-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #79477 üzenetére
Igy van csak ertelme, pados meres nelkul ertelmetlen.
Egy par forumot megjartam mar, volt aki elegedett veluk, volt aki kevesbe.
A Protechnic kicsit komolyabb nev, komolyabb multal, de muhelytol fuggetlenul, barmilyen chiptuningnak csak ugy van ertelme hogy elotte es utana padra kell tenni, es ahol ez felaras vagy kulon penzbe kerul ott kell hagyni es keresni kell egy hozzaerto muhelyt.
Az meg tok jo dolog hogy youtube-ra tolja fel a videokat, de miert nem a pad mereseket tolja fel, lehet hogy megse lenne olyan nagy diferencia?! -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #79480 üzenetére
Barmit allitanak azt valahogy merni kell.
Az hogy erzesre milyen egy dolog, de ez lehet csaloka, mar egy szimpla olajcsere, premiumuzemanyag is "sokkal jobban megy".
Padon derul ki minden...De reszemrol befejezem a haborgast, barmifele tuning ott kezdodik hogy pad. De amig az emberek tobbsegenek az is faj hogy +2 ezerert normalis uzenanyagot tankoljon, vagy gumit vegyen felesleges tuningrol beszelni.
Elso korben az auto kell hogy rendbe legyen muszakilag, es vannak tipusok ahol erositett kuplung kell kulonben szetszall a fenebe a gyari 30 ezer utan. -
F_Gergely
őstag
válasz Attix70 #79482 üzenetére
Nehez megallni, mert kapsz egy irt chipet, akkor mar eljatszol a gondolattal hogy nagyobb intercooler akkor mar nagyobb turbo, erosebb vezermutengely, erosebb kuplung, vegelathatatlan , konnyu megindulni a lejton.
Nekem ezert lesz a kovetkezo auto 2,5 vagy 3 literes dizel es oda nem kell szoftveres csoda, gyarilag 400 nm es 200 LE -
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #79487 üzenetére
akkor sorban:
1. Olyan LED-et kell venni amiben gyárilag van ilyen.
2. Fogyasztás szempontjából azért egy LED jóval kevesebbet eszik és egy teljes belső világítás cserével sokat meg lehet spórolni, ez akkor jön jól ha pl sokszor van az hogy nyitva a kocsi és pakolsz, ilyenkor az akksit kíméled a LED-es világítással.
3. Igen.
4. Igen, tehát ami gyárilag halogén izzóval van oda szabály szerint nem tehetsz be LED-et. Nekem csak a helyzetjelzőm az (OSRAM és nem valami gagyi kinai az ebay-ről) 5 éve van bent sose szóltak még érte.
5. Persze, különböző színhőmérsékletű LED-ek vannak, igazából a sárga az ami szabályos, pl a kék már nem az. Nekem jégfehér van.
6. Én ebay-ről rendeltem, szerintem onnan a legolcsóbb és ugyan azt a minőséget kapod mintha bárhol máshol megvennéd.
7. Nem rossz, de ugyan úgy az ebay-es terméket kapod csak többszörös áron.
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #79497 üzenetére
1. Ez hulyeseg hogy nagy ellenallas meg kisellenallas, olyan van ami vagy jo vagy nem
De pl en amiket vettem mindegyik jo volt, nincs veluk gond.2. Itt sztem picit felre erted a dolgot.
Az auto aszerint az elv szerint erzekeli az izzot hogy kiegett e, hogyha jo az izzo nincs megszakitva a kor. Ha nem eg, akkor szakadt a kor tehat nem jon vissza jel.
A LED-es fenyforrasok joval kevesebb naftaval is vilagitanak (halvanyan vagy akar szinte eszrevehetetlenul) de vilagitanak. Az ellenallas azert kell hogy az auto ugy erzekelje a kor nem szakadt meg illetve hogy a led ne vilagitson lekapcsolt allapotban sem.
Ez nagyon leegyszerustve van de talan igy erthetobb. -
F_Gergely
őstag
válasz Wiz Khalifa #79501 üzenetére
Az a baj hogy a calibra mar 15 evvel ezelott is penztemeto volt, es ha veszel fel millaert egyet, kb masfel 2 milla lesz mire rendbe teszed.
-
F_Gergely
őstag
Sziasztok
Egy 1.9 cdti vectra c kornyezetvedelmi besorolasa mi? -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #79795 üzenetére
Az meg csak euro3 2008as auto nem.lehet.
Most latom a 12es kategoria mar euro5.
Ehhh bakker[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
sziasztok,
C vectránál (illetve a vele azonosos opeleknél) ha CD 70-es navis fej van és szines kijelző és kiveszem a gyári 2DIN-es fejegységet milyen funkcióktól esek el, ha egyáltalán elesek?Köszi
-
F_Gergely
őstag
válasz ArthurShelby #82873 üzenetére
azt hogy érted hogy vakon?
le-fel menübe be és onnan ki nem egyértelműen vezérelhető/lépkedtethető?
Azért kérdezem mert androidos fejet tennék be a gyári helyett, a navigáció az nem érdekel, ugyis használhatatlan, de pl citroennél, ha kiveszem a gyári fejet egy csomó funkciót nem tudok vezérelni pl a klímát sem. -
F_Gergely
őstag
sziasztok,
ez szerintetek jó vétel lehet?
Elektromos csomagtérajtón kivül kb full extra. A színe nem tetszik, de amúgy jónak tűnik.
-
F_Gergely
őstag
válasz molnarpeter #82928 üzenetére
na ezt észre se vettem, és valóban.....
Én a fényezéssel nem vagyok kibékülve olyan mintha fakó lenne.... -
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #82932 üzenetére
az a baj hogy más dízel meg nem volt a 2,2 még szarabb mint ez.
Egyébként olyan sok hibáról nem nagyon tudok, te miért nem vennéd meg, miért problémás?
Én csak a szívósorról tudok. -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #82935 üzenetére
Gyengék és ahogy te is írod ezek első szériák, én 2008 körüli autót szeretnék öregebbet nem. 3 literes dízel egy betegágy, épeszű ember azt elkerüli, iszonyat módon rossz konstrukció.
#82937) molnarpeter
Néztem azt is de kicsit azért remegek a név hallatán, és drágább is javíttatni.(#82936) vebbful
Passz, Saab-okat szerelték ugyan ezzel a motorral ott nem panaszkodott senki. A szivósorról tudok mint hiba ezt irtam is, de vannak javító kit-ek házilag ki lehet cserélni.
Igazából nem ragaszkodnék az opelhoz de felszereltségben még mindig ez tudja a legtöbbet, egy japán sokkal fapadosabb a vw meg drágábban jönne ki egy normális b5.5 is 1,3 milla körül megy.... és az csak 2003-2004 nem 2008.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
B vectra/Omega irmscher 4 küllős kormány nem érdekel valakit? Jó lenne már szabadulni tőle...
-
F_Gergely
őstag
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88432 üzenetére
GM vonalon a gyári sokszor rosszabb mint egy utángyártott. Van aki szidja a depo lámpákat, én nagyon megvoltam vele elégedve, gyönyörűen világított. (Na a TYC ellenben egy forintot nem ér)
Álltam gyári fényszórós mellé, látszatra különbség nem sok volt a depo-s lámpákon élesebb volt az a törés ami a vetített képnél van, és cserébe kb ötöd ára volt az eredetinek.
Ködlámpát is cseréltem, szintén gyárit, szintén deposra én azzal is maximálisan elégedett voltam ,de nyilván ez ízlés meg pénztárca kérdése. -
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88434 üzenetére
4 évig fényforrásokat gyártó cégnél dolgoztam, pontosan tudom, hogy bizonyos terméknél/termékeknél ugyan az a gyártó, csak más a jelzés vagy olyan "hiba" van ami nem hiba de a minőségpolitika miatt inkább eladják egy partnernek aki mint saját termék értékesíti.
Ezt nem mondom általános jelenségnek, de autófényszóróknál, és fényforrásoknál saját tapasztalatból tudom, hogy így van.Lehet újra foncsoroztatni is, ha valakinek az jobban fekszik, nem is horror összeg, a párásodás pedig újra ragasztással orvosolható én személy szerint a szélvédőragasztót szoktam javasolni, ugyanis sose fog megkötni és egy életen át tömít és rugalmas. Aki nem ért hozzá és kókler az körbenyomja szilikonnal, de kb annyit is ér....
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88436 üzenetére
Új fényszórót felesleges foncsoroztatni én a meglévőre értettem ha nem akar újat venni.
Volt TYC lámpám is nem párásodott ellenben kb lehetetlen volt normálisan beállítani, és pocsék képet vetített. Depo lámpát be is lehetett szépen állítani és jól is világított. Párásodás egyiknél sem volt.Nem meggyőzni akarok senkit, csak így utólag visszagondolva, már akkor fényszórót kellett volna cserélnem és nm másfél évig szarakodnom vele, meg polírozni. Ha egyszer újra ilyenre kerülne sor, már van tapasztalat, és cserélem egyből, nem fogok vele szenvedni. Nyilán ha speckó a lámpa pl AFL az más ott maradna a felújítás.
-
F_Gergely
őstag
válasz mrx1212 #88443 üzenetére
Igen, ha ilyen van bent akkor mehet ugyan ilyen a helyére. Nyilván ha az eredeti csak 10-el drágább akkor azt venném én is, csak én pl 12-ért vettem darabját a gyári meg volt 80 ezer.
(#88441) llwynog
Én már nem emlékszem mennyit költöttem lámpa polírra de azt hiszem 15 ezret. Az orrom előtt csinálták, lakkozták, baromi jól nézett ki és látványos volt, de ugyan úgy szart se láttam éjszaka, plusz pár hónap után ugyan úgy elkezdett visszamattulni. Van aki dicséri és azt mondja sokáig hibátlan a fényszóró polírozás után, nekem nem jött be, főleg úgy hogy 15 volt a polír 24 meg az új fényszóró.... Ha ez korábban tudatosul bennem, eszembe nem jut políroztatni, egyből cseréltem volna. Persze típus függő is mert van amibe nem 10-20 ezer az utángyártott sem főleg ha xenonos. De nekem csak sima halogén volt semmi extra. -
F_Gergely
őstag
No ugy tunik megvan az uj csaladtag.
2008-as Vectra C termeszetesen kombi.
290 ezer km (viszont ez valos) uj lendkerek es kuplung illetve hatso gatlok. Ma voltunk szerelonel azt mondta jo allapotu, nem tud belekotni.
A termosztat az rossz (vizhofok mutato meg se moccan) es 10 ezer km mulva az elso fekek cseresek.
Ezt leszamitva ugy tunik hogy jo lesz. Aztan ha mazlim van nem ulok fel egy hatalmas szoporollerre
Ja a motor 1.9 dizel 120 paci.Remelem a heten el tudom majd hozni de ez a banktol fugg.
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #88514 üzenetére
Nézd ez a kínálat tetejéből van, jó ez nyilván nem feltétlenül jelent bármit is, de hátha...
Ez tényleg nm egy leharcolt példány, és én még nem láttam olyan dízel motort ami porszáraz lett volna, na ez az.
Nem egy erőgép, és a váltója se olyan amit szerettem volna, plusz tetőablak sincsen, de muszáj volt kompromisszumot hozni... Bár a részecskeszűrőtől azért fosok én is, kell majd egy check led ami világít ha regenerál. -
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #88519 üzenetére
Igen a pillanatnyiból elvileg látszik, csak egy diszkrét led nekem valahogy szembetűnőbb.
Köszi, bár az autó jelenleg még nincsen nálam de örülnék ha hétvégére már a ház előtt állna(#88520) Petyyyyy
Rengeteg márkát, típust néztem, benzinest, dízelt egyaránt, németet, japánt, olaszt, franciát minden félét tényleg. Aztán, úgy voltam vele az opelt ismerem, ismerem az opcomot, tudom mennyire szerelhető és mennyibe kerülnek az alkatrészek, és hogy milyen felszreltség elérhető.
Vectrából még a 2 literes turbós benzines lett volna opció de egyszerűen nincs. Ami szempont volt hogy 2008-nál öregebb ne nagyon legyen.
150 lovast szerettem volna és akkor azt chippelni 180-190 lóra, de az a műanyag szelepes megoldás a szívósornál eléggé elvette a kedvem, és nem akarok azzal szívni. Oké 80 ezer egy új, de azt ki meg be szerelni nagy munka.
Talán ez tartósabb lesz, 5 évre tervezek vele.
AFL-t picit bánom, hogy nincs de cserébe nem is akkora szívás amikor bedöglik. A lefájóbb pont még mindig a tetőablak, kombiknál ez baromi ritka -
F_Gergely
őstag
válasz Petyyyyy #88522 üzenetére
Kintről egyszerűbb lett volna autót behozni de egy szót se beszélek németül csak angolul, szóval maradt az itthoni kínálat.
Van pár dolog amit utólag kell majd beszerelnem: combtámaszos ülés, jobb oldali tükröt is sötétedősre akarom (gyárilag csak a bal az), hátsó ajtókra kihúzható napfényroló, hátsó ülések fűthetőek legyenek, meg majd szeretnék bele egy droidos fejet a gyári dvd90 helyett.
Azt nem tudom lábtér világítás van-e gyárilag ha nincs akkor rakok be azt is.AFL-nél én úgy tudom nem csak a lámpákat kell betenni, hanem kábelezni is kell meg valahogy nézi a kormány elfordulás szögét is.
Maga a fényszóró nem olyan vészes kb 100 ezer a pár használtan minden sallangjával együtt.Viszont amit majd meg akarok csináltatni de vakarom a fejem:
A tetőlemeznél a szélvédőnél van pár rügyezés amit kezeltetni akarok, de még fogalmam sincs az ilyet hogy a fenébe lehet javítani (szélvédőt ki kell hozzá venni?!)... -
F_Gergely
őstag
válasz mandras81 #88528 üzenetére
Az ülésre én is pályázom, de nem tudom, hogy ami hűthető, annak van-e valami speckó bekötése vagy csak a ventiknek kell táp és ennyi?
Nekem is elektromos kéne elektromos gerinctámasszal
De ha meglesz az autó belevetem magam a témába
B vectrát is faszántosan felextráztam utólag -
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88530 üzenetére
Bontós környékére nem megyek, rühellem őket.
Én mentem opel bontóba első ablaktörlő motor kellett volna, 25-ért akarta adni, cromaxban újonnan volt 16.
Mondtam neki hogy azért az édesanyját szárazon megszexuálhatná mire közölte flegmán ha nem tetszik nem kell itt vásárolni, de akkor is ennyi az ára és pont.
Patkány banda mindegyik, facebook csoportokban ezerszer olcsóbb bármilyen alkatrész. -
-
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #88601 üzenetére
Ahogy nézem van dpo-s is ebből (csak kevésbé fekete) [link]
A garancia, és esetleges visszaküldés miatt (pl.: nem tetszik) én inkább a depo-tól venném meg.
Ez sima projectoros fényszóró maga a vetített kép lehet nagyon szép, kb mintha xenon lenne, csak ez elektromosan állítható és nem kell hozzá fényszóró mosó.
Kell tenni egy próbát, én sima halogént vettem a Vectrába annó, én nagyon megvoltam vele elégedve, Osram izzóval gyönyörű szép képe volt.Szombaton vettem autót, pont ma írattam át okmányirodában. C Vectra 1.9 dízel, kombi 2008-as évjárat.
-
F_Gergely
őstag
válasz Vesztor87 #88602 üzenetére
Nekem csak láncos autóm volt. Normál esetben sose kell cserélni, ha rendesen van az olaj cserélve mivel az keni.
A lánc ha megnyúlik, vagy kopott, egy igen jellegzetes, semmihez sem hasonlítható csörgése van nem tudod eltéveszteni. De ez nagyon ritka, ami meg csörög és ennyire elhanyagolták azt ott is kell hagyni mert igénytelen a tulaj. De a láncos motorokat én pont ezért szeretem mert sose kell velük bajlódni plusz van előjele (hangja) ha cserélni kell.
Az már más kérdés hogy a mostani új láncos motorokra ez mennyire nem igaz és hiába láncos 100 ezrenként cserélni kell a vezérlést, de ez már másik történet.(#88605) xpknight
A videó alatti kommentekben is mindenki a CIM modult irja mint hiba, ez sajnos típushiba.
Bár a videót feltöltő azt írja, eladta az autót már nem javítatta meg, szóval az nem derül ki pontosan mi volt a baja. De a testpontokat és az akkumulátort kizárhatjuk. Én is CIM-el kezdenék.[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88613 üzenetére
Én még úgy tudtam/tanultam, hogy a motorolaj keni a láncot, és ha a láncnak nincsen megfelelő kenése sokkal jobban kopik mint üzemszerű környezetben.
Én olyan 2005-2006-tól mondanám, hogy óvatosabban a lánccal, de utána kell nézni csoportokban a pontos típusnak
Bár őszintén szólva én csodálkoztam, mikor hallgattam a tapasztalatokat, és mondják, hogy láncos vezérlés és 100 ezer után csere... Vicc! A lánc lényege pont az hogy nem kell hozzányúlni, karbantartásmentes - erről kéne szóljon, csak ugye rohadtul nem így van..(#88614) zolikaDB
Bent vagyok, az alkatrészes csopiban meg legalább1 éve már[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88630 üzenetére
Nézd, én nem vagyok fotós, ahogy volt én úgy fényképeztem.
De a célom az, hogy szemléltessem milyen a lámpa minősége, és mekkora a differencia az övéhez képest.
Tudom miről beszél mert ismerősömnek is G astrája van, és ugyan ilyen ótvarul világít, és borzasztóan zavaró, hogy semmit nem látsz éjszaka.
Én mikor kicseréltem a fényszórót, és mentem haza éjjel a nulláson azt hittem ég a refim, de nem, az a tompított volt. Látványosan nagy volt a különbség az új és a régi gyári között. -
F_Gergely
őstag
válasz Tikakukac #88632 üzenetére
Persze, nyilván, meg minden mérhető.
Csak bemész egy bárdiba, egy unixba és azt mondod hozzatok ide egy TYC egy DEPO egy VALEO és egy gyári GM-et, menjünk be egy sötét szobába aztán kezdjük el nézni a vetítési képet, meg hoztam műszert körbe röhögnek.
Nekem a saját tapasztalatom az, hogy sokat segített mikor vetítési képet néztem új és nem 20 éves gyári fényszórókról, és láttam hogy mekkora a a különbség.
Én azokra a tapasztalatokra, véleményekre szoktam támaszkodni, amiket mások megosztanak, és elvileg ez a fórum is erről szól.
Lehet én értem félre, de valamiért mindig úgy érzem próbálsz kötözködni teljesen feleslegesen. -
F_Gergely
őstag
válasz OPiiPO #88635 üzenetére
Hát ezt már sajnos nem tudom neked tutira megmondani, mert először nightbreakert használtam, aztán azt beraktam a refibe tompítottba meg Coolblue offroad verziója került, próbáltam most rákeresni de ahogy nézem most coolblue boost néven fut.
De nem tudom a fénykép készültekor a tompítottban melyik volt. -
F_Gergely
őstag
válasz zolikaDB #88642 üzenetére
Én sima halogént vettem (projectoros nem volt pedig volt fényszórómosóm is), és mivel betört a lámpám elég SOS-ba kellett fényszóró, igy ez volt a leggyorsabb megoldás.
Nekem ilyen volt: [link]Más:
Erősen az a gyanum, hogy a kuplung kinyomócsapágy beszart, igy ez csere, aminek nagyon nem örülök, de ha nem kell kuplungot meg lendkereket cserélni azt még megemésztem...
De majd csak jövőhéten megy szerelőhöz az autó addig leparkoltam... -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88645 üzenetére
C vectra 1.9DT
Most nézem csergőnél a LUK lendkerék meg kuplung szettben 180 ez még emészthető...
Bár szerintem kuplungból kap eredeti gyári opelt, lendkerékból meg Sachs-ot. De elméletben csak a csapágy rossz, de nyilván ez csak akkor derül ki ha látja a szerelő milyen állapotban vannak a tárcsák. -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88647 üzenetére
3 fele dizel motor volt a Vectranal. DTL ez 100 LE, DT ez 120 LE es volt a DTH ami 150 LE.
A DT es DTL kozott semmilyen fizikai kulonbseg nincs csak mas a szoftver, viszont a 100 LE- verziot olcsobb papiron fenntartani (atiras, biztositas, gepjarmuado stb.) es a masik lenyeges, olcsobb hozza az alkatresz. Ez a ket motor meg 8 szelepes.
A DTH (pedig sokaig filoztam rajta nagyon) 16 szelepes motor, valtozo szelepvezerlesu szivosorral, de ellentetben a B vectraval ennel a motornal ezek a szelepek muanyagok, amik egyszer csak eltornek. Egy uj szivosor nem veszes mert 70-80 ezer forint, viszont nem igazan szerettem volna ha nekem a szivosorban barmi is eltorik, neadj isten "beszippantodik". Igy ezt a problemat megelozve inkabb maradtam a kisebb teljesitmenynel. A DT motorok masik hatranya, hogy gyenge M32-es valto van bennuk, igy ezeket chippelni se nagyon lehet, mert sem a valto, sem a feltengely nem birja el a lenyegesen nagyobb nyomatekot. De abban maradtam magammal, ha a valto kifingana, akkor rakok be F40-es valtot es akkor hozza tartozo feltengelyeket, es azt mar gusztustalan modon lehet chippelni. De egyelore ott tartok, hogy lesz vezerlescsere kompletten (szij, feszito, vizpumpa stb), olajok, szurok, es meg kell nezetnem a kinyomocsapagyat is. Aztan aprilis elso heteben muszakira kell vinnem, es valamikor majd a fekeket is csereltetnem kene (meg kb 10 ezer km van bennuk de nem akarom a veget megvarni). -
F_Gergely
őstag
válasz Luck Dragon #88673 üzenetére
Ha gyári újat veszel akkor az 70-80 ezer plusz munkadíj.
Hogy mennyit bír az lutri, szerintem olyan 200 ezer km körül de ez sok mindentől függ.
Van aki ledugózza, de ennek nem vagyok híve.Tankolás után kaptam egy kulcsos autó lámpát a műszerfalon gyújtásnál de motor indulás után elalszik...
Hát kissé beszartam, kezdődik a szopóroler?! Valakivel ki kell majd olvastatnom mi lehet a baja -
F_Gergely
őstag
válasz Szada85 #88675 üzenetére
Én a B vectránál szedtem szét, pedig ott fémből volt minden, de 2 lapát igen erőteljesen el volt hajolva, plusz ott a vákumvezérelt mechanika is törött volt. Én bontottra cseréltem, de nagy meló volt letakarítani mindent, a szívósor maga pedig hihetetlenül dzsuvás volt két ujjvastagság helyett kb talán a kisujjam be betudtam volna dugni annyira szűk volt a keresztmetszet.
A bontott végül is egész jól bírta, de aztán eladás előtt pont a vákumdob ment szét rajta.
C vectránál meg ugye ez az egész műanyag... Mai napig fogom a fejem, hogy melyik gyökér találta ki hogy ezek műanyagból legyenek, ami ráadásul ezerszer jobban kopik mint a fém... -
F_Gergely
őstag
válasz speedernet #88719 üzenetére
Teker jelen esetben azt jelenti, hogy a kormányt koppanástól koppanásig tekered, hogy dolgozzon a szervó és szépen átmossa az olaj (egyébként így kell légteleníteni is).
Célszerű addig mosni amikor már látod az olajon hogy szép tiszta és nincsen benne szmötyi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen