Új hozzászólás Aktív témák

  • Apollyon

    Korrektor

    válasz Dlite #1813 üzenetére

    Nekem ~600 órát tartott ~ 1 év alatt. Igaz, volt amikor csak magában futott, bár az nem olyan sok.
    De én még olyan fázisában szálltam bele (Atlas Rises 1.38), ami teljesen más volt és nehezebb is valamivel. Aztán egy bő hónapja letöröltem.

    A next update eleinte nagyon tetszett, de aztán olyan irányba ment a fejlesztés (illetve amit a next előtti verzióból kivettek, nem rakták vissza) ami nekem már sajnos nem pálya, így elkezdtem empyrionozni.

    Sajnos túl könnyű lett az NMS, még survival/permadeath módban is könnyebb lett mint a NEXT előtt volt normal módban. A széles, egyébként szintén procedural színpaletta ami volt Atlas Rises-ben, a NEXT után gyakorlatilag eltűnt, és kb. 2-4 színre redukálódott per biome.

    Majdnem az összes bolygó vizes, régen úgy kellett vadászni az ilyen bolygót, és ezáltal sokkal nagyobb értéke volt.

    Ugyan van jópár klassz fícsör a NEXT update-tel, ami bizonyos dolgokban jobbá teszi a játékot, csak éppen az Atlas Rises-ig bezárólag nem ezt az irányvonalat demózta. Nem csak ennél a játéknál, sok másiknál is azt lehetett észrevenni, hogy elmegy a játékmenet abba az irányba, ami a kiszolgálja a játékost, nem kell küzdeni az eredményért, maximum csak pepecselős, de egyáltalán nem nehéz, nincs benne semmilyen kihívás. Eleve a NEXT óta is még butították az enemyket, főleg a pirate-eket. Gyakorlatilag lehetetlen meghalni a játékban, vagy hát tenni kell érte. A legnagyobb tömeg viszont pont ezt akarja, ez a csak mész előre és nyersz style, azaz garantált win – nekem nem jön be.

    Sorry, hogy ilyen lehúzós a véleményem, csak én másra számítottam. Lehet azóta már más, akkor ez van, de nem hiszem, hogy már valaha is nehezebbé tennék a játékmenetet, ezzel sok playert veszítenének.

    #1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

Új hozzászólás Aktív témák