Új hozzászólás Aktív témák
-
Madwe
nagyúr
Ugyanazon a gyártósoron menne. Teljesen telítettek, nem csak a modern de az összes gyártósoruk, nem fognak uj üzemelet nyitni csak ezért. A régebbi chipek árait most emelik 20%al, a moderneket 10%al. Régebbiek mégjobban torlódtak (auto, motor, hűtő stb) de a modernek is (gpu, cpu stb)
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Az más azért hogy pl hardver limitek miatti játékelemek nem kerülhetnek bele (ssd-re alapozva azokat) meg az h pl grafikailag amúgy kihajtja e.
ha ps4re tervezik de upgradeelik ps5re is az jobban visszafogja, ez tény. Ha ps5re tervezik főleg de downgradelik ps4re is az kevésbé fogja vissza. Csak ps5re tervezve lenne az igazi, ez kétségtelen. -
Madwe
nagyúr
válasz Carlos Padre #3415 üzenetére
Speciel az egyetlen szűk keresztnetszet, az ssd az pont adott az xss esetén is
-
Madwe
nagyúr
Mindig van valami mértékegység, ami az adott korban az ultimate mérőeszköz h menjen a farokméregetés meg a marketingbullshit. Legyen az hz, corecount vagy épp tf a gpuk esetén. Az hogy egy termék összetett s több helyen is lehet benne bottleneck más más szempontból, legyen az memória/cpu/gpu/háttértár akármi s azon belül sincs 1 igaz szám (legyen az hz vagy corecount vagy l2 cache vagy akármi cpu esetén vagy tf gpu esetén) mert még ha mindez ugyanannyi lenne akkor se mindegy milyen az áramfelvétele, hol throttlingol, milyen az egységek közötti sávszél stb. A mezei usernek meg a hozzá nem értő marketingesnek kell 1db szám amire építheti az elméletét, akkor is ha köze nincs az igazsághoz (pl hogy az xssnél erősebb a ps4 pro… lol. )
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Nyilván nem felesleges, de az csak egy része a gpu teljesítményének - pláne egy komplett gépnek, aminek a gpu is csak egy része. Ennél sokkal árnyaltabb a helyzet. Nem lehet de facto kijelenteni hogy aminél azonos a flops ott azonos az erő, ahogy azt se, hogy ahol nagyobb ott erősebb is lesz. Max bizonyos dolgokra igaz ez, de nem alapvető igazság. Ha fogsz egy 10x tflopsot tudó gput, belerakod egy 100w táp mögé egy 1magos szutyok mellé s 512kb ram mellé, akkor is az lesz az erősebb szemben egy 1xes tflopsos géppel normális táppal, cpuval s memóriával? Csak h egy igazán elnagyolt elcseszett logikát írjak
s még gpukon belül se a mindent ütő örökigazság a tflops. Ez olyan mint cpuknál az hogy valaki csak a magokat nézi, vagy csak a hz-eket. Az hogy milyen architektúra, milyen sávszélek, cache-ek, egyebek vannak az mind legalább annyira meghatározó tud lenni.kedvencem az ilyenekből amikor fognak egy mobilt, néznek róla flops vagy xy benchmark eredményeket s kijelentik h akkor ez olyan erős mint yz konzol. Jah, persze, mert csak azaz egy szám számít
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
Pont ez mégegy pont amit kihagytam az okok közül, hogy miért nem lehet egy összetett egységnél egy adott számalapján kijelenteni, hogy az a legerősebb mert pl az tud több tflopsot. Azt hogy az az erő érdemben kihasználható legyen, ahhoz nem csak az kell hogy máshol se legyen bottleneck hanem az is hogy értelmesen lehessen kihasználni fejlesztői szinten. Így is iszonyat emberhiány van Sw dev oldalon mindenhol, minél értelmesebben s egyszerübben tudják kihasználni az adott hw-t annál jobb. Nincs som értelme végfelhasználói szemből annak hogy teszem azt 2x annyi tflopsot tud a gpu, ha sw oldalon csak a felét tudják kigyömöszölni belőle. Erre sony is rájött ps3al, msnél meg sose volt ezzel gond (habár most ez az ömlesztett sdk/gdk pcre s xboxra vmennyi optimalizációs hátrányt jelent, gondolom ms oldalon)
-
Madwe
nagyúr
válasz kecsu10 #3552 üzenetére
Egyszerű. A fentebb is említett egyéb piacokon túl azt se felejtsük el, hogy manapság nagyságrendileg ugyanannyi egy konzol (inflációval számolva lehet olcsóbb is) mint akkor volt.
ellenben pcn régebben nem voltak ennyire elszált felső kategóriák. Egy akkori felső kategóriás pc árából kijött kb a konzol.
ma meg egy felső kategóriás gpu árából kijön 2-3 konzol. S ez csak a gpu, a tübbiről nem is beszéltünk. Azaz a pc fogta s szépen felskálázta magát, van egy elég erős (de mégis szűk, konzol szempontból) réteg aki képes milliókat kifizetni egy gaming rigért… s őket is kiszolgálják. Egy konzol a maga életciklusra 50+ milliós célszámával nem lőhet ilyen rétegre, mert ez nem akkora.
-
Madwe
nagyúr
Mmorpgk, rtsek, grand strategyk (bár stellaris már kijött konzolra s elvileg victoria 3 is jönni fog makd paradoxtól) rengeteg indie cím egyedi játékmenettel (igen, sok indie van konzolra, de van ami műfaja miatt nem tud/nem fog jönni) + gondolom van akinek előny a nemmondjukkiwarez s pl az h van rá office meg egyéb program.
[ Szerkesztve ]
-
Madwe
nagyúr
válasz balazs025 #3863 üzenetére
A sony játékainak nagyjában kb semmi add on content nincs, így ilyen szempontból mehet az mind a többi platformra is.
az viszont fontos nekik, h a többi játék s az azokhoz vett add on költés is náluk csapódjon le. Persze eddig erős húzónév volt a ps mint konzol mellett az exklúzív címek elérhetősége csak ott, most ezzel kezdenek el egy kicsit variálni, szerintem helyesen. Ne az exklúzívok adják el a konzolod, hanem az, hogy ott a jobb élmény/olcsóbb/jobb szolgáltatás érhető el.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Videós, mozgóképes topik
- Eleglide C1 - a középérték
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Politika
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xbox 360 TELJESKÖRŰ szerviz/adásvétel-joystick,tápegység,olvasófej,alaplap,javítás,modd-adásvétel
- XBOXONE fat,S,X,series S/X készülék, kontroller/joystick felújítás,javítás-szervíz és adásvétel
- PS4/PS5-készülék.kontroller/joystick felújítás,javítás-szervíz és adásvétel
- Xbox one , series játék letöltés kódok!!!
- Eladó Türkiz Switch Lite
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen