Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Löncsi

    őstag

    válasz huskydog17 #10402 üzenetére

    Azt tudom, hogy a frissen megjelent Ghost Recon: Future Soldier is használ a GI-t. Azzal mi a helyzet?

    Tekeri a hardvert mint a sz@r, iszonyat terhet rak a GPU-ra.

    Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #10402 üzenetére

    A mai GPU-k elég jók compute-ban általánosan is. A GCN a leghatékonyabb, de a kiugró eredményeit inkább annak köszönheti, hogy kiemelkedő a shared memória teljesítménye és tele van a rendszer regiszterterülettel. Még a Cape Verdében is több regiszter van, mint a GK104-ben. A Tahitiben összesen 8 MB-nyi regiszter található, ami eléggé sok, ha a GK104 2 MB-ját nézzük. A shared memory teljesítmény a GCN-nél 1,5, míg a Keplernél 0,33 bájt/FLOP. Ha utóbbit aktívan használja az adott algoritmus, akkor a GCN nyilván kiugró előnyre tehet szert. A GI és a Forward+ megvilágítási modell olyan terület, ahol ez számottevő előny. De az FC3 GI megoldása nem ilyen. Inkább a korábbi architektúráknak kedvez, illetve láthatóan nagyon fontos, hogy a konzoloknál is alkalmazható legyen. A konzolok pedig például Forward+ lightinggal nem tudnak mit kezdeni. Nem kizárt, hogy a GCN-n lesz a leghatékonyabb FC3 alatt, mert megvan az architekturális előnye, de biztos nem lesz kiugróan gyors, ahogy mondjuk a DiRT Showdown alatt.

    A DiRT Showdownra már van patch. Steamen frissül is a játék.
    Itt a Forward+ Lighting hatása:
    Advanced Lighting:
    On - Off
    Global Illumination:
    On - Off

    A Ghost Recon Future Soldierre a fejlesztők saját GI-t dolgoztak ki. Nem Forward+ Lighting. Ettől függeltenül DirectCompute-tal gyorsított GI, így számít neki a shared memory teljesítmény. A GTX 680 a HD 7950 és a 7870 között próbál lavírozni. A HD 7770 teljesítménye pedig a GTX 560 Ti és HD 5850/6870 teljesítményét közelíti. Szóval erre már mondható, hogy fekszik a GCN-nek. De ugye a Ghost Recon Future Soldier GI-ja nincs is konzolra, ami ugye jelzi, amit fentebb írtam. Biztos, hogy ezek a DiRT Showdown és Ghost Recon FS féle GI-ok hatékonyabbak és hasonló minőség mellett gyorsabbak, mint amit az FC3-ba raknak, de nem használhatók konzolon. Ha ez nincs tervben, akkor uccu neki, be kell építeni. De ha konzolon futtatható GI-t gondolnak el a fejlesztők, akkor az FC3-as megoldás jobb.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák