-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz deicide #36827 üzenetére
Tök mellékesen: ezeket az infókat honnan veszitek? Olyat is hallottam, hogy városban (50) csak 65 -től büntetnek. Mondjuk emellé volt is egy traffis kép téve, ott valóban 65 volt határnak belőve. Dehát ez most olyan, hogy rendőrje válogatja, nem? Jogosan bűntet meg 51 -ért is igazából, de egy 55 -öt én is feltételeznék "mérési hibák" miatt. De 65? Meg pályán (130) 153 -ig? A kalkulátor szerint a 65 így van, pályán viszont 150 -től van.
Ennyire jóságosak lennének a kékfényesek? Mert azt gondolom hogy 50 -> 65 és 130 -> 150 teljesen, sőt túl korrekt, "mérési hiba" határok és aki ennél többel megy az már teljes bizonysággal nem véletlen lépte túl, meg nem 5 másodpercre, hanem szándékosan és folyamatosan.Még offabb téma és félve kérdezem meg: erről a blokkolóról mesélnél kicsit? Ha többieket zavarja, téged meg nem akkor szívesen írok privátot is, de érdekelne, már csak technikai szempontból is, mert el nem tudom képzelni, hogy valóban működik
-
haddent
addikt
válasz deicide #36830 üzenetére
Igen most néztem videókat, pl pont egy magyar cucc (látszik a H rendszám). Ez nekem még mindig kicsit furcsa dehát annyian nem tévedhetnek akkorát Viszont az jól látszik, hogy normál autót tulajdonképp célzás után egyből bemér. A biztosúrnak nem lesz feltünő, hogy valamiért az a fránya lézer lepattan a te autódról? Ekkor (próbálom beleképzelni magam a helyükbe) biztos megállítanának és az utolsó csavarig átnéznének mindent, hogy valamiért megbüntessenek, nem?
És mi van, ha még ezt is kiszúrják egy közúti ellenőrzésnél? Van róla papír, hogy igen ez egy legális tolató/parkoló kamera csak épp nem működik és hááát a lézert pont blokkolja? Sehogy, semmi szín alatt nem tudnak belekötni? (csak mert akkor ez elég nagy érvágás a szerveknek, mármint a hülye is tudja, hogy miről van szó, és nem tehetnek semmi?) -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #36832 üzenetére
Nem tudom, hogy ott mi az elv. Ott ugye (minimum) 2 kamera van egy készülékben, legegyszerűbb és legősibb módja a sebességmérésnek út/idő, ráfixál egy pontra, 2 kamera 2 pontra van állítva, amint átér A -ból B -be a kocsi adott pontja leosztja az idővel és ott a sebesség, ezt meg semmi nem blokkolja csak a fékezés Csak ez így elég megbízhatatlan szerintem, bár ki tudja mit találtak ki.
-
haddent
addikt
válasz deicide #36838 üzenetére
Bazzeg azért tudsz élni így kicentizni Honnan tudod, hogy mennyi az annyi egyébként? Nekem tökéletesen pontosnak tűnik az óra az ilyen utcai "figyelmeztető" mérőkhöz képest, meg az OBD-II szerint kiolvasotthoz képest is (+-1km/h ami simán csak az analóg kar lomhasága)
-
haddent
addikt
H astra x16xer motorral 5 ezerrel ezelott volt olajcsere, akkor enyhen tultoltve egy ideig csak lokte ki a felesleget. Egy jo ideig ugy tunt beallt a teljesen maxra a nivopalcan de most 5ezerrel kesobb ugy nez ki hogy egy fel csikot (3 vagy 4 van a min max kozt) elfogyasztott. Kompressio sose volt merve mert feleslegesnek tunt allas utan is szepen jar menet kozben is huz is nem is fustol feketet/keket. Valami teendo javasolt vagy ez too normalis es lehet hogy majd most beall?
-
haddent
addikt
Nem tudhatod (én sem, csak feltételezés), hogy mi a különbség. Mármint lehet, hogy ugyanaz (ua. tűnik) ha azt mondod, de lehet, hogy 2 különböző üzemben készül, egyik a "selejtes de még azért jó" anyagokból a másik a tökéletesből stb.. Tehát lehet egyfajta szortírozás azért szerintem. "Chippelést" én az életben nem követnék el az autóm ellen, átbaxni az ecut, a gyárilag profik által számolt (nem sufni) értékek stb. Ha nagyon rá mennék a témára akkor valami tényleg profi műhelyben dino mérés stb.. és úgy programoztatám át, hogy közben figyelik. Nem beraknak egy dobozt amiről fogalmad sincs, hogy mit és mennyit állít aztán imádkozol Persze ez lehet, hogy egyéni paranoia
AMD Power igen köszi gondoltam de jobb félni.. Egyébként nem tudom ,hogy ennyire lejt a garázs vagy mivan, de most megnéztem a parkolóban is csak úgy, és kb. a max fölött 1 centivel Otthon is megnéztem (csak nem a garázsban még), ráadásul egyből leállítás után, és max. Ki érti ezt, olyat hallottam, hogy eszi, de hogy termeli még nem
dave93 az a gond, hogy ennyi állás és tunyulás után én szerviz előtt lehet, hogy kicsit félnék nyomni neki, hátha elfáradt a szíj stb.. De ezt majd atöbbiek kijavítják ha hülyeség. Egyébként 5200rpm -en van max erő leadás, én 5000 -re felküldeném tartósan.
Nekünk is volt egy kis fehér füstölés, rángatás, nyüglődés és lassulás az F Astraval, mentem vele úgy 30 km -t tartósan, teljesen egyenletesen úgy, hogy 70 -80 -al 3-asban (kis részen volt 50 es tábla ott 2esben 50-55 -el). Jó is lett egyből[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #36928 üzenetére
A benzin (mint minden finom olajszármazék) is rengeteg koszt old, csak nyilván a saját trutyiját nem
Egyébként az etanol nem pont hogy forróban ég/robban, és ezért szar az agyonhigított benzin, mert széthajtja az autót, beég? (most nem egy tisztulás erejéig, de huzamosan) -
haddent
addikt
válasz Declare #36944 üzenetére
Nyilván ez leegyszerűsített elnagyolt vázlat, de az "elméletileg látszólag ugyanaz" és a gyakorlatban anyagminőség stb.. (nem tudom a zsargont, ez egy külön szakma..) eltérhet. Én ettől azért tartanék. De biztos marketing is, illetve biztos ki lehet fogni olyan példányt ami csak marketing miatt lett a gyengusabb.
A második felével természetesen teljes mértékben egyetértek. Itt a probléma azzal kezdődik, hogy szerintem egy opel által belőtt mindenhol működő nagyon visszafogott kis középérték is 100x biztonságosabb és jobb mint egy kiskínai vagy utca sarki sufnis által beépített, jó ég tudja ki által programozott felülírás.
Mondom, ha valóban ezt egyedileg a te autódra, a te környezetedre szabná egy szakember valós terhelés mellett mérve, akkor fasza lenne (szerintem) -
haddent
addikt
válasz diablo1984 #36971 üzenetére
Hát nemrég volt szó H Astra automatáról ráadásul valami "tektronik" volt a nevében na az többet fogyaszott, mint amikor lámpától-lámpáig 4-5000rpm -ig Jó nem többet, de 10 fölött volt arra emlékszem, megakadt rajta a szemem. Gondolom ennél csak rosszabb
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
A profi futóműállításkor ráálnak egy gépre, felraknak szenzorokat a kormányra, előre hátra ide oda és nagy pontosságú lézerrel/máshogy, kamerákkal nézik az eltéréseket és úgy állítják, hogy jó legyen (mindezt persze nem "hát úgy szemre" hanem géppel, fokra pontosan kimérve). Mindez itt a környéken gumisnál 4 ezer talán? És azért ezt sem kell túl sűrűn, szerintem nem drága. valamiből ezt a felszerelést ki kellett építeni..
-
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37060 üzenetére
Igen a legtöbbet megtaláltam de ezek rendelésre akarják.. Hogy adjam le, hogy aranszegéssen 22 miliméter vastag nercfarokszörzetből szeretném opel logóval "gyémántos herceg" hímzéssel és akkor majd 2 hét múlva találkozunk. Gondoltam ez nem egy speckó dolog, valahova kipattanék ma és hoznék egyet
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37062 üzenetére
Igen, nem a minőséggel van a gond, habár nem gyári, konkrétan jobbnak tűnik. Vastagabb, megerősített, jó cucc. Itt egyedül az idővel van.. Nyilván szó nélkül várok heteket egy generátor csapágy golyóra egy 30 éves autóba, de egy szövet/gumiszőnyegre annyira nem akarok
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #37086 üzenetére
Nem tudjátok ti mi a sok X16XER városi használat ~30km -ek, hidegen óvatoskán, néhány km után pedig "értelmesen" (Ha látom, hogy van lehetőség menni, előzni, elhaladni stb akkor odalépek 3ezerig, akár 4 ig, ha első vagyok pirosnál akkor egyesben 4.5 ig is akár; de ha nincs akkor szép lazán 2000-2200-2500 -al gurulva) most épp 9 liter, ha még kihúz 10 km -ert akkor 8.
Pályán szerintem laza ügy neki a 10 liter, főleg ha esetleg van 1-2 "kevésbé 130" szakaszEgyébként igen, ezen én is gondolkodtam. Vajon van valami technikai akadálya annak, hogy 6. nem került a váltóba? Azért baromi jó lenne 130 -at 2500 -al pötyögni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37159 üzenetére
Annál jobbat hova? Csodálatos jó még a dízel felárral is..
Megpályáztattam én is tegnap (volt egy kis családi kiruccanás). Péntek reggel tankoltam 14 liter sima Mol95 -öt, a pályán kapott 38 liter shell vpower nitro+ 100 -at, úgyhogy remélem megbecsüli magát Ez összesen ugye kb. 52liter.
Volt benne elején 80km város, most 300km pálya, a maradék városban lesz. Vegyesnek ezt túlzás lenne hívni valószínűleg, és hát nem "eco" üzemmódban voltam én sem (városban 3000 alá nem nagyon, pályán 3800 - 130 az alapde nem volt példátlan egy kis 5000 környéke 170 sem). Ha 500km-re elég akkor hajtépés, ha 600-ra elég lesz akkor öröm-bódottá. Ha 700 -ra akkor már ünnepséget tartokIvan15 részvétem, az szép lehúzás
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37196 üzenetére
De mi baj a váltóval? Nem értem komolyan... H -val zökkenőmentesen megy az, hogy kuplung nélkül! kihúzom sebességből, félig betolom és már sebességben van egyből felrugom és gáz és ezt zökkenésmentesen tudja, mintha automata lenne kb
Ültem egy Berlingoban a napokban.. borzalom... annyira puha mindene, sebességben IS lötyög a váltó, nem érzed hova pakolod, és ha eljátszod ezt a gyors váltást mint amit most leírtam akkor eltelik 2 másodperc mire reagál és ránt egy akkorát hogy megpusztulsz..
Én kifejezetten nagyon szeretem, persze hozzá vagyok szokva az opel váltóhoz, más se volt
szerk.: mindez az öreg F -fel is megy, csak az sem ennyire feszes sajna,de közelébe nincs a vadi új berlingo "lazaságának"[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37204 üzenetére
Nem gond, nem követendő példaként hoztam fel, csak hogy képes erre, míg más nem. Kopott autoként melyike gondolsz? A Berlingo vadonatuj es mar lotyog mint a ...., az F Astra valami nevetsegesen keves tizenezer km ota van nalunk 10+ eve (magyarul nem kopott allapotaban is lattam) a H pedig 4 eves es ugyan 160 ezer km de markaszervizes szervizkonyv, nem gondolom, hogy kopott a váltója. Szerintem korrekt összehasonlítás volt, bár a lényeg nem a citroen gyalázás lett volna, hanem hogy mi a bajod az opel váltóval (és persze ezt sem kötekedésből kérdem, csak nekem eddig 2-ből 2 jól működik és többet tud, mint kéne )
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #37213 üzenetére
Mannol nekem bejött, nem volt olyan drága mint 1-2 prémium lötty, teljesen szintetikus, legjobb minősítései megvannak és egyáltalán "nem evődik", szagra is jó 6-7k km után
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #37239 üzenetére
Én egyelőre úgy vagyok vele, hogy nagyon féltem és a legjobbat adom meg neki, de ez szerintem azt jelenti, hogy olcsó de jó minőséget és esetleg akár évente 2x ha többet megyek, mint 10 ezer, főleg városban. És ilyen sűrű csereperiodusnál szerintem kár is drágát venni.
Szóval szerintem inkább a sűrű csere lehet a nyerő -
haddent
addikt
válasz AMD Power #37246 üzenetére
Igen igazad van, dehát teljesen szintetikus és megvannak a legjobb/legújabb kvalifikációi, ami akár drágábbaknak sem. Tehát elméletben nagyon jó cucc. Most azt, hogy mennyire hamisítják mire ideér... sose tudod meg. De ez a többire is igaz.
Declare ellenpéldáért mondjuk nem kell messzire menni, vess össze egy luxus autómárka alját akár egy opel felső felével. 4x annyiba kerül, esetleg kényelmesebb az ülés meg csillivillibb kezelőfelület motor az meg nincs, de ha nincs szerencséd reped a hengerfal is (távoli ismerős vadi új 5-ös bmw -je is így járt ) Használt autókról meg jobb nem is beszélni, bár ott már bekavar a nyerészkedés.
De persze alapvetően azért valami indikálhat az ára egy terméknek.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #37250 üzenetére
Hogy oszinte legyek nekem eddig az osszes auto kenyelmetlen volt amiben ultem. Ikeas hajlitott rugozos szek/fotelhoz vagyok szokva
De egyebkent en eleg magas vagyok 185-190, nehez jol beallitani. Elegge hatratoltam, a kormanyt kicsit kiemeltem es elegge hatra is dontottem. Szerintem igy nem rossz egyaltalan, egyedul az zavar hogy a fejtamla teljesen haszontalan nem lehet donteni...
F astrahoz kepest sokkal jobban tart egeszen kicsit sportos oldalrol tartos egyebkent szamomra. Citroenek nagyon puhak de semmit nem tart, ford szvsz hasonlo ehhez, bmw 5 es x5 ben ultem meg hat az persze szep kenyelmes bor ules stb.. De nem ereztem hogy hu ezt bevinnem a lakasba is olyan joAz aprosagokrol: igen ezekben igazad van, de ez mind hiaba ha a lenyeg nincs meg.. Es szerinte a kis gagyi modelleken ez nem olyan mint egy jobbon luxus markab belul sem
-
haddent
addikt
válasz Declare #37254 üzenetére
Hat ha 100 paci felet van a "gyenge" akkor igen de en az ilyen egeszen nyomott kis dolgokra gondoltam, 3 hengeres kis kocakergetok
Igen az ules nalam is hasonlo, hat.. Ketot kozt valahol fejemet meg elbirom. Karom nekem ablakkavan van kiveve ha epp nagyon manoverezek akkor nyilvan figyelmesen "versenyzo markolasban"[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #37262 üzenetére
"Napi drivernek" (mostmár, hogy tudom milyen az, a H Astra óta [és akkor itt megemlítendő, hogy van ennél extrásabb nyilván]) én is egy modern gépet szeretnék. Pl. egy V6 Insignia
De biztos gyűjtögetnék 1-2 régi gépet. E30-E39 M5 -ök, '69 -es Chevy Chevelle SS, és biztos kéne egy rat truck is
De igen, napi szinten, biztos, hogy valami új és kényelmes gépet szeretnék. Nem feltünési viszketegségről árulkodót, de sportosat, jót.
Sőt, mondok egy vadat, ha egyedül használom 99% -ban akkor elgondolkodnék egy motoron[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #37257 üzenetére
Na, csak most, otthon gépről olvastam végig figyelmesen. Hihetetlen, hogy mi mindent megcsinált rajta. És profin. És nem esett túlzásokba, nem ment el a bóvli szar irányába, ahogy írták is. Gyönyörű. Komolyan ,mint írtam is, nekem ezek a (fél)szuper(sport) autók egyáltalán nem tetszenek, de a cikk végére ehhez annyira megjött a kedvem hogy nem igaz
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37277 üzenetére
Dehhh.. persze Épp ezért tetszik, mert csináltak is valamit, valódi, fizikai alkatrészeket cseréltek jobbra, nagyobbra. És a kedvencem az, hogy fizikai értelemben vett erősségre, anyagi tartósságra is ráment. Látszik, hogy értett hozzá / nem sajnálta ki / nem eladásra készítette a szokásos "legolcsóbb ami épp bírja talán".
-
haddent
addikt
válasz Bati0501 #37283 üzenetére
"rendőr H" és GTC H igen
Nem tudom.. sokan szídjá(to)k de úgy igazán rosszat nem tudok rá mondani. Nem a legjobb, de nagyon tartósnak néz ki. Egyedül a fejtámla. Az nagyon idegesítő, hogy nem dönthető. De ez se lenne baj, ha úgy lenne alapból belőve a szög a háttámlához. De nagyon hülyén van. És még a kis régi F -ben is lehet dönteni. Ezt nem tudom melyik találta ki de ... -
haddent
addikt
válasz Bati0501 #37291 üzenetére
Nem tudom.. Én csak F -ről és H -ról tudok nyilatkozni. Egyik sem a legjobb amiben ültem, de mindkettő szokható és belőhető teljesen jóra. Annyi plussz, hogy a H sokkal keményebb és masszívabb, sokkal messzze jobban tartja a lábakat és a hátat is oldalirányban. A fejtámla viszont katasztrófa tényleg nem túlzok. Az F puhasága viszont már korából is adódhat.. fene tudja... Szerintem egész jó mindkettő, én szívesen ülök bele
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37308 üzenetére
Hát tudom én nem kell bemutatni őket Azt leszámítva, hogy szerintem lassan már csúnyák, hagynak kívánni valót is maguk után. Pl Declare ezt itt összegezhetnéd ha van időd, én már elfelejtettem amit tanultam pedig van vizsga is De röviden a Golf szétesik, az Astra "absoluuuuut normalll"
-
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #37341 üzenetére
Amíg kicsit is számít a pénz nincs is jobb annál, mint egy 2-3 éves használt, de szervízkönyves, esetleg koccos (!! nem alváz/motor !!) sérült, majd esztétikailag is gyárira hozott példány Néha gyárihoz képest nevetséges árakon kapod meg, garancia már nincs, szervizelve volt, be van járatva, hibák ha voltak kijöttek, cserélve.
-
haddent
addikt
válasz Declare #37351 üzenetére
Hát mondjuk 6évesen 160k km- rel tudhattad, hogy nem feltétlen / nem igazán pályázásra volt használva ami nem lett volna hátrány turbo dizelnél Azért remélhetőleg olyan komoly baja nem lesz, amivel nem tudsz haza jönni sem, az azért meglepne. Tényleg, turbo haldoklással/teljesen döglött turboval lehet/tud menni? Kéne tudnia, nem? És ha nem túl indiszkrét egy közelítő árat megosztanál esetleg? Kiváncsi vagyok mennyi lehetett ott kinnt egy ilyen
Más: Egyébként itt a szomorú jövő.. : Audi 2liter TFSI, ahogy a videóban mondják is, van belőle 180 lovas Octavia RS meg 400 lovas valami Audi. Több, mint 2x !!! akkor teljesítményt szednek ki szerencsétlen motorból, pontosan ugyanabból a motorból, csak nyomják bele a turbóval a levegőt mint az állat. Na ezt azért senki ne magyarázza meg, hogy nem teszi csutkára azt a mechanikus szerkezetet baromi gyorsan. Ilyen a mesében sincs
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37362 üzenetére
Nekem most Osram van benne, pár hónapja volt akció a MOL -nál ha gyűjtögettél akkor olcsón lehetett kapni. Nem tom milyen és milyen idős volt benne amikor vettük, de ezek sokkal jobban. És még csak nem is Night Breaker Unlimited. Kicsit első hallásra furcsállom, hogy ugyanúgy 55W mindkettő és jobb tud lenni, de megnézném.. H1 és H7 asszem a 2 foglalatom. A másik amit néztem az a Cool Blue (hyper) Osramtól szintén. Vajon melyik a szebb/jobb?
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37364 üzenetére
Nem, de a Night Breaker Unlimited (elvileg a legtutibb?) az 3400K, a blue cucc az 4200K
-
haddent
addikt
válasz Declare #37368 üzenetére
Annak ellenére, amiről a multkor beszéltünk (apróságok..) szerintem opel, ford (chevy is csak az nem volt akkoriban itthon túl sok) elég szépen bizonyított, hogy bírják a gyötrődést. 30 évesen, rozsdásan, kőműveslegények alatt is mennek még. Persze nem teljesen tiszta a példa, mert bmw -ből nyilván eleve kevesebb volt, nyilván most is kevesebb a régi. Meggyőződésem, hogy az előbb említett hétköznapi márkák egyébként jobban bírják, tovább, de legalább úgy. Menni fog az sokáig
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37372 üzenetére
Ha egy lámpa színe miatt ítélnek el az ismerőseid akkor lehet, hogy új barátok kellenének, nem?
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #37378 üzenetére
Philips xtreme vision ugyanazt tudja, sőt még sárgásabb speci. alapján. Mégis az osram 5k, a philips 12k. Wtf? Csak szokásos "csakazémecsak"? Vagy tud valamit, erősebb?
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #37422 üzenetére
Én épp a múlt héten cseréltem komplett lámpatestet az F -ben. Amit a képen bejelölt Sony az valóban az index búrát tartja. A magasságállító is látszik, egy elég nagy fehér műanyagtekerő elég mélyen (motorosnál is az előállító).
Egyébként ma mentem kicsit az F -fel a H után közvetlen hát nem vagyok egy nyüzge gyerek de a vállam szakadt ki a helyéről Bár szerintem nem egészen okés a szervo az F -ben.. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #37446 üzenetére
Nagyon jó kis autók ezek, és nagyon - nagyon lebecsülik őket Őszintén, mindenféle irigység nélkül mondom (olyannyira, hogy szóba került az 1.2tfsi Golf, valami Fiesta/focus is stb.. amikor végül Ő lett a választott, hogy egyáltalán nem jobban a tuninghülyegyerekek által kedvelt márkák/típusok, sőt..
Egy 2x-3x annyiba kerülő (és itt ugye súlyos milliókról beszélünk, sem a gyártás sem az anyagár sem a technológia nem követelné ezt meg.. autó meg még szép, hogy kényelmesebb és extrásabb De! nem feltétlenül biztonságosabb/tartósabb.Egyébként a családi F (továbbra is rövid távokat fut városban, talán be sem melegszik, meghajtva max akkor van ha én ülök bele ) megkapta a teljes vezérléscserét, folyadékok cseréje minden földi jó teljes átvizsgálás a márkaszervízben (röviden: kocsi értékének felét ráköltöttük. szomorú ez de meghálálja a kis öreg). Nem rángat már, jobban is húz, de ez is "gőzöl" egy kicsit. Hófehér, de elég "tömény" füstöt tol ki ha túráztatom. Nyilván nem hasonlíthatom az enyémhez, mert tök más motor a kettő, de kicsit aggaszt (H -ból semmi nem jön ha tiltásig nyomom se)
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen