU] #1297 üzenetére
5,7 mm vagy 6,33 [link] de a hátsó aljazatok környékén is szipkázik ami a proto fotón nem látszik de itt jobban ([link]).
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Erre hivatkoznak mindenhol: [link]
Amúgy:
Sony is still supporting ps4 for 4 more yers so that's way worse David Cage.Ráadásul:
Regarding Quantic Dream, as we develop our own technology and engines, we are determined to optimize our titles for each platform. Being now a PC developer, we are implementing scalable features based on the platform, which is very helpful to highlight what the hardware has best to offer.Mondom én, aki idáig sírt, az vagy bekerült a csapatba (ha nem is önként), vagy fejleszteni fog.
[ Szerkesztve ]