Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dluinet

    nagyúr

    válasz polonic #7340 üzenetére

    Miért javaslom a Dexos1 Gen2 licencel rendelkező olajat.
    Mert csak benzines motorhoz fejlesztik, így nincs brutál alacsony TBN mint a ACEA C-s szabványoknál vagyis korai savasodás (a kettő csak viszonylagos, nem egyenesen arányos).
    Downsize turbos (elsősorban 2013 utáni) benzinesekhez igazított szabvány (3,2 literig)
    A sima teszteken kívül (API, ACEA), még több mint 30 fajta szigorú, nehéz, hosszított teszten esnek át.
    Erősen csökkenti a láncnyúlástól, a kopáson át az LSPI jelenségig mindent, ráadásul fokozott tisztaságot követel meg.
    Minden olyan 3,2 liter V6 vagy az alatti benzinesbe mehet Dexos1 Gen2 5w30-as olaj, amihez 5w-30-as olajat enged a gyártó.
    Egyszerűen nem lehet kevés a 3,2 liter V6 vagy az alatti benzines motornak Dexos1 Gen2 licencel rendelkező olaj, nem verseny használatban és ha 5w-30-as olajat enged a gyártó.

    Ehhez képest csak egyes gyártok ASHS és egyéb összetevők (SA, P, S) maximumát és minimumát kell figyelembe venni.

    De ahogy töltögeti mindenki az autóba az olajokat (szerelők, szervizek), úgy Dexos1 Gen2 mindenképp jobb választás egy benzinesbe.
    Az olaj gyártok nem szeretik, mert költséges a tesztje és a licence is.
    Sokkal egyszerűbb és olcsóbb egy A3/B4-es vagy C3-as olajat gyártani, így a haszon is nagyobb.

    A tesztek metódusai azért változnak, mert más a motor célcsoportjuk, más szabványhoz, más teszteljárást írnak elő.

    "Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa

Új hozzászólás Aktív témák