Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Puma K #81292 üzenetére

    Akkor is felhoztam a textúrák méretét, csak azt írtam, hogy felfelé fog változni. Nyilván arra nem számítottam, hogy lefelé fog. Elvégre 2018 van.

    HBCC-re akkor is szükséged van a DX12 módhoz másképp a dadogós szoftveres memóriamenedzsmentet kapod. A gond az, hogy HBCC-re alig képesek a VGA-k, ezért kellene a dadogást a program oldaláról javítani, mert azért a DICE ne arra gondoljon már, hogy majd vesz HBCC-es hardver a felhasználó, ha nem akarja ezt. Hát jól nézünk már ki. Itt a programnak kellene működnie, nem pedig a program hibáira kellene félig hardveres workaroundokat alkalmazni, azokon a hardvereken, ahol ez egyáltalán lehetséges. Ez nem normális a PC-piacon.

    Ezt el lehetett játszani a BF1-nél. Első production ready implementáció, majd jobb lesz, de eltelt sok-sok hónap, majd jött a BFV TPU teszt, ahol ez van: "DX12 showing a little bit more stuttering in general—Battlefield 1 was and still is the same, looks like EA is having difficulties getting this fixed." Hát menjenek már... és ez ugye engem is érint, mert az én driveremben sincs ám olyan beállítás, amivel rákényszeríthetnék egy blokkalapú memóriamenedzsmentet. Kb. ez "no buy" lesz, mert hogy Vegára csak ezért nem váltok az tuti.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák