Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz adamssss #8627 üzenetére

    Lineárisat biztos nem fog adni. Ha tényleg ilyen magas lesz az ALU:tex arány, akkor lesz olyan játék, ahol nagyon erős lesz. Akár Tahiti fölött, de lesz olyan, ahol eléggé gyenge lesz, akár Pitcairn alatt. Ez programfüggő lesz nagyon.

    Ez nem olyan egyszerű. A shaderek önmagukban nem érnek semmit, ha nem eteted őket. Az architektúra alapjai számítanak. Ezt láthatod a GeForce-Radeon vonalon. Egy 32 bites FMA utasítás az mindenhol ugyanaz.

    Ahol egyébként ez nagyon sokat fog érni az a GPU-s PhysX. Valószínű, hogy ez is cél volt. Egyelőre a GPU-s PhysX nagyon nem hatékony. A fő cél az lehetett, hogy a magok jól ki legyenek használva, vagyis kevesebb legyen az üres ciklus. Ez szintén nagyon jó oda, ahol a GPU ezerrel számol. Itt a HPC front jön be, mint komoly opció.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák