-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41271 üzenetére
Én sehol nem mondtam, hogy a kombival baj lenne? Az nem tetszik ( nekem ) ha mást akarnak csinálni valamiből, mint ami valójában. Kombiból sportkupét, személyautóból terepjárót stb.. Szóval egyáltalán semmi baj a kombikkal, nem tudom mit érthettél félre
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41288 üzenetére
Mindenkit csak leugat ilyen stílusban, nem csak téged
Declare ezt akartam még mondani pontosan. Szép a kombi, tud nagyon szép lenni, de az egy szükségmegoldás. Nem az a zászlóshajó, hogy úgy mondjam, nem arra szabják a dizájnt eredetileg.
tresh na ez nem tudom mi, de ennél ocsmányabb lényt rég láttam
horvathkrisz irodában kérdezted meg, az itt a baj Néhány kombi úgy néz ki mint egy hosszú hatchback, ettől lehet, hogy sportosabb, mint a szedán/limó, de hát nem tudom... Tényleg semmi baj vele és némelyik gyönyörű, de nem az "az igazi"
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle Simán csak beírtam, hogy a kombihoz szvsz. nem való egy sportkupé felnije, ebből jött a kombi nem kombi vita
Na legyen egy kicsit ideillőbb téma is: rengetegszer említettem, hogy az egyszerűségre bukom nagyon.
Nappali menetfény helyett lett egy Osram 6700K -ás helyzetjelző amit ezentúl DRL -nek használok (még jobban). H faceliftre aki nekem talál annyi helyet, hogy a "csík" DRL felférjen azt meghívom egy másik DRL -re Nem baj, így egyszerűbb is.Illetve hátul a "kevesebb több", azaz pá-pá Opel jel és Astra felirat
Kicsit fostam, hogy az opel jel nem csak ragasztva van, hanem pöcök is akad a fémbe, és akkor a lyukat hogy tömöm be hogy festem le ajjajajajaj de nem, ragasztva van csakKövetkező projekt a hátsó lökös karc javítás. Már így vettem, feltöltöttem ragasztóval síkbacsiszoltam érezni már nem lehet (elég mély volt....), de festeni nem tudom hogy lehetne szépen
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz horvathkrisz #41322 üzenetére
Kurváranem Rá van írva, hogy off-road termék. 6700K az már ilyen szemégetős kék-fehér. Afffeenébe hogy csak ez volt nekik raktáron Osram-ból
De röviden akkor vázolom a tortúrát amit végigjártam: vannak ugye ezek a "2 csík" DRL -ek. Na azt te H astrára sehova nem teszed fel mert nincs olyan hely egyszerűen, nem lehet bezsúfolni. Van az, amit a ködlámpa helyére teszel, az 20 ezer Forint amit CSAK ködlámpa, magyarul nem kapcsol be automatán, neked kell kézzel. 70 ezer Forint ami már kombinált, indexxel is együttműködik stb... de mondom 70 ezer.. elment ezeknek a maradék eszük is. Illetve 50 ezer a Hella ami a ködlámpa pici "rácsával" együtt van. Na jó hogyne...
50 ezer Forintért teljes szett (bal+jobb) tuning lámpatestet veszek, projektorosat, beépített DRL -el.. Nem vicc, keressetek rá, 50 -től indul, 70-ből már nagyon is szép van.. vicc...
Úgyhogy maradt ez, 3 ezer Forintért 3 év garival -
haddent
addikt
válasz Declare #41325 üzenetére
Hát annyi baj legyen, nem xenonos vagyok, hogy 30 ezer egy égő, megoldom a hatodából a legmárkásabbat is
Viccet félretéve, igen, nem lenne rossz az a cucc. Pl hőmérséklet stb. Nem tudom, majd egyszer. Ha Te kipróbáltad
Hát a bal oldali (vezetőfelöli) az hozzáférhető, a túl oldalon a légszűrő dobozának megalkotóját szídtem rendesen mert nem fért be a kezem, pedig nincsenek hurka ujjaim -
haddent
addikt
válasz dave93 #41327 üzenetére
Ha 4. ben viszi a 130 -at akko nagy baj nem lehet Én a helyedben (ha biztos vagy a dolgodban, vezérlés és társai minden okés és rendben mostmár) akkor jól bemelegíteném (biztos ami biztos, még a pályán is mennék egy 10 percet 100-110 -el ötösben), majd visszanégyes aztán nyomnám neki ami a csövön kifér telibe, szó szerint tiltásig. Ha véletlen négyesben túl rakoncátlan lenne és várni kéne a csekket akkor értelemszerűen hármasban.
Majd amikor tudod, hogy megállsz, akkor az utolsó 10-20 km -et ötösben megint lötyögve 100 -al, és még járatnám kicsit utánna a motort.Ha ennyire ismered az ellustult előéletét, lehet, hogy végigmennék így, bár lehet, hogy kicsit süket lesze mire hazértek
Hát lehet, hogy vebbful -nak van igaza és elég a 4000, de ha minden rendben van akkor nem szabad, hogy baja legyen egy kis tiltás (közeli) járatástól szvsz.
Valamikor nekem is el kell vinnem a régi 8szelepes 1.6 F -et, mert mutter az nem hajtja meg
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Szerintem egy STP benzin és egy STP injektor egyszerre nyugodtan belemehet, meg alapból valami jó 100-as adalékos benzin + a magas fordulat, valaminek csak kell történnie nem?
Declare tudom vicc volt, bár az nagyon gáz, hogy a xenonon kívül se férsz semmihez oda. Sok nyűgöt kell tűrni azért a kék fényért
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #41343 üzenetére
Na ugye..
H7 Led mi a véleményetek? 50$, 13 ezer Forint. Nem kevés, de nem is annyira sok, hogy egyszer ne reszkírozza meg az ember, ha jónak tűnik (aztán soha többet semmit ha szar). Led, 2500 lumen, ami tulajdonképp már xenon erejű, nincs nagyfesz gyújtótrafó, élettartam örökélet + 2 év, nincs hűtőventi mert az a kis vas szoknya hűti elvileg.
Elvben gyönyörű, gyakorlatban?3600LUMEN az konkrétan xenon összepisiltető De kiváncsi lennék a vetített képre.. ha jó akkor verhetetlen. És nincs xenon nem kell automata szintező rendőrbá
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #41354 üzenetére
60 -nál már 4. -ben méréshez? Nem inkább 2. -ban? Én megnézem holnap de nagyon csúnya szám lesz előre mondom..
Épp ma elmélkedtem, hogy a nagy melegben az ECU beleszól a dolgokba? így előzi meg a túlhevülést? mert mintha egy hangyaszarnyit "kevesebb" lenne az egész, főleg alul. Pl. légkondival álló helyzetből induláshoz rendesen meg kell kicsit pörgetni, mint ahogy kéne is egy benzinest. Eddig nem sokat légkondiztam, simán lehet, hogy beképzelem, de eddig tudta azt mint egy dízel, hogy kb nulla gázfröccses szépen elindultunk. Érdekes... Meg mértem 0-100 és most olyan 10 másodperc lett, de átlagban 11 A múltkor elég következetesen megvolt a 9 mp Pedig hát minden rendben van... Ja még egy ötlet: az akksit most előszőr húztam le teljesen a kocsiról mióta megvettem. El is szállt minden, de létezik, hogy valami olyan chip tuninggal adták nekem ami most elszállt vagy mi? De pedig nincs semmi dobozka
Most ez nem világvége-hiszti, de kicsit zavar, hogy mi fene.. ha van ötlet jöhetSujit ha mást nem, akkor oktánszám-növelésre biztosan jó szerintem. De passz... igazából nem tétel, benzinkúton 1200, tescoban 800Ft, 1-1x meg lehet engedni..
-
haddent
addikt
Boccs a dupláért közben jutott eszembe a lényeg amiért jöttem: Mobil1 ESP 0W40 olaj 4 ezer km után úgy néz ki pont mint 4 km után Ja és ott a nívó is, egy milimétert sem csipegetett belőle, pedig aztán ebben volt pálya meg "harci megindulás" meg 5000 -et pörgés, ott azért meg sem lepne ha fogyogatna
Nagyon jó olaj, biztos, hogy ez lesz következőre is
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #41364 üzenetére
Levesz, de a mérés nyilván légkondi nélkül volt. Valószínűleg az a helyzet, hogy a légkondi jobban dolgozik, többet vesz le, emiatt már belehülyültem és nélküle is beképzelem, hogy nem megy Mert tényleg semmi baja, ha nem lenne kompresszió akkor az olaj az kb béga segge alatt kettővel lenne, hátul meg nem forró levegőt pufogna hanem kékes varázsgőzt
-
haddent
addikt
válasz lsebestyen #41367 üzenetére
A mienk is elkezdett a sárvédőnél meg a hátsó ablak körül 1 ponton... De én nem szépítettem a dolgot, kiütöttem, kireszeltem fémig, nem rozsdáig, kitömtem a mélyedést (lyuk még nem volt) a kipufogó cementtel, aztán ment rá vagy 10 réteg ilyen bitumenes cucc, alvázvédő
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #41373 üzenetére
Na ezaz... ismerősék is most veszik a második Audi kombit. Fogalmam sincs milyet, de az látom és érzem, hogy dízel Na most ez a kombó kapásból vétel után elkérhet egy misit viccelődésből úgy, hogy még csak komolyabb baja nincs is csak a lendkerék, a turbó, a gumik rá, a szűrők tisztítása meg a befecskendezőrendszer. Szerintem ők ezt nem gondolták végig...
Azért ez nem úgy megy, hogy óóóhh ott egy bmw 2 millióért, hát annyiért ez a hülye H astrát vett rohadjon meg az eszetlenje Még akkor sem megy így, ha valóban az a luxusmárkából való is olyan állapotot tükröz mint amit ráírtak.Emberek mit találtam ócó kínai xenon szett 5 rongyé égőve!! Egy ilyet rendelek ha mást nem a nappaliba, ennyiért?? (na jó nem, ránézésre is életveszély)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Na akkor egységesen:
116 ló, Z16XER, négyesben 60 -al haladva és a sebességet és fordulatot egységesen tartva vízszintes úton majd padló + stopper -> 8-8.5 mp. a 100Egyébként igen, épp akartam is mondani, hogy ez nem lesz épp reprezentatív mérés, mert négyesben 60- al 16 szelepes benzinnel gyorsulkást mérni ajaj Dízel el fogja pipázni valszeg mmint a turbo.
-
haddent
addikt
válasz trassher #41432 üzenetére
Biztos, hogy szakszerű centrir volt? Nekem a gumisok ahogy felkókányolták egy rakás szar volt 130 körül élvezhetetlen volt, rángatott kegyetlenül zötyögött nagyon féltem, hogy rossz az egész alufelni...
A márkaszervíz megcsinálta rendesen azóta 180 -nál is olyan, mintha 50 -nel autókáznék, szélzajon kívül semmit nem észlelni a sebességből, nincs rázás rángatás.Kiszereltem ma az óracsoportot, hogy az izzókat kicserélném osram féle ledre. Hát jött a pofon, hogy ebben már SMD led van alapból
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #41445 üzenetére
Ajjaj.. múltkor ott ültem az autóban miközben előttem 1 centire vágták a füvet (parkoltam). Érdemes lett volna mérni a vérnyomásomat meg lefotózni a nézésem ahogy követtem szegény csávót hogy végre takarodjon el
Égőcsere meg H benzinben is olyan. Sőt... már nem emlékszem melyikhez, de el kell csavarni a kereket a másik irányba ésa kerékívből benyúlni operálni
-
haddent
addikt
válasz Declare #41452 üzenetére
Persze, hogy csal. Az ECU számolgat valamit, biztos nagyon ügyes okos, de én régebben rádugtam az OBD2 interfészt, meg a laptopot anyós ülésre és figyeltem mi történik. Másodperc töredéke alatt annyit ugrál összevissza tiszta hülye. Legpontosabb mérés ha tudod mennyit tankoltál, mennyit mentél, azt kész
Eredményed meg nem rossz, hát igen, dízel is meg turbo is. Mekkora fordulaton van neked 60 -nál 4 -ben, megnézed még majd valamikor? Kiváncsi vagyok. Ja meg hogy az az adott fordulat úgy kb. mit jelent a te mocid számára, (még nulla nyomaték, ott kezd megjönni, már bőven van stb..)
gban az iOS/iPhone viszont tényleg nem az. Nem csatlakozik megbízhatatlan szarokra = ócó kiskínyai adapter bluetoothon
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Azért ez már nehogy egészséges legyen 150 lóból 205 -öt kitépni... Meg még több nyomatékot. Ott már minden nagyon meg van tépve egy jó ízlésű gázfröccsnél..
Érdekességképp megnéztem én is újból a "tesztünket". Szóval újból vízszintes útszakasz, 60- al egyenletes haladás majd egy padló:
négyesben továbbra is 8-8.5 másodperc szóval ez "végleges". Itt 2000RPM -ről indul ami botrányosan alacsony ennek a motornak, 2500- tól kezd lenni értékelhető nyomaték amit már gyorsulásnak hívnék. Szóval ez nem fekszik neki.
hármasban viszont 3000 körülről indul: 6.5 mp azért ez már szebb És 100 -nál még csak 4-4200RPM -nél van hármasban. Itt van a nyomatékcsúcs még csak igazából Lehet kettesben kéne tényleg
négyesben légkondi ködlámpa minden csutkára 9.2mp[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát most az hogy kapott 1 nagyobb hűtést a turbo az az alap, a minimum, ez nem kérdés, ha nem így lenne szimplán gyökerek lennének szvsz. A DPF meg EGR meg még amit írt ott kivette, az is amihez mindenki egyből nyúl. Ezt azért nagy építésnek nem nevezném. A legnagyobb baj, hogy kétlem, hogy a motor belülről át lett építve a nagyobb terhelésre tekintettel. Jó, hogy a gyárban ráhagynak (úgy mint az új bmw -kre, reped csipsz nélkül is hengerfal ), de megéri ezért a végleteket súrolgatni és kisérteni a sorsot..?
Egyébként itt a kombik kedvelőinek egy kis minta
most nézem hogy ez meg is van ültetve nem?itt van 1 utcányira. Nem tudom kik lehetnek, de vagy ez a szépség áll kinnt, vagy egy H Astra szó legszorosabb értelmében peremes OPC felnikkel
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz johnny82 #41486 üzenetére
Az InSP az szerintem nem ennyire okos, az csak egy intervallum. Lehet a múltkorinál nem resetelték, aztán ennyi. Emiatt ne vidd szervízbe Nekem is feljött egyszer, ez alapján lehet törölni:
Gyújtás nélkül nyomd be és tartsd benyomva a napi számláló nullázó gombot.
Add rá a gyújtást és továbbra és tartsd benyomva az Opel napiszámláló gombját.
Ha jól csinálod, akkor rövidesen el kezd villogni a kilóméteródon az InSP felirat, majd kis idő múlva négy kis vízszintes vonás “—-” jelenik meg a helyén.
Továbbra is nyomd be az Opel km óra nullázó gombját addig amíg a kis vízszintes vonalak helyett újra megjelennek km értékek. Ekkor engedd el a napi számláló gombot és örülj, mert kész is vagy!Olaj: 5W30, 5W40, 0W30, 0W40 és GM Dexos II specis. Néhány pl:
A prémium/drága: Mobil1 ESP 0W40
Olcsóbb: Bármilyen Mobil 5W30 végülis
Olcsó és nem ismert de nekem volt benne 10 ezerig és még megy: Mannol OEM 5W30Olajszűrőből szerintem csakis Mannfilter, légszűrő meg pollenszűrő az amire futja/van de a Mannt mondják a legjobbnak.
Szíjak görgők szerintem 64 ezernél nem szükségesek, a gyári továbbra is 150 ezer / 10 év. Jó ez sok, de szerelőket is kérdeztem 90-100 ezerig azért mehet. Szerintem még nem szükséges. (számok alapján)
Z16XER szintén?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Egy átlagos esős szombat nap nálam
Festésre tipp ötlet javaslat? 20 ezerért akarták nekem fényeztetni, de ők is kevert színnel. Annyiért vadi új elemet veszek... szóval majd leszedtem az elemet azt majd én megoldom inkább. Arra gondoltam, hogy az első fehér festékkel átfújom az egészet és remélem, hogy nem lesz iszonyú feltűnő a különbség.
Vagy egyszerűen a karc környékét maszkolás nélkül messzíről megfújom és akkor csak az az egy kis hely lesz picit eltérő színű de mégis színátmenetes és mégsem egy baszott fekete csík lesz ott...Aztán polír, még egy lakk polír..?
tibee77 nem lehet, hogy a májsztró egy foggal odébb rakta a vezérlést, és megy-eget, dehát nem úgy lett megtervezve?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz haddent #41517 üzenetére
Előző hsz. -em képén szar a fényviszony mégis látszik a csúnya karc (lökös bal hátul felül legalább 10 centi csúnyaság, több miliméter mély volt!). Néhány izzasztó munkaóra után:
Nagyon elégedett vagyok, színében szemre teljesen tökéletesen passzol (nem tudom géppel mit lehetne mérni de szemre meg nem mondod hogy más), teljesen szintbehoztam, és az állaga is tökéletes lett. Azt mondanám kb "90% -os" munka a gyárihoz képest, egy kicsit kevésbé csillog, de fújtam rá lakkot is, meglátjuk ha az is megköt (24 óra) akkor mi lesz. Meg egy kis polír és tökéletes.
-
haddent
addikt
válasz bartalix #41522 üzenetére
Torx csavar tartja 6 db. Méretet ne kérdezd, szettem van, próbálgattam
2 db a kerékívben belül mindkét oldalon, és 2db a rendszámtábla(tartó) alatt. Utánna a kerékívnél el lehet kezdeni feszegetni, a hátsó lámpa alatt pattan be 6 kis pöcök (3-3). Lejön, nem törik, de csak ügyesen.
Én a lámpát is kiszedtem előbb hogy lássam.
Ha nincs pont jó méretű apró torx racsiszetted akkor elképzelhető, hogy a hátsó kereket is ki kell szedni, hogy a csavarokhoz férj.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41524 üzenetére
Direkt, azzal is egy napot szenvedtem, hogy nyom nélkül leszedjem őket
Egyetlen kocca volt (előttem), jobb első lámpa tört (csere Hella) és a lökös egy kicsit olyan nyomorékul áll. Az lesz a krövi projekt, hogy leszedem és megnézem mi van vele. Csak félő, hogy kicsit repedt valami tartófül és akkor ha leszedem lenn is maradbartalix nem voltam, mostmár az leszek
diablo1984 fénye az még kiderül. Elég lakkos volt a festék alapból plusz dupla réteg lakk még. Ha nem elég kap még egy pár réteget
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Hát 1.9 turbo dízel megcsippelve mit vártál? Nem tudom fejből, de talán 2 literes benzin turbó az opc, nem? Nincs akkora óriási különbség, főleg, hogy mondom, chippelve vagy szerintem.
diablo1984 mi eredeti mi nem eredeti, erről lehetne vitatkozni. Számomra így eredeti, az meg egy giccses fogás, hogy krómozott műanyagbetűket ragasztanak a krómlécre A márkajelzés elől-hátul mértani középpontban meg annyira dögunalmas, mindenki mindig mindent odatesz. Elől is és hátul is. Mintha mutogatni muszáj lenne, reklámozni, hogy ez itt egy X-Y autó. Én jobb szeretem a diszkrétebb dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz deicide #41537 üzenetére
De jó érzés lehet Én csak ezzel a kis 116 pónival szórakozom, most is voltam kinnt egy éjjeli menetre, hát kategórián belül + kicsivel felette (értsd: nem 2x annyi lóerő) nincs ellenfél Egy olyannal mint a tied meg konkrétan nincs ellenfél úgy anblock
trassher nekem is. Fólia? mire gondolsz? Még az elején lévő hűtőráccsal akarok valamit kezdeni, mert szerintem kicsit nagyon sok a króm. Arra gondoltam, hogy valami igényesebb féle karbonnal a léceket, és csak az opel jel maradna fényes króm. De félek, hogy már nagyon pronyó lenne a végén A másik megoldás ami szerintem kicsit "profibb" és jobb (bár drágább is, de 1x meg lehet engedni mert "örökélet" és annyira nem drága azért) egy ilyen hűtőrács 1:1- ben.
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41541 üzenetére
Nem vettem Én kicsit máshogy látom a dolgot:
Szerintem van a típus aki megveszi az autót, olcsót drágát suzukit bmw -t épp kinek mire futja és van igénye, majd le se szarja. Letudta az egészet, van autója, viszi A -ból B -be, ha utóbbi márkához konvergál akkor néha beletapos és letol az útról de egyébként úgy ennyi. Használja. Gyári állapotban. Jó esetben elviszi márkaszervízbe amikor esedékes, rossz esetben eltolja sanyi szomszédhoz amikor lerottyant.
Vannak akik régi civicből, golfból, f astrából (tipikusan ezek) építkeznek, de úgy konkrétan komolyan. Kb mindent. Gipsz stukkó első hátsó lökös, nem hogy tompító de erősítő kipuff, lóg ahogy van csak szóljon, ócska szar led lámpák, matrica, rozsda, szpojler, fólia kinek mi mennyire ízléstelen a világa
Harmadik csoport aki valahogy az elsőből keletkezhetett valamikor, de mégis inkább egy kicsit kívülálló, ez ritka típus: aki már-már youngtimer korú de teljesen gyári állapotú érintetlen és műszakilag és optikailag teljeen hibátlan és gyári verdával jár. Ez igazán becsülendő.
Ézek a rétegek/csoportok konkrétan léteznek szerintem te is találkoztál már minddel. Szerintem van egy normális módja annak, hogy szebbé ,egyedibbé, számomra megfelelőbbé tegyek valamit, anélkül, hogy átcsapnék a "kettes típusba". Pl. szerintem mint mondtam nagyon egyhangú unalmas és "kétlábú/négykerekű" reklám, hogy minden autón, pontosan ugyanott, elől és hátul márkajelzés. Mintha muszáj volna. Ez konkrétan szvsz. olyan, mint amikor egy olcsó [bármira] jól felcimkézik 20x, hogy mi az, amíg egy igazán minőségire talán rá sem írják.Most ez nyilván egyértelműen NEM nagyképűsködés meg sznoboskodás, hiszen ugyanúgy egy Opelról beszélünk. De nekem jobban tetszik, simább. Attól hogy gyári, nem feltétlenül ízléses szvsz. Pl. az új mercikre ordas undorító óriási jelet raknak előre és még hátul is ott díszeleg. Na az már gusztustalan számomra. De különbözőek vagyunk, semmi gond, remélem azért nem veszel a "kettesekkel" egy kalap alá, nem vagyok nem leszek és a kis astra sem lesz olyan
-
haddent
addikt
válasz diablo1984 #41547 üzenetére
Kormány, hát szerintem az már pl. túlzás. Nem tudom.. szerintem egy autó anélkül, hogy látszik a kipufogója hülyén néz ki egyszerűen pl. Az szerves része a működésnek miért kell takargatni. Nem kell 4 csöves dupla sportkipufogó de egy szép sima krómvég szerintem elférne. Csak ezen is spórolnak aztán elhitetik veled, hogy az a szép
Egyébként persze nyilván én sem, sőt szerintem kb. senki itt a fórumon, nem vár addig amíg megrottyan valami, egyből helyreteszi.
A "króm" (műanyag) feliratokat meg úgy tudnám máshogy megfogalmazni, hogy szerintem a dizájner aki az autót tervezte azt nem igen akarta ott látni. Ez, mint mondtam, olyan kötelező dolog. Elől-hátul középen márkajel, típus, esetleg űrtartalom Most tényleg? Az, hogy az Audi kirakja, hogy "W12" hát jó villogjon vele ha muszáj ( de minek??), de egy Corsára kirakni, hogy 1.0 12V ?? Meg hogy 2.0TDI ? Hát minek..AMD Power "nem én vagyok az autóért" a család pontosan szó szerint ez mondogatja és gondolja rólam mióta megvan
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41550 üzenetére
Nincs ezzel baj. De szerintem nem azonos kategória az amit én csinálok (én nem hívnám tuningnak egyáltalán igazából) meg amikor gipszkartonból kenik ki spaklival a lökösöket az autón meg társai
AMD Power igen, vannak akik ezt komolyan veszik De láttam olyan matricát ami konkrétan azt mondta, hogy "+5 Horsepower". Az pl. szerintem poén mert pont ezeket figurázza ki. Ettől mondjuk még biztos soha nem raknék semmilyen matricát fel, nagyon nagyon szépnek és simának kéne lenni, hogy tetsszen és nem tudom mi.. max valami az autóval kapcsolatos. Ha valami "híres" motorkód lenne C20LET vagy ne mtudom.. de inkább az se.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41555 üzenetére
Végülis az is elmegy, igen. De akkor szépet tervezzen a klub
Plusz költség persze, hogy nem éri meg. Max. annyiból, hogy ha el akarnám adni akkor kérheti sportkipuffal vagy a gyárival hibátlan álapotban lekezelve rozsdamentesen, ha kell visszaragasztom a betűket/emblémát (mert teljesen hibátlanul szedtem le) stb.. Most az, hogy a kipufogó pl nem hozná be az árát, nem feltétlen biztos, ha nem egy 60 éves párnak adnám el De ha nem, akkor sem érdekel, ennyit bőven megért az, hogy 10x élvezhetőbb még felhúzott ablakoknál is az utazás, nyugtatóbb szebb az egész.
Elsősorban én ezt mind magamnak csinálom és hosszútávra. Szerintem ott valaki valamit nagyon nem jól csinál, amikor mások kedvéért / véleményéért tesz valamit. Ha meg eladásra, az a munka soha nem lesz olyan, mintha magadnakcsinálnádEgyébként mai napra is megvolt a beosztás: jobb első kilincsen is volt egy kb 5 centi hosszú 1 mm mély karc. Ekkor már nálam volt valaki meghúzta Szokásos módon finom smirglivel (igen azzal ) a műanyagig (mert hogy az a kilincs) lecsiszoltam. De sajnos nem volt szintben még így sem, tehát a műanyag is sérült nem csak a zománc. Na akkor megint szokásos módon Loctite -al kitöltöttem, újra szintbecsiszoltam, megpolíroztam, lefestettem sok rétegben, polír, megint festék, polír, lakk, polír, lakk. Ez is jól sikerült
Aztán még úgy gondoltam baromi sok erőm maradt, úgyhogy lemostam az F astrát, majd végigpolíroztam kézzel. Kb 1 elem után bántam meg, de megérte, szép lett Most F és H, mindkettő patyolat és polírozott, rendben vannak
-
haddent
addikt
Hát nem tudom. Kicsit túlspirázzátok Az F elég lemattult volt. Nem csúnya, nem vészes, de nem is szép. Kézzel szépen átkentem, nagyon szép lett, fényes szép afelület. Biztos, hogy nem profi gépi polír, de nagyon jó. Itt a régi állapothoz képest ég és föld kategória. Gépi polír már nem dobna ekkorát ehhez képest, és jó drága lenne a felszerelés. Átlagos felhasználásra szerintem felesleges...
Ha már hobbiszinten űzi az ember akkor persze, de csak azért, hogy évi 1x... -
haddent
addikt
Z16XER (meg bármilyen... XER) motoroknál mit tudtok a vezérlésmódosítóról?
Valami olyasmi a történet, hogy a szelepeket automatikusan állítja terhelés, hőmérséklet meg miegyéb függvényében, ezzel nyomatékosabb alul, pörgetősebbfelül, meg úgy faszántosabb az egész.
...csak éppen tud hangot adni ha épp nincs jó kedve. Ha indításnál van egy kis hang amit ha nem figyelek nem hallok (pöcröff, TATatatatat, tényleg ennyi, utánna szépen beáll minden), akkor lehet ennek a két keréknek baja? Még ha zajos is, veszélyt is jelenthet a vezérlésre? Azért kérdem mert 2db van belőle, darabja 70 ezer Forint, nem egy olcsó mutatvány főleg a vezérlés-szett maga 100 ezres alapárával... -
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #41613 üzenetére
A kerékagytól mért kifelé távolság mm -ben. Gyáritól nem nagyon szabadna eltérni. Persze mond ezt azoknak, akik felraknak egy 5 centis távhosszabbítót, majd arra jön a gyárihoz semmi köze nincs felni
Nekem pl. ET35 ha jól emlékszem, most az,hogy 34 vagy 36 az semmi (remélhetőleg..), de ilyen 40 fölé és 30 alá biztos, hogy nem mennék -
haddent
addikt
Megnéztem még ezt a 60-100 -at mégegyféleképpen, véger úgy ahogy azt kell benzinnel Kettesben, 4000rpm körül volt a rajt, 90 körül elváltottam hármasba mert sajnáltam volna tiltásig teljesen. 5 sec
-
haddent
addikt
válasz Declare #41622 üzenetére
5 ezer forint egy mikroszálas kendő jó hogynemár
Ahova én hordom/tam hidegben mosatni ott gőztisztítóval mosnak. Fújja a gőzt, húzza a mikroszálas kendőt és tökéeltesen szép és tiszta és nem karcol. Egy olyanra benevezni befektetés, biztos vagy kb. 100 ezer de az nem csak autómosásra jó hanem bármire a ház körül és pótolhatatlan, semmi más nem vakarja le a dzsuvát úgy és olyan könnyen, mint a gőz.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #41624 üzenetére
Hallottam már a márkáról de úgy igazán nem éreztem szükségét egyik terméknek se. Most reggel felbuzdulva az írásodon elmentem a homasitába és vettem egy beltéri sampont. Nagyon jó illatú szépen tisztít bár ezt igazából egy mocskos dögön lenne jó látni. De referenciának az is megteszi, hogy az enyém patyolat volt, 1 hete mostam belül és 2 vödör szürke lé jött ki belőle így is. Majd lehet, hogy megpróbálom azokat is amiket mondtál, csak baromi drága... ez is 2800Ft volt a fél liter és szerintem a felét elhasználtam egy belső pucolásra
-
haddent
addikt
válasz Declare #41674 üzenetére
ő az, de egyébként a belső sampon/kárpittisztító is finom illatú. Hát elég kellemes jó. Talán most először, hogy jobb mint az "új autó illat"
Valami autofejlesztes.hu vagy hol találtam. Ahogy kinnt élsz nem tudom mennyire van meg Újpest illetve néhány kellemetlenebb környéke De sikerült lomtalanításkor odatalálni pont, hát nem volt nagy élmény
-
haddent
addikt
válasz 7Sony7 #41692 üzenetére
Nekem is kéne valami valszeg... amikor jött az autó (december) vettem rá előre hátra újat, fogalmam sincs milyet, első opelos boltban ami ráment. A szerkezet jó mert nem ez a "feszített" gagyi fos, de a gumi már most csíkoz... Nem gondolom, hogy fél évente kéne cserélni azért. Nem az összeg óriási (bár ha fél évente kell akkor azért vicces..), de irritáló, hogy még ezzel is törődni kell.
Szóval mit ajánlotok, melyik az igazán minőségi ami bírja a hideget meleget ameddig csak lehet?
Most van ez a Bosoko, régebben Valeot emlegettétek meg volt szó Good Year-ről és arról hogy a Bosch szar.Esetleg alternatíva (mert hogy a szerkezet valóban jó és fém), hogy bemegyek fél évente a Homasitaba és méretrevágott gumitveszek és csak a gumit cserélgetem. Ez biztos olcsó megoldás, és annyit kibír mint amennyit ez bírt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #41710 üzenetére
Bizony, ritka jól sikerült geometriájú a H, a GTC meg gondolom még egy fokkal jobb lehet. Olyan helyeken ahol az F -el félnék/tem bevenni a kanyart 40 -el ott ez megy 60 -al csikorgás és csúszásközeliség nélkül lazán, én nagyon szeretem a futását.
Egyébként van nagyon szar ócska benzinem volt utóbbi időben (pedig csak Shell, OMV vagy MOL -on tankolok sehol máshol ingyen se ), vagy az OMV 100 -as prémium tényleg érezhető változást hoz bárki bármit mondd. A kettő közül egy, vagy egyszerre a kettő igaz. Mérhetően... 6.5s helyett lement 6secre a 60-100 ezzel. Azért néztem meg újból mert éreztem, hogy valahogy jobb már alul is az erő.
AMD Power na mitörtén? ja látom. Hát hülyék ezek, meg úgy az emberek 90% -a. Addig verik magukat rá amíg szét nem szedik és alá nem néznek hogy te jó isten ezt a pókháló meg a sár tartja össze a motorból meg 3db M7 -et végig lehetne aszfaltozni annyi kátrány genny van benne Karbantartás - minek? kibírt 25-30 évet megy még 10-et nem? Stb
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #41725 üzenetére
15 milisec huha te nitrot hasznalsz valld be
Sracok help kell de nagyon gyorsan.. f astra: egy par hete az abs elszallt vilagit a lampa jo oke vartuk hogy legyen penz vegulis nem alapalkatresz. DE ma vettuk eszre hogy elszallt a feklampa is!! Az csak most szallt el ma. A hatso ablak ledsor megy de az izzok a lampaban nem. Biztositek sztem ok minden mas megy es az izzok is jok. Valamint a fekpedal nyomaserzekelo is megy (kiszedtuk nyomkodva azt a ledsormegy, rovidrezarva is de az izzok nem)
Na ez mi lehet es hogy lehet azonnal orvosolni?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs