- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Ez pár hónapja történt, de most találtam rá a topikra.
Laptop: Acer 5552G
Szerviz: Hivatalos Acer szerviz, futárral felvevős, elszállítós, visszaküldős
Javítási idő: 42 nap, de javítatlanul jött vissza
Garancia típusa: Normál 1 éves
Hibajelenség: Általánosan pocsék összeszerelési minőség, viszont a használatot elkezdte korlátozni, hogy sorra potyogtak ki a billentyűzet gombjaiTörténet: A párom kapta a gépet ajándékba. Akkor három ilyen lett vásárolva egyszerre és különböző ismerősökhöz, barátokhoz kerültek (ez még fontos lesz). A gép összeszerelési minősége pocsék, már 1-2 hónap használat után recseg-ropog és a billentyűk gyárilag is lötyögnek. Pár hónap után a zsanér már lötyögött és a billentyűk elkezdtek kipotyogni. A legtöbbet vissza lehetett pattintani, de az egyik szó szerint kitörött gépelés közben. Az ugyan ilyen géppel rendelkező ismerősök is jelezték ezeket a gondokat.
Eljött a futár érte, kivitte külföldre és egy hét múlva jelzett az Acer, hogy felvették a szervizben a gépet. Ez "gyors" volt. Aztán három hétig nem tudtunk róla semmit, többszörös telefonálás és email váltás alatt olyan is elhangzott, hogy "Nem tudjuk a hibát produkálni!". A zsanér lötyög és egy billentyű gomb hiányzik (mellékeltük). Mit nem lehet ezen produkálni? Valahol 30 nap körül, tehát egy hónap után szóltak, hogy megtalálták a hibát (na ne... komolyan?), de ki kell vizsgálniuk, hogy kinek a hibája. További 1 hét szenvedés után felhívtak, hogy a hibát mi idéztük elő, ezért 17 ezer forint lesz az új billentyűzet és 7500 Ft a futárköltség, mert ezt nem javítják garanciában. Erre mondtuk, hogy többen is panaszkodnak ugyan ilyen gondokra, erre azt mondták, hogy a géptípus kifogástalan, senki sem küldte még így vissza. Nem lehetett őket meggyőzni és még egy hétig ment a huzavona amire azt mondtuk, hogy pakolják össze a gépet és küldjék vissza ahogy van.
Visszajött javítatlanul, vettem bele 8000 Ft-ért bontott billentyűzetet és magam raktam bele. Nem érdekelt a további garancia bukása, mivel úgysem javítanák ki. Ja a lötyögő zsanért sem javították, egy kalap alá vették a billentyűzettel és szerintük mi csapkodtuk a fedelet, mint hasmenéses a budiajtót.
Az Acer szerint lehet ipari hulladékot árusítani, mert minden mechanikai hibát rá lehet fogni a felhasználóra.
Visszaolvasva láttam itt hasonló eseteket más gyártókkal, melyet probléma nélkül javítottak és nem kellett rajta 1,5 hónapot ülni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Lenovo Thinkpad T470s i5-6300u/8GB/256GB SSD/14"FHD Touch garanciás laptop
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest