-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #58390 üzenetére
Haverommal pont ma jártuk végigg az egész Üllői utat, minden kereskedésével. Ő 1.2, de max 1.5 misiből akar 3 -as brömmöst. E46 -ost. Kombi kizárt. M packetest. Nagy navival, full bőr. Max 250 ezer km -rel. Minimum sor6, minimum 2 lityós motor. Mondtam neki duplázzuk meg a pénzt 3 misire, menjünk ki Németországba hátizsákunkban egy próbarenddszámmal (multkor láttam ilyet ) és akkor TALÁN, csak talán lesz esélyünk. Dehát nem ..
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #58471 üzenetére
Ez azért teljesen helyes így szerintem, mert rengeteg a balfasz hülye. Megveszi jófogáson, ebayen, itt-ott a "Kontitek" vezérlést, és viszi nagy örömmel, hogy őt a szerelő le akarta húzni, mert negyed annyiért van vezérlés. Szerelő berakja neked, 2 ezer után szétszakad és kiköszön mind a 16 kis szelep. Ki lesz a hibás? A buznyák szerelő, mert tuti rosszul rakta fel, hiszen ő megvette a Kontiteket nem?
Őszinte leszek, én se szeretnék más vackával szerelni, max. ha ismerem az egyént és tudom, hogy jót akar az autójának, nem csak a pénztárcájának. Vagy aláiratnék egy papírt, hogy saját felelősség, gari meg nincs, csoki
szerk. a dízelbotrányosdi, amit eddig leírtak, azért inkább malőr, vagy valami belemagyarázás, hogy "na te se maradj ki", nem pedig kifejezett hamisítás mint a volksoknál
Declare Hát figyelj, kinek ki..? Volt egy 2007 -es Audi A4 -e, 200e km futás körül, 2.0tdi. Tény, hogy változó geos turbó, meg pd elemek meg stb.., kezdett rángatni kicsit alapjáraton stb.., jöhetett volna a szopóroller, de ezt is használtan vette. Most ezt eladta 1.9M -ért, ami szerintem azért elég alacsony ár. Egyébként kereskedő is megmondta, hogy az E46 egy szar. Bonyolultabb a futómű, rihe-rohad elöl, hátul, küszöb, ahol csak tud egy autó. Eleve E39 -et néznék én személy szerint
Na mindegy, ő dolga. Jó dolog a bmw, meg nagy a faszod tőle[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #58474 üzenetére
Belülről nagyon tetszik, főleg mert olcsó és tartós anyagokból sikerült elegáns és szép belsőt kialakítani, pont az én izlésem, kutyának se kell faberakás meg miegyéb A lámpái nagyon tetszenek, és az 5 ajtós (meg főleg a GTC!) nagyon szép lett, de nekem ez a kombi nem tetszik Olyan fura módon "esik" le a tetőből az eleje és még lejjebb, fura az egész.
Declare Nem gáz pár típushiba, csak ott a jobb E39 Persze, jó autó, nekem is egyik nagy kedvencem. Csak nem vágnám olyan fába a fejszém, amihez kell alapból min. 2 misi egy alap autóhoz ami már min. 10+ éves és egyből rá kéne költeni 500 -at minimum ha motorikusan pacek akkor is, hogy patika legyen stb.. Illetve vágnám, majd egyszer remélem fogom is, de majd ha lesz rá biztosan..
Javítás: nehogy újrafényezd az egész elemet emiatt, mert sírva fakadok Szerintem egy ügyes gyakorlott fényező keze után alig lesz látható, főleg ha kap egy polírt is. Újra fényezed és akkor mi..? Következő kilóméteren felcsapódik még 2 kő .. A korrózió természetesen meg fog állni amint lecsiszolják és lefestik, tökmindegy mivel és hogy.
Motorháztetőt sem fényezném min. 20k -ért újra. Rakhatsz te arra bármit, a kövek meg a keményebb rovarok szét fogják enni ugyanúgy szerintem. Ez egy Astra (nem lenézésből mondom!!), nem rolls royce. Hétköznapokban használt autó, nem kegytárgy. Szerintem nagyon szép az úgy ahogy van, nem kell beleőrülni
Végezetül én nem gondolom, hogy teljes elem fényezésével vissza lehet adni a 8 éves fényt. Ha tegyük fel (és nem fog menni!!) 100% -ban pontosan sikerül azt keverni, és minden alapanyag pont ugyanolyan, akkor is, azt 8 éve szívja a nap (főleg fekete..), kopik, lehet, hogy már a lakkot polírozták is stb..
Szerintem ne kölcs ilyenekre súlyos tízezreket, mert soha nem fog megtérülni, nem lesz szebb (ha csak nincs OCD betegséged ) és ahogy írtad még a végén belekötnek majd ha eladod.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #58480 üzenetére
Feltehetőleg igen. De hogy ellenörzi, hogy amit egy Jóskagyerek odavisz, az a felsorolt üzletekből való-e, vagy a faluvégén kovácsolta a lópatkoló?
Calogero én 1.4 turbó benzint vezettem nemtom hány lóerő. Kényelmes szép jó, csak már nagyon modern. Ha meg ennyire kényelemre megyek rá, meg úgyis van turbó is, kettőstömegű is, minden is, akkor tényleg ott a dízel és spórolok a tankoláson, a huncutság meg úgysincs sehol
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #58483 üzenetére
Az már nyilván más. Innentől már csak egyéni izlés, hogy azt mondja a szerelő, hogy ilyen-olyan számlával okés, vagy kiírja kis táblára, hogy "hozott alkatrész nemkössz". Egy rendes kis magánszerelő nyilván nem fog ezen fennakadni. Egy nagyobb dolog simán el fog küldeni, mert ők az alkatrészbeszerzésen is keresnek, egyrészt, másrészt meg nem fog azzal foglalkozni, hogy ellenörizgessen téged. Szerintem. De persze egyetértek, nekem is az a szimpi, ha azt csinálja amit mondok, nem amit ő akar
-
haddent
addikt
Valakit érdekelne hibátlan, szememfényeként karbantartott (kívül-belül-motorikusan) H Astra?
-
haddent
addikt
válasz Stauffenberg #58664 üzenetére
Ne ragaszkodj a lánchoz szerintem, nem akkora költség gyári előírás szerint 150 ezrenként, gyakorlatban 100 ezrenként. Én a szokásos Z16XER ajánlanám. Ha találsz akkor Z18XER stb.. Ha A -val v B -vel kezdődik is jó, de R -re végződjön, azok VVT -sek, twinportosak. A P -re végződő NEM! Lomhább..
w333 kicsit elcsépeltnek érzem.. 1 hete még én is ezt mondtam, aztán haverom 2 nap alatt talált E46 coupét, sorhatos, 2.5 -ös, 170 lovas. Kasztni tök okés, néhány kis horzsolás, lófasz.. Motor eddig hibátlan 270ezerrel. Igen, nem hibátlan, a váltó lötyög mint a francia genny, de vált. Nagy kerékkel, Igaz, az anyós ajtót alig lehet becsukni meg kinyitni, de ugyancsak lófasz, hétvégi projekt lenne kb nekem már annyit bíbelődtem ilyesmivel szerintem. Full bőr.. Mindezt 1.4M -ért, és a lengőkarok vannak tropán csak elvileg. De mondom, megy, hazahozta világvégéről Szeged környékéről, kimentünk állatkodni, megy.. egyben van. Nem hibátlan, nem beleül és elfelejti, de E46 kupé bazzeg
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Szerintetek mennyire kezdjek el magamhoz híven paranoiásan túlgondolni és aggódni amiatt, hogy napi első indítás után ha egyből elindulok (értsd: indít, sebességberak, indul egyből) akkor egy másodperc töredékére bevillan az aladin olajlámpás? Ennyit tapasztaltam semmi mást Z16XER
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #58758 üzenetére
Koszi sracok mindenkinek a valaszt! Ma direkt kivartam, es egyhelyben allva is. Ugye gyujtas - vilagit a karacsonyfa, poccroff - elalszik minden, es utanna ra egyket masodperc mulva egy fel pillanatra felvillan aztan el is megy jo sokaig amig nem all huzamosabb ideig.
Olaj a szokasos mobil1 esp0w40, szuro mannfilter, lassan 9ezernel jar szoval lassan cseres. Azert remelem semmi komoly
-
haddent
addikt
válasz Declare #58782 üzenetére
"A masik, meg hogy mivel mezei user autohasznalo vagyok, nem kötelessegem hallani, hogy furcsa hangot ad ki a turbo, ami masnap megadja magat. Ezert alapbol nem lenne jogos engem felelösegre vonni. Nekem is megadta volna magat. Neked kell megnezned, atvizsgalnod a kocsit szvsz."
Rendben, az alól mentesülsz, hogy szándékos szélhámosság. Ettől függetlenül még akarva-akaratlanul terhel a felelősség, hogy nem bírt ki 300km -t az autó miután átadtad. Ez így azért akkor sem okés.
marci1250 szerintem követeld az azonnali teljes visszatérítést, vagy ha vajszívű vagy akkor vigyék a p***ba, javítsák, és hibátlanul várod 0Ft elköltése mellett. Te neked ne kelljen ezzel szenvedni!
Declare magánszemély lutri. Vagy vigyázott rá és hobbiszinten az élete volt, vagy egy büdös tróger. Utólag sokmindent nem lehet tenni szerintem. Kereskedő alacsonyabb áron seftel, utólag van valami kis esély a hisztire stb.. Ha át is ver, némi esély van rá, hogy úgy ver át, hogy nem lesz belőle gondod hirtelen. Pl. 300 ezer helyett 200 ezer km -rel adja át neked, de ez sokat nem számít ha amúgy jó
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz h3lios #59702 üzenetére
Az első esetben sajnos a versenyszellemű is kap egy szépet, még ha nem is húzza rá a hülyegyerek, akkor is rácsapódik biztosan..
Második: Audi, akkor lehet.. Rá van írva, hogy 170 lóerő, meg amúgy is turbós a tdi. Az nem jut el az agyáig, hogy 15 éves, a turbó már csak dísz-szélkeréknek van benne, ha meg lenne mind az összes ló akkor is 2 tonna az az űrhajó, amúgyse tud se vezetni, se váltani, de legalább négyesből indul meg. Sok ilyen van az utakon. Azt hiszik márka ad erőt. Jobb esetben azt, hogy a lóerő. Ritkán fordul meg a fejükben a súlyhoz is viszonyítaniBudapesten egyébként ez semmi.. naponta... tegnap kimentem kicsit vezetgetni a lakásfelújítás közepette. Hungárián megyek hát nem lassan, indexelek elkezdek behúzódni középre. Már másodpercek óta húzodom be indexelve amikor egy fasz elkezd rámhúzni. Az a szerencséje, hogy jó a látásom meg a reflexeim meg ilyenkor higgadt maradok különben fizetett volna (a szerveivel ).
Ugyanezen a napon: Lágymányosiról le Budán (nem jut eszembe az út neve), van egy motoros pár, játszunk. Megindulunk, gyorsulgatunk ilyenek. Ők az egyik sávban, én a másikban, szépen vigyázva egymásra, látszott rajtuk, hogy ők is a normális fajtából, semmi gond. Amikor látszott, hogy be fog kelleni engedni őket fékeztem, ők is ha fordítva.. Na, erre egyszercsak mögülem kibassza a bálna retek mergát a nyomorék, elkezd jobbról előzni, be elém és a motorosok elé akiknek fékezni kellett egy nagyot, át a piroson (ééépppenhoggy átváltott sárgára, most kezdett volna zöld lenni). Gratulálok..
Na még egy ugyanezen a napon: Jön a Golfos hülyegyerek, ül benne 3. Elkezdenek az előző mergával versenyezgetni. Én tisztes távból tartom a tempót kiváncsiságból. Na valami nem ment a nyomoréknak, következő lámpán amikor odalépett neki, akkor 100 méter hosszú tömény fekete szén, nem viccelek. És innentől így ment a tdi golf. "Ment", erősen idézőjelben, mert 5000 fölé nem kellett pörgetnem a kőkemény 116 lovat, hogy letoljam az útról, ha akartam volnaDe amúgy jó a közlekedéskultúra
AMD Power felejtsd el az automatát, egy rendes (esetleg rövidített) kézi váltónál jó sofőrrel nem gyorsabb, max biztonságosabb, ha éppen 800 lovat kapcsolnál félre Egyébként meg borzasztó érzés, hogy nem mindig pont azt csinálja mint amit te kitalálsz..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Calogero #59829 üzenetére
A kormányfülváltós duplakuplungos csodák már biztosan jók, éppen csak 20x olyan bonyolultak mint a manuális és csak 10x kerülnek annyiba meg a javításuk. Ha lenne egy 600 lovas M4 -em amivel pályaidőt szeretnék döntögetni a ringen, akkor elgondolkodnék rajta esetleg. De akkor sem olyan érzés. Úgy akarok váltani, mint a rallye -sok, felnőtt férfiak, nem úgy mint a kis nyomorult 140 centis zsoké hülyegyerek gokart pilóták
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #59832 üzenetére
Igen, ez igaz. Én is írtam, látod, biztonságosabb, bolondbiztos. És biztos tök fasza vele állatkodni. De ha annyi pénzem lenne akkor nem érdekelne, hogy évente kell kuplungtárcsát cserélni, vagy vennék bele csillapításmentes kerámiát aztán gyá neki Nekem manuális kell.. én akarok dönteni.
Egy dolgot tudnék még elfogadni valszeg, a szekvenciális (de manuális!!!) váltót.De mindegy, tudom, hogy "nincs igazam", és ehhez kell egy beállítottság. Az a beállítottság ami most gyűjt egy E46 330i szedánra 3000 -es sor6 -os szívóra, ami jó esetben alul karcolja a 200 lovat, miközben egy 4 hengeres turbós 2JZ lehetne 1000 ló és úgy rugna hátba hogy leesne a vesém. Nem kell és kész
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #59834 üzenetére
Én meg azt értem amit te mondassz. És én is, meg családom is, barátnőm is, mindenki ezzel győzköd. És igazatok van? Nem tudom.. őszintén.. tényleg drága egy 140-200 lóerős sor6 -os szívóbenzint fenntartani? Tankolást ne nézzük, pusztán szerviz meg fenntartás.
Hátul kaparós miért nem kéne? Én már nagyon kiváncsi vagyok egy olyanra is. 6 -os váltó jó dolog, de ha nincs, hát nincs
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #59844 üzenetére
Nekem 130 körülre. Előző hsz. -edre: igen, a 115 lovas 16xer h astra bőven elbírta volna viselni a 6os kézi váltót, ha nem is agyonpakolva dombra fel megindulva gyorsítva előzni, de sebességettartani "eco" módban simán jó lenne, meg nem a váltó hiánya szabná meg a végsebességet
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Szerintetek mennyit számít az összkerék-hajtás? Állatkodni mennyire lehet vele? Konkrétan Calibra lenne majd a jövőbeli kiszemelt, és érdekel, hogy érdemes-e vadászni az összkerékre, vagy be kell érni az első kerekes kaparással?
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #60169 üzenetére
Nekem már vagy egy éve van Osram Led W5W. Olyan szép fehér és erős fénye van, hogy tompítottat is "beszinezi" kb, látszik mellette (ha fel van kapcsolva a tompított is). Nem érdekli őket túlzottan, pedig sokszor csak helyzetjelzővel megyek amikor épp alkonyatkor csak jelezni akarom, hogy hé heló azért én mozgok
-
haddent
addikt
válasz HoaryFox #60486 üzenetére
Első (és jelenlegi): Astra H Z16XER. Imádom mindenét, az 1.6 nagyon megtévesztő, sokkal jobban megy mint sok 2littyós társa, de a 2.5 sincs sokkal jobban elengedve. Nagyon strapabíró, szeret pörögni, alul sem annyira halott, mint lehetne, egyszerűen szép és jó mindene és egyszerű, mint a faék, mert Classic alap verzió. Nekem való.
Álom: hát sok... Kell egy R34 Skyline, egy 2JZ Supra, egy E46 330i, egy F Astra GSI cult -ban megcsinálva C20LET -tel, egy Insignia Bi-Turbo 4WD, egy Frontera, és a legtitkoltabb vágyam: (Opel) Lotus (Omega) Carlton
-
haddent
addikt
Emberek, próbáltátok már a "OMV MaxxMotion Super 100plus" új benyát? Tudom, sokszor volt már téma, hogy ezzel - azzla erősebb, többet fut stb.. De tudtommal soha nem volt konkrét, kézzelfogható dolog ami esetleg jelentős mértéket jelentett volna. Na ezt kipróbáltam, pályáztunk is vele úgy 300 -at, nyomtam mint állat 150-200 közt, azóta városban sem kímélem, és a 3/4 tanknyi benzin fogyott el, 500km -nél járok. Volt olyan, hogy telitank volt ennyi!
-
haddent
addikt
Elhoztuk barátnőmnek a Nissant amit találtam neki. Primera 1.8, 2001 -es, 114 lóerő, 250 ezer km -rel, 330 ezer Ft -ért. BRUTÁLIS. Full extrás, minden működik, műanyag lökösök lógnak ahogy illik, meg bal első ajtó zsanérja is lóg picit, de ennyi, fullos. Nagyon szép nyomatékos alul, légkondival is, pörögni azt nem nagyon szeret, 4000- től hal lefele kb., 5000 -nél már nagyon üveghang. Ez meglepő számomra, olyan huncut GTR -es számlapja van hatfélig, gondoltam majd tiltáson bőgetem, de nem szereti. Nagyon finom, mindene, iszonyat jó autó, ennyiért lopás volt, már most imádom én is.
Ugyanakkor mondom, érdekes módon, nem szeret gyorsan váltani, pörögni, gyorsulni túl hirtelen. Kb dízeles vagy minimum 8 szelepesnek tűnik Nagyon kényelmes, hihetetlen jó. Érdekes, beleülök, és csak tespedni és kényelmeskedni akarok. Beleülök az enyémbe és 4000 alá nem akarrok menni. Két nagyon más autó azonos teljesítménnyle, és pont fordítva gondoltam rájuk. -
haddent
addikt
Nekem sem! Az életben feléjük se néztem. Elismertem, hogy "japán, biztos jó" aztán helló, rá se néztem. Most sem mondom, hogy kinézetre megvesz bármivel is az R34 GTR Skyline és a mostani GTR -en kívül, sőt, a mostani konszumer Nissanok kifejezetten rusnyák , de pl ez a Primera P11 szép eléggé. De mondom nem ez a lényeg, hanem hogy meglepett, hogy egy Japán autó ennyire.. ilyen. De összességében kellemes meglepetés, mert barátnőmnek pont ilyen kell, ezt egyből jól vezette, enyémet a mai napig nem tudja úgy, hogy ne rángasson stb
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #62160 üzenetére
Szerintem alapvetően úgy lehet megkülönböztetni, hogy XEP vagy XER végződésű. Utóbbi VVT, újabb, erősebb és nem torkoskodik az olajteknőből
-
haddent
addikt
válasz Luck Dragon #62169 üzenetére
Gratula, nagyon szép nagy dög és ennyi futással vicc. Jól teszed, hogy vezérlést is cserélsz Enyém ugyanezzel a motorral most fordul majd jövőhéten 200ezret és gyári tulajdonsággal bír, egy csepp olaj sem csipődik el, szóval szerintem szép jövő elé nézel/ünk, remélhetőleg
-
haddent
addikt
Emberek, 5 Ajtós hatchback H Astrára lehet kapni tetőcsomisínt? Mint a kombikon, ilyet. Irigylem. Nem azért, mert pakolnék rá, cska mert jó bele kapaszkodni meg jól néz ki
-
haddent
addikt
válasz Luck Dragon #62213 üzenetére
Szerintem:
- GM Olaj helyett valami finomabb, márkásabb (Castrol, Mobil1, Liqui Molly) 0W30, 0W40, 5W30 -as legyen,
- olajszűrőből+légszűrőből MANNFILTER
- gyertya sztem NGK -ra gondolt, nem? Vagy az, vagy BOSCH, mindkettő jó lesz
- vezérlésből én Contit vennék itt a többiek és a közvélemény alapjánDe amiket ő ajánlott / te mondtál sem lesz vele semmi gond, a gyári az gyári, jó kell legyen! A legfontosabb a rendszeresség
Az ár szerintem nagyon jó, én hirtelen 150 -et mondtam volna erre, annyit raktam volna félre rá, ha én csináltam volna.Más: ha már gumikról van szó, jövőre nekem is kelleni fog. Nincs valakinek eladó 16-17" -es 5x110 felnije, netán egy nyarat még elbíró gumival? Elhoznám jó áron
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na, voltunk kicsit nyaralgatni a kis H Astrával. Nekem is, és feltehetőleg az autónak is első találkozás volt a horvát tengerrel. Jó 1100-1200km ment bele 5 nap alatt, ebből 500első, 500 utolsó nap (min., inkább több, egy nap alatt, egyhuzamban). Nem szólt egy rossz szót se, 4 felnőtt emberrel, robbanásig pakolt csomagtartóval, légkondival ment és húzott, a 150 laza utazótempó erölködés nélkül, 4200rpm körül. (140 ~ 4000, 130 ~ 3800). Ment volna többet is, de most nem ez volt a cél, kivéve amikor unatkoztam / előztem Horvátoknál, az uticélhoz közel, azért voltak 15% -ös emelkedők, hát megesett, hogy vissza kellett váltani. Na ott nem mondom, hogy lenyomtam volna a TDI -ket Szokatlan érzés volt, hogy el tud fogyni. Na, de mindenhol szépen helyállt, ez volt a legnagyobb "gond", hogy nyomatékcsúcsra kellett váltani néha óriási emelkedőn, mondom, csurig pakolva. Hazatérve egy miliméter olaj sem fogyott Végig szépen dorombolt, nagyon elégedett vagyok
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #62542 üzenetére
Igen, Z16XER. Csumára pakolva, légkondi, 4 ember, sima pályán lazán szedi a lábát, mondom 150 utazó minden gond nélkül, 180 se halál, 190-200 már azért eléggé 6kilót pörög
De ami ennél lényegesebb, hogy jó marha kanyargós emelkedőn is felmegy. Nyilván nem tádé módra, hogy négyesben, hanem bizony amikor befékezett előttem a lakóbusz és lelassultam és vesztettem a lendületből akkor kellett kettes, négyezren túl húzni, és úgy fel stb.. Nyilván így megpakolva, ilyen komoly emelkedőn mindennel nem úgy gyorsul ahogy megszokta az ember, de szépen megy.
(Most aztán nehogy itt azt gondoljátok, hogy meggondoltam magam, és a tádé kéne, de konkrétan erre az 1 feladatra, hegymenetben hányásig pakolva légkondival, lehet, hogy jobb lenne )Szóval kifejezetten szépen és kielégítően teljesít, problémamentesen. De nyilván szívó az szívó..
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #62544 üzenetére
Egyébként ajánlom mindenkinek, 2 tankból meg lehet járni, jó kis kirándulás, tényle elérhető áron. Én is eddig azt hittem, hogy sok pénz kell hozzá
F_Zolee hááát.. nehéz kérdés. Budapesten tankoltuk tele az M0 kezdetén a reptérnél, következő tankolás már Krk sziget előtt. Járkáltunk amíg ott voltunk addig is, így hazafele is kellett egy 3. tank, már jóval Balaton után (Bp fele). Én olyan 7-8 -ra mondanám, de amint elfogy a 3. tank is, amit csúnyítani fog, hogy felét-háromnegyedét már itthon, városban lövöm ki, megírom!
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #62581 üzenetére
GTC nem tudom milyen lehet, de feltéve, hogy azért mégis csak azonos platform, szerintem nekiállhatsz. Nagyon jó szerelni a H Astrát Úgy értem elég jól intuitíven is szét lehet kapni, de ha nézed mit kell, akkork ifejezetten élvezet. Nem törik, nem reped, nem erősködik, szépen jön szét és össze ahogy kell. F Astra egy rémálom ehhez képest. Barátnőm Nissanja is.
Viszont tudd, hogy én pont amiatt mint Te, szétkaptam a hátsó ajtót, a kis pöckök amik rögzítik, azok alá beragtam gumikat, vissza, hát ugyanúgy rezgett. Majd egyszercsak elmúlt Szóval hát ehh...
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz lsebestyen #62585 üzenetére
Jobbulást, egész "szépnek" néz ki, nem lesz nagy gond
Declare hát igen
-
haddent
addikt
válasz realmadrid #62618 üzenetére
Szíjasok, gyári könyv szerint 150 ezres csereperiódussal ami nevetséges. Klímát megérzés dolog Tőled függ, mennyire vagy érzékeny a dolgokra. Alapvetően az ECU van szarul felprogramozva H -nál pl, mert ha már felkapcsolom a légkondi mellé még a ködlámpát, azaz sok fogyasztót, akkor átvált valami durva módba és máris jobb. Ez remélhetőleg J esetében pl már jobb
Megy, elindul, húz, nincs gond vele. Alacsony fordulaton jobban megérzed, olyan 3000-3500 fölött minimális már a különbség.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #62777 üzenetére
Visszakettő kézi padló aztán meglássuk ott marad-e
Mit tettem, belevágtam, hogy minden újonnan megkeresett pénzem egy szakadt BMW -re locsolom. E36 kupé. Német papíros. Jaj jaj jaj de fájni fog ez még nekem. De hiába, autóbuziság és az, hogy nem iszom, nem cigizem, nem játékgépezem de még csak playstationön sem játszom már, nem bulizok, nem csinálok ló***szt se, valahol le kell vezetődjön
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #62785 üzenetére
Háááát... tudod, a mai világban lehet, hogy jobban jár az ember (hosszú ez is..) Csak viccelek, semmi anti-feminizmus, semmi homokosság, vicc Egyébként egy hasonló kalandocska régi gyerekkori álom. Nem mondom, hogy megéri, vagy jó biznissz, de ezeknek már csak felfele fog menni az ára. És amúgy is, ilyen már nem lesz.. Lehet szép és jó, de ilyen többet soha. Imádom a H Astrám, de ott is, F -nek valahogy több patinája és lelke van. De gondolom ez mindenkinek olyan, hogy születése idejéből származó autók az istenek neki, nálamnál 2x ennyi idős ember biztos azt mondja már ezek is műanyag legó szarok
szerk.: látod-látod, kellett neked szakadnod azzal a lánnyal, most milyen jól jött volna az Astrához a papa
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát csak gyorsulja akinek hat anyja van.. az autó az ott kezdődik, hogy hangja van és büdös
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kupon kunyeráló
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs