-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Hát csak furcsállom ezeket a dolgokat. Meg azt is, hogy még fél évtizedig gyártották az F -et amikor már volt G, ráadásul esetlegesen jobb felszereltséggel stb.. Persze nem ez az egyetlen furcsaság a világban csak nekem logikátlan Nem néz ki rozsdakupacnak, de egy ilyen korú autó alá azért mindenképp alánéznék elég tüzetesen
-
haddent
addikt
Hát akkor még nagyobb " ". 2002 -es F Astra -ban van. Igaz, semmi más, se központi, se elektromos ablak semmi. De valahogy úgy képzelem, hogy ekkoriban az alapfelszereltség így kellett volna kinézzen. Legalábbis nekem ez a logikus, első a biztonság/technika aztán jöhet a csilli-villi.
-
haddent
addikt
Nem tudom egyre gondolunk-e, de nekem az olcsó jó egyszerű az úgy néz ki, hogy a szokásos motor (1.6 alá nemá!),
8 szelepesde megértem hogy haladni kell a korral legyen 16 szelepes Ecotech, EGR faxság nélkül mert ez az autónak aztán semmit nem használ sőt, abs, elől-hátúl tárcsafék, szervo azért jól tud jönni és kb ennyi.
Persze, baromira élvezni fogom most, hogy van légkodni, elektromos ablak, központi zár, hátsó ablaktörlő spriccelővel, ködlámpa tényleg temérdek jó cucc viszonylag olcsón, de félek, hogy mi van ha elromlik
Azért mindent egybevetve nagyon meg vagyok elégedve most a (nekem) új H Astrával. A legjobban a (nekem) erős motor és kemény széles stabil felfüggesztés tetszik. (Nekem) ennél több nem kell. Persze nem vitatkoznék azzal, hogy tud több és érezhetően jobb lenni valami más, csak anyagiak mellett nem biztos hogy ki merném vinni az állatok közé.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35614 üzenetére
Én már próbáltam 2-esben 6500 -ig ijesztő amikor konkrétan úgy leszabályoz, hogy megállsz 70-80-90 -ről (nem volt időm nézni mennyit ment) Nekem 6500 -nál van a piros, 4000 -nél van a max nyomaték, 4000 -et tartósan lazán bírnia kell csak hát akkor nagyon éhes lenne mindig. 5000-5500 szerintem még okés de itt már kezd esni a húzás, max addig felpörgetni amíg berakod a következőbe, szerintem
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #35664 üzenetére
Ezekre nem lehetne egyébként egy "túlfolyót" készíteni? Nem lenne jó lefolytani a motort ha elfelejti az ember lecsapolni a dzsuvát
-
haddent
addikt
válasz Declare #35673 üzenetére
Hivatalosan valószínűleg, aztán biztos meg tudod te is oldani. Arra biztosan figyelni kell, hogy a Xenon nagyfesz! Sose láttam még közelebbről xenont, de nyilván az akksira van kötve 1 inverter és onnan van 50kV -ja. Lényeg, hogy akksi válaszd le mindenképpen mert különben csúnyán is járhatsz
Olajfogyasztás nekem H astra 1.6 benzin 85kW/116HP, 165.000KM -rel kaptam meg kb. 2 hónapja, azóta belement még 2-3ezer. Vásárláskor lett olajcsere az előírt mennyiség jól túl is ment igazából azótra fröcsögi ki magából most kezd a max. szint beállni
[ Szerkesztve ]
-
-
haddent
addikt
válasz Declare #35687 üzenetére
hdman neked is: persze nyilván jobb, de ennyiért nekem nem kell. Egyszer futná rá de aztán ezt cserélgetni, vagy még egy lámpa "javítás" is ennyi legyen hát arra egyelőre nincs. Éjjel bármilyen jól meg tudod világítani, akkor sem szokás/szép dolog menni mint az állat. Viszont tényleg hasznos és szép is
-
haddent
addikt
Én most sem vágyom "vissza", inkább el a xenonra, nyilván! Csak azt mondtam, hogy éjjel amúgy sem mennék többel nagyon mint a megengedett, mert hiába xenon, akkor sem látsz előre eleget, mint nappal.
Declare olyan,
a felnin meg mintha a Vauxhall emblémát látnám de lehet bemesélés ahogy mondtad hogy az kell legyenlóf**t, opel jel van rajt[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35763 üzenetére
Nekem tetszik mindkettő, láttam kiállítva ezt a Skodát, nagyon szép, jól felszerelt és biztosan jó kis autó, de továbbra is megmaradt bennem, hogy az 1 literes motor az motor(kerékpár)ba való. Mondjuk ez legalább nem 110 LE 1.000CM3 -ből, az szerintem még egylőre akkor is csalóka. Még nincsenek annyi idősek az 1 literes turbós kis dögök, hogy le lehessen vonni a következtetést, hogy bírják hosszútávon.
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35814 üzenetére
4000 kínzás lenne? Akkor megint megkérdem Enyémnek 4000 -nél van a max nyomaték, 6000 nél a max erő leadása. Ha 6000 -ig nem is, 5000-5500 -ig mehet (néha, főleg autopályán), nem? Átlagosan (napi használat) pedig 4000 -ig bezárólag (de ez nyilván mindig inkább 3500) simán menjen is, kell is, nem?
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #35829 üzenetére
Ez sem ilyen egyszerű azért. Alapvetően egyetértek, DE: ha valaki egy nagypapó és suttyuki swiftben 47- el totyorog ami gyors a "laza álló autót kikerüléshez", de lassú a mögötte való haladáshoz, DE cserébe határozott, akkor legyen. Felbax de hát öreg, megvan a baja.
De amikor ezek a (félreértés ne essék, gonosz vagyok és sztereotipiakat hozok letre) yarisosok, swiftesek meg jellemzően kissebb, városi autósok index nélkül kibaszódnak elém a főútra majd 2 percig keresik a 2. fokozatot (de nehogy azt hidd, hogy majd közben 1-ben azért nyomja neki, neeeem ,ezek pont azok akik 5 -ben mennek 40 -el), meg lassul, fékezget, majd gyorsul, fékez a semmi közepén, index nélkül beáll mert meglátta, hogy 340 a disznóköröm a hentesnél az ablakban.. Meg sávot nem képes tartani, nem lát, nem hall, nem engedi el a mentőt...Na az ilyeneket falhoz állítanám aztán vérfrissítés, mert ez nem korral hanem intelligenciával jár, mint előbb írtam, van a "tutyimutyi" sofőrből is olyan akivel együtt lehet élni. Persze a tuning civicesek is jópofák és még vesélyesebbek..Úgyhogy aki budapesti az szerintem érti/megérti amiről beszélek és hogy miért ilyen stílusban Senkinek senkije ne vegye magára, nem sértegetés volt.
AMD Power én is így vagyok. nagyon tetszett a BMW, de a "réteg" miatt már nem szeretnék közéjük tartozni, egy szép Audi azért elférne
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #35832 üzenetére
Igen ebben igazatok van. És akkor egy kis "egyenlítés" is legyen: néha amikor tényleg "szívességet" kell kérni az úton, akkor (és most nem azért mert pont erről van szó) néhány komoly BMW -és talán a legélhetőbb "út(i)társ". Én személy szerint sokkal szívesebben közlekedem közöttük. Igaz, hogy útfelfestés, lámpa de akár még rendőri karlendítés sem izgatja őket, de ezt látom is előre és tudok kalkulálni, következetesség a legfontosabb szerintem!
Magyar "dugóelőzés" vagy bármilyen "szívesség": úgy csináld, hogy féljen és lássa, hogy nem tud kikerülni ,különben az életben nem enged el senki. Sajnos ez a tapasztalat és nagyon ritka a kivétel, az pedig mindig egy luxusautós, neki nem kell bizonygatnia semmit, majd utánna visszaelőz visszaváltás nélkül
Egyik nap autópálya legelején Bp-ről kimenet levillogott egy suzukis. Pofám leszakadt (épp a matricát vettem megfele a megye matrica mellé ). Aztán nézett nagyot szerintem amikor elkezdtem nyomni és eltünt a naplementében hátam mögött a domb alján -
haddent
addikt
válasz Declare #35840 üzenetére
Csak hogy ez a külsőben volt (külső: leállótól eggyel beljebb, legjobboldali) (azt már nem is említem meg, hogy direkt beálltam 100 -as tempóra egy kamion mögé, tehát nem is én "tartottam fel" őkegyelmét). De persze semmi sértődés nem tudtad/nem osztottam meg a részleteket
És ahogy mondod rengeteg az olyan aki seggbebújós. Hogy miért, mitől fél, elkapják a zombik ha egyedül marad előtte-utánna 10 m-el vagy mivan, azt csak ők tudják[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35849 üzenetére
Pont ilyen Mannol került most az enyémbe. Elvileg a legújabb ,legtöbb kvalifikációt tudó csupa hiper szuper teljes szintetikus cucc, olcsó sem volt.
Astra F -nek (2004 -es, 140.000km) illene már a lengéscsillapítóit/rugóit/stb cserélni? H Astra mellett iszonyatosan puhának tűnik (bár inkább két végletnek tűnik, az F puhábbnak tűnik nekem mint átlag autó, a H meg keményebb amit nem is bánok). Nem rallira készülne a családi F Astra, csak nehogy baja legyen szegény öreglánynak elhanyagolásból
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35930 üzenetére
Szerintem reálisan sokkal kevesebbek márkája az Audi/BMW/Merci nem is beszélve a még túlárazottabb hülyeségekről, mint ahány futkos akár itthon is. Én is kötődöm az Opelhez, de ha valóban kellő pénzem lenne (értsd: nem probléma a vétele, körültekintő karbantartása, tankolása és esetleges komoly szervizelése), akkor lenne egy Audi. Bár minden elfogultság (hiszen csak álmodhatok egy hasonlóról egy jó ideig biztosan) nélkül, nekem ő a szívem csücske. Nem igazán tudok rajta hibát találni, azon kívül, hogy nem presztizsmárka.
Insignia OPC fehérben beteg felnivel. Azért nem tagadom, metálkék M5 E39 is egy örök befutó, de pár napja tárgyaltak miatt már inkább nem. És ami kell mert csak: DeLorean[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #35934 üzenetére
Jaaaa hát egy Chevrolette Chevelle Super Sport bármikor elfér a garázsban mondjuk nekem is!
Ford / Chevrolette biztos nagyon jó és kb. azonos árú mint az Opel, de nem hiszem, hogy akarnék váltani, minek? És ebben lesz elfogultság most bőven, de nekem a J nem jön be annyira mint a H Túl Peugeotos és mégis lekerekített lett nekem. Na meg jó fehér H Astrával menni, már csak szereznem kell egy rendőrséges matricát meg villogót[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #35941 üzenetére
Igen ez is vicces, amikor egy 10-15 milliós panel előtt ott állnak sorban a 30 milliós Audik, BMW X6, bálna merci. Én nem akarok senkit leszólni, kinek mi a fontos. Biztos van olyan autóőrült, akinek az az élete és úgyis abban él. Csak nekem gyanús, hogy Magyarország jelentős része annak hiszi magát, mert vett egy jogsit az ecserin
-
haddent
addikt
válasz Declare #35995 üzenetére
Le Most kövezzetek meg, de szerintem az utóbbi időben a rendőrség meg a NAV is tette a dolgát. Én 5. éve vezetek és eddig 1x állítottak meg, forgalmi jogsi személyi, elment vissza, ellenőrizte, megköszönte és mentem tovább 10 perc múlva. Nem általánosítani akarok, de szerintem a legtöbben azért fosnak a rendőrtől, mert kötelező nélkül (vagy olyan szolgáltatónál aki fizetésképtelen), lejárt forgalmival, szabálytalan sportkipuffal, rendkívül igényes nájlon sötétítőfóliával tépik az utakat. Szerintem ennyi "kellemetlenségért" kár is ezt megemlíteni, kicsit úgy csináltok, mintha hetente szednének ki a forgalomból.
Nem teljesen ide kapcsolódik, de annyiban mégis, hogy ez sem kéne sok minden mással egytemben, ha a jogsit intelligenciához és sokkal komolyabb, szigorúbb orvosi vizsgálathoz kötnék. -
haddent
addikt
válasz tboy93 #36004 üzenetére
Némelyiken sírtam
Én is buszsávból kanyarodtam volna kisívben, hát hogy máshogy? Mondjuk van egy olyan érzésem, hogy te nem a kereszteződés előtt 10-20m -rel megszaggatott résznél tértél ki folyamatosan indexelés mellett, hanem dugót előzve 200m -ről majd rendőrt látva "ja hopp én itt megyek le jobbra csak azért vagyok itt" De javíts ki ha tévedekDeclare nav szerintem teszi a dolgát. Vezetéssel nem tudnak mit csinálni a kis emberek Na meg az a vezetésről szóló infó is honnan származott? Az amerikánóktól.. megbízható tisztességes fajta, a kérdéseik is hazugságok. Szóval szar itt minden és mindenki, de ettől még mint hivatal szerintem most épp tették a dolgukat az utóbbi időben
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Érdekes rejtélyek ezek Nem lehet, hogy a szigetelés szar valahol? Csak mert a régi családi F Astra (előző tulaj kicsit meggyűrte az ajtaját de mi már pacekra javítva vettük 10-en éve) párásodik ha lehúzom az ablakot, ha fűtök, ha hűtök csinálhatok én amit akarok, az olyan, ha olyanja van (esőben). Az új H Astrában meg ugyancsak csinálhatok amit akarok legrosszabb esetben enyhe lélegzetből keletkezett pára lesz, kicsit bekapcsolom a ventit (tökmindegy neki a hőfok) és el is tűnt mintha nem is lett volna. Csak erre tudok gondolni.. hogy a szigetelés nem az igazi.
-
haddent
addikt
válasz gzbotii #36092 üzenetére
Amit el tudok képzelni, hogy valami extrém hydrofób (vagy hogy kéne ezt magyarul írni) réteget visz fel és egyszerűn "lecsorog" róla már a minimális mennyiségű víz is. Pl. valami szilikonos szar. Na most én ezt nem akarném felfújni az ablakomra arról nem beszélve, hogy a vízmennyiség adott a zárt térben , az el nem tűnik, jól berohad alul ahova eltűnik
-
-
haddent
addikt
Na "mértem" én is egy fogyasztást kicsit pontosabban, mint előzőleg, a következő módon: H Astra ugye felvillan a lámpa, ha már nincs sok, és villog ha már nagyon nincs sok. Ez ugye sokkal észrevehetőbb, mint hogy én analóg módon látom, hogy "1 csík". Tehát megvártam, hogy kigyullad (nem villog), tankoltam 5 ezerért 15.16 liter legalapabb sima OMW 95 ös benzint, majd mentem 195km -ert pontosan mire megint felgyulladt a lámpa. Ezzel 7.7liter / 100km-re jön ki a fogyasztás(H Astra 1.6 116HP), télen, kizárólag városi használatban és hát őőő neeeem kímélősen Örülök neki, szerintem teljesen jó, jobb mint a gyári
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
-
haddent
addikt
Innen van az enyém! Viszzamegyek, hogy cseréljük már be 1:1-ben Komolyan mondom, jobban tetszik bármi másnál. Nem tudom hogy történhetett ez meg, de nagyon tetszik a vonalvezetése. Tényleg hihetetlen szép, hibátlan minden oldalról. Komolyan nem tudnék még egy autót megnevezni, ami ennyire megfogott... Egészen az M5 E39 óta, de ez már azon is túltesz, imádom
És ahhoz képest nagyon jó áron van, túl jón. Na mindegy, fogyasztás miatt ez csak álom marad, de pár éven belül én nagyon szeretnék egy "sima" insigniával nyomulni -
haddent
addikt
válasz AMD Power #36276 üzenetére
Közel 3 hónap napi szinten 1-2 óra H Astra (még nagy a szerelem napi szinten megyünk sétálni ) után a régi F Astra szegénykém nagyon öregnek hat. Nagyon szeretem azt az autót is és már vagy 10 éve szolgál csak minket kiválóan minden zokszó és nagyobb hiba nélkül, de a váltója annyira bizonytalan, kicsit recsegős kicsit lassú, a fékeket úgy kell taposni mint az állat, hogy blokkoljon stb.. És kifejezetten rossz érzés vezetni, mert egyszerűen nem láttam ki. Csinálhatok én bármit, az az üveg belülről párásodik az üvegrétegek között vagy én nem tudom..
De most ezeket a spraykent és párnákat ki fogom én is próbálni. Nagyon kellemes meglepetés volt egyébként, hogy a maga szolid kis (azt hiszem) 55kW -jával tök jól húz, továbbra sem éreztem, hogy nagyon szükségeltetne több városba vagy akár pályára 130 -hoz. Naná, hogy jó ha van, itt szükségről beszélek. Engem a H 116 pacija már késztet dolgokra, még szerencse, hogy nincs píííz még bikábbra -
haddent
addikt
válasz AMD Power #36279 üzenetére
Megértem, és bizonyos értelemben nagyon igazad van. Viszont mi úgy valljuk, hogy "arra rámenne mégegyszer annyi ami már majdnem ennyi", és eddig ez így bejött, viszont a hitel ocsmány dolog, az biztos 90LE szerintem már bőven elég. Ha tényleg csak kizárólag haszonjármű lenne bkv helyett, nekem az a 75HP bőven elegendő lenne, de ugye még ez is már 1.6 -os, mehetne még lejjebb és a fogyasztás is. Illetve hát még most is elég, tényleg nagyon szeretem, nagyon jól megy még az öreglány, meglepően jól.
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36282 üzenetére
Ja, egyébként a másik, hogy az F az X16SZ, a H az X16XER (előző 8 szelepes nem ecotec régiség) és szerencsére egyik sem eszi az olajat. Az F az 1.5 év alatt egy csíkot sem volt hajlandó leadni a maxból, a H pedig 2 hónap és 4 ezer km után ugyancsak nem éhes az olajra. Persze az előző nem ecotec és csak 8 szelepes, utóbbi pedig már 3. vagy talán 4. generációs ecotec. Aztán meglátjuk, az 1 éves olajcsere ebben még sokára lesz addig még megeheti, de semmi esetre sem olyan vészes mint sok helyen olvasni, remélem nem szóltam el magam
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #36290 üzenetére
Annak örülök, mert sajnos fogalmam nem volt ilyen szinten róla, mikor vettük használtan.
Úgy látom nála csak egy nagyobb turbó nélküli van, 1.8 -as de ez elég ritka jószág lehet, na meg ugye nagyobb adó van rá és .2l nem biztos, hogy megéri. Azért egy ilyen 2.4l flexpowert megnéznék mit tud
Bár kezdek megbarátkozni a tudattal, hogy márpedig csak aprócska és turbós, vagy óriás és turbós motorok lesznek a jövőben. Nem is baj, csak az alkatrészt ne mérnék aranyárban amikor egy jól megtervezett ventillátorról van szó Mostanában elég sok alkatrészt leegyszerűsítettem Dehát tényleg az...
Viszont még mindig szeretnék valami őskövületet, vagy akár dolgozgatni rajta, amiben nulla elektronika van[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Bati0501 #36298 üzenetére
Érdekes téma ez.. Most mi az egészséges fejlődés, és mi a túlzott spórolás/környezet zölbuziság? Ha belegondolsz, akkor a mostani 1.6 16 szelepesekhez is mit szólnának azok a jó 12 literes amerikai állat izomautók? Én azt gondolom, hogy ezek azért már bizonyították, hogy van létjogosultságuk, ha nem is 200 évre, mint az amcsi izomautók , de 10-20-30 -ra igen. Ezek a turbo meg kompresszor meg stb. meg még elég újak a köztudatban és ami biztos, hogy iszonyatos drága a szervizelés/csere. Még ha nem is jellemző, hogy elromlik 10e km -enként, akkor se szeretnék egy sima hétköznapi autóba ilyen drága alaktrészt, hogy kissebb űrtartalomból kijöjjön az azonos erő...
De ez csak én vagyok. Én inkább megyek gyengébb autóval / uo. erős és többet fogyasztóval, mint egy nagyon kihegyezett kis méregzsákkal ami aztán egyszer ha kipukkad akkor az ér is a fejemben. -
haddent
addikt
válasz AMD Power #36319 üzenetére
Mondjuk ez az 1.0 turbo pont ebbe való szerintem. Miniatűr városi kis kocahergelő, mégis van benne erő. Ha lerobban felszállsz a kékbuszra mert ezzel nem fogsz 1000km -ekre kivánkozni
Declare nézd nekem dízeled van, neki/em/ünk benzin, nyilván nem fogja egyikünk sem azt mondani, hogy ja de az éri meg jobban! De nem is vita kérdése ez, megvan mindkettőnek a helye. Ha jól szedegettem fel az infomorzsákat te országokat átszelve autopályázol egész gyakran, na oda pont a dízel érheti meg jobban esetleg. Nekem nem érné meg, mert csak a fogyasztást tudnám előnyként felsorolni de az megy hát nemtom... nem kötelező a 3.0 A8 Audi aztán akkor lehet fizetni a benyát is azért
Egyébként mentem én 1.4 turbo dizellel és persze, jól megy, de engem pontosan az zavar amit te előnyként említessz, hogy akkor jön meg a bika amiko a turbo felpörög ez pedig számomra pont nem volt dinamikus[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kupon kunyeráló
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen