Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
válasz Demo07 #11043 üzenetére
Azért túl jó, mert olyan gyorsan renderel és küldi az adatot a VGA-nak ahogyan csak tudja, ebben az esetben pont felesleges, hogy egyszerűbb a jelenetnél felszaladjon az FPS. Ezért kell a kézi FPS limit.
Ezek az áramváltozások teljesen üzemszerű mértékűek, az áramvédelem 50ms körüli tartós túlterhelés esetén tud beavatkozni, ezek ennél sokkal gyorsabbak. nincs oka/módja közbeszolni az áramvédelemnek.Ha csak egy picit is nagyobb lenne a táp belső ellenállása, nem tudna ilyen gyorsan a VGA-n lévő tekercsen felépülni a mágneses tér. Ahogy átfordulnak a mágneses momentumok, a tekercs anyaga méretváltozást szenved, ennek a méret változásnak a gyakorisága (FPS) adja a hang-magasságot, a sebessége adja a hangerőt.
Coil Whine -> tekercs fütyülés
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Milyen TV-t vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen monitort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kabrió
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest