-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
G Astránál a gyári xenon esetében hogy néz ki a futóműben található magasság érzékelő?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
Na, ezt mindenképp várjuk szeretettel. Lehet az én generátorom is kehés. Az akkut már kizártuk, cserélve is lesz holnap, utána majd figyelek van-e bibi. Mondjuk izzítógyertya cseréje után úgy látszik megszűnt az utastér világítás remegése.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Megint felkerült egy OP COM műszer fb csoportba és persze pont ilyenkor kell másra a zseton.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
A flexibilis keret nélkülit inkább télen szokás használni mert jobban rásimul a szélvédőre és több vizet/havas lét képes eltolni a szemed elől. Az erősebb, keretes verziókat meg nyáron, hogy elbírjon a bogarakkal is.
Szvsz. a flexibilis valamivel jobb esőben.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #53448 üzenetére
El kell menni, ki kell próbálni. Itthon is árulnak most épp kettőt fb csoportban.
Chesterfield - Kellően maszek módon. A padlóburkolatba megy két darab kerek műanyag darab. Alul jobbra és balra kiáll belőlük valami éles fém - mint egy erősebb biztostű hegyes vége. Ez hivatott helyben tartani. Aztán jön a gyári szőnyeg, aminek alján ott van a két lyuk. Bele a rögzítő és kész.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Chesterfield #53457 üzenetére
Kellhetne, de nem értem miért felül vannak a lyukak az első szőnyegeknél. Jobbára beszálláskor mozdulnak el és alul, hiszen ott támasztasz be a lábaddal.
Kickass - Ha megveheted itthon is ugyanazért a pénzért, minek hozatnád ebayről? Egyszerűbb itthon intézni. Aki meg nem megy bele a próbába, az kenje a hajára a szajréját. Lekopogom, de eddig minden üzletfél Opeles volt - tehát jó arc - és csak helyben lepróbált árút adtak tovább. Bayről megjön...rossz esetben nem jó, visszaküld, pénzvissza. Sok a macera.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #53462 üzenetére
5k bayen? Wow. Nem szótam.
Na, ma végre felkentem a szélvédő polírt. Lehet túl hamar töröltem le, de még mindig nem jött le az a szutyok a szélvédőről. Mindjárt haza érek, lehet átmegyek rajta megint és tovább hagyom fent.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Jut eszembe: ECO módban nem párásodok.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Nemt0m12 #53474 üzenetére
No no, ne csak a tapasztalatokat oszd meg, a műszert is. Baráti áron fórumtagoknak 1K ellenében teljes diagnosztika készítése.
Szitáló esőben kaptam a szivacsot, rá a csodaszert, megdörgöltem a sofőr oldalon a szélvédőt, vártam 30 mp-et kb és még így esőben is hatott a szer. Hónap rendesen is megcsinálom az összes ablakomat aztán teljes a bódottá.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Declare #53490 üzenetére
Ez így elég jól hangzik, csak ugye láttunk már példát az utólagokosban benyomott pecsétről a szervízkönyvbe. Az eléggé megingatta a hitem úgy általában véve. Nem azt mondom,hogy mind olyan és ne lenne normális autó valós papírokkal. Van az az eset mikor messziről látni az eladón, hogy bizalommal hallgathatod a szavát vagy érdemes megelőlegezni neki a bizalmat. Nyilván ez Németben sűrűbben fordul elő.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz amargo #53500 üzenetére
Első körben inkább a tapasztalatod az ami érdekelne a kütyüvel kapcsolatban. Tényleg hajszál pontos? Nagyfőnököm Sportage-t hajt, a direkt ahhoz való műszer képes megmondani, hogy a jobb hátsó 6%-kal többet forog, mint a bal hátsó.
Ugyan elvileg nincs nagyobb baj, mindről tudunk műszer nélkül is, de majd észben tartom a dolgot, köszi.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Dani_kp #53522 üzenetére
Mennél te, csak még nem tudsz róla. Egy jó két literes vagy 2.2-es még arany középút lehet. Szerintem 2.5 az a határ, ahol már sok értelemben elgurulhat a gyógyszer.
Más: hol találni olyan kutat BP-n, ahol lehet fújni a gumeszokba egyedül is? Szinte mindenütt a két emberes megoldás van, ahol nincs nyomásjelző óra a "pisztoly" végén, ahol fogom. Oda kell állítani valakit az oszlop mellé, hogy figyelje.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ha indítás után 1-2 percig szürkés-fehéres a kipufogógáz az csakugyan a kopott motor(alacsony kompresszió) vagy rossz porlasztó csúcs miatt lehet?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Láttam már ilyet, csak nem kúton.
kalmanchris - Lehet olyan volt, csak lányos zavaromban nem tűnt fel, hogy rá lehet szorítani a szelepre.
Legutóbb az Irínyin tankoltam OMV kúton, ott egyáltalán nem találtam semmit amivel fújhattam volna.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53547 üzenetére
Addig el sem viszem még csak beméretni sem, míg nem futja a javításra. Rosszabb, ha potnosan tudom mi a baja és nem tudom megcsináltatni. Akkor inkább nem is használom addig.
Egyébként meg szerintem ez lesz majd az úticél: [link]Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53553 üzenetére
Ilyen drága lenne a gyűrűk cseréje meg a szerelés vagy van más finomság is amivel javítani lehet a kompressziót? 200K javításnak azèrt nem ugranék neki, maximum vérprofival. Kicsit hülyén zörgicsélős hangja van, de szerintem a vezérlés csere majd megoldja.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz Dani_kp #53602 üzenetére
A 2.2 DTI elég betyáros. 125 paci és 280Nm. Meg tud indulni, mint az igali pálinkafőzde. Viszont ha nem cipőzöd, nagyon kellemes a fogyasztás. A típusra jellemző hogy figyelni kell az adagolóra. Nem hallottam róla, hogy a turbó el szokott volna halálozni.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Úgy alakult a mai, illetve tegnap este, hogy átgurultam Dunaföldvárra. Nem pályán mentem, nem akartam emiatt matricát venni, csak hatoson közlekedtem. Jobb gázadásra érdekes hangot hallani, de csak egészen halkan. Kicsit éles..fene tudja mi lehet. Ugyanakkor, mintha nagy gázra balra húzna finoman.
Kiderült továbbá, hogy a tempomat a kézikönyben szereplővel ellentétben nem csak 70 felett működik. 50-et is tartja. 90-nel haladva 3,1 a pillanatnyim sok-sok pillanaton keresztül, míg 130-nál 6,7 littyó.
Az is tisztázódott, hogy keresek valakit aki letakarítja és polírozza a szélvédőmet. Lefelé menet kis híján befontam a szemöldököm, megint elkezdett "zsírosodni". Megálltam, át kentem, frankón megszáradt, letöröltem. Most még jó, de ez akkor sem tetszik nekem.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53687 üzenetére
Nem feltétlen kell azt ott hagyni legjobb tudomásom szerint. Rá tudnak nézni direkt a generátorra is, dióda sorra is, stb. Csak nyilván el kell toszni rá egy napot.
Más: van itt BP-n olyan kézi autómosó, ami a szó szoros értelmében véve kézi? Tehát nem az van, hogy 3000 bar nyomással támadom a lemezt, hanem mondjuk vödrös-szivacsos megoldás, de azért van nagy nyomású is a lecsapatáshoz.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53696 üzenetére
Igen, emlékszem. Múltkor néztem én is őket és valami 90K körül láttam az enyémhez. De lassan kb. ugyanoda érsz a sokszori generállal.
w333 - Igen, talán ez lehet az oka. Benzineshez kb. vicc áron dobálják, ehhez meg...
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Három, kettő, egy...szemöldökfonás indul. Most hoztam el a tütüt a boltból, visszadobták a gyári trafót. Még mindig látszik kicsit melyik oldal volt piszkálva és melyik nem. Izzók szinte zsír újak, ez kiesett. Gyújtók is jók. Már csak arra tudok gondolni, hogy a foncsor van bemattulva azon az oldalon.
Kaptam egy kontaktot, holnap felhívom, de azzal a meghagyással, hogy: ha lesz kedve foglalkozik vele, ha nem, nem. Vagy elküld a sunyiba, vagy azt mondja várlak soxeretettel. Hát kösz. Állítólag 10 alatt újrakrómozzák a két foncsort és akkor még mindig nem biztos, hogy ez a baja.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Ez és a (#53750) is annyira igaz, hogy öröm nézni.
Mindig megy a vagánykodás, hogy 7200-n pörgeti és ott már szabályoz, azért eszi az olajat és nincs benne egy csepp sem, minden második reggel. Mondtam, hogy hiába van traktor hangja a dieselnek, ilyen egy normális hang és egy gramm nem hiányzik két csere közt. Plusz nem kell pörgetni, mert van nyomaték.Nem kell mennem ma sehova, de úgy mennék. Tetszik a tempomat.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Reggelt!
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz F_Gergely #53787 üzenetére
Van még min izgulni. Pl. még mindig fingom nincs hogy nyomkodjam a fűtés gombjait, hogy a középső és oldalsó rostélyokon is meleg jöjjön, ha egyszer meleget állítok.
Az a maradék 100K javítás már nem izgat, ami még vár rám. Az OPC felnik viszont annál inkább.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
-
Petyyyyy
addikt
El is felejtettem: csereakkura végre rámértünk feltöltés és 9 nap szabadban állás után. A 680-as indítóáramból most 550-et tudott, műszer szerint príma - szerintem is. Ez a rész letudva.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
En dizelem -20-ban hidegen es +35-ben uzemi homersekleten is 850-es alapjaraton ketyereg.
Ez egy videofelvételt is megérne. Erősen kétlem, hogy volna olyan dízel (vagy akár benzines), ami az indítást követő 1-2 percben ne magasabb alapjáraton ketyegne.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
válasz haddent #53915 üzenetére
Kell az a fekete kombi, gyönyörű.
Én is anyáztam magamban egykor. St Gellért téri villamosmegállót hagyom el, két sávra szélesedik az út. Húzódok a külsőbe, hadd menjen a nép. Belsőben bazi BA3 dobozos, mögötte taxi. Közeledünk a lámpához, zöld, úgyhogy uzsgyi másodikban. Erre az a Jeromos aki a dobozossal küzdött dob egy indexet jobbra, merhogy ő onnan áll be a jobb oldali parkolóba az út szélére. Én meg nyomjam a satut.
Meglepően jó az önuralmam. Semmi villogás, dudálás, mutogatás. De azért betakartam volna parázzsal.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Petyyyyy
addikt
Azon gondolkodtam, csak be fogom köttetni a tempomat visszajelző lámpát. Nem is értem miért nincs bekötve alapból.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Új hozzászólás Aktív témák
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Apple notebookok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen