-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Ugyanez. Na meg mióta rendesen kipolíroztam mindkettőt, ugrik le róla a kosz. Én a kerékíveket, alvázat is le szoktam csapatni, ne álljon rajta a sár meg miegyéb. Múltkor tuti nem néztek full sötét hülyének, 1 hete esett az eső folyamat, meg aznap is, és másnapra is mondták, én meg mentem szépen a kézi mosóba kimosni a kerékíveket, meg alul, felül meg épphogy lecsaptam a nagyját
szerk. hát figyelj, acélszínű volt? lehet, hogy szálcsiszolt fémhatású fényezést szeretett volna
F_Zolee csak ne fémszálas mosogató-felmosót
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
mi a f*** van a napokban az emberekkel? Tele van minden balesettel, és nem kis koccanások, lökös-lámpa stb, hanem frontális, szarrá tört, bedarált autók.. (az ilyen eseteket, mint az enyém volt, hogy meglökött, már nem is számolom)
Nagyon megért már ez a világ egy népfelezésre
Vigyázzatok, mert úgy látszik Mad Max van az utakon
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #53839 üzenetére
Ő is meg a kollégája is olyan stílusban beszél (veled meg amúgy is), hogy már gondoltam írok de aztán mégse. De úgy van ahogy mondod
Most egy hete megint F Astra -zok ahogy kozmetikázzák a H -át, és baromi jó. Az az öregecske régicske 8 szelepes szívóbenzin a világból kimegy és hihetetlen igéyntelen és jó, és van benne erő, egy 2.5 V6 -os verziót bármikor elfogadnék bármi helyett. Fintor, hogy barátnőmnek még jobban is tetszik vezetni, mint a H Astrát, B5 tádé passathoz van szokva, ebbe beült és ment, H Astra meg hiába mondom neki hogy nyomjad máááár, "túl finom" neki
Nagyon remélem, hogy egyszer lesz pénzem, időm egy szép nagy szívóbenzinre, 8 szelepesre (és esetleg azt megturbózni, na az mindent odaverni kétszer megbízhatóságban mindenben)
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #53841 üzenetére
Végéhez szólok először: most F astra 8 szelep, azt imádom benne, hogy kb dízel, de mégis benzin! egyestől-ötösig nem fullad le, simán elindulok csak kuplunggal és utánna is leveszem a lábam mindenről és ő meg halálnyugodtan megy és csak megy még gyorsul is kicsit nagyon bitang
Elejéhez: nem tudom mennyi köze van a motortípushoz, de valóban nagyon ici-pici kuplungolással lehet váltani F -ben is, H -ban is. Mondok jobbat, F -ben tudok váltani kuplung nélkül lazán. Egyesbe betesz, gyorsít, gázról levesz láb, szépen húzom ki a váltót (de nem izomból!!!!, csak megfeszítem kicsit), egyszer csak kiugrik amikor épp szinkronban van, tolom a kettes felé, és egyszer csak beugrik. Semmi reccs, semmi. És így végig lehet váltani, semmi baja. (Persze nem kell). A H -ban pedig olyan pontos és feszes minden, nem lötyög a váltó. Berlingo 10 ezer km es vadi új és olyan laza lötyögős francia szart még nem láttam. Jó dolgok ezek az Opelok, aki lenézzi az menjen acsótány kettes golffal aztán örüljön magánakDeclare hát én speciel azt várnám el a dízelautóktól, ha már drágábbak, sokkal bonyolultabbak és sokkal drágább karbantartani ha beüt valami, hogy mondjuk egy 2.0TDI ellen már esély ne legyen. Erre kb. fordítva van a dolog, feltéve, hogy nem chippes persze. Ja meg jó volna, ha a sok állat nem szedne ki minden DPF katalizátor mindent, hogy az legyen a vége, hogy kitiltanak mindenta városból.
Lökettérfogatnak óriási jelentősége van. Érdekes, amikor régebben én mondtam, hogy egy dolog számít: a teljesítmény amit leadsz, átadsz a kerekekkel a betonnak, akkor mindig volt valami. Most meg mégis az Soha a büdös életben nem lesz egy 1.2TSI meg 1.0
3 hengerezőja gyári.lag szar olyan mint egy rendes motor.F_Gergely ezek 5-700 ezret generál nélkül? 80 ezernél már generálozni kell a TSI energiás motorokat német csúcstechnológia (igen trollkodok, csak sajnos sok benne az igazság)
w333 már leírta. Alapból van egy kis nyomaték, aztán utánna meg hamar lehal. trágya.. versenyzésre, komoly, nagy csiga.. erre lett kitalálva, nem Mariska néninek bevásárolni
-
haddent
addikt
válasz Declare #53848 üzenetére
"erezni a nyomatekot, gyorsulast....nekem ez bejön. Ettöl meg a 0-100at nem futja gyorsabban, de levezetesebb vezetni...persze ha ismeri az ember, hol van a turbolyuk, teljesitmeny hatar stb."
ez pont így igaz a szívóbenyára is (meg minden másra). Ha ismered hogy mettől meddig meg hogy, akkor ha meg kell meg is fog ba***ódni a turbós kis genya azonos lóerővel
-
haddent
addikt
válasz Declare #53854 üzenetére
"180 loerö az nem ugyan az a 180 loerö"
az a baj ezzel, hogy pont Te mondtad még anno pár hónapja amikor ugyanilyen vitta jött elő, hogy hiába X lóerős két autó, a tádé az jobb mert turbó. Hiába mondhattam én, hogy ha X teljesítmény van mögötte, hótmindegy hogy honnan jön. Én ehhez továbbra is tartom magam, elhiszem, hogy leadja azt a teljesítményt. Csak egy fostaliga, semmi élvezet nincs abban, hogy az elején nem indul meg mert az ESP nem engedi meg nem is tudna, vége meg nincs, vagyis hogy olyan hamar van, hogy nagyon Hiába tud elvileg pörögni 6-7 ezret az is, sose fog, mert 4 nél lehal az a kis kakaóscsigácska amit rákentek Na, jó, hagyjuk tényleg. A lényeg, hogy mindenféle motort meg lehet és meg kell szokni, ha kiismered akkor onnantól mindegyikkel el lehet verni a másikat
AMD Power
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #53857 üzenetére
Mihez képest? Én 1.6 -ot vezettem életemben először (F Astra), és amikor oda került a sor, egy elsődleges kitétel volt: 1.6 alá biztos, hogy nem. De örülök is, hogy nem egyet hoztunk el a 10 db egymás mellett álló, Opel márkakereskedésben beszámított 1.4 TSI golfokból Mindegy, ez egyéni vélemény meg "vallás", szerintem igenis az 1.2 szívó is kis fűnyíró, 1.4 ha már nagyon muszáj.., 1.6 elmegy, de hidd el, ha lehetne 2 alá, de inkább 2.5-3 alá nem mennék. Szóval köbcentiben (sem) fogok visszalépni soha semmi pénzért, majd inkább járok 20+ éves roncsokkal köszönöm szépen
F_Gergely nézzzoda direkt belinkelni az egyik all-time favoritom a mocsok sunyi Ezen biztos nem 2 centis csiga van
-
haddent
addikt
Lehet, hogy én vagyok a hülye, de a dízel egész véletlenül nem a (túl) nagy kompressziótól robban be?
w333 ugyanezeket akartam írni, hogy amikor az 1.4TSI 130 lóerős próbálkozik akkor általában nagyon rosszul szokott járni velem, de már inkább nem feszítettem tovább a húrt
Lauda igen, de a lényeg azon van, hogy a már keveréket még tovább paszírozza, és akkor a nyomás, hogy attól robban be. Nem pedig a forró levegő hőmérsékletét átvéve, a melegítéstől, én próbáltam dízelt porlasztva begyújtani meg mindenhogy és semmi nem történik. Az óriási kompresszión van a hangsúly, és szerintem nem ezt írtad. De nem kötekedés akart lenni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Ennyi, pontosan Nyilván egy ilyet tankolni már nem igazi leányálom, de szerintem egy jó 2-3 literest még lehet értelmesen vezetni, én azt gondolom.
Ja jut eszembe, 8 szelepes F Astra amivel itt többen eljártok ilyen 5-6 lityóból, hát nálam nem jött ki több belőle teli tankra, mint a H -ból, kb. 500 max 600 km
-
haddent
addikt
Folytatom budapesti csodasofőr blogomat: állok, indexelek, várok. Egyszem autó jön, nem túl gyorsan, de nem emberkedek soha ilyen helyzetben, szépen várom elmenjen. Kb 30 méterrel előttem elkezd indexelni, hogy bekanyarodik ide mellém, tehát mehetek. Szépen várok még, közelebb ér, lassít, indexel, na jó akkor elindulhatok. Elindulok, csikorgatja a gumit és dudál és mutogat magyaráz. Wtf???
nem kanyarodik le, magához tér, megy tovább, majd még visszanéztem a visszapillantóból, összevissza kapcsolgatja azt a kibekúrt index kart a másik irányba azt se tudja hol van.
A régebbi énem azt mondaná, hogy az ilyet miért nem vágták falhoz / dobták le a Taigetoszról stb.. de mostmár csak annyit mondok, hogy jogsit miért kapott. Biztosan jól tudott mást, csak nem vezetni, a kis szöszibaba. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #54193 üzenetére
Persze, hogy reális, sőt jó. Amikor én mentem az F -fel (ua. mint a tied csak 1.6) akkor megetettem én vele 8-9 -et is. Teljesen reális és jó szerintem, bár lehetne kevesebb, képes lenne rá szvsz. (de nem hibás!)
más: szeretnék márkajelzés nélküli, króm nélküli, tök sima letisztult hűtőrácsot. Amiket nézek mind 2007 -ig írja a kompatibilitást H Astrahoz. Vajon a Classic 3 (2010 enyém) változott ebben bármit? Vagy csak azért írják, hogy a népek ne keverjék a J Astrát oda?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #54253 üzenetére
Szerintem biztos, hogy csökken a teljesítmény. Nekem a szerelő azt mondta, hogy (benzines, azaz én mocim esetében) az EGR jórészt egy "biztonsági szelep", ha túlmelegedne a motor vagy túlpörögne akkor az elektronika telenyomja a kipuff-al, ezzel fojtja, csökkenti a teljesítményt, visszafogja, lefogja.
...és mellesleg kis százalékban azért nyilván környezetkímélő hatása is van. Tehát tuti, hogy kissebb tőle a teljesítmény. Az más kérdés, hogy megéri-e packázni vele, kiszedni, főleg, ha az ember szereti elrugni úgy, hogy kellő önvédelem nélkül kárt is okozhatnaDeclare multkor (megint ..) esőben, este mentünk vidékre barátnővel M3 -on. Hát bizony 160 körül már féltem mert nem láttam eléggé De a többiek lámpája se világított jobban be semmit, se xenon, se halogén se semmilyen. Semmi érzékelhető különbség.
Egyszercsak feltünt egy X6 mögöttünk, na az bevilágította az egész M3 -at gyönyörű hideg hófehér fényben, és nem is vakított! Az tényleg egy csoda volt, nem tudom mi lehetett, xenon vagy led (vagy lézer?), de az már valami. Ezt csak azért írom, mert nem feltétlen egyértelmű, hogy minden xenon jobb mint minden halogénszerk. F_Gergely persze! nyilván, ez világos, hogy ha 110 ló, akkor az minden szarral együtt annyi. De ettől még igaz az, hogy "pazarlás" és "visszafog"
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #54307 üzenetére
Nem vitatkozom. A xenon egyértelműen jobb, éppen arra hoztam példát, hogy megesett mostmár velem is, hogy "elfogyott" a halogén. Annyival egészítettem még ki, hogy egy jó halogén (jó izzó, jó lámpatest) simán lehet olyan vagy akár jobb mint egy öregedőbb, gagyibb lámpatest, gagyibb izzó xenon. Ebben van is némi ráció, hiszen a projektort meg miegyebet drága és nehezebb gyártani, tehát valszeg a belépő kategória még nem ég és föld. Ja meg még azt mondtam, hogy általánosságban ha jobb is volt nem volt igazán számottevő. Ez a kép amit linkelgetsz egyértelműen xenon reklám
Az X6 nem tudom mi volt, de az tényleg egy csoda volt, mostmár nagyon érdekelne az új K Astra ledes lámpaKésőbbi hsz. -edre: nem, nem ugyanolyan fényt generál, mert xenon izzók közt is óriási különbségek vannak (és itt nem az, hogy 1000 vagy 3000Ft, hanem Deák bácsikról beszélünk ugye), projektorok közt is. Szóval a sutyi xenon nem x6 xenon na (de mondom, szvsz. az nem xenon volt hanem led mert nem ez a gázkisüléses vakítós hülyeség volt hanem olyan tiszta erős és nem vakító mint a ledek amit én láttam eddig )
Kickass mivan, megjött? nem veszem magamra mert nem emlékszem hogy sokszor történt volna már meg, de nem kell egyből ez a stílus Válaszolva: persze, hogy kielégíti. Éppen ezért nem mentem úgy amint észleltem gondolom, nem? Valamint nyilván nem ugyanazt látom volán mögül, meg mellette a másik sávban, de nem is élestesztet írtam meg nem tényeket. Csak amit tapasztaltam. Hogy nem váltotta meg a világot az sem, viszont ez a (szerintem, feltehetőleg) ledes cucc igen. Ennyi
Petyyyyy akkor mégegyszer: nyilván nem mentem úgy, mivel láttam, hogy nem látok Megfogtátok a dolog lényegét.. de akkor végül egy mondatban az egész amit írni szerettem volna:
Nem feltétlen minden kocsiban minden lámpatestben minden projektorral minden xenon izzóval jobb a xenon mint egy (jobbféle) halogén. szvsz.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #54680 üzenetére
Szerintem ez hülyeség.. szép nagy tárcsa mindenhol jól mutat és hasznos is (lehet). Színezett féknyereg ugyancsak mindenhol jól mutat, én még a téli üzemmód (acélfelni színrefújva) mögött is látom elsétálva mellette, és egyszerűen szebb látvány. Az ilyen dolgok (pl. hogy lefesd az acélfelnit vagya féknyerget) nem kerül tulajdonképpen szinte semmibe, nem lesz tőle Ferrari, de mégsem az a szokásos igénytelen kőműves munkagép kinézete van szerintem. Nekem 1-2 ezrest meg egy is hobbizást megért.
HAstrából vannak 4 csavarosak egyébként, én úgy tippelem/láttam, hogy az első szériások közt
-
haddent
addikt
válasz Declare #54716 üzenetére
Nem giccses szerintem, simán jöhetne a zöld felni nekem is. (Hófehérítve lesz az alu is nekem is)
A második (fehér sport borítás) valóban nagyon el van cseszve, rá van hányva minden, semmi izlés vagy stílus sztem se..
Harmadik hányadék, negyedik nem rossz bár nem az én világom, a piros színhez valami nagyon sportos dög kéne, valami ferrari (szvsz), kicsit sok a sötétítés. A hátsó embléma sztem arra lett teremtve hogy eltünjön, mivel sima matrica H Astrákon, még pöcök sincs, semmi Az a kis spoiler se kéne -
haddent
addikt
válasz AMD Power #54854 üzenetére
A kuponos ár áll közelebb a valósághoz..
Ma mentünk egy kis kirándulást, 4 haverral, barátnőkkel. Honda Jazz, Audi A4 és a kis Astra. Kimentünk Normafára (18. kerületiek vagyunk), majd kitaláltuk, hogy irány Visegrád Odavezető út szerpentines - kanyargós jó volt nagyon. Lányok kevésbé élvezték a csapatást, hazafele Pesten engem ki is rugott, hogy majd ő vezet Nekem ez elég új élmény volt, mindenkinek ajánlom kipróbálni, este-éjjel-sötétben hegyekben-erdőben "vonatozni" autókkal, szép kilátás a full sötétből a világító városi fényekre
-
haddent
addikt
ez komoly? mert akkro adjon valaki trélert és hozom haza MOST
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #54934 üzenetére
Na végre valaki aki tudja, hogy kell megindulni de egyébként igen, minden autóval el lehet indulni
Szerintem az a fogyasztás nagyon baráti, nekem 8 alá nem sikerült még becsúszni nagyon a 116 lovas 1.6 -tal, sőt azt vettem észre, hogy ha bizonyos fordulat alá megyek, nagyon spórolni akarok (~2500 -at is már sokallnám), akkor elkezd felfele menni a fogyasztás. Tehát ésszel, szépen, de azért értelmes fordulaton tartva nekem a 8 a reális. De persze szídom is azokat akik ötösbne indulnak meg és piros a lámpa mire megindul. És nem "szegény erre futja", mert a 8 szelepes F Astrával is lehet dinamikusan menni, simán
Borokafa J Sedan ugye? motorkód mi is? A16XER?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #54939 üzenetére
Ahogy mondod, mihez képest. És még ott is tud meglepetéseket okozni. Z16XER (ugyanaz, mint az A és a B kezdetű csak a régebbi) -rel H -ban igencsak szorongatom mindig haver A4 -sét (2.0tádé nuku csipsztuning), néha kap is ha épp nem kapja el az ütemet. Persze egyik sem egy versenygép Egyébként meg megpakolva, kondival is élhető teljesen értelmes. Nagyon le van nézve / alá van becsülve.
Vesztor87 semmit nem jelent. F Astránk 1.6, 8 szelepes benzin is elmegy bármelyik seb.fokozatban úgy, hogy berakod, kuplung felenged és semmi gáz. Gyorsul és tartja, nem csuklik, megy előre mint a gép..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Vezérlés? Azt mikor cserél a jóembőr, kivéve ha szakad? Ha szakadt, akkor rendel jófogásról "Gattes" meg "Conitech" meg hasonlókat egy tizessé, berakatja a szerelővel aki ordít rá, hogy SZAR LESZ MERT NEM EREDETI, majd visszamegy reklamálni, hogy megint szakadt egy hét után
-
haddent
addikt
Emberek, hülyeség gyertyát 35-40 ezer után cserélni? Ennyi van most bennük, semmi panasz, szép volt a szinük tél előtt, lefogadom most is. Egyszerűen azért, mert vezérléscsere volt, nem egy óriási összeg, gondoltam betolok valami NGK -át.
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55168 üzenetére
Akkor mehet bele Milyet ajánlotok? Most fogalmam sincs mi van, tippre gyári Bosch vagy "épp ami vót' Bárdinál NGK". Teljesen tökéletesen működik, semmi panasz semmire, se hidegben se melegben sehol. Csereperiódus kitolása baromira nem érdekel, úgyis cserélem hamar.
Ilyen adott feltételek mellett mit tegyek bele? Szkeptikusan (mert én aztán hitetlen vagyok ezekben ha valaki az), de valami amitől optimálisabb a gyújtás (dehát most mondtam hogy hibátlan ígyis ), neadjisten -5 literrel kevesebbet fogyaszt és 116 ról felugrik 250 lóra? -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #55171 üzenetére
Köszi a válaszokat mindenkinek, akkor elindulok beszerezőutamra, mert hogy egy gyertyára nem várok heteket az biztos.. Személy szerint NGK -val szimpatizálok. A gyári GM logós, hát most se olyan volt benne, hanem Bosch R6 szóval szerintem nem lesz gond attól, hogy nem GM, én nem hiszem, hogy egy pusztán "analóg" elektromos "eszköz" kárt tudna tenni, ha megfelelően működik
-
haddent
addikt
válasz Directors #55180 üzenetére
Biztos mindent ugyanúgy csinálsz és semmi más nem változott? Csakmert ez így elsőre olyan mint a multkor írta valaki, hogy csak úgy lehet elindulni, hogy 3000 -ig felpörget majd kuplung kirug és padló...
Viccet félretéve, valami vákumcsövek nem estek le? nem jár durvábban am oci? -
haddent
addikt
válasz Markizmark #55281 üzenetére
Én lemértem, nekem ~8kg az acélfelni is és az Enzo W felnim is (15" mindkettő nyilván)
Más: régebben mondtam , hogy az F -ünket majd én kijavítgatom (hátsó kerékív, tanksapi..) üvegszálas cuccal, kértétek, hogy majd tapasztalatot mondjak. Na most közben jött a tegnapi, hogy szétrepedt a visszapillantóm a H -án, 80 ezer a gyári, utángyártott a kutyának se kell ingyen se.
A szilánkokat szokásos módomon Loctite -tal összerakasztottam, melegítettem is közben (végeredmény kb. műanyagheggesztésnek megfelelő, pontúgy összefor, gyári erősségű, szép, sima, erős. Azért nem csinálják ezeket a műanyagokat így, mert baromi káros és mérgező cián gáz szabadul fel pl a Loctite-ból is, hátmégha melegítem szemem szétmarta..)
Utánna nyilván kicsit elállt, kicsit kimaradtak rések, volt egy kb 1x4 cm -es hézag is. Na nekem az úgy nem pálya, maximalizmus. Szóval elmentem üvegszálas gittért. Végeredmény hibátlan, csak le kell fényeznem
A lényeg: ez az üvegszálas cucc alapból ilyen tömör, kemény krém, kenhető, formázható. Elvileg 30perc, de nekem 10 perc alatt kis melegítéssel megkötött betonkeményre, új műanyag képződött, rugalmas, erős, odatapadt a régihez. Lecsiszoltam, még egy réteg, megint lecsiszoltam. Eredmény tükörsima. Jó cucc, jó lesz javítgatni kissebb lyukakat stb..
Persze ha lerohadt a fél elem, annak már nem lesz elég -
haddent
addikt
válasz sziku69 #55324 üzenetére
A 2 literes tök alap sima 16 szelepes cső-buta golf benzin motorból is ki tudnak hozni 1000 lovat.. Turbóval bármi lehetséges, nem kell hozzá nagy tehetség. A tartósság már más kérdés, és nagyon valószínű, hogy valahol meg kell fizetni, mert a fizika nem igazán szereti, ha átbasszák
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Most hogy ez feljött, észrevettem egy furcsaságot, így jó 1.5 év után az autóval
Ha hideg van, és még nem elég meleg a moci/víz, hogy fűtsön nekem, és bekapcsolom a fűtést (feltekerem melegre) akkor néha azt veszem észre, hogy "ki a jó ég kapcsolta be a légkondit mert világít? Ennyire béna nem lehetek hogy benyomtam...". És már többször is megtörtént. Van valami hiper-szuper-titkos üzemmód, ha hideg van, akkor is beindul a légkondi, csak akkor pont a radi túloldaláról húzza a levegőt, vagyis az üzemi hőjét, a meleget szedi le?Declare én is sokmindent szeretnék, de azért ami 130 -at halál kényelmesen, 150 -et szépen nyugisan megy, az már jó autó, szerintem. Jó, Te sokat autózol ide-oda a német pályán, de éppen ezért, mert nem hobbizol, hanem utazol, kétlem, hogy pl. 200 -nál hátradőlve, közben anyósülésen a sparhelton ebédet főzve és sorozatot nézve (ala kamionos élet ) nyugisan döcögnél. Ilyen sebességnél (szerintem) már nagyo figyelni kell, főleg, hogy a többiek ugye azért nem ennyivel mennek feltétlen, nem?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen