-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Löncsi
őstag
válasz huskydog17 #10402 üzenetére
Azt tudom, hogy a frissen megjelent Ghost Recon: Future Soldier is használ a GI-t. Azzal mi a helyzet?
Tekeri a hardvert mint a sz@r, iszonyat terhet rak a GPU-ra.
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #10402 üzenetére
A mai GPU-k elég jók compute-ban általánosan is. A GCN a leghatékonyabb, de a kiugró eredményeit inkább annak köszönheti, hogy kiemelkedő a shared memória teljesítménye és tele van a rendszer regiszterterülettel. Még a Cape Verdében is több regiszter van, mint a GK104-ben. A Tahitiben összesen 8 MB-nyi regiszter található, ami eléggé sok, ha a GK104 2 MB-ját nézzük. A shared memory teljesítmény a GCN-nél 1,5, míg a Keplernél 0,33 bájt/FLOP. Ha utóbbit aktívan használja az adott algoritmus, akkor a GCN nyilván kiugró előnyre tehet szert. A GI és a Forward+ megvilágítási modell olyan terület, ahol ez számottevő előny. De az FC3 GI megoldása nem ilyen. Inkább a korábbi architektúráknak kedvez, illetve láthatóan nagyon fontos, hogy a konzoloknál is alkalmazható legyen. A konzolok pedig például Forward+ lightinggal nem tudnak mit kezdeni. Nem kizárt, hogy a GCN-n lesz a leghatékonyabb FC3 alatt, mert megvan az architekturális előnye, de biztos nem lesz kiugróan gyors, ahogy mondjuk a DiRT Showdown alatt.
A DiRT Showdownra már van patch. Steamen frissül is a játék.
Itt a Forward+ Lighting hatása:
Advanced Lighting:
On - Off
Global Illumination:
On - OffA Ghost Recon Future Soldierre a fejlesztők saját GI-t dolgoztak ki. Nem Forward+ Lighting. Ettől függeltenül DirectCompute-tal gyorsított GI, így számít neki a shared memory teljesítmény. A GTX 680 a HD 7950 és a 7870 között próbál lavírozni. A HD 7770 teljesítménye pedig a GTX 560 Ti és HD 5850/6870 teljesítményét közelíti. Szóval erre már mondható, hogy fekszik a GCN-nek. De ugye a Ghost Recon Future Soldier GI-ja nincs is konzolra, ami ugye jelzi, amit fentebb írtam. Biztos, hogy ezek a DiRT Showdown és Ghost Recon FS féle GI-ok hatékonyabbak és hasonló minőség mellett gyorsabbak, mint amit az FC3-ba raknak, de nem használhatók konzolon. Ha ez nincs tervben, akkor uccu neki, be kell építeni. De ha konzolon futtatható GI-t gondolnak el a fejlesztők, akkor az FC3-as megoldás jobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Hardcore café
- Bittorrent topik
- Suzuki topik
- EAFC 25
- Microsoft Excel topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- További aktív témák...
- Radeon HD 7450 -1GB Videokártya
- GIGABYTE RX 6600 XT 8GB GDDR6 EAGLE - 3 ventis hűtés - Eladó!
- (Akár komplett PC-vel is eladó!) AORUS GeForce RTX 4090 MASTER 24G - 3+ év garancia
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus AMD Radeon RX 580 8GB GDDR5 VGA videókártya
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX GeForce RTX 3090 24GB GDDR6X videokártya garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen