-
Fototrend
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
"A Frostbite-nak az sajnos nem volt túl szerencsés, hogy nagyon építettek a Mantle-re"
A BF4 Mantle-vel épp annyira bugos és használhatatlan volt, mint a BF1 DX12-vel, ha nem jobban. Szóval ha az a gondja, hogy nagyon Mantle-orientált, akkor adtak a sz@rnak egy pofont, kár volt érte.
"A Vulkan azért a memóriamenedzsment szempontjából jóval egyszerűbb."
Pontosan erről beszéltem, ez a dolga egy API-nak: egyszerűbbé tenni a fejlesztő dolgát. Nem ismerem fejlesztőként se a DX12-t, se a Vulkant, de a végeredmény igencsak beszédes.
"A Doom inkább egy nulladik generációs projekt volt számukra."
Ehhez képest leginkább a többlet-RAM-használat és a nem gyorsabb futás volt a fő gondja. A BF4+Mantle és a BF1+DX12 konkrétan nem valósítja meg a kereskedelmi termék fogalmát, holott a Forstbite-hoz eleve szorosan köthető maga a Mantle születése is.
A lényeg, amit mondani akarok, hogy a DX12 egy olyan állomásnak tűnik, ahol sürgős reformokra lehet szükség, mert folyton csak azt látom, hogy bugos, bonyolult, idő kell, stb. A Wolfenstein már rögtön a Doom után frankó. Ennyivel jobb fejlesztők lennének odaát, mint a "DiCE"-nál?
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest