-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #68176 üzenetére
Én se szívesen vennék turbó nélküli kocsit, oké hogy több a hiba lehetőség, de a menetteljesítménye is ég és föld.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #68189 üzenetére
Nekünk több mint 2 évig volt céges 6-os golf 1.2TSI, meglepően jól ment, és semmi baja sem volt.
-
B-L-A-C-K
titán
-9 fokos hidegindítás.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68383 üzenetére
1-et vezettem, simán vettem volna olyat is ha jó állapotban van.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68386 üzenetére
Igen dízel volt, passz hány sebesség volt, nem is néztem, szar állapotban volt az egész kocsi. Amúgy Faternak is automata A6 volt sokáig, én szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68430 üzenetére
Szerencsétlen kocsi, mondjuk -30 itt nem lesz soha, de én OMV MM tankolok, az -40be is pöcc röff... (vagy nem)
PhobioNN7: Erről lemaradtam, miről van szó?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz lsebestyen #68441 üzenetére
Köszi, akkor engem 14-es kóddal nem érint...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68445 üzenetére
Az van benne.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz diablo1984 #68451 üzenetére
Ja, valóban.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz amargo #68656 üzenetére
Én is nézegettem ilyeneket, nem rossz választás, vettem is volna ha nem maradok le 1-2 "tuti" vételről (végül Insigniában találtam megfelelőt, eddig nem bántam meg). Igazából alaposan utána kell járni a kocsi előéletének, mert 10ből 9-nél vissza van tekerve az óra (tapasztalat), persze ez más típusokra is igaz. Kérd el az alvázszámát amit kinéztél, menj be egy Opel márkakereskedésbe, és a szerviz felvevő részlegen kérd le az adatait (hivatalosan nem adhatják ki, de ha megmondod nem akarod elvinni az adatokat, csak nézzenek már rá, mert most akarod megvenni, akkor általában megmutatják. Ha adott helyen nem megy, menni kell máshová), ha volt már márkakereskedésben bárhol, akkor látod mit cseréltek rajta milyen kilométerállásnál, és ebből már lehet következtetni. Ha itt minden stimmel akkor egy állapotfelmérésre mehet szintén Opelbe, elég olcsón csinálják (5 ezer), ha itt sincs vele nagy gond akkor lehet megvenni.
Amúgy mennyi rászánt keret átírás és egyéb költségek nélkül?
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68691 üzenetére
Hosszútávon nincs baj, mert betud melegedni a kocsi szépen, de ha folyamatosan városba használod ráadásul ilyen 5-10km-erekre akkor elkerülhetetlen ilyen hidegbe hogy ne nőjön drasztikusan a fogyasztás.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68711 üzenetére
Nincs hát, nekem se volt, bár legalább tényleg nem eszi annyira a dzsuva legalább.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68719 üzenetére
Gondolom kifutó.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68743 üzenetére
10/9 inkább...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz adalbert1 #68746 üzenetére
Azt hagyjad a francba azt a nyilvános lekérdező rendszert, szart sem ér, ez ér valamit...
Valós óraállást amúgy nem tudnak, mert azt is ki lehet kerülni, viszont mint a linken írtam látod mikor volt szervizben, és az alapján tudsz következtetni. Persze ha 2007-es a kocsi, és 2010-ben volt utoljára akkor ez se sokat ér.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68791 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Mindenképpen J Astrát venném, H az elég fapad, J már ebből a szempontból jó, főleg ha sportülésest fogsz ki. Viszont sima benzinest biztos nem vennék, csak turbósat, de persze kinek mi az igénye.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68796 üzenetére
Te tudod, én csak a tapasztalataimat írom le, mert én is ebben a cipőben voltam, én csak akkor vettem volna H Astrát ha kifutok az időből, szóval az lett volna az utolsó. Ajánlom neked ülj bele egy H-ba meg egy J-be vagy egy Insigniába, és egyből tudod miről beszéltem mint belső. A motor már a te döntésed milyenbe veszel, én J-be 1.4T vettem meg majdnem csak az orom elől elvitték, az alá biztos nem is adtam volna ha már ilyen típusban gondolkodom.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68801 üzenetére
Mi az hogy fosnak tőle? Milyen szerelők? Akkor ilyen alapon a simától is fosnak...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz adalbert1 #68804 üzenetére
"Igen ritka eset, hogy egy turbót kompletten cserélni kelljen, a feltöltők – kevés kivétellel – kiváló minőségben felújíthatóak. A feltöltők háza legtöbbször még használható, így a régi turbót le kell adni cseredarabként. A forgórész kiegyensúlyozásakor milligrammokról van szó, ezt a precíziós munkát csak olyan műhelyre bízzuk, ahol új alkatrészeket használnak a művelethez, nem pedig bontott cuccokkal megy a kendácsolás.
A turbójavítás költsége nem a motortípustól függ, hanem a feltöltő hibájától. Ha elég a javítókészletes alapműveleteket elvégezni, akkor az ügyfél 40-45 000 forintért távozhat a felújított turbóval. Ha nagy a baj, akkor 100-120 000 forintjába kerül a javítás. A komplett forgórész cseréje nagyjából 80-100 000 forintos tétel.
A turbófeltöltő legtöbbször javítható, komplett újat nagyon ritkán kell venni
A feltöltött benzinesek a turbódízeleknél nagyobb hőmérsékleten dolgoznak, kipufogógázuk akár 900-1000 Celsius-fokot is elérhet. Ettől a hőtől megrepedhet a feltöltő turbinaháza, amire a turbócsere a megoldás. Számos autógyártó a turbót egybeépíti a kipufogó-leömlővel, amit így csak a leömlősorral együtt lehet cserélni. Ez többletköltség, de az árak erősen szórnak. Például az előző generációs Renault Clio 1,2 TCe turbója önállóan, a leömlő nélkül cserélhető, de így is többe kerül, mint az Opel 1,4 literes turbómotorjára a leömlővel egységet alkotó feltöltő, ld. a gyári alkatrészek árát.Kipufogó-leömlővel együtt és önállón cserélhető turbófeltöltők ára
Opel Astra J 1,4 Turbo, 140 LE – 162 800 Ft (leömlővel együtt)
Renault Clio III 1,2 TCe, 99 LE – 196 900 Ft (csak a turbófeltöltő)
Škoda Octavia II 1,4 TS, 122 LE – 237 000 Ft (leömlővel együtt)" -
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68806 üzenetére
Azért hogy egy nem hozzáértőhöz vitted akkor ezek szerint a kocsidat nem azt jelenti minden szerelő ilyen, ha így működne a világ már nem is lennénk...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68816 üzenetére
Én is onnan jöttem, nem hinném nincs normális szerelő, de ha nagyon tartasz ettől akkor nagyobb gond esetén elviszed márkaszervizbe és kész. A turbós meg 100x nagyobb élményt ad mint egy sima, de persze kinek mi az igénye mint már írtam. Azért mielőtt döntesz próbáld ki ezt is azt is.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz ufonauta #68819 üzenetére
Ilyen alapon ne menj ki az utcára mert elüthetnek... Nem tudom mit kell félni ennyire, van még egy halom tényező ami miatt megállhat egy kocsi bárhol, viszont nekem inkább egy hosszabb úton a menetteljesítmény sokkal elsődleges szempont lenne mint az hogy éppen mi lesz ha megadja magát a turbó...Na de tényleg befejeztem erről témát, már párszor kifejtettem a véleményem, mindenki azt vegyen amit jónak lát.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68825 üzenetére
Milyen pár év? Nem tudom miért hozod fel ezt a szervizelést mindig negatívként, a turbó nem 2 hete jött divatba, hanem már elég rég, és értenek is hozzá itthon is. Mint mutattam a linket is, ott írják újítanak is fel, nem csak egyből cserélnek ha gáz van vele. Szóval ezt a részét engedd el szerintem hogy alig értenek még hozzá, mert ez hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68829 üzenetére
Nekem most így néz ki, szépen ráfagyott az ónos eső, hámozhatom majd meló után ki belőle.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #68831 üzenetére
3.4nél nem adnék érte többet.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #68838 üzenetére
De ez nem Afrika, turbó meg van 15 éve, miért ne tudnák szerelni itt normálisan..., tényleg nem értem miről beszélsz.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69067 üzenetére
Elég lomha egy kocsi lesz, de ha ez az igény el kell menni megnézni, ha látszólag minden rendben mehet állapotfelmérésre, majd ha ott is minden rendben alku, és megvenni...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69127 üzenetére
Vezetted már vagy csak mondod? Persze hogy nem versenyezni kell, de azért valamilyen szinten alá ne menjünk már,főleg ha nem 1 milliós kocsit veszünk, de persze tényleg kinek mi, nem is megyek bele ebbe.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Tothgera30 #69130 üzenetére
Ilyen alapon egy 1.4-es G Astra is elég, mert az is elvisz A-ból B-be. Mindenesetre én csak annyit mondtam egy Turbós 1.4-et is próbálj ki, de gondolom még nem tetted meg, akkor tudnád miről beszélek.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Luck Dragon #69149 üzenetére
Arra viszont figyelj ha a belseje esetleg tiszta retek még nem biztos gáz az egész, nekem is elég koszos volt, de csak ennyi baja volt, más minden rendben volt csekkolások után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen