-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
Az interneten feltűntek az első, nem megerősített információk az Nvidia „kisebb” DX11-es kártyáiról.
A Fermi hivatalos premier-jének napján pletykák kezdtek el terjengeni a Geforce GTS 450, Geforce GTS 440 und Geforce GTS 430 kártyákról.
A 3DCenter szerint az információk megbízható forrásból származnak. Ezek a források alapján ezek a kártyák a GF104-es GPU-ra fognak épülni, amely 256 CUDA magot tartalmaz. A textúrázóegységeket azonban nem fogják ilyen nagy mértékben csökkenteni, csak minimálisan. A GF104-es magasabb órajelen fog járni, mint a GF100-as, amely ma kerül bemutatásra.
A leggyorsabb, GF104-re épülő kártya, a Geforce GTS 450 gyorsabb lesz egy Radeon 5830-nál és semennyivel sem fog többe kerülni. A kisebb variánsok, tehát a Geforce GTS 440 és a GTS 430 a Radeon 5770-el fogják felvenni a versenyt. A két „újonc” elvileg gyorsabbak és olcsóbbak lesznek, mint a Juniper.A hír forrása:
GTS 4x0 pletykákGameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Erről a hírről kinek mi a véleménye?
Elvileg a GK104-es GPU 256 bites memóriabusszal és 225 wattos TDP-vel veszi majd fel a versenyt a Tahiti cGPU-val.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
fatallerror #10282 üzenetére
Nagy marhaságokat írtál ide, remélem tudod!
A Far Cry 3-ból az E3 alatt kizárólag a konzolos verziókat láthatta a nézőközönség, a PC verzióból eddig még semmit nem mutattak. A hivatalos twitter oldalon a június 8. bejegyzéseknél megtalálod a hivatalos megerősítést.
A Watch Dogs esetében mindössze csak annyit árultak el, hogy a játék PC-ről futott, vagyis a PC verziót láthattuk. Ennyi a biztos, semmi több. Minden egyéb csak találgatás, így kár belemenni, hogy vajon milyen VGA lehetett a gépben, lehetett akár GCN Radeon is, nem tudjuk.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
fatallerror #10289 üzenetére
Hm..érdekes, hogy a producer ezt mondta, ugyanis a videóban egyértelműen kivehető, hogy konzolról futott, látni, hogy felugrik néha, hogy nyomd meg ezt és ezt a gombot, csakhogy ezek a gombok konzolon vannak csak.
"az ubisoft nvidia-s :]"
Ez meg szimplán csak bullshit, Abu már meg is magyarázta, hogy miért. Ubisoft több éve felbontotta a szerződést az NV-vel nem véletlen, csak hátrányt jelentett. A Ubisoft Montreal csapat napjaink egyik legjobb, legnagyobb és legprofibb fejlesztőbrigádja, Abu itt is nagyon jól mondta, hogy vannak olyan profik, hogy nincs szükségük külső támogatásra.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
fatallerror #10292 üzenetére
A gond, hogy az Ubi több féle build-et vitt ki az E3-ra. Ezen felül arra sincs bizonyíték, hogy az élső E3 Press Conference alatt futó gameplay PC-ről futott, de ott akkor mindegy is volt nekünk, ugyanis egészen idáig nem volt normális minőségű videó belőle. A Machinima és GameSpot interjúk alatt az E3 demo egy alternatív lejátszását láthatjuk, ami már tényleg PC-ről ment, legalábbis Dan Hay állítása szerint. Ez azonban lehet ,hogy egy másik build volt és a PC alatti videó ettől még futhatott konzolon, de amint mondtam, ez már mindegy. Az új videókban, ahol Dan ad interjút, sokkal jobb minőségű videókat mutatnak és azokon valóban nem lenne meglepő ha PC-n mennének.
Amúgy a hivatalos fórumon írta egy srác, hogy ő személyesen is kint volt az Ubi Press Conference-n és ki is próbálhatta a játékot. A srác a rendezvény alatt nem találkozott PC verzióval, csak a két konzolossal.
Véleményem szerint itt annyi volt a történet, hogy az E3 alatt végig konzol verziót láthattunk, míg a friss interjúk alatt talán a PC build-et is beizzították. Legalábbis ezt igazolják az eddigi információk.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
fatallerror #10364 üzenetére
"eltolták decemberre a far cry 3-at"
Pontosabban november végére. (2012.11.29)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
fatallerror #10370 üzenetére
Nem mindegy és nem volt trollkodás, csak a pontatlanságot szerettem volna kijavítani, szomorú, hogy neked ebből trollkodás jön le.
A Far Cry 3-nál a December 4. az amerikai megjelenést jelöli, míg Európában november 29-én érkezik.
Pont azért javítom ki az ilyen hibákat, mert sokan átveszik a butaságot és így alakulnak az urban legendek. Ennek szeretném elejét venni. Szerintem ebben nincs semmi rossz.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Abu, csak segítségképpen mutatnám ezt és ezt a doksit. Ha már ismered ezeket, akkor tekintsd tárgytalannak, de a PDF doksiban nagyon mélyre-menően részletezik az új Dunia működését, többször is kihangsúlyozták, hogy az új motor nagyon fog spórolni a VRAM-mal, legfőképp a konzolok miatt.
Ha lesz/van/volt rá időd megtekinteni a linkelt anyagokat, akkor szerintem nem csak engem, de itt sokunkat érdekelne a véleményed róla, konkrétan, hogy a doksik alapján te mire számítasz az új Dunia motornál a Far Cry 3 alatt.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
-
huskydog17
addikt
Kicsit utánanéztem a globális illuminációnak és tényleg úgy tűnik, hogy meglehetősen erőforrás-igényes eljárás. Mivel compute téren a GCN verhetetlen, így nagy valószínűséggel ezeken a kártyákon fog menni legjobban a FC3, mint Kepler alatt, legalábbis ezt szűrtem le idáig belőle. Javíts ki ha tévednék!
A Dirt Showdown-ban már életbe lépett a patch, ami aktiválja a GI-t? Csak mert a neten fellelhető gameplay videók közül egyik sem győzött meg. Pontosabban nem látni a videókon a vizuális előnyét a GI-nek.
Azt tudom, hogy a frissen megjelent Ghost Recon: Future Soldier is használ a GI-t. Azzal mi a helyzet?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10403 üzenetére
Azt tudom, hogy a játék jelenlegi formájában piszkosul erőforrás-zabáló, de itt lehet, hogy a későbbi javítások sokat fognak dobni a teljesítményen. Én azt mondom a GR
S esetén várjuk ki a végét, hogy mennyit tudnak gyorsítani a fejlesztők.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10408 üzenetére
Na ahogy szóba került, meg is találtam a lényeget -> patch 1.3 és 1.4 infók
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Kösz a részletes választ!
#10417: Egyet értek veled annyiban, hogy valóban nem mindegy, hogy hogyan aknázzák ki a motorban rejlő lehetőségeket, azonban itt bejön a képletbe a pálya designer, akinek szintén hatalmas szerepe van a dologban. A stúdiók rengeteget tanulhatnának a mod közösségektől.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10514 üzenetére
Ezeket az eredményeket a GF GTX460-al érted el? Csak a GPU opció volt Ultra beállításon? Csak mert azt látom, hogy ez nem maximális grafika, mivel elég csúnya. NA nem a kikövezett talaj, mert az tényleg nagyon szép, hanem az összes többi ronda, főleg a növények és úgy látom AA sincs ráeresztve. Ezeket csak az esetleges félreértések elkerülése végett mondom.
Mondjuk az is igaz, hogy a SS3 esetében a megjelenéstől számítva rengeteg patch érkezett és velük jelentősen megnőtt a játék sebessége is. Az utóbbi időszakban nagyon sokat javított rajta a horvát csapat. Megjelenéskor baromira gépigényes volt, azonban mostanra nem tudom, hogy mennyire tudták csökkenteni az étvágyat, azonban a patch changelog-okat olvasva úgy tűnik, hogy jelentősen.
Amúgy köszi az eredményeket! Minden ilyen jellegű információt örömmel fogadok, jó látni, hogy jelenleg hol tart a GTX 460 ezzel a játékkal. Feltételezem, hogy a játék a legfrissebb verzión van.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10516 üzenetére
Nekem ugyan a harmadik epizód nincs meg, de a felújított First és Second Encounterben is ugyanez a motor van. Azoknál csak szinte minimumon tudtam végigtolni, mivel a kis Radeon 5470-ben nincs olyan sok erő.
Az AA valószínűleg max. 2x lehetett, mert a képeken eléggé látni a hiányát.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10519 üzenetére
Más:
A Crytek állítólag egy jobb fajta LOD-ot fog használni a Crysis 3-ban.
Ha gond a német nyelv, itt az angol verzió.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10523 üzenetére
Akkor lehet, hogy csak egy újabb szimpla átnevezéssel lesz dolgunk, habár azt sem szabad elfelejteni, hogy a link alatt szereplő információk még nem hivatalosak, csak pletykák! Majd elvileg augusztusban kiderül.
Abu85: Na, akkor ez elég gáz a boltok részéről, hogy ilyen néven árulják, ugyanis ez tényleg csak DDR3!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10553 üzenetére
Nem értem, hogy ez miért olyan nagy cucc. Amiről beszélsz az szimplán HDR effekt, ami már hosszú évek óta a játékokban van, már 2004-ben is több nagy címben volt ilyen effekt.
GodRay-el együtt pedig már 2008-ban is láthattunk már ilyet, de talán még előbb is. Manapság a HDR effekt kezd annyira alap dolognak számítani, mint egy V-Sync, legalábbis számomra.
Amúgy ez nem a 3.5-ös verzió újítása, már a 3.0 is támogatja.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10615 üzenetére
Persze, hogy jókora felárral kínálja az AMD a 7700-as szériát, hiszen nincs ellenfele, így gond nélkül megteheti. A gond az - ami egyébként már számtalanszor le lett írva -, hogy az NV-nek már egyáltalán nem fontos a VGA piac, gyakorlatilag nekik mindegy, hogy asztali VGA-ként miként fog teljesíteni az új középkategória.
Amúgy én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi fog kisülni ebből a nagy várakozásból, de megváltást korántsem szabad várni tőle! Abban én is egyet értek, hogy nagyon nem valószínű, hogy 128 bites buszt alkalmazna az NV, hiszen az túl lassú lenne és az ellenfél pedig a Radeon HD 7800-as széria lesz. Bár a GK107-nél rosszabb nem igazán lehet ár/teljesítmény szempontjából.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10618 üzenetére
Nem segítene rajta sokat, még GDDR5 lapkákkal sem lenne ütőképes a 7700-asok ellen, legfeljebb a 7750-et megközelítené. A GK107-nél nem csak a DDR3 VRAM a ludas, azt a GPU-t egyszerűen túlságosan megnyirbálta az NV. Abu ezt is sokszor leírta már.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Mivel tudod alátámasztani, hogy nem igaz?
Nem azt írtam, hogy egyáltalán nem érdekli, persze, hogy érdekli, hiszen ha nem lenne benne érdekelt, akkor nem ölne bele pénzt. MIndössze arról van szó, hogy korántsem akkor ajelentőségű ez a piac, mint néhány évvel ezelőtt volt. Az NV-nek nem gond, ha az asztali VGA-k piacán nem teljesít jól egy vagy több GPU, hiszen nem ez a fő fejlesztési célplatform. Ezért mondtam én is, hogy nem szabad csodát, illetve megváltást várni az augusztusban debütáló középkategóriás GPU-tól sem. Lehet ,hogy jó lesz, de azon sem szabad meglepődni, ha annak sem lesz fényes az ár/teljesítmény mutatója.Löncsi: Ez mind nagyon szép, csakhogy a gond ott van, hogy tech-demo, ilyet játékban szinte soha nem fogsz látni, legalábbis PC-n nem valószínű, mivel ezt is célhardverre fejlesztették. Ezen felül a videóból az se mderül ki, hogy pontosan milyen GPU-n vagy GPU-kon ment a tech-demo. Lehet ,hogy több GK104-es számolta párhuzamosan a dolgot. Ehhez azonban a GK107 igencsak leves. Szóval nem értem ,hogy jön a GK107-hez ez a tech-demo.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10623 üzenetére
Célhardver alatt a Kepler architektúrát értettem. A játékoknak nem csak egy architektúrán kell futniuk.
10625: "GK107-en biztos nem fog futni"
Én ilyet nem írtam, ezt csak te képzeled bele a kommentembe. A Real-Time Raytracing - ahogy Abu is írta - rendkívül erőforrás-igényes, nem tudjuk, hogy pontosan milyen és hány darab Kepleren ment az a bemutató, de hogy egy darab GK107-es ehhez édeskevés az is biztos. Lehet, hogy elindulna rajta, de diavetésnél nem jutna tovább valószínűleg.Amúgy én nem akarok vitázni a GK107-ről, én csak említésképpen hoztam fel, hogy túl gyengére sikerült.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Löncsi #10788 üzenetére
Én csak az első órát hallgattam végig, de abból sem értettem olyan nagyon sokat, mert a szóbeli angolom nem olyan jó, de abban az egy órában megértettem pár érdekes dolgot.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy vajon Abu végignézte, vagyis végighallgatta-e a teljes elődadást és hogy mi a véleménye róla.
#10790: Igen, arra a részre én is felfigyeltem. Akkor lehet, hogy pont fél óra után kezdett beszélni részletesen a Tech 4-ről, elég sok technikai dolgot mondott róla.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Egy kicsit más téma ,de erősen kapcsolódik a topic témájához:
Kész az OpenGL 4.3, az NVIDIA már béta drivert is kínál hozzá.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
-Solt- #13659 üzenetére
Én úgy emlékszem,. hogy egy interjúban az SCS CEO-ja azt mondta, hogy mindössze 1 motor programozójuk van. Ehhez képest hamarosan az ETS2 teljes grafikai tuningot kap, új megvilágítási rendszerrel, továbbfejlesztett HDR-el és szebb textúrákkal. Úgy gondolom, hogy ahhoz képest, hogy egy igen pici csapat az SCS és nagyon kevés motor programozójuk van, nagyon jól teljesítenek. Nem csak, hogy több API-t támogat egyszerre és natív 64 bites támogatást élvez, de Windows mellett Mac-re és Linux-ra is elérhető.
Egyébként fontos megemlíteni, hogy több olyan kis csapat van, akik nem szorulnak az NV segítségére és még így is, nagyon kevés erőforrásból jobb termékeket raknak le, mint a sok GW-ös cím.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Hát ez biza nem lenne rossz ugrás. Nagyon remélem, hogy ez kb. reális és tényleg látni fogunk 50%-os ugrást! Most már csak a fogyasztásra lennék nagyon kíváncsi! Kíváncsian várom, hogy a Pascal kiváló performance/watt mutatóját tovább tudják-e javítani. Gondolom valamekkora előrelépés itt isl esz, a kérdés csak az, hogy mekkora.
Ha ez a teljesítmény bejön, akkor az AMD jövőre felkötheti azt a bizonyos gatyát és a Navi-val valami gigantikusat kell robbantaniuk, ha versenyben akarnak maradni.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Csak itthon ilyen sz*r a helyzet. Külföldön normalizálódtak az árak. Átszámítva jelenlegi árfolyammal kereken már 80.000 Ft-ért vihető 6 GB-os GTX 1060 (250 euró), az MSI Gaming (ami az egyik legdrágább változat) pedig már 92 k-ért (289 euró) vihető. Itthon az MSI terméke 111k körül indul.
Ha pedig a bányáz láz előtti árfolyamot nézzük (310 Ft/euró), akkor a fent említett két példa úgy jönne ki, hogy 77.500 Ft és 89.590 Ft, szóval elég egyértelmű, hogy külföldön normális árak vannak, viszont itthon nem nagyon akarnak visszaállni a régi árakra, inkább ráraknak 10-20.000 Ft hasznot.
Amúgy 3 GB-os GTX 1060 külföldön átszámítva már 63.879 Ft-ért vihető (199 euró). Itthon kb. 20k-val drágábbak.
Ha jó áron akarsz venni VGA-t, tudsz,csak külföldről kell rendelni, sok helyen ingyen kiszállítják még ide is, így spórolsz kb. 20.000 Ft-ot. Az már más kérdés, hogy probléma esetén a gariztatás külföldi rendelés esetén egy kicsit körülményesebb.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Ez egy kiváló alkalom lenne az NV számára, hogy az új Tomb Raider-rel demózza az új generációt, hiszen náluk ez a game lesz a húzócím és ugye szeptember közepén megjelenik a játék. Tippem szerint az NV ehhez a játékhoz fogja igazítani az új generáció startját. Szintén tipp részemről, hogy augusztusban megtörténik a formális bejelentés, illetve leleplezés, majd szeptember első felében megkezdődik az árusítása az új generációnak.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
PNY véletlenül idő előtt élesítette az új generáció terméklapját, na persze gyorsan törölték, de ami egyszer felkerül az internetre...
PNY GeForce RTX 2080 and 2080 Ti Product Data Sheet Leaks
PNY NVIDIA GeForce RTX 2080 Ti and RTX 2080 Listed For Pre-Order, Final Specs and Features Confirmed
PNY Lists GeForce RTX 2080 Ti 11GB For $1,000, RTX 2080 8GB, Specs
Ezt nem fogják tudni nem megtörténtté hazudni, ugyanis a Google keresőjébe is bekerült a hivatalos termékoldal:
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Oli jól mondta: nincs itt semmiféle meccs. Ezen felül a sok ezer játékból egy darab játékot tudtál megnevezni, ahol az alapból elbaszott memória menedzsment miatt magasabb a VRAM igény, csakhogy ez a példád is sántít, mivel 8 GB VRAM mellett gond nélkül megy Ultra-n. Ennek a játéknak sem kell 8 GB-nál több, továbbá ha megtörténne, hogy egy játéknál túl kevés a 8 vagy 11 GB VRAM (még nincs ilyen), akkor a játékos mindössze egy szintet lejjebb veszi a textúrát és a zéró képminőségvesztés mellett máris elegendő lesz a 11 GB VRAM. Még egyszer: a gyakorlatban egy nem létező problémáról írsz úgy, mintha ez döntené be az NV piaci részesedését, miközben pont az AMD közelít a kiesés felé.
Csak akkor lesz igaz, amit írsz, ha a sok ezer játék legalább fele súlyos sebesség és képminőségromlást szenved el 11 GB VRAM mellett miközben a Vega-k gond nélkül viszik Ultra-n ezeket a címeket. Erre azonban semmi esély, de lehet, hogy 50 év múlva már kevés lesz a 11 GB VRAM.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Igen, már most a legnézettebb műsor Twitch-en, pedig el sem kezdődött, biztos vagyok benne, hogy simán át fogja lépni a 100.000 nézőt is, nézettségi rekordot fog felállítani.
Ahogy ezt megírtam, már 82k és pár másodpercenként emelkedik min ezret, szóval tutira meglesz a 100k néző.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Callisto #19051 üzenetére
Mindenki magából indul ki. Ahelyett, hogy személyeskedsz, inkább valami értelmeset beírhatnál a fórumra.
#19052: Sehol nem írtam, hogy Twitch historical record-ra gondolok. A nézettségi rekord sok mást is jelenthet, de inkább hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
kentucky #19065 üzenetére
Én is arra tippelek, hogy valami váratlan akadály történt, ami miatt húzniuk kell az időt. A sok duma után most elkezdett csökkenni a nézőszám, ez nem lep meg.
#19073: Szerintem hard launch lesz, állítólag sok helyen tele vannak már a raktárak az új kártyákkal. Ráadásul ugye az AIB partnerek is elkészültek már az custom design kártyákkal.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
CB tapasztalata szerint a DLSS nagyon jól működik, lényegesen jobb minőséget ad, mint a TAA és annál sokkal gyorsabb.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Assetto Corsa Competizione Ray-Tracing performance:
7.680×1.440 felbontás és bekapcsolt Ray-Tracing mellett a játék végig 90 és 100 FPS között mozgott, egyszer sem esett 90 FPS alá. A grafikai részletesség nem ismert.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
Ja, annyira a DX12 a min., hogy az Enlisted játékban Vulkan alatt működik a Ray-Tracing 4k 90fps mellett.
A DX12 min. a PH féle elmélet. Ahogy az lenni szokott a PH elmélete fényévekre van a gyakorlattól.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
huskydog17
addikt
válasz
Callisto #20089 üzenetére
PH zárta ki a Vulkan-t:
"A bemutatón az NVIDIA az általános teljesítményről nem beszélt, az egész a DirectX Raytracingre, illetve az vállalat, RTX nevű implementációjára volt felépítve."
Tehát itt már úgy fogalmaz a cikk, hogy az RTX kizárólag a DXR-en keresztül működik. Ez nem igaz.
Aztán Abutól:
"A Vulkan API-ba csak tervezik belerakni, de a SIGGRAPH-on mondták, hogy még legalább másfél-két évre van, mire a Khronos ezt véglegesíti. Addig a Vulkan csak az Anvilon keresztül támogat sugárkövetést, ami nem az API-ba építi ezt, hanem az API elé egy külön library-vel. [link]
Ettől a fejlesztő természetesen választhatja a Vulkan API-t, de sugárkövetést csak az Anvil frameworkön keresztül kaphat ma, illetve még egy jó darabig."Ez egyetlen PH cikkben sincs említve, továbbá úgy fogalmaz, hogy az olvasóban azt az érzést keltse, hogy kutya se fogja használni Vulkan alatt még hosszú ideig.
A Gaijin elhozta az első Vulkan alapú RTX játékot, erről azonban persze semmilyen hír/cikk nem született, bár nem lep meg, mert akkor az ellentmondana egy korábbi cikknek.Ezen felül Abu kismilliószor leírta, hogy a DXR min. követelménye a Redstone 5, ennek ellenére már most működik anélkül is. Egyik cikk sem részletezi, hogy miért van több működő RTX játék Redstone 5 nélkül. Bárr annyira engem nem érdekel, de az egyértelmű, hogy nem kell Redstone 5 a DXR-hez, ahogy azt Abu milliószor el akarta adni különböző formákban. Értem én, hogy azt az MS szabta meg, de jó lenne, ha a PH túllátna a DXR-en.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- EA Sports WRC '23
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Aliexpress tapasztalatok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen routert?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...