Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
Szombaton éjszaka megrendeltem egy 64 GB-os Gunmetal telefont... Most jött az információ, hogy ma reggel érkezett meg a vecsési UPS raktárba!...
Szerintem holnap kiszállítják...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Nem, mégsem holnap...
Már ma délben megérkezett!!!...
El vagyok képedve...================================
Közben küzdök a garanciális üggyel : felvette velem a kapcsolatot egy supportos emberke (Robin), és különféle instrukciókat ad...
- tegyem fel a telefont tölteni 30 percre...
- utána nyomjam a bekapcsoló gombot 20 mp-ig...
- aztán írjam meg neki mit tapasztalok....Megírtam neki (másodszor), hogy töltöttem a mobilt a töltőjével is, és szgép USB-n is, semmi nem történt... Nyomtam gombot 30 mp-ig, semmi...
Erre most visszaírta, hogy
- tegyem fel tölteni a telefont 30 percre...
- utána nyomjam a gombot 20 mp-ig...
- aztán töltsek le xxx helyről egy ROM programot zip-ben...
- töltsek le egy másikat is xxx linkről zip-ben...
- csomagoljam ki ezeket, telepítsem a gépemre...
- aztán majd 25-én megadott időpontban ő fellépés a gépemre (!!!) és a gépre csatlakoztatott mobilt megvizsgálja...
- amúgy minden jót kíván... (best wishes)...Úgy döntöttem, hogy nem fogok szervizesdit játszani és nem fogok senki ismeretlennek kaput nyitni a számítógépemben!...
Kitudjakicsoda ez a Robin (fiú?... lány?... Kínai?... Amerikai?... Lengyel?... Eszkimó?...) Senki ne turkáljon a gépemben!!!...
Vigyék el szervízbe a nemműködő telefont, ott vizsgálják meg, javítsák vagy cseréljék ki!...Nem is értem, hogy ezt hogy gondolják?!...
Attól is agyvérzést kapok, hogy most harmadszor is le kell neki írnom, hogy próbáltam már tölteni a telefont a töltőjével is, USB-n is... Utána hiába nyomom, nem reagál!!!... Tényleg ezt nem lehet megérteni?....Nem tudom, csak én fogtam ki egy nehéz felfogású szervizest vagy mindegyik ilyen?!...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Madoc
veterán
Személyes tapasztalatom van a team vieweres javításról. Engedd nekik nyugodtan, ugyis aszisztálnod kell hozzá, 20 perc alatt megvan és jo eséllyel meg is csinálják. Egyedüli hátrány az éjszakai időpon mert asszem bejiing-i idő szerint csinálják.
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
-
Belba
őstag
Madoc!
Neked így javították meg a telefonod?...
Nekem az nem számít, ha éjszakai az időpont, amúgy este 9 óra körüli időpontot adott meg...
Egyáltalán, hogy talál rá a számítógépemre?...
IP cím alapján?...Baromi mérges vagyok, mert vettem egy telefont 479 dollárért 5 hónapja, és akkor azt ígérték, ha elromlik, akkor 2 év rá a garancia, megjavítják vagy kicserélik...
Sehol nem volt olyanról szó, hogy "csináldmagad" mozgalomban kell megjavítanom!...
A következő az lesz, hogy kapjam elő a csavarhúzó készletet, forrasztópákát, mérőműszereket és majd Robin irányít Pekingből, a chip melyik lábát forrasszam a kék vezetékhez?!...
Komolyan, ez egy KABARÉ!...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Madoc
veterán
A oneplus one-omat javitották igy, mert tégláztam. Mint irtam is Team viewerrel csinálták, nekem csak rádugni-lehuzni, ujrainditani kellett. Szoftveres hibát szoftveresen probálnak megcsinálni de természetesen ha azt választod akkor küldheted is nekik de ha csak téglázva lett akkor a szállitásos javitás az lóvés lesz neked. És tekintsünk el ugye attol hogy este lereaktam jol, reggelre meg szar volt, ha szoftveres hiba akkor ugyse hiszik ezt el sehol. Igy meg ingyen megcsinálhato jo eséllyel.
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
-
Belba
őstag
Azért azt nem értem, hogy a garanciába ha beletartozik a szoftveres és hardveres hiba is (kivéve a törés, leejtés, vízbeejtés, beázás), akkor a gyártó miért ne vállalná garanciális javításban a szoftveres hibát?...
Én nem buheráltam a készüléket, egyszerűen használat közben fogta magát és lefagyott, elszállt és azóta halott!... Azért az elég durva, ha 5 hónap használat után ilyet produkál egy mobiltelefon!...
És hozzáteszem, hogy én nagyon vigyázok a mobiljaimra, notesztokban tartom, nem dobálom, nincs napra téve, nincs hűtőben tárolva, stb...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Madoc
veterán
Részedről ha nálad van s support által megcsinálva akkor az nem javítás? Én az opo-t konkrétan 1 napos korában tettem tönkre, szoval az idő nem számit. A kérdez feleleket részemről lezárom mert ez meddő...
Dad by day, gamer by night. Jelenlegi konzoljaim: Xbox Series X, Xbox One X - Playstation 5 Standard- Nintendo Switch
-
Belba
őstag
Bocs, én azt hittem, hogy egy fórumon megbeszélhetjük a problémáinkat a témában... Nem téged akarlak zaklatni, eszem ágában sem volt!...
Azért köszönöm, hogy megosztottad velem a tapasztalataidat, ez is segítség volt...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
PistiSan
addikt
Én nem buheráltam a készüléket, egyszerűen használat közben fogta magát és lefagyott, elszállt és azóta halott!... Azért az elég durva, ha 5 hónap használat után ilyet produkál egy mobiltelefon!...
Ez nem számít, ha buheráltad akkor is megcsinálják, nem értem miért esik nehezedre rászánni azt az 1 órát az életedből, és lehet már utána tudod is használni a telefonodat rögtön, nem kell szállítani ide oda, a gyártónak is az az érdeke, hogy a felesleges, távolról könnyen javítható hibák miatt ne kelljen a telefont ide oda szállítani.
A távoli segítség ingyen van, a szállítást meg valaki úgy is fizeti, én örülök neki hogy ha valami ilyen gondom van, akkor belépnek és megcsinálják ha én nem tudom.
Fura amúgy, hogy nem tetszik neked ez a gyakorlat amit ők csinálnak, de amíg a régi telefonod nem lesz jó, addig vettél szintén tőlük egy másikat. -
Belba
őstag
válasz
PistiSan #1862 üzenetére
Hidd el, nekem is úgy hiányzik a visszaküldés, mint a hátamra egy táblaüveg... Szívesen megtennék sok mindent, ha ezt el tudnám kerülni...
De azt nagyon nem szeretném, ha egy vadidegen kitudjahonnan beletúrna a számítógépembe (aminek semmi köze a mobiltelefonomhoz!)...Nekem ez a gyakorlat nagyon furcsa, ebben igazad van, mert ilyet még nem tapasztaltam!... Eddig úgy tudtam, hogy a mobilokat a mobilszervízekben javítják, illetve vizsgálják, nem a Vevő számítógépén keresztül...
És mi van azokkal, akiknek nincs számítógépe?....Igen, egy másik 3T-t rendeltem lóhalálában szombaton éjszaka, mert szükségem van mobilra, nem tudok meglenni nélküle... Akárhogy keresgéltem, mindig a OnePlus-nál kötöttem ki, nem találtam ennél jobbat a piacon!...
Imádom ezt a telefont, és reménykedem, hogy csak kifogtam egy rosszat, nem volt szerencsém...Közben bejelentettem a panaszomat a gyártónál, és az csak hétfő éjszaka (!!!) derült ki számomra, hogy a javítás így zajlik ennél a cégnél... Akkor már úton volt az új telefon!...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
vasii
senior tag
Figy, ettol nem kell parazni..
Nem fog semmit kutakodni.
Felrakod a teamviewert, kiir egy IDt es egy jelszot, amit megadsz nekik es igy tudnak csatlakozni.
Te ugyanugy latod, hogy mit csinal a gepeden es ha valami nem tetszene azonnal meg tudod szakitani, azzal hogy bezarod a programot. Nyilvan ilyenre nem fog sor kerulni.Az meg hogy nincs szerviz itthon ahova beadhatod, szerintem tudtad mikor megrendelted.
Tobbek kozott ezert is tudjak olcsobban adni a telefont. -
PistiSan
addikt
Amúgy van megoldás a problémádra, ha legalább windows 8-at használsz, (bár lehet működik korábbi rendszerrel is) akkor csinálhatsz egy VHD-s telepítést a gépedre, az egész oprendszered 1db VHD fájlból fog futni, oda felraksz mindent amit kérnek, ha végeztek a szervizzel meg simán letörlöd a fájlt.
Persze ez több idő. -
Belba
őstag
Köszi vasii!...
Ez azért egy csöppet megnyugtatott...
Igen, tudtam megrendelés előtt is, hogy nincs mo-i szervizük, de ott voltak az ígéret, hogy az esetleges szervízelést a gyártó intézi és hozzák-viszik a telefonokat...
Bevallom, ezen néhány hónapig tipródtam tavaly megrendelés előtt, de aztán mérlegre tettem a pozitívumokat (6 GB RAM / 128 GB ROM / 16 mpx kamerák / dual sim / szép külső) és negatívumokat (javítás külföldön)... És végignéztem a piacon kapható többi telefont is, nem találtam jobbat még drágábban sem!...Fiamnak tavaly a Samsung S7 edge volt a szíve vágya, megkapta... De most tegnap, amikor meghozták az új OnePlus 3T 64 GB RAM-os mobilt, egyből lestoppolta, hogy az neki kell, ha az én 128 GB-os mobilomat megjavítják...
(Szerintem is sokkal jobb, mint az S7.)< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
-
PistiSan
addikt
A leírás kimaradt!
[link]A lényeg annyi, hogy csinálsz valahol egy file-t a windows alatt, ami egy VHD fájl lesz, arra fel tudod telepíteni a windowst, bootoláskor pedig választhatsz hogy a rendes windows induljon, vagy a VHD fájl-ba telepített windows, picit lassabb így mint ha ténylegesen a HDD-ről futna a rendszer, de tesztelni, ilyen célra tökéletes.
-
Rick4
félisten
Én sok sok éve használok teamviewert, minden ismerősnek így csinálom meg a gépét, ha baj van vele, egy ilyen rom felpakolás simán kivitelezhető pár perc alatt, szerintem a cég többi dolga mellett ez pozitívum, mert bármilyen más megoldás több időt, energiát venne el az ember életéből. Leülsz a gép elé, megírod a csatlakozási adatokat, felcsatlakozik a gépre, és nézed, mit csinál, ez egy egyszerű távsegítség, nem tud hátulról piszkálni semmit, csak látja a monitoron a te géped képét, meg az egeret mozgatja, kattingat. Pont úgy, mint bárki a szomszédból, akit áthívsz segíteni.
A külföldi szerviz szerintem teljesen jó dolog, ha nekem nem kell fizetnem minden nagyvárosban csilivili szervizközpont, szép ruhás emberek, fizetett reklám stb formájában dupla árat a készülékért, és hozzák- viszik, akkor legyen így. Eleve hamarabb megfordul, mint, ha itthon postázgatom, meg javítják, visszapostázzák. Javíttattam Sony (akkor még + Ericsson), Samsung készülékeket már 10 éve is (Még Samsung Omnia volt) volt dolgom Pesten, elvittem magam a szervizbe, megcsinálták, egy hát múlva mentem érte. Ennél ez a megoldás sokkal korrektebb. Szerintem ne a hibát keresd a történetben, hanem azt, hogy ez nem zsebre, és főleg, nem plusz költségekre, elpazarolt időre megy. Pikkpakk intézik, és így a jó. Ja, ez a központosított szerviz nem Oneplus találmány, pl az Acer sok sok éve így javítja a notikat.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Belba
őstag
Köszi Rick4!
Jó, hogy ezt így leírtad, ez megnyugtató...
Nem a hibát kerestem ebben a módszerben, hanem a gépem biztonsága miatt aggódom...
Elég sok mobilom volt már az elmúlt 20 évben, de (szerencsére) eddig nem sok dolgom volt mobil szervizekkel...
Két évvel ezelőtt volt egy Samsung S4 mini-m, annak 1 év után elszállt az alaplapja... Azt a magyar forgalmazó hozta-vitte a szervízbe és vissza (futárdíjért), nem kellett semmit csinálnom...Én eddig még nem találkoztam ilyen szervizeléssel, hogy távolról belemásznak a számítógépembe, hogy megjavítsák a mobilomat?!..
De ha itt a hozzáértő profik azt mondják, hogy ez természetes, és nem kell aggódnom, akkor hiszek nektek...
Végül pontosan azért jöttem ide a fórumra, hogy tanácsot kapjak olyanoktól, akik átestek már hasonló problémán vagy értenek hozzá...
Nagyon köszönöm a válaszod!...
[ Szerkesztve ]
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
El sem hiszem, ami történik!....
Képzeljétek : MŰKÖDIK A TELEFONOM!!!... Semmi baja!...
Megfogadtam a tanácsaitokat, és nekiálltam letölteni a megadott programokat, közben újra töltőre tettem a "tégla" mobilt (biztos ami biztos)...
Legnagyobb döbbenetemre amikor rádugtam a csatlakozót, akkor felvillant a kis piros LED-je és rezzent egyet.... Megnyomom a bekapcs-gombot és láss csodát :Gondoltam, már ez is valami...
Aztán egy idő múlva újra megnyomom, azt látom hogy rendesen TÖLT :
Ekkor vérszemet kaptam és hosszan megnyomtam a gombot, hátha bekapcsol és nicsak :
A telefonnal minden renden van, semmi nem törlődött róla!!!...
Arra tippelek, hogy az eredeti DASH töltővel lehet valami gáz, mert most az új telefonhoz kapott töltőt és kábelt használtam! (Milyen jó, hogy rendeltem egy új OP3T-t, áldom az eszem!)
Lehet, hogy zárlatos lett, vagy valami hasonló???...Persze azonnal megírtam a jóhírt a supportos Robinnak is, a fenti képeket neki is mellékeltem...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Igen, csak a saját gyári Dash töltőjével és eredeti gyári kábelével próbáltam tölteni, lévén hogy ez egy speciális USB-c kábel, kedd délig ez az egyetlen ilyen kábelem és Dash töltőm volt...
Aztán elcsomagoltam a nemműködő telefont a töltőjével, kábelével együtt a dobozába...
Kedden délben megjött az új oneplus 3t, annak raktam ki a töltőjét, kábelét, és most automatikusan arra dugtam rá a telefont...Elég sok töltő van itt használatban (3 másik telefon, tablet, laptop, stb., mindegyikhez a sajátját szoktam használni)...
A számítógép USB csatlakozóján (a saját eredeti kábelével) egy éjszakán keresztül hagytam töltődni, de semmit nem moccant...
Most ezzel kapcsolatban nem tudom, hogy jól csináltam-e, mert eddig soha nem töltöttem ezt a telefont USB-n, és most csak rádugtam az "alvó" gépemre...
A régi Samsungom ilyenkor automatikusan tölteni kezdett, meg más cuccok is ilyenkor automatikusan tölteni kezdenek (Bluetooth fülhallgató, Bluetooth headset, mp4 lejátszók, stb.)...
De most ma az új oneplust rátettem a gépre, hogy a képeimet rátöltsem és kijött egy menü, ahol ki kell választani mit akarok : tölteni, fájlt importálni, exportálni, stb...
Lehet ez a választás kimaradt, ezért nem töltött USB-ről...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
válasz
snyper990 #1875 üzenetére
A régi kábelt már tegnap kipróbáltam, annak semmi baja, hibátlanul megy a töltés az új töltővel...
A régi Dash töltőt egyelőre nem merem kipróbálni, nem szeretném ha megint padlóra küldené valamelyik telefont...
Inkább gyorsan rendelek egy új töltőt, hogy legyen kettő a két telefonhoz...
< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Belba
őstag
Gondolod, hogy a töltőre van garancia?....
Érdekes, hogy tegnap a supportos szakember ezt nem említette, pedig megírtam neki, hogy a töltő hibája miatt halt be a telefonom!... Az új telefon új töltőjével vígan feltöltődött, azóta semmi hibája nincs....
Annyiban maradtunk, hogy örül a fejleménynek, de ha később mégis probléma akadna, akkor keressem őket bizalommal...< A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >
-
Macika66
addikt
BornToBePulinak:
Az önbíráskodásról viszont annyit érdemes tudni, hogy az egy erőszakos vagy fenyegető cselekmény.
Így van, és a fenyegetés megvalósulhat akár verbálisan is.
Avagy úgy gondolod, hogy odamégy a tolvajhoz és azt mondod légyszi, erre ő már hozza is az eltulajdonított mobilt?Ha te meglátod a tolvajt a kávézóban és ott van az asztalán a telefonod. Oda mész és elveszed, akkor ha visszaveszi tőled, akkor az önbíráskodás lenne a részéről, ha visszavenné?
Ugye jogi alapszabály, hogy tulajdonjogot csak attól szerezhetsz, aki tulajdonosa a dolognak. Te abban a tudatban cselekszel, hogy Te vagy a jogos tulajdonos. És ő is (feltételezve, hogy jóhiszemű, NEM tudja, hogy lopott holmit vásárolt) ebben a tudatban jár el. Ha Te erőszakkal vissza akarod venni (önként miért adná?), akkor önbíráskodás, bizony. Míg a részéről jogos védelem.
-
Richee11
senior tag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani olyan üvegfóliát a telefonra, amely ebayről rendelhető, jól passzol a készülékre és korrekt az árazása?
Aki esetleg igen, annak előre is köszönöm!
-
Macika66
addikt
válasz
Richee11 #1881 üzenetére
Ez nem OFF.
De sajnos nincs ilyen.Edzett üvegnél két lehetőség van.
Vagy teljes felületen véd, de akkor a képernyő fölött nem ragad fel, színes gyűrűzik és por megy alá ((ami mattítja a gyári üveget)...
Vagy ragad teljes felületén, de nem ér ki a széléig, csak 3-4 mm-rel kisebbre van vágva, azt a részt fedi csak, ami tükörsík.Egyetlen fajta van (ill. volt) belőle, ami úgy-ahogy jó, az a GYÁRI curved glass 10e Ft környékén.
Mára sajnos a fekete elfogyott, nem is lesz, fehéret még lehet kapni az OnePlus honlapján, sajnos horror áron.Az ÖSSZES, ami hozzáférhető az E-bay-en vagy az Aliexpressen, az mind használhatatlan.
Sajnos...
-
Atish19
őstag
Sziasztok! Ma kaptam egy e-mailt a Telekom nevében, hogy holnapig fizessem már be a számlám a megadott számlaszámon. Egyrészt a google fordítóval néhány helyen érdekesen alakították magyarra a szöveget másrészt a Telekomnak soha nem adtam ki az e-mailem így már ez magában is furcsa volt, hogy itt kerestek fel. Illetve több helyről hallani, hogy szintén az előbb említett nevében telefonon a feltöltőkártyás azonosításra hivatkozva próbálnak kicsalni személyes adatokat. Tudom ez már nagyon off topic csupán óvatosságra intenék mindenkit. Természetesen a Telekomnak már jeleztem a történteket. Idősebb rokonokat/hozzátartozókat érdemes figyelmeztetni erre a veszélyre, mert őket sajnos könnyebben rá tudják szedni.
Ui.: Majdnem elfelejtettem 1.5-2 hónapja egy hasonló e-mailt kaptam a Paypal nevében amiben a számlám adatai után kíváncsiskodtak. -
enterlaci
senior tag
Nah, közben az 5-ösre befutott az [értékesítés kezdete] egyenlőre India és Kína piacokra
Amd 386SX40, 210MB WD, 14"monochrome, Win 3.11
-
ADAM1337
nagyúr
Sziasztok.
Hol érdemes vásárolni a készüléket jelenleg ? (ahol teljes doboz normális garancia akár külföld is játszik)UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Huroq
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS TUF Gaming A15 FA507XU- LP4050W Gray ELADÓ!!!!!! (GARANCIÁLIS 36-HÓNAP)
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával