-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #39431 üzenetére
Egyszerű: a masszívan (35-36%-al) megemelt memória-sávszélesség miatt. Nyilván nem minden játékban fogja elérni a 3070-et, viszont az olyan játékokban, melyek érzékenyek a memória-sávszélességre, ott hozza a 3070-et, ez már most látszik. Sajnos még nincsenek nagyon tesztek, eddig konkrétan kizárólag a b. által linkelt videóra tudok hivatkozni, de ott is jól látható, hogy ha az adott játéknak fontos a magas memória-sávszélesség, akkor az új 3060Ti hozza a 3070 tempóját. A videóban például ilyen a A plague tale requiem, a Horizon Zero Dawn, a Minecraft RTX, God of War, de a többi játékban is annyira közel van a 3070-hez, hogy azt a különbséget senki nem fogja észrevenni.
Hiába alacsonyabb a nyers számítási teljesítménye a GPU-nak, ha a 35-36%-al magasabb memória-sávszélesség ezt kompenzálni tudja. Márpedig az eddig rendelkezésre álló egy szem videóteszt alapján nagyon úgy tűnik, hogy tudja kompenzálni. Ahogy mondtam nyilván ez játékfüggő, lesznek olyan tesztek (ha lesznek egyáltalán), ahol átlagosan nem fogja hozni a 3070-et, máshol igen, ez játékcsomagtól függ, hogy melyik tesztben milyen játékokat használtak. A 448-ról 608 GB-re emelt sávszélességet sok játék meg fogja köszönni.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #39433 üzenetére
Mivel még nincsenek tesztek, kizárólag ez az egy videó, így nem tudok másra támaszkodni, továbbá a videó nélkül is logikus, hogy a 35-36%-al emelt sávszélesség az arra érzékeny játékokban bizony emelni fogja annyira a sebességet, hogy az eddigi 10-15%-os sebességhátrányt ledolgozza. Ezt a Galax is megerősítette.
Mitől lenne fake egy ilyen videó? Hogyan lehet az? Mi alapján állapítod meg, hogy a linkelt videó hamis és mit értesz az alatt, hogy az összes? Én eddig erről az egy videóról tudok.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #39435 üzenetére
"Mert ezek a sablonon alapulo video benchmark videok mind fake. Ez, a Mark PC meg az XY masik ami a YT-on elterjedt az utobbi talan 2 evben."
Pontosan mitől fake mind? Nem értem. Ez most olyan válasz volt, hogy azért mert csak. Én meg nem látom, hogy mitől lennének mind azok. Sőt azt sem értem, hogy hogyan lehetne hamisítani a kiírt adatokat, hiszen ezeken a videón is CapFrameX vagy Afterburner írja ki valós időben a számokat. Akkor a két említett szoftver hazudik vagy hogy? Tényleg nem értem hogy mit értesz az alatt, hogy fake. Mi bizonyítja és hogyan lehet egyáltalán hamisítani, mit jelent egy ilyen videósnál, hogy hamisítvány?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
"Hi, my name is Daniel, I work in a Large It Company where I take various components for tests in my videos."
Mitől gyanús? Nem értem. A leírása alapján pont hogy logikus, hogy hozzájutott egy példányhoz. Nem tudni hogy milyen IT cégnél dolgozik, de hozzájutott egy Colorful példányhoz és letesztelte. Ez miért gyanús? Mi az oka, hogy a nagy oldalak nem kaptak teszt példányt? Erre ezt írtad: "Kínában kikerül a gyárból, és ott elmegy szinte mind a helyi üzletekben." Akkor meg miért értetlenkedsz, hogy nincs Európában és amcsiban teszt példány, amikor te magad adtál rá magyarázatot? Mi van, ha a kártya a videó készítése pillanatában még csak Kínában volt kapható (ezt a videó készítője meg is erősítette a komment szekcióban). Szóval mi van, ha a csatorna tulajdonosa egy kínai nagy IT cégnél van, ahol simán hozzájuthatott egy ilyen termékhez? Nem tudunk semmit róla, de csak azért mert jelenleg ő az egyetlen, aki csinált tesztet erről a termékről, még nem kell feltétlen rögtön gyanúsítani, ez tipikus rosszindulat (vagy irigység?).Gyártói központok is csak hírből látták? Dehát te magad mondtad, hogy Kínában viszik mint a cukrot, akkor hogyan nem látták? Amúgy Kínában valóban több hete zajlik a termék értékesítése, szóval a kijelentésed megint nem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #39439 üzenetére
A sablon teljesen jó, mert úgy átláthatóak az eredmények, bár szerintem 3-nál több termék egyidejű megjelenítése már túlzsúfolt, a kettő az optimális. A sablon használata semmilyen formában nem bizonyíték a hamisításra. Ha bevált és jó egy bizonyos felosztási forma, akkor miért kéne azon változtatni és miért gond, hogy sokan azt használják?
Az, hogy sokan 1-2 nap után ki tudják rakni a videót az új termékről, szintén rengeteg oka lehet. Mi lenne ha rosszindulat helyett inkább azt feltételeznénk, hogy a videós kapott egy példányt mondjuk közvetlenül valamelyik AIB partnertől? Ez a valóság, sok youtuber ingyen kap hardvereket. Mi van, ha a videós megjelenés napján vett magának egy példányt? Ilyenre is vannak konkrét példák.
A világ számos pontján gond nélkül meg lehet venni az új VGA-kat már a megjelenés napján, Ázsiában ez hatványozottan igaz. Attól, hogy Európa mindig utolsó a sorban, attól az ázsiai vagy amcsi/egyéb tengerentúli teszt nem lesz automatikusan hamis, ez elég nonszensz. Tehát a gyorsaság sem bizonyítja, hogy hamisak lennének.
Igen, CapFrameX és Afterburner esetében is egyedi elnevezéseket lehet használni. Itt jönnek a képbe a kérdések. Miért érné meg a csatornának valótlan elnevezést kiírni? Ha ők bármit kiírhatnak, akkor a hagyományos "írott" sajtó is bármit beírhat a grafikonba, szóval ez nem érv, mert ilyen felfogással a világ minden tesztje hamis lehet, mert nem tudjuk, hogy xy valóban azt a terméket írta-e be amit tesztelt. Le lehet ellenőrizni egy kívülállónak? Nem, ahogy a hagyományos sajtónál sem, sőt a hagyományos írott tesztek többségénél még azt sem lehet tudni, hogy pontosan hogy nézett ki a test scene, míg a a videó tesztekben tökéletesen látni, hogy mely jelenetnél milyen a sebesség. Ha teljesen más terméknevet íratnának ki, akkor az látszana a jelentősen eltérő számok alapján, feltéve ha a tesztkörnyezet is egyezik a többi tesztelőjével, erre az esély azonban nem sok. Egyszerűen a tesztelőnek elhiszed vagy sem. Szerinted a videóteszterek többsége hazudik e téren, míg a hagyományos sajtó nem, de erre sincs semmilyen bizonyíték. Szerintem meg egyik sem hazudik, én rosszindulat helyett inkább örülök, hogy van, aki csinált egy videót erről. Ha a hagyományos sajtóról nem feltételezem, hogy hazudnak, akkor a videó tesztekről sem fogok azt feltételezni, mert az szimplán rosszindulat/kettős mérce.
Tehát összegezve nincs semmilyen bizonyíték, hogy hamis információ lenne a videókban, de mégis azt feltételezed, nekem ez inkább rosszindulatnak tűnik, mintsem bizonyítéknak. Hogyan kéne elkészíteni egy videó tesztet ahhoz, hogy számodra nem tűnjön hamisítványnak? Mi számít neked akkor rendes tesztnek? Nekem egyelőre úgy tűnik, hogy neked személy szerint szubjektíve nem tetszett a videós teszt formátum ezért automatikusan minden ilyen tesztet hamisnak állítasz be, sajnos nem tudok másra következtetni. Én viszont nagyon is hasznosnak találom a videós teszteket és nem csak én.Ezen felül Abu-nak írt válaszomat is ajánlom megtekintésre.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
"Btw mostmár végérvényesen rádöbbentem, hogy a RTG lehúzhatja a rolót. Brutál lemaradásban vannak de itt nem a sebességre gondolok (arra is).
Sebesség, fogyasztás, RT, DLSS3, DLSS2, Nvenc, CUDA, Optix, RTX Remix, RTX Super resolution.
Ha az ember Radeont vesz akkor tényleg az van, hogy elég sok mindenről lemond és ezt már nem lehet egy csak picikével alacsonyabb árral kompenzálni."Hatalmas +1, ugyanígy látom én is! A listához csatlakozott a Video Super Resolution. Az AMD sajnos egyre nagyobb és nagyobb lemaradásban van. Ez nekünk pedig nagyon rossz.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Dying Light 2 is megkapta, ráadásul a DRM-et is kiszedték, így korlátlanul lehet tesztelni:
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
A valóság az, hogy vannak olyan helyzetek/jelenetek a játékban, ahol jelentős gyorsulást okoz a ReBAR, viszont ez nagyon erősen függ a jelenettől, a hardverkörnyezettől és egyéb dolgoktól. Van olyan jelenet is, ahol a ReBAR sebességvesztést okoz, ezért nem engedélyezte még az NV a játékban, itt az NV válasza az ügyben, még tesztelik:
"It is not so straightforward. We test games across multiple levels and across each new build of a game before release. So while some users may see a bump in performance in one level/map, if you try a different level/map, the game assets might be quite different and users may not benefit as much or worse experience a regression in FPS/frame times.
As for Dead Space remake, we are still testing ReBAR performance so there is a chance we may enable it in a future driver."A DSOG is tapasztalt sebességnövelést, de nem szabad elfejteni, hogy ez erősen jelenetfüggő, még tesztelés alatt van, hogy megéri-e engedélyezni. Jelenleg ugye csak NVIDIA Inspector Tool-al lehet bekapcsolni (force-olni).
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Chrome 110 támogatni fogja az NVIDIA RTX Video Super Resolution-t, már csak egy kompatibilis driver kell majd hozzá, amit elvileg az NV még ebben a hónapban ki fog adni.
Egyelőre Ada és Ampere generációkon fog működni, de később Turing is támogatva lesz.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #40154 üzenetére
Pontosabban az AVC kodek miatt ocsmány a képminőség sok videónál (feltöltött videó minőségétől függetlenül). Ha a videót normális bitrátával töltik fel és a YT VP9 vagy AV1 kodeket alkalmaz, akkor a képminőség nagyságrendekkel szebb, mint AVC esetében, még 1080p alatt is. Mondjuk 1080p felett alapból nincs már AVC, de a feltöltött videó felbontása nem nagyobb, mint 1080p, akkor nagyon sok esetben a YT még mindig AVC-t használ, miközben ennek az ősöreg kodeknek már évek óta a kukában lenne a helye. Remélem az AV1 elterjedésével hamarosan végleg kidobják, ideje lenne.
Van egy nagyon egyszerű trükk YT-on:
Ha a feltöltöt videó felbontás nagyobb, mint 1080p, akkor a videó mindenképp VP9-et (vagy akár AV1-et) fog alkalmazni, így nagységrendekkel szebb lesz a képminőség. Így még 1080p playback felbontáson is sokkalé szebb a kép, mintha AVC-n történt volna a YT feldolgozás.
YT Premier módban kizárólag AVC-t használ, ott emiatt katasztrófa a képminőség. Élő műsornál hasonló a helyzet, de amíg Premier esetében 1080p a max felbotás (ami teljesen érthetetlen számomra), addig élő műsort 1080p felett is lehet készíteni és olyankor bizony VP)-et használ, ez esetben pedig a képminőség fényévekkel szebb, mint bármelyik Twitch adás.
Twitch pedig mai napig kizárólag AVC-t használ és 1080p a max náluk.A kérdés, hogy az NV új technikája mennyire lesz hatékony, nyilván nincs értelme elvárni olyat, hogy egy nézhetetlen okádék 144p videót 4K-ra fog skálázni, de ha egy "átlagos" 1080p videónál mondjuk el tudja tüntetni az AVC kodek okozta blokkosodást, ezáltal stabilizálva a képet, akkor máris van haszna.
Ez az új NV technika egy újabb rendkívül erős fegyver lehet a zöldek kezében, amivel nagyon nagy esély van arra, hogy az AMD jelenlegi rekordalasconsy piaci részedeésést teljesen lenullázzák.Egyszerűen azért gondolom ezt, mert ez a technika nem DLSS, semmi köze a játékokhoz, így rengeteg olyan felhasználó is hasznát tudja venni, akik soha nem játszanak, tehát az NV ezzel a lépéssel úgy tudná tovább növelni a "gaming" termékei piaci részedését, hogy a gaming-en kívüli felhasználókat (non-gaming users) is meg tudja győzni. Egyelőre ez egy újabb zseniális húzásnak tűnik tőlük, de majd az idő megmondja mennyire az.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Raymond #40157 üzenetére
Nem egészen. Amint mondtam a 1080p videókat azét veri szét a YT, mert azoknál, legalábbis a legtöbbnél még mindig AVC kodeket használ és az alacsony bitráta mellett valóban pocsék minőséget ad. Ha a videót a YT viszont VP9 kodekkel dolgozza fel (vagy AV1), akkor a képminőség nagyságrendekkel szebb lesz, még 1080p felbontáson is!
Alacsony bitráta mellett a VP9 és AV1 nagyságrendekkel szebb képminőséget ad, mint az AVC. Ez okozza a különbséget, a kodek, semmi más.
Egy egyszerű példa, ahol nagyon látványos ez a jelenség:
feltöltesz egy nagyon jó minőségű 1440p vagy 4K videót, kirakod Premier-be, ahol a YT kizárólag AVC kodeket használ a playback-hez. A képminőség egy totális katasztrófa lesz, ocsmány. Amint vége a premiernek, a videó azonnal VP9-re vált és ezáltal a videó képminősége fényévekkel szebb lesz, még 1080p felbontáson is! Másképpen fogalmazva, ha a YT Premier támogatná a VP9-et és AV1-et, akkor 1080p felbontáson sem lenne probléma (nyilván ha a videó VP9-el vagy AV1-el lett feldolgozva).
Tudom, mert sok száz videót töltöttem már fel, na meg sok más videós is tapasztalta már.Pont, hogy nem mindegy hogyan töltöd fel, ahogy írtam 1080p felett a YT nem használ AVC-t, így azoknál a videóknál nem barmolja a szét a képet, még 1080p alatt sem, mert a VP9 kodek sokkal hatékonyabb, sokkal jobban kezeli az alacsonyabb bitrátát, megint csak tapasztalatból mondom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Lehet elbeszélünk egymás mellett, de nem biztos.
Na most ha például egy 4K videót veszünk alapul, akkor 1080p-re állítva a minőséget persze, hogy sokkal csúnyább lesz, mint 4K-ban, ez nem vitás, de érthető, hiszen a felbontás a negyedére csökken és a bitráta is masszívan bezuhan. Ez a fajta 1080p azonban még mindig sokkal-sokkal szebb, mintha az adott videót 1080p-ben töltenék fel és AVC kódolást kapott volna. Én erről beszéltem. Valóban van 4K és 1080p között látható különbség, én is látom. Ez a fajta minőségromlás még mindig sokkal jobb (kevésbé rossz), mintha a videót 1080p/AVC kombóval kéne nézni.
Én a "szétveri" alatt azt hittem, hogy Raymond arra gondol, amikor egy videó az AVC kodek miatt iszonyatosan blokkosodik és piszok homályos. Ezért írtam, hogy ha ugyanaz a feltöltött videó viszont VP9 vagy AV1 kódolást kap (nyilván jó minőségű alapot feltételezve), akkor nagyságrendekkel szebb lesz a kép, mintha egy másik videót nézne az ember. Nyilván ez a fajta nagy különbség, amiről én beszéltem, csak olyan videóknál látható ahol 1080p a max felbontás, hiszen ha a feltöltött videó felbontása nagyobb, mint 1080p, akkor a videó VP9 vagy AV1 kodekkel lesz feldolgozva alapértelmezetten. Most itt hagyjuk az opcionális AVC fallback opciót, az mazochistáknak való. Esetleg ha egy 4K videót premierben osztanak meg először, az lemegy ugye 1080p/AVC kombóval, ahol elhányod magad, aztán a premier után megnézed ugyanúgy 1080p-ben és sokkal szebb lesz.Én is sokáig, évekig értetlenkedtem, hogy miért roncsolja szét annyira a YT a videóimat, miközben a forrás tök szép minőségű. Idővel rájöttem, hogy bizony a kodek okozta. Itt értelemszerűen nem 4K videókról van szó (bár pár darabot csináltam abból is), hanem 1080p-ről. 1440p-ben feltöltve viszont brutálisan javult a képminőség (még 1080p playback-ben is!), mert AVC helyett VP9-et használ. Azóta mindent 1440p-ben töltök fel annak ellenére is, hogy a játékokban a rendering resolution 1080p. A fenti szétroncsolás alatt én az AVC féle brutális blokkosodást értem, amit a VP9 teljesen megszüntet.
Szerintem az NV-nak pont az ilyen AVC féle képroncsolásra kéne kigyúrnia ezt az új Video Super Resolution-t, hogy végre nézhetőek legyenek a Twitch adások is és YT-on az AVC-s videók.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Akkor jól sejtettem, hogy teljesen másról beszélünk. 4K videó persze, hogy szebb, 1080p kijelző esetén downsampling történik, mintha ráküldenél a videóra egy 4× Super-Samplingot. Én is 4K gameplay videókat nézek 1080p monitoron, de én ugye másról beszéltem. Nagy valószínűséggel az NV új technikája nem elsősorban a 4K videókhoz fog készülni, hanem a sokkal-sokkal rosszabb minőségű videókhoz, hiszen 4K videóknál már nem kell sok mindent javítani, míg egy mondjuk egy natív 1080p vagy alacsonyabb felbontású (neadjisten SD felbontású) videón, ami ráadásul AVC kodeket kapott, ott van bőven mit javítani.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz VoltanIgor #40228 üzenetére
Szerintem inkább az a szánalmas, hogy ilyen mértékű VRAM pazarlást csináltak a fejlesztők ezzel az elavult fos motorral. Kezet foghatnak a Forspoken készítőivel, sok VRAM pazarlás a semmiért. Amúgy meg nem kell semmit kukázni, csak vissza kell venni a textúraminőségből és kész ha fogytán van a VRAM.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gigabyte lists GeForce RTX 4070 graphics cards with 10, 12 and 16GB memory
Ha valóban így lesz, akkor lesz ám kavarodás.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Én nem látom mitől lenne clickbait. Pont annyit közöl a cím, amennyi a valóság. A Gigabyte valóban listázott több VRAM konfigurációt. Ha azok nem valósak (azaz placeholderek), az nem a videocardz hibája.
Nem azt írták, hogy jön a 16 GB-os 4070, hanem csak annyit, hogy a Giga listázott ilyet és valóban ez történt, ahogy a screenshotokon jól látszik.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz huskydog17 #40441 üzenetére
Az Inno3D csomagolása is megerősíti Igor információit.
Egy darab 8 pines tápcsati lesz a sima 4070-es dual fan kártyájukon és végre jöhetnek a 2 slotos custom Ada kártyák.
A fenti Inno kártyán nem különösen tetszik, hogy a ventik cserélhetőek. Piros oldalon ha jól emlékszem ilyet az XFX és Sapphire csinált.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Kíváncsi leszek ebből mi lesz és főleg ,hogy a vásárlók mennyit fognak ebből látni.
Remélem ha lesz is ebből bármi, az legkésőbb nyárig megtörténik, mert nyárnál tovább már nem tudok várni.
50 dolcsi is több, mint a semmi.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Busterftw #40724 üzenetére
Én abszolút nem lennék meglepődve, ha ebben a sorozatban nem lesz több felső kategóriás SKU, ugyanis az NV-nek semmi szüksége rá, úgy értem úgy sincs konkurencia, az RDNA 3 nem tud RTX 4080-nál gyorsabb tempót hozni, így az NV-nek felesleges lenne kihozni a felsőházba még egyet. Én azon lennék meglepődve, ha mégis jönne egy új felső kategóriás (4080-nál gyorsabb) SKU.
Nekem személy szerint mondjuk mindegy is, mert nem megyek 4070 fölé.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz devast #40728 üzenetére
Nem, nem mennék, felesleges nekem 4070-nél (3080-nál) nagyobb tempó, mert FullHD-ban játszom, a 4070-es megjelenése előtt alapból használt 3070-et terveztem venni, mert nekem annak a tempója is bőven megfelelő lenne egy ideig, de ha már a 4070 ugyanakkor a fogyasztásból többet ad, akkor veszem inkább azt, számomra műszaki szempontból pont s 4070-es a tökéletes kártya, mert alapból nem akartam 200-220 Watt fölé menni. 4070-es extrái (3070-hez képest) nagyon jól jönnek majd, mind a DLSS 3 és az AV1 enkóder is, de főleg a 12 GB VRAM. A számomra fontos játékokhoz a 4070 bőven elegendő (ahogy mondtam, eredetileg 3070-nel is elégedett lettem volna), annál nagyobb kártya az én esetemben értelmetlen pénzkidobás lenne, és amint szintén említettem, nem megyek 200-220 Watt fölé VGA esetén. Sokkal ellentétben én tökéletesen tisztában vagyok az igényeimmel.
Most már csak abban reménykedem, hogy a PNY XLR8-as custom design itthon is kapható lesz.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Természetesen nem (az eszem még nem ment el), mivel a 3470-es már a GTX 1060-at is masszívan fékezi több játékban. Teljesen új gép lesz, 11 év után ideje váltani, mert már nagyon sok, számomra fontos játékhoz túl kevés.
Majd ha már meglesz és üzemel az új gép (tervek szerint valamikor a nyár folyamán), akkor természetesen frissítem az adatlapot.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Busterftw #40731 üzenetére
Igen, tudom, látom és értem, hogy a kettő között nagy a szakadék, viszont ennek ellenére miért vállalna be az NV egy újabb SKU-t és minden azzal járó költséget, amikor semmi értelme? Itt Shkiz0 kollégával értek egyet: szerintem sincs semmi értelme, amíg az AMD nem hoz ki az RX 7900 XTX-nél egy lényegesen gyorsabb kártyát, márpedig erre a közeljövőben zéró az esély, mert azzal a kártyával kimaxolták az RDNA3-at, nincs több tartalék benne.
Én nem venném biztosra az érkezését, épp ellenkezőleg, de majd az idő eldönteni.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz hahakocka #40793 üzenetére
"Mert parasztvakítás kb. Pontosan szemtrükközès. Rosszabb 3D s grafikai minőségèrt azaz kèpminősèg rontásèrt kapsz cserèbe fpst szuper. "
Ez így szimplán nem igaz. Számtalan teszt bizonyítja ennek az ellenkezőjét. Ezek a modern felskálázó eljárások sok játékban rendkívül hatékonyan képesek működni, pontosabban leginkább a DLSS, több játékban még a natívnál is szebb képminőséget ad és sok játékban semmit nem veszítesz a képminőségből csak sebességet nyersz. Ha pedig nem vagy elégedett a képminőséggel, kicserélheted a DLSS verziót tetszés szerint, az FSR és XeSS esetén ezt nem lehet megtenni, vagy egyszerűen kikapcsolod, de akkor jelentős sebességet veszítesz.
A legtöbb felhasználó vakteszten nem venné észre a különbséget DLSS upscale és natív között."Az RT meg az új gameknèl -40% fpst csökkent kb âtlagban úgyhogy szinte kötelezőek a DLSS meg FSR ilyenkor."
Ez sem igaz. A felskáláz eljárások mindig opcionálisak, sosem kötelező azokat használni, ráadásul több olyan RT játék van, ahol a megközelítőleg sincs 40%-os sebességvesztés.Mind a Black Mesa, mind az Oblivion borzalmasan elavult 20 éves motort használnak, ahol amelyek nemhogy az RT-vel, de a mai raszter motoroktól is fényévekre le vannak maradva, de ez nem csoda, a D3D9-et nem a fény szimulálására találták ki, és ahogy mondtam mindkét játék 20 éves motorra épül. Ezekben a játékokban a megvilágítás meg sem közelíti azt a szintet, amit a mai motorok tudnak. Én is végig vittem mindkettőt, mai szemmel nézve rondák, mint a bűn, de 2004-2006-ban szépek voltak, viszont mai RT-s címekkel ezeket összehasonlítani finoman fogalmazva is vicces.
"Returnal itt is lâtszik hogy milyen gyatra optimalizàciót kapott 4090 alatt DLSS meg FSR kell hozzà kb új kártyâkkal hogy èlvezhetőbb FPS legyen."
Ez sem igaz.
A Returnal jó PC portot kapott, a sebességet illetően a 4090-es natív 4K felbontáson bekapcsolt RT Reflection mellett 100 fps-t tud kisajtolni, a 4080-as pedig kb. 80-at. RT nélkül még egy sima RTX 3060 is elbírja a stabil 60 fps-t maxon. A launch-nál jelentkező rossz frame pacing-et állítólag - Steam fórum visszajelzések alapján - javították a DLSS3 patch-el. Ezen felül a játék elsőként hozott RT Audio-t.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz paprobert #40806 üzenetére
Igen, bennem is az fogalmazódott meg, hogy ez tök jó, csak nagy kérdés, hogy mennyire lesz nehéz/egyszerű beépíteni a játékokba, mennyi plusz munkával járna. Azt bemutatták, hogy lassabb ez a metódus, így biztosan lesznek olyan fejlesztők, akik ezt nem szándékoznak használni, inkább a rosszabb minőségű textúrák, de jobb tempó mellett teszik majd le a voksukat.
Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy ebből a gyakorlatban mikor lesz valami, továbbá ha valamely játékokba be is építik, arról lesz-e publikus információ, vagyis kap-e ez a funkció is egyfajta marketinget, vagy inkább csendben néhány címbe beépítik.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
NVIDIA megszerezte a Diablo 4-et.
"Purchase a qualifying GeForce RTX 4090, 4080, 4070 Ti, or 4070 graphics card, or a desktop computer with one of the aforementioned graphics cards, and receive the NVIDIA Diablo IV GeForce RTX 40 Series Bundle. This bundle features a download code for Diablo IV."
#40842 DudeHUN: Ez szokás szerint egyelőre csak pletyka, amire én nem látok sok esélyt, hogy megvalósuljon, ugyanis ahhoz a PCB-t is módosítani kell. Én kétlem, hogy a 300-400 dolláros kategóriában ezt meg fogják lépni, főleg hogy a két 4070-es kártyán 12 GB van.
Azt viszont el tudom képzelni, hogy esetleg talán 1-2 AIB partner csinál egy 16 GB-os verziót, vagyis az NV a lehetőséget meg fogja adni, viszont külön SKU erre nem lesz szerintem.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz bitblueduck #40845 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyivel drágább úgy, de dupla annyi memórialapkára lenne szükség.
Jelenleg is 2 GB-os VRAM chipeket használnak és ennél magasabb kapacitású nem létezik, ezért kell módosítani a PCB-n, a CB ezt szépen el is magyarázta:"GeForce RTX 4060 Ti und GeForce RTX 4060 setzen auf die GA106- respektive GA107-GPU, die beide nur über ein 128 Bit breites Speicher-Interface verfügen. Einseitig bestückt, sind selbst die 8 GB Speicher nur durch den Einsatz von vier „Double Density“-GDDR6-Speicherchips (2 GB pro Package) möglich. Deren Kapazität zu verdoppeln, ist keine Option, denn 4-GB-GDDR6-Chips gibt es bisher nicht.
Für die GeForce RTX 4060 Ti mit 16 GB wird Nvidia daher das komplette PCB neu aufsetzen müssen, um den Betrieb von zwei Speicher-Modulen an einem 32-Bit-Speichercontroller im so genannten Clamshell-Verfahren zu ermöglichen. Aller Voraussicht nach wird die RTX 4060 mit 16 GB dann auf beiden Seiten der Platine je vier 2-GB-GDDR6-Chips einsetzen."
Ezért mondom, hogy szerintem ha ez meg is fog valósulni, akkor én arra számítok, hogy 1-2 AIB partner magánakciója lesz ki tudja milyen borsos felárért.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Ez tökéletesen mutatja, hogy a 4060-as széria valóban egy átnevezett 4050-es széria.
400 dollárért 8 GB VRAM kombinálva 8 PCI-E sávval gyakorlatilag a vásárlók arcon köpése.
Az is szomorú és egyben érthetetlen számomra, hogy több független tesztelő egyáltalán nem tért ki erre a két súlyos problémára, sőt van olyan is, aki nem látja problémásnak a 8 PCI-E sávot, miközben nagyon is az. Ez a kártya 200 de max 250 dolcsiért elfogadható lenne, de 400-ért ez egy pofátlan arcon köpés.
Reméltem, hogy az NV nem veszi át az AMD hülyeségét az RX 6600-as szériából, de sajnos megtették.
A kb. 10%-os sebességjavulás az elődhöz képest még refresh-nek is harmatos, nem hogy generációváltásnak. Az meg csak hab a tortán, hogy az előző generáció magasabb felbontáson jobban teljesít a 256 bit membusz és a 16 PCI-E sáv miatt.7 évvel ezelőtt még 110 dolláros VGA-n is 16 PCI-E sáv volt. Ide jutottunk.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Ha jól emlékszem az Acer eddig nem kínált NVIDIA kártyát, akkor ezek szerint ők is csatlakoznak a zöldekhez.
A Gigabyte után az Acer lesz így a második olyan AIB partner, amely mindhárom oldalról kínál VGA-t. Ez jó hír, hiszen ez azt mutatjta, hogy sokkal több pénzt pumpálnak a VGA bizniszbe.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
A kérdésem csak annyi:
Miért és kinek?
Nem értem, hogy kinek és miért jó egy ilyen nevetséges nagy tégla. Finoman fogalmazva is extrém mértékű túlzás.Ironikus, hogy pont a PNY, akik - szerintem - a legjobb custom hűtést csinálták a 4070-hez (XLR8), pont ők csinálnak ilyen értelmetlen dolgot. A pénzt és mérnöki munkaerőt ennél sokkal értelmesebb dolgokra is használhatták volna.
#41215:
Ez a táblázat is tökéletesen mutatja, hogy mi a gond az Ada generációval. Itt egy hasonló, de árakkal kiegészítve:
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Yutani #41250 üzenetére
Sajnos figyelmen kívül hagysz egy rendkívül fontos tényezőt: vásárlói/felhasználói igények
Az ár/érték arány csak egy szám, semmi több, nem egy szentírás. Ha egy jó ár/érték aránnyal rendelkező termék nem képes kielégíteni a vásárló igényeit, akkor a vásárló az ár/érték aránnyal kitörölheti, semmire sem megy vele. Az ár/érték arány csak akkor ér valamit, ha kizárólag olyan termékek közül kell választania a vásárlónak, amelyek mindegyike tökéletesen kielégíti az igényeit, ez esetben a mutató tud segíteni a döntésben.
Ha a vásárlónak például az elérhető maximum kell mind képminőség, mind sebesség szempontból, akkor nincs más, mint az RTX 4090. Az ilyen vásárlóknak a 4090-es az egyetlen megfelelő termék, itt teljesen lényegtelen az ár/érték mutató.
Én inkább azt tartom hatalmas butaságnak, ha a vásárló kizárólag egy ár/érték arány mutat alapján választ, miközben figyelmen kívül hagyja a saját igényeit (feltéve ha tisztában van vele).
Az, hogy kinek mi éri meg, az egyénfüggő, ahogy mondtam, különbözőek vagyunk, különböző igényekkel. Ezt nagyon sokan sajnos mindig elfejtik.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gigabyte RTX 30/40 PCBs are cracking, the company rejects RMA claims
Ez nagyon gáz!
Nem tudom melyik a szomorúbb, hogy a Gigabyte ennyire elcseszte a PCB tervezést vagy a gerinctelen nyerészkedők, akik több száz dollárt kérnek egy működésképtelen VGA-ért.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Egy kis érdekesség az OC világából:
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Nem csoda, a Windforce mindössze egyetlen darab hőcsövet kapott, ami kevés 130 Watthoz. Ezt a Giga brutálisan alul tervezte. A Gaming változat már sokkal jobb lett, igaz, az már 3 ventis.
Szerintem a MSI Gaming lett a legjobb, ott csinálták a legjobb munkát a mérnökök, mert nincs se alul se túltervezve, kompakt, két ventis és nagyon csendes.
Igaz, az ASUS Dual is rendkívül csendes két ventis, de az ugye vastagabb, mint két slot, azt egy picit túltervezték, míg a Strix-nél teljesen elgurult a gyógyszerük. A Strix a kiváló példa az extrém mértékű túlkapásra, azt nevetségesen túlméretezték.
Sajnos úgy tűnik, hogy a legtöbb custom vagy alul vagy túl lett tervezve, valahogy kevesen hajlandóak megtalálni a normális középutat, de ez a 4060Ti és 4070 esetében is így van sajnos). Az MSI Gaming-et sikerült a legjobban összerakni.
A PNY XLR8 még egy érdekes darab, mert ott csak két darab hőcsövet alkalmaznak és mégis rendkívül halk lett, 26 cm hosszú és dual slot, de 3 ventit használ. Szerintem ez is nagyon jó darab, bár ilyen fogyasztásnál túlzásnak tartom a 3 ventit, az MSI Gaming jól mutatja, hogy miért.A Palit Dual szintén egy érdekes darab, mert ők meglépték azt, amit eddig még kb. soha senki: a PCB-n a fizikai PCI-E csatlakozó hosszát is megvágták, tehát nem teljes hosszúságban csatlakozik az alaplaphoz. Ilyet eddig asztali konzumer VGA vonalon nem nagyon láthattunk.
Sajnos Igor beszámolója nem túl szívderítő, kiderült, hogy több olcsóbb típusnál ész nélkül ment a spórolás, mármint jobban, mint kellett volna.
Kicsit olyan érzése van az embernek, mintha a sima 4060-asok esetében a minőség még az NV számára is lényegtelen lenne, mindenféle szemetet csinálhatnak az AIB partnerek. Nem véletlen próbálkoztak sok influenszernél.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Portal Prelude RTX is the first game using NVIDIA RTXIO
"NVIDIA has released Portal: Prelude RTX, a community remaster of this classic Portal mod, created with NVIDIA RTX Remix and featuring full ray tracing, NVIDIA DLSS 3, NVIDIA Reflex and NVIDIA RTXIO."
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz Yutani #41513 üzenetére
Nem kell hozzá 4090:
"Based on our testing, GeForce RTX 2060 users can play at over 30 FPS+ at the Low Preset using DLSS Ultra Performance Mode, while GeForce RTX 3080 users can run at 60 FPS or more at 1920x1080 using the High Preset and DLSS Quality Mode." (link)[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Nyilván full path tracinghez nem RTX 3060(Ti) való, ide már erősen ajánlott legalább 3080 vagy 4070, ahogy a készítők is írják.
Valszeg 1080p-ben a 8 GB VRAM nagyon ki van centizve, ezért ott inkább alacsonyabb presetet ajánlanak.
A Portal RTX esetén a TPU is kb. 8 GB-ot mért 1080p-n, azaz nagyon ki van ott centizve.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Apró kiegészítés, az első komment a videó alatt ezt írja:
"For those wondering about performance, there was a in-person demo event yesterday in Hangzhou where they had this game running 60fps 1080p low settings on a 1660, and 60fps 4K max settings on a 4070. They also showed unlocked frame rates between 30 and 60 on next-gen consoles. There will be public playable demos at Gamescom tomorrow and I think we will see more gameplay then."
Engem mondjuk a legkisebb mértékben sem érdekel a játék témája, de a a fent leírt sebesség valós, akkor az elég jó optimalizálásra enged következtetni. Ez jót tenne a PC gamingnek a számos pocsék PC port után.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Amíg az AMD a mai napig semmilyen új információt nem adott ki az FSR 3-ról (9 hónapja jelentették be), a zöldek nem vártak tovább és az új DLSSS verzióval tovább növelik az amúgy is nagy szakadékot minőség terén.
Durva, hogy a 3.5 jobb képminőséget RT mellett, mint a hagyományos denoiserek.
Ezzel jó esély van arra, hogy a DLSS nem csak megtartja vezető szerepét képminőség fronton, de valószínleg még nagyobb lesz a szakadék az FSR-hez képest.
Idén ősszel három játék is támogatni fogja.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Így van.
Ezek után nagyon kíváncsian várom, hogy az FSR 3 mit fog nyújtani, bár az upscaling technika versenyt az AMD már elveszítette, a DLSS-nek túl nagy előnye van, amit már soha nem fognak behozni a pirosak.
Arra leszek leginkább kíváncsi, hogy a három új technika (DLSS 3.5, FSR 3, XeSS 1.2) között hogyan fognak alakulni az erőviszonyok, bár ezt már lehet előre sejteni.#41608 pandras83: A DLSS 3 soha nem volt Ada exkluzív, csak a Frame Generation része az. Arról jelen pillanatban nincs még hivatalos információ, hogy a 3.5-ös verzió új Ray Reconstruction (RR) funkciója mely RTX szériákon lesz támogatott. Én arra tippelek, hogy nem lesz Ada exkluzív. AZ NV oldalára még nincsenek felöltve az adatok, minden sajtó a videocardz hírét közli, ami nem említi a támogatott RTX családokat. Meg kell várni, amíg az NV tisztázza ezt a kérdést. Én meglepődnék, ha Ada exkluzív lenne ez a feature.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz pandras83 #41610 üzenetére
A magyar PC World ezt írja:
"Ahogy a DLSS 3-at, úgy a DLSS 3.5-öt is csak az Nvidia GeForce RTX 40-es videokártyák fogják támogatni."
Innen tökéletesen látszik, hogy a cikk írójának halovány fingja sincs miről beszél, mert a kijelentés első fele nettó bullshit. Ennek fényében én rendkívül erősen kétlem, hogy biztos forrásból származik a kijelentése, főleg annak tükrében, hogy az NV ezt még nem kommunikálta.
Úgy látom ez a PC World inkább egy bohóc magazin lett.#41611 S_x96x_S: Nagyon egyszerű:
A mellett, hogy a DLSS képminőségével nem tud versenyezni az FSR, az NVIDIA technikáját mára több száz játékba építették be, ellentétben az FSR-el. Ha az AMD egy csoda folytán képes lenne képminőség terén felvenni a versenyt az FSR 3-al (amire rendkívül kicsi az esély), akkor még mindig ott az elterjedtség kérdése, amivel az FSR egyszerűen nem tud versenyezni. A több száz játékos lemaradását soha nem fogják behozni, mert egyrészt a DLSS-t is folyamatosan beépítik új játékokba, tehát azok száma is folyamatosan nő, másrészt sok olyan korábbi játék van, amelyekbe bekerült a DLSS, de FSR nem, azoknál pedig nem fogják pótolni az FSR 3-at ez biztosra vehető.
Az olyan, piacon lévő játékokban pedig ahol FSR és DLSS is van, ott az FSR versenyképtelen képminőségben (temporális stabilitás).
Ahhoz, hogy a helyzet megforduljon, arra lenne szükség, hogy minden új játékba és több száz régebbi játékba beépítik az FSR 3-at és utóbbinak jobb minőséget kéne hoznia, mint a DLSS 3.5-nek. Lássuk be, erre a gyakorlati esély nulla.Itt az NVIDIA hivatalos táblázata, ahol listázzák az összes DLSS-t támogató játékot. A táblázat friss, pár napja frissítették, augusztus 18-án. Jelenleg 332 játék van a listán,. ebből 5 játékban van a régi elavult DLSS 1, azaz 327 játékban a modernebb DLSS be van építve.
Az AMD listája szerint jelenleg kb. 168 játékban van valamilyen FSR, többségükben FSR 1, ami nagyon pocsék minőséget ad, pont úgy, mint a DLSS 1. Na most sok játékban FSR 2.x van, viszont az FSR 2.x képminőségben nem veszi fel a versenyt a DLSS-el, sőt több játékban még az XeSS is szebb képminőséget nyújt.
Ahhoz, hogy azt mondhassuk, hogy a pirosak behozták a lemaradást, az kéne, hogy először az FSR 3-nak brutál jónak kell lennie*, jobbnak, mint a DLSS aktuális verziójának. Ezen felül az új FSR-t be kéne építenie az összes játékba, amiben már van valamilyen verziójú FSR, továbbá sokkal-sokkal több új játékba kéne beépíteni, nem csak fele annyiba, mint a DLSS-t. Azt hiszem te is tökéletesen látod, hogy erre zéró esély van.Ekkor pedig még nem került szóba, hogy a DLSS sokkal felhasználó-barátabb, mert a játékos bármikor bármelyik DLSS verziót használhatja, de FSR-nél azt tudod használni, amit a játék és készítője szállít és kész.
Arra, hogy a fenti dolgok 180 fokos fordulatot vegyenek az esély túlzás nélkül nulla, ennek fényében továbbra sem tartom túlzásnak a kijelentést, miszerint a pirosak soha nem fogják már beérni a zöldeket felskálázás terén. A RTG jelenlegi helyzete és hozzáállása pedig ezt a véleményemet pedig csak megerősíti.
*FSR 3-at tavaly novemberben bejelentették úgy, hogy az még nem is létezett, nem véletlen, hogy 9 hónapja nincs róla információ, mert nagy valószínűséggel az AMD-t hidegzuhanyként, teljesen váratlanul érte a DLSS 3 bejelentés, aztán csináltak egy látszat bejelentést, hogy "nekünk is van ám ilyen", miközben semmi ilyesmijük nem volt, de össze kellett vakarni pár embert akik tudnak valami hasonlót csinálni és mivel egy ilyen technológia kifejlesztése nem 2 napig tart, így nem csoda, hogy 9 hónapja semmi infót nem adott ki az AMD, mert egyszerűen nem tudnak mit mutatni belőle.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Most olvastam az NV hivatalos oldalán, hogy minden RTX GPU-n megy az új DLSS 3.5, köszi mindenkinek a megerősítést. Tehát jó volt a megérzésem és igazam volt abban, hogy a magyar PC World finoman fogalmazva nagyon nincs képben.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.