Új hozzászólás Aktív témák

  • #16939776

    törölt tag

    válasz Demo07 #11043 üzenetére

    Azért túl jó, mert olyan gyorsan renderel és küldi az adatot a VGA-nak ahogyan csak tudja, ebben az esetben pont felesleges, hogy egyszerűbb a jelenetnél felszaladjon az FPS. Ezért kell a kézi FPS limit.
    Ezek az áramváltozások teljesen üzemszerű mértékűek, az áramvédelem 50ms körüli tartós túlterhelés esetén tud beavatkozni, ezek ennél sokkal gyorsabbak. nincs oka/módja közbeszolni az áramvédelemnek.

    Ha csak egy picit is nagyobb lenne a táp belső ellenállása, nem tudna ilyen gyorsan a VGA-n lévő tekercsen felépülni a mágneses tér. Ahogy átfordulnak a mágneses momentumok, a tekercs anyaga méretváltozást szenved, ennek a méret változásnak a gyakorisága (FPS) adja a hang-magasságot, a sebessége adja a hangerőt.

    Coil Whine -> tekercs fütyülés

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák