-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #40056 üzenetére
"még gyújtás sem kell (csak a bekapcsoláshoz)." lehet, hogy gyújtás elég nem kell konkrétan a motor
A többit nem én találtam ki, tapasztaltam illetve mondták a hifi szerelők/árusok. Nyilván az lett volna a céljuk, hogy rámsózzák még az interfészeket is. Szerintem iszonyú kényelmetlen, hogy kulcs/gyújtás nélkül nem lehet bekapcsolni?Más: H -án olajcserekor (1 hete?) észrevettem, hogy van valami kis nedvesség/olaj egy helyen amit nem tudtam pontosan beazonosítani. Lefotóztam, letöröltem szárazra, most nézem, hogy megint úgy nedves ott. Viszont semmi olajfolt nincs az autó alatt a garázsban, tehát létezik, hogy picit átnedvesedik, majd az ott beáll? És mi akar az ott lenni? Gondolom nem fejvesztős probléma?
-
haddent
addikt
F Astra égő ABS fény + nincs ABS -re: elől leszedtem a két jelzőt, kimértük őket multiméterrel, jó kéne legyen. A visszamenő kábel sem szakadt, a két "fokaskerék" karika is korrektnek tűnik. Hátsó mivel dobfék sajna valahogy bele van gyógyítva, ott csak lehúztam a kábelt azt is kimértük aztán vissza. Mindent megtisztítottam amit tudtam. Indít, lám csoda elalszik az ABS ahogy illik. Összepakolunk, mire állnék ki hogy megnézzem élesben megint világít folyamat azóta is
Vizsgán átmegy vajon ABS nélkül? Mindenképp meg akarom csinál(tat)ni, de a vizsga jövő hónapban lesz, ha drága ez a mulatság akkor jó volna majd később.Egyébként nincs jobb mulatság mint a hülyegyereknek adni egy F Astrát amiben épp nem megy az ABS (de kéne legyen, ezért "tesztelgetheti" is, hogy megy-e indokoltan!) Kerékcsikorgatva indulni éééés megállni, hát így élet az élet.
-
haddent
addikt
Ma tartalmas nap volt. Volt egy kis családi kiruccanás a H -val mentünk. M6 -oson Paks-ra/felé légkondival végig. Nem tudom, hogy ennyit számít a 90 lóhoz képest a 116 vagy egyszerűen a 90 lóból nem maradt csak 70 szamár, de egyáltalán nem fogja meg az autót. 120 -al kanyarodó dombnak neki 160 -al ki belőle 140 -et pedig csípőből semmi erölködés szerintem.
Egyik ismerősnek van egy 50 éves ford thunderbirdje. 6800 cm^3 v8 Szép járgány. Érdekesség, hogy "csak" 300 lovas ami lassan a sor3 1.0 -ból kijön. Mondjuk ez még 150 évig autó marad. Az meg 1,5 -ig
Gumikat mikor kell cserélni? Hány mm barázda ami alatt kuka (ha egyéb baja nincsen)?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #40129 üzenetére
Hát én nézem, olyat keresek, hogy "DOT *valami*" de semmit DOT nincs. Egyébként becsületes nepper és a "szar a TSi"
-
haddent
addikt
H Astra bal hatso ajtoban zorog valami es picit nehezebben nyilik kivulrol olyan mintha a bovden picit tul laza lenne. Hogy tudnam szetkapni hogy bekukkantsak?
Belso kilincs mogott 1 csavar kapaszkodo mogott ketto alul egy megvan de nem nsgyon akar lejonni -
haddent
addikt
Mióta megvan az autó (5 hónap kb) zavart, hogy a bal hátsó ajtó kívülről nehezebben nyílik. A kilincs megakad 1 ponton (igen tudom mindegyik megakad és nagyobb erő kell 1 ponton amikor átáll a másik oldalra, de itt ez egészen megakadós történet volt) + mióta megvan a 4x50W (ez esetben valósabb) erősítő rezonált is valami. Szóval ma ez történt hófehérkével:
Mint kiderült a zárszerkezetnek semmi baja, egyszerűen a kasztnin lévő ellen "pöcök" (amire ráakad a zár) volt nem jól beállítva, picit "kijjebb" került 1 osztásnyival és máris tökéletes, remélhetőleg a szigetelés is makulátlan maradt, dehát ráfeszül a gumira
A rezonálás valószínűleg a burkolatot tartó műanyag pöckök miatt van, hiszen azok csak úgy vannak a fémben meg a műanyagban is a túl oldalon, nincsenek felkészítve ekkora hangerőre. Az egyik gyanúsan közel volt a hangszóróhoz, az kapott egy darab gumit alá, az olyan feszesen áll most ott, hogy meg se lehet mozdítani. Jobb lett, de nem tökéletes. Ki kell még valamit találni majd. -
haddent
addikt
válasz Declare #40156 üzenetére
Ez tényleg baromi soknak tűnik nemtom mit csináltál te
Gyors fejszámolás után 100 alufelni, 100 kötelező, 40 első mindenes olaj és szűrők csere, 20 a mostani olajozás, 50 a gumi ide-oda pakolás + hátsó fékpofa csere meg számoljunk 50 -el az apróságokra (insignia spricni, szőnyegek, tisztítás, polírozás stb..) én még mindig bőven lazán 500 alatt vagyok.És megmondom őszintén, én ilyenekt, hogy szőnyeg, polír, tisztítás, alufelni, apróságok stb.. nem sorolnék az "autó költségekbe" bele, mint ahogy az üzemanyagot sem. Az első az már tisztán hobbi, a második pedig vagy hobbi vagy kell és kész, de nem "hiba" vagy extra költség.
Na jó tervben van még egy szett alufelni de ezúttal felújított használt gyári opelokat nézegetek. Picit olcsóbb, picit könnyebb meg szép az a villám
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40168 üzenetére
Lehet, hogy placebo-pszichológia vagy szimplán csak nyár van, nem pedig tél, de lehet, hogy mégsem olyan jó az az olaj. Persze mihez képest, nem lenne meglepő ha az épp 2x annyiba kerül Mobil1 ESP 0w-40 szebben jár ami most van benne, de induláskor kevesebb és rövidebb a "zörej".
Viszont végülis láthatóan gyönyörűen "túlélte" a 10 ezret a Mannollal is, nem tudom tényleg
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #40175 üzenetére
W60 -at miért enné? Az pont iszonyatosan "sűrű", nem? Egészen "versenymotorba" való Inkább a kenés elégségessége lehet kérdés szvsz.
deicide pontosan. Teljesen máshogy könyvelem el a fogyóanyagokat, de még egy ilyet is, hogy betörik a szélvédő. Hát arról igazán nem tehet senki, még a sofőr sem.. A benzinköltség szerintem az utazásra megy el, nem az autóra. Én ezt így külön kalkulálom, de az is érthető aki egybe
Egyébként nagyon fehér-kék led helyzetjelzővel átmegy a műszakin vagy cseréljem majd vissza addig?
-
haddent
addikt
válasz Declare #40186 üzenetére
így van. És a "ehhez a motorhoz ez nem elvárás" szerintem nem kifogás. Még az olajbolt eladója is le akart beszélni, hogy minek nekem ilyen olaj szívó benzinbe, még ha turbós lenne.. Én is egészen sokat megyegetek, egy tele tank benzin többe kerül mint a legjobb olaj amit találtam. Akkor? Ezen spórolunk de elvárjuk, hogy azért bírja és még meg is köszönje? Nem szabad szerintem..
Ez a menetfény egészen korrekt áron van, "megkívántam". Jó lehet?
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40191 üzenetére
hú ez PX4? Most láttam egy üzletben kiállítva PX4 meg LG LED -et (utóbbi is osram csak 27 ezer és egy csík látszik teljesen és iszonyat erős), háááátt... tudom, hogy a PX4 is odaveri a kínai szarokat és valószínűleg tökéletes de ez az utóbbi nagyon brutális. De ennyit nem költenék rá..
PhaetonV10 15 -ért vinném, csak H -án nem nagyon van hova rakni az a baj Kéne egy jó hely neki
-
haddent
addikt
Nekem is tetszik az enyém hangja.. Ekkora helyből bőven sok amit kihoz. Aki meg az utcát akarja szórakoztatni (jobban mint amit ez tud torzítás előtt egy hangyaszarnyival), az költsön rá plusszba aztán ennyi egyszerű a képet De erősítő viszont szerintem kb. kivétel nélkül elég gagyi a gyári. Vagyis lehetne jobb ,főleg a hangszínszabályzás hiányzik baromira.
-
haddent
addikt
Hát mondom több tízmisis Audi többszázezres rendszeréről nem tudok nyilatkozni, de az alapvető hétköznapi gyáriakon óriásit dob egy jó erősítő önmagában. Most direkt feltekertem maxra, bass+3 tremble-1 nem torzít és kívülről zájt ajtó mellett is igen erőteljes tiszta és rendes mély hangja van. Nem olyan mint amikor a suzukiban a gyári rádió maxra tekerve nyikorog éles magas hangon.
De biztos igazad van, olyan pénzért adhatnak egy elfogadható rendszerttboy93 szerintem clari szebb és 4 ezret megér plusszba a cd lejátszó hátha egyszer kelleni fog
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #40240 üzenetére
Nyilván nem hari, mert egyetértünk és én éppen ezt mondtam, hogy mivel nincs több százezer normális rendszerre, ezért egy "gagyi" gyári hangszórórendszerből is lehet kicsikarni tűrhető hangot. Kívülről ma néztem meg először direkt kiváncsiságból, illetve azért mert ma (is) megint szétszedtem az ajtót, mert valami rezonált. Tehát kb. az összes létező pozícióból végignéztem mi és miért "cicereg". Egyébként az ajtóburkolatot tartó kis műanyagpöckök alá gumit téve megszűnt.
Tehát én nem veled szállok vitába, nyilván az optimális egy kva jó rendszer + mélyláda + rendes inverteres külön áramos erősítő De.. ha valaki erre nem akar ennyit költeni, akkor egy sima erősítőcsere is csodákat tud művelni gyárihoz képest, ennyi.Háttérzajt én nem hallok csak amikor AUX -ra váltva maxra tekerve lobog földeletlenül mint egy antenna a kábel
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40249 üzenetére
Tudom, hogy ezerszer kitárgyalt téma, de egy velős magyarázatot kaphatnék, még mindig nem tiszta?
Először is, hogy mi ellen akarunk védekezni? Rákerestem, ezt találtam:
Kartergáz minden motoron keletkezik, egy tök új, tökéletes állapotú motoron IS. Az égéstérből valamennyi égéstermék átjut a dugattyúgyűrűk mellett, be a forgattyús térbe. Ha nem vezetik el, elkezd nőni a nyomás a forgattyús házban, és előbb-utóbb a szimmeringek mellett nyomja ki az olajat. Szabályozott kartergáz-visszavezetéssel elérhető a forgattyúsházban kívánatos -10...+10 mbar-os nyomás. Olaj azért van a kartergázban, mert az egész forgattyús tér tele van olajköddel (spriccel ki a csapágyak szélein, a forgattyústengely picit bele-belever az olajba, a dugattyút alulról olajsugárral hűtik, stb.), és ezt viszi magával a kartergáz.
Hihetőnek tűnik dehát néhány zsargonnal és számmal bármi hihetőnek tűnik. Helyes ez a leírás?..és hogy mit hogy..?
ahogy zolikaDB is kérdezte, mit az alkatrészek? Szivattyúszűrő, hozzávaló cső, 4 bilincs?
Hol találom meg a kartergáz kivezetést, és hol a vissza/bevezetést?
Ezt a csövet szét kell barmolnom, vagy elég lehúzni és összeeszkábálni a vett csővel?
A szivattyúszűrő és ahozzávaló gumicső biztosan bírni fogja a motortérben uralkodó hőmérsékletet, párát, olaj-benzinszármazékokat? (Mert tippre baromira nem mert vízre tervezték )Ja és ha helyes az a leírás, akkor komolyan egy modern benzinmotorral el akarnak égettetni némi fullszint olajszármazékot? Azé' nem semmi
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Volt róla szó előzőleg, hogy ha tiszta az olaj az nem jó, aztán arról is, hogy jó az csak nincs kosz. Akkor mi az igazság? Vásárláskor megkapta az új olajat, aztán 9 ezer után tőlem a Mobil1 -et, szerintem lassan van benne egy ezres de tök szép sárgás semmi szutymó. Szerintem simán szép tiszta a moci.. de vélemények?
Calogero pedig de, ahogy mondod Dehát ott van az 1500 Ft -os Bluetoothos BSD2 olvasó sokkal több és pontosabb adattal
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Sőőőőt, azok olyanok mint a giliszta. Félbevágod újranő a fele mindkét megmaradt feléhez. Kell egy alkatrész havernak kikapod a tiedből az úgyis termel újat
Na jó lehet körülnézek én is egy OBI -ban szűrők felé. Csak kicsit félek, hogy ezzel lassítom az áramlást és nem tudom minek nem tudom miért nem annyira jó. Meg olvastam olyat is, hogy annyira megszűrte így a visszavezetett gázt hogy a pillangószelep vagy mi vagy valami hasonló, a lényeg, hogy beragadt mert semmi kenése nem maradt
Declare most 2 hete én odavittem a MOL hoz odamutatott emberünk egy kasznihoz hogy oda rakjam le azóta ott rohad szerintem megvárják amíg elpárolog és csak kátrány marad
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Van itt olyan aki nem veti meg a hátsó "nem egészen gyári" kipuffdobokat? Tudna ajánlani egy normális műhelyet ahol emberi árakon dolgoznak?
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40307 üzenetére
Itt egyből a legelső a kiszemelt áldozat. Felhívtam, 19 ezer Ft, mondom ez nagyon korrekt, mert Kőbányán 40 -ből akartak nekem típusspeciset, karkus úr pedig 60 ért Fel is adtam, annyit nem ér, erre véletlen találtam rá. Nagyon korrektek, a fémbe bele van nyomva a gyártási engedély vagy mi? (nem tudom pontosan de ami kell azt mondta bele van nyomva) és jár hozzá műbizonylat. Kérdeztem vizsgán mi a helyzet azt mondta ad mindent ami kell hozzá.
Szerintem ezt el kell fogadni Ha nem, akkor éppen azért is nagyon jó választás, mert típusspecifikus és semmit nem kell változtatni még lököst sem kell vágni. Magyarán ha gond van akkor lekapom, fel a gyárit, vizsga, le a gyári, fel ez.
-
haddent
addikt
válasz Declare #40310 üzenetére
Nem erről, nézd már meg a képet amit mutattam, hány ilyen képed van még amúgy
Egyébként nem teljesen értek egyet veled, mert pl skoda octavia vrs talán? Hangszóróval rezegtetik a szélvédőt, hogy sportos legyen mert amúgy egy aprós kis turbós szar, meg társai?
Szóval én egy dolgot nem szeretek: a nem természetes dolgokat. Nem "hangosító" dobot akarok, csak egy olyat aminek ízléses a vége, és a hangja nem egy fojtogatott elnyomott szar, hanem a motor eredeti dallamából valamennyit kienged. Nem akarok hangosat, csak nem agyonfojtotottat.
Szerintem ez megoldható, biztos vagyok benne. És vágdosni se akarok, mindent a gyári állapotban akarok megtartani, esetleg ilyen apróságokat feljavítani, mint egy szép felni, egy szép kipufogóvég/értelmes-ízléses dob stb.. -
haddent
addikt
válasz Declare #40329 üzenetére
Nem tudom hány literes és milyen turbós, de totalcaros cikk olvasd el, rezgetni kell, hogy valami érzés is legyen benne. Az "M5" -ös hang is csak egy kipufogón múlik, kis túlzással egy ferrarit is le lehet fojtani meg egy 1.0 swiftet is lehet bőgetni. Nyilván megvan a hangnak is a karakterisztikája, de mint mondtam, én nem akarok többet mutatni, csak egy ici-picit kevésbé folytott, természetesebb hangot.
Én nem versenyszerű látszatot szeretnék kelteni, felniből 16" -nál nagyobbszerintem kifejezetten hülyén áll a G, H, J -nek. Insignianak esetleg. De mondok jobbat még 3 -as BMW -én vagy régebbi 5 -ösön is a 16" áll a legjobban szvsz. Nem ültetnék matricáznék csippelnék szpojlereznék sötétítenék szélesítenék stb.. soha.
Sőt bólogató kiskutyát, kisvirágot, plüsscicát, illatosítót dögivel, "Anita" rendszámtáblácskát és egyebeket sem aggatnék az autóra soha.Természetesen elfogadom, ha neked már egy nem teljesen gyári dob + króm vég is ez a kategória, de nálam ez inkább úgy csoportosul, hogy "ízléses" és "bitang pronyó"
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40345 üzenetére
Igazad van. Ma leszedtük a gyári hátsót, ugye gyártás óta 4 éve rohadt fennt ami nem hangzik soknak, de higyjétek el k**va elég ám az is Megharcoltunk vele, de lejött. A hangja úgy hátsó dob nélkül nagyon kellemes. Egyáltalán nem hangos üvöltő, szép mély és szép visszafogott halk, tényleg nagyon minimálisan hangosabb a gyári hátsó dob nélkül mint vele. Viszont a hang karakterisztikája össze sem hasonlítható. Gyári dobbal ugye ismerjük kb fűnyíró, olyan nagyon érezhetően visszafojtott szutyok. Nélkül (mint mondtam alig-alig hangosabb) de nagyon szép brumbrum.
Ha a Paragi dob nem hangosít rajta (vagy csak elhanyagolhatóan), akkor én nagyon boldog leszek egy szép króm ovális véggel + egy visszafogott/sportdobhoz képest nagyon halk de szép mély hanggal -
haddent
addikt
Kicsit baromi drága de cserébe egészen "gyáriasan" néz ki. Nektek mennyiből jött ki a házi anyagköltség mindennel együtt?
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40394 üzenetére
Akkor tökéletes lesz
Ahogy nézem a sima gyári hátsó dob lenne minimum 35 ezer Ft baráti áron
"minőségtanusítvány" papírfecniről nem tudok, de a gyártó (Paragi) vállalja a nevét, a fémbe bele van nyomva az engedély, jár hozzá az engedély/műbizonylat. De rákérdek majd köszi -
haddent
addikt
válasz AMD Power #40400 üzenetére
Van egy olyan érzésem, hogy nem "ízlésesen" terelgette a calit
zolikaDB hát azt nem tudtam hogy ennyire közismerten full legális, de annál jobb! Szerintem amit én rendeltem az sima dob a vége saválló. A gyári is sima.. ezen 4 éves és olyan mint a gyári (na de ez előttem biztos pályázott 4 év alatt 156 ezer..), az F -ünkön vagy 10 évet bírt rövid távakon városban stb mielőtt elkezdett kilyukadni meg zörögni. Ha egy 5 évet kibírna én már elégedett vagyok. De ha kevesebbet bír sem éri meg szerintem egy ilyen mostoha körülmények között tartott alkatrészből (természetesen csak azért mert köze nincs az autó/motor jólétéhez!) krómozott sav és rozsdaállót venni ami kerülne 2x annyiba. Ráadásul típus dob, történne bármi még nem is tudom vinni át egy másik autóra .. Bőven jó/elég lesz ez, annyit bír mint a gyári, szebb, olcsóbb
mohabá 007 az úgy könnyű Nekünk semmi nincs itthon ami kell hozzá. Ha így nézem akkor nem biztos, hogy nagyon jó biznissz 5 ezerért (ami lesz több is) futkározni, gányolni, szenvedni, ellenben 10 -ért egy gyárit levenni a polcról és korrektül beépíteni. Meglátjuk a kipuffhoz milyen szerelvényt kell pluszba vennem meg hogy maradnak anyagiak de majd akarok egy szűrőt én is beépíteni
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #40410 üzenetére
Erről nem lennék meggyőződve, keress rá miket művel a skoda
mohabá 007 köszi majd igyekszem szépen dolgozni
F_Zolee remélem nem lesz ilyen, ez sok lenne
Egyébként a legtöbb sportdob az vagy otthon eszkábált, vagy univerzális ami vázolom hogy néz ki: vastag cső, utánna kicsit vékonyabb végződés. Lamella, tompítás, bármiféle változtatás nincs. Ez olcsó, ezt teszik fel meg ugye a "straight pipe" hogy konkrétan leömlőtől végig egy cső oszt jó napot. Meglátjuk remélhetőleg kulturált marad
zolikaDB én is nézegettem a duplacsöveket is, de a H -án szerintem az ovális jobban mutat. Meg alapból mint mondtam nem csipázom a képmutatósdit. Pl amikor F astrára felraknak 2x2 -eset, dehát végig 1 csövön jön csak a hátsó dob osztja szét. Nyilván egyik felébe az életben nem jut semmi csak rozsda. Olyan mint amikor a BMW 2x2 -eséből az egyik kettes csak egy hangszóró
De egy sima 2 es amit mutattál szép, pl G -re lehet, hogy az kéne
Ha minden igaz szerdán mutatom a hangot, a végződésen hogy ovális vagy 2es nem múlik szóval lesz viszonyítási alap[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #40416 üzenetére
Na pont ezaz, amit én már nem tennék föl. Legalábbis kettőt nem. Vagy ha kettőt teszek fel akkor ha nem is hengerenkénti de "gyújtásonkénti" (1-4, 2-3?) leömlővel, tehát hogy valami értelme is legyen annak, hogy 2 cső megy hátra. A lényeg pont nem látszik sajnos, hogy a katalizátork előtt mit csinált, dehát mivel gyárilag 1 cső volt így gyanítom összehozta egybe a kettőt aztán kész...
A végződése szép egyébként az a trapéz téma, bár érdekes, hogy szerezett gyári opc doboz 16 -ért -
haddent
addikt
válasz trassher #40442 üzenetére
Bazzeg az nem semmi... én meg nem merem széthúzni, hogy kikapjam az ülést takarításhoz, inkább nem nyúlok hozzá. Ő meg "duct tape + wd40" Én azért megkérdezném, hogy ez milyen egyedi tuning-fejlesztés, mert a hírdetésben nem volt
Egyébként 1400 kg hivatalosan a J? Azért az nagyon sok... rendben van, hogy legyen anyag benne, de én nem szeretnék 200 kg -val nehezebb kasztnit ugyanerre a mocira
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz deicide #40447 üzenetére
Ez teljesen jó. Ha arról van szó, hogy 100 ló és 8 liter vagy 200 ló és 10 liter akkor nem kérdés, hogy bevállalható az a 2 liter plusszban Csak az a baj, hogy ugye városban mégsem annyi lenne az annyi
Te figyelj hogy mész te 190 -eket? Tudom, mondtad, hogy van blokkoló, de ezek szerint ennyire tökéletesen működik? Ezt az új csodaszart is kivédi? -
haddent
addikt
H Astra Z16XER friss jó és elegendő mennyiségű olaj:
tegnap reggel első indításkor valami elég ijesztő (na annyira nem, csak paranoiásoknak mint én) hangot adott ki. Nem olyan volt, mintha a motor lenne, sőt az gyönyörűen jár, de ameddig teljesen hideg (kb fél perc?) olyan mintha valami csapágyas lenne, vagy a szíj szenvedne vagy nem tudom.. Utánna teljesen jó olyan mint eddig. Mielőtt ezt elkezdte volt pályán vagy 400km -ert max olyan 4500 -as fordulaton (nemszázharminc ), majd hazaérve lemostam kívülről de vigyáztam, hogy a motortérbe ne kerüljön a vízből/szappanból meg hát nem is tud..Ja vezérlés a szervizkönyv szerint ahoogy meg van írva a nagykönyvben, 150 ezer után volt, azóta még 20 ezer se ment bele. (Nem nálam volt akkor még, de végig vezetett pecsétes szervizkönyv..)
Mi lehet ez? Félni kéne? Ütögetni a szíjat? Cserélni (vezérléssel együtt)? (inkább ne mert ez egy jó százas mutatvány) Lesajnálni aztán elmúlik ahogy jött?
Semmi más változást nem veszek észre az autón, de mivel még van matrica majd kiviszem a pályára hogy megy-e rendesen de megy..
Declare ez szerintem puszta szerencse / egy BMW -re mégis odafigyel aki BMW -t vesz, nem? Persze kapta az ívet de a karbantartást is, nem?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na meg is van, fenn is van a paragi dob. Halk. Olyannyira, hogy mondjuk mintha gyárival 4000 -en pörögne, olyan ezzel 2000 -en. Ez nem fog senkit felkurrantani éjjel az utcában, de nem is az volt a cél. Épp ma jött egy golfos hülyegyerek a földön húzta az utánégetőjét olyan hangja volt mintha a szelepeket pufogná ki.. Grat.. Szóval ici-picit hangosabb a gyárinál, kinézetben kb. százszor jobb, hangra pedig nagyon szép lett. Megtartotta a benzines "pörgős" stílust, de szép, mélyebb lett. (mondom, ez nem "fart can", ez az autó eredeti hangja, ahogy akartam. Nem felhangosítja, nem kotyogós traktort csinál belőle és nincs benne plussz gyertya hogy begyújtsa nem vicc, van ilyen!) Haladás közben is folyamatosan érezni, hogy hát igen itt egy motor jár, de autópályán 4000- nél sem zavaró. Továbbra is tökéletesen lehet beszélni.
Visszafogott, olyan mint egy gyári "sportos" hátsó, nem mint egy ilyen szivic fart can. Ez volt a cél, örülökAki mégis többre vágyna annak valszeg ahogy írtátok is, a középső dobot kukázni kell és akkor már katalizátor se szenvedjen
Vidi róla (most processeli a youtube)
Tényleg bátran ajánlanám bárkinek aki többet szeretne egy (rejtett) fekete koszos fűnyíró hangú végnél/dobnál. Nem fog senkit kitéríteni a hitéből, viszont ugyanúgy lehet vele játszani hülyegyerek módjára pirosnál
És tök szépen tud "pattogni" is gáz -> gáz elvét -> megint gáz sorozatra Szóval jó cucc, nem túl hangos, de kellően "gyáriasan sportos"
A videó kicsit csaló, alapjáraton is szép dörmögi lett, csak mondom, nem túl hangos
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #40491 üzenetére
Hát akkor miért nem jó a gyári Nyilván autója válogatja, mennyit tompít a középső dob meg ugye hány éves / milyen állapotban van. De ezek szépek, relatív olcsók és kulturáltak szóval hajrá
Ja és kaptam a műbizit, full legáltrassher kihagytam a lényeget: szóval pályán 4000- nél is hallani, hogy nem gyári. De a lehető legjobb értelemben. Komfort konkrétan nőtt, mert nem egy retkes visító hangot hallok és félek ,hogy szét esik a motor hanem egy sportosabbat. Komolyan, szerintem sokkal elviselhetőbb / halkabb lett pályán. Na a kinnt lévőknek nem biztos de ott aztán tényleg senkit nem zavar ha pörög 4-5 ezret sport dobbal.. De belülről számomra kellemesebb mint a gyári és jobb szívvel nyomom feljebb
tboy93 azt néztem baromi jó! Jó lenne egy ilyen visszafogott alapnak és ha épp úgy tartja kedvem akkor "egyenes cső hátra" üzemmód
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #40495 üzenetére
Ennél van sokkal kulturáltabb megoldás is. A nevét elfelejtettem, de van simán egyenes átengedi (nyitott szelep), vagy ha zár a szelep akkor áttereli egy kerülőútra és 3x megpörgetni a dob teljesen hosszán át. Előbbi brutális (nyilván ha nincs közép dob stb..), utóbbi halkabb a gyárinál is (Na jó ezt egy subarun nézték ami gyárilag nem épp 2 centi átmérőjű ignis kipuffal jön )
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40502 üzenetére
Csak szegény nem értékelte, hogy hazérés után még beálltam a zárt garázsba és túráztattam 6000/tiltásik, ezért kicsit próbált hűteni
w333 szép lett Majd egyszer ha nagyon unatkozom én is szeretném kicserélni a kis izzókat ledekre belül
trassher google mapsnál nem igen tudsz frissebbet/jobbat találni Meg az Osramnál sem jobbat
Na levideóztam a mai "hidegindítást"/napi elsőt 8-10 ó állás után. Hát csak csinálja.. Eddig is volt egy kis nyüszörgés (főleg a hidegben még régebben?) de aztán elhalkult/eltűnt mert nem figyeltem fel rá azóta. Most visszajött és talán még durvább mint volt
indítás és utánna kb fél percig másik. Utánna elhalkul, eltűnik többet elő se jön reggelig. Na ez mi akkor -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #40519 üzenetére
És ártani biztos nem árt? Nem olyan mintha beleöntenék egy kis petróleumot/nagymama lekvárját/dízelt a benzinbe/benzint a dízelbe/vizet stb? Pl Bárdinál veszek ilyen adalékot abban megbízhatok?
Egyébként saját hsz. -emből kifelejtettem: a szervízkönyv szerint 134000 -nél volt "vezérműszíj és feszítőgörgő". Ez megnyugtató mert akkor 280 -ig nem kell hivatalosan tehát 170 -el nagyon rohadt messze vagyok attól. De 1 szó nem esett arról, hogy a vízpumpa/annak csapágyát cserélték-e. Gyanítom baromira nem mert iszonyú gagyin néz ki csóri. Szerintem ő lesz az. Hát amíg pumpál addig jó... Ha feladja (tud ilyet?) az autó le tudja lőni magát, hogy ne süljön be a henger?
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #40526 üzenetére
Idézem a könyvet:
Vezérműszíj és feszítőgörgő - csere Z16XER - legkésőbb tízénvenként, illetve 150e km-enként
Nyilván én sem akarom kivárni de talán még korai lenne 20-30 ezer után. Mindegy, elviszem megnézetni mit mondanak rá -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #40559 üzenetére
Nálam is ilyen. A vezérlés burkolt cucc, és kinnt van egy (keskenyebb?) kis szíj (hosszában bordázott), és szerintem ott van kinnt a vízpumpa is, és szerintem ezektől jön a hang. Ez síkban egy szinttel kijjebb van (vagy feljebb ha úgytetszik) mint a vezérlés, tehát kizárt dolog, hogy egy szíj hajtaná keresztben X alakzatban a kettőt Na, és én egész pontosan innen kinntről hallom a siralmat. A vízpumpa egész biztosan nem ereszt, de olyan mintha vízköves lenne kívül. De mióta megvan az autó egy centiliter vizet nem töltöttem bele (fel volt töltve decemberben -40 fokos szarral ) és nem fogyott egy hangyaköpetnyi sem.
De majd lefotózom akkor hogy biztosan segítsetek beazonosítani én még csak "most tanulom a szakmát"
diablo1984 boccs ha hülye kérdés de akkor az enyém mi? Z16XER, hát az opel kőne legyen nem? Vagy benzin más tészta?
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #40571 üzenetére
Szíjas kell hogy legyen
Na, jól gondolom hogy ez a 2 alkatrészcsomag így együtt lefedi a "vezérlést" és minden nyűgjét baját szenvedését?Az én vízpumpámra írja is, hogy "hosszbordás". Tehát akkor NEM a vezérműszíj hajtja, hanem ez a nyamvadék kis külső hosszbordás szutymó, igaz? Mert szerintem az nyeszereg hidegen egy pár másodpercre.Sőt, ahogy mondtam, vízpumpa külön, szettben is kapható: Vízpumpa szett
Na, akkor a 2 szett lefed mindent, igaz? De ettől még szerencsémre külön van ami faszájos, főleg hogy csak a külső nyökörög ezért azért nem kell fosnom annyira, hogy egyből jaj kibújik mind a 16 kis szelep a blokkon kívülre meg az új kipufba?
-
haddent
addikt
válasz haddent #40577 üzenetére
Boccs, csodálatos unix és bardi oldalai használhatlanok.. Na itt van a 2 kép a 2 szettről
SKF vezérműszíj szett
SKF hosszbordásszíj szettEz a kettő akkor lefed mindent (arany árban )? Illetve a kettő független egymástól, nem?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs