Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz daveoff #17743 üzenetére

    Sajnos annyival rosszabb. Ezt már a teljes iparág elfogadta, a Microsoft is megmutatta, hogy sokkal hatékonyabb a DX12. Ez van. Felesleges a DX11-et védeni, mert egyetlen fejlesztő, egyetlen gyártó, és ami nagyon fontos, hogy még maga a Microsoft sem mondja róla, hogy hatékony API. Sőt, pont az ellenkezőjéről beszélnek.
    Szerintem a profilozó főbb funkciói gyártófüggetlenek. De ha nem, akkor a GPUView biztosan az, csak kisebb a tudása.

    (#17744) HSM: Azért nem jellemző az EA-re, hogy grafikát butítanak. Nekik nem nagyon van okuk rá. Még, ha a DX11 egy hulladék, akkor is messze a Frostbite 3 kezeli a legjobban, ha a teljesítményről van szó. Persze ennek az ára a stabilitás, lásd a híres DXGI ERROR DEVICE HUNG hiba, ami minden Frostbite 3 játékot érint. Szóval az EA-nek más problémája van. Elsődlegesen ők azzal küzdenek a DX11 alatt, hogy ne fagyjon a kód.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák