Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoltanz

    nagyúr

    válasz zoltanz #3933 üzenetére

    Hozzá tartozik Xbox -on kötelező a minimum 2x AA tudtommal.
    PS -en pedig néhol van:

    Az eljárás mondjuk nem olyan új, és a hivatalos neve Morphological Antialiasing. Ez nagy vonalakban annyit tesz, hogy az egyes pixelek analizálásával, azok eltérő világosság értéke alapján bázisvonalakat képeznek (Z, U és L idomok), majd ezeket az éleket köztes színek rászámolásával vagy elmosással tüntetnek el. A módszer annyiban érdekes most, hogy erre a Cell processzor egyetlen SPU-ját használták fel.
    Teljesen különállóan futó post-processingről van szó. Optimális körülmények között a végeredmény pedig megfelel egy 16x multi-sampling anti-aliasingnak, ami még a mai átlagos gamer PC-s videokarikat is megfekteti egy 720-as natív felbontás esetén.
    A két, még finomításra szoruló dolog az, hogy az edge detect beleharapdál például a feliratokba és egyéb, kisméretű de kontrasztos alakzatok széleibe, valamint az azonos világosság értékű, de más színű pixelek között nehezen tesz különbséget.

Új hozzászólás Aktív témák