Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #25597 üzenetére

    Az MS demóappja azért jó, mert maga a felépítése miatt kellően koherensek a sugarak. Egy játékban még ennyire sincs kihasználva az RT mag, mert a nem koherens sugarak a cache-t összeszemetelik, illetve rengeteg véletlenszerű memóriaelérést igényelnek. Tényleg fontos az elméleti adatot a gyakorlattól megkülönböztetni. Ezt az NV is eléggé hangsúlyozta a GDC-n, hogy elméletben beszélnek 6-8-10 GRays/s-ről, de ez egy koherens sugarakon, shading nélkül mért érték, egy amolyan abszolút maximum, amire elméletben képes a hardver, ha más komponens nem fogná vissza. A játékban ilyen helyzet nincs, így ott már igen jó értéknek számít az 1-2 GRays/s is. De ez nem amiatt van, hogy az RT mag nem lenne elég jó, hanem amiatt, hogy nem tudja etetni a rendszer többi komponense, elsődlegesen a memória, mert túl lassú ahhoz képest, amilyen gyorsan maga az RT mag tudna dolgozni. Emiatt nincs igazán értelme az RT magot erősíteni, mert már így is sokkal erősebb annál, amire lehet használni. Etetni kellene, ez az elsődleges probléma, aztán az már nézőpont kérdése, hogy ezt koherenciamotorral, vagy brute force memória-sávszélességgel érik el.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák