-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
válasz Declare #42274 üzenetére
Igen sajnos ebben igazad van. De ez is főleg az emberek hülyeségéből adódik... Nézzük csak a telefonokat is. Azt is évente megveszik a sok használhatalan szart ami pont úgy néz ki mint az előző és pont ugyanannyit tud és pont úgy megakad Autóknál is, szerintem volt egy fénykor a nagy amcsi dögök, aztán utánna/egyidejűleg EU-ban azért nem volt ekkora parádé, na de lényeg a lényeg, az is gurul megy elvisz, meg a legújabb 30 milliós is. Igen, ott azért van ég és föld szintű különbség, de most őszintén, egy szériával újabb és régebbi közt van 10x -es szorzó?
Most persze hiába is van/lenne igazam elméletben, ez akkor is így van, és a valóságban mégiscsak neked van igazad, így kell ezt megjátszani, ahogy te mondod
De a márka plecsni... húú.. na az... sok embernél az aztán fel tudja rugni a racionalitástAzzal nem feltétlen értek egyet, hogy kevésbé megbízható az idős járgány, ez karbantartás és hozzáértés függvénye. Ha átvizsgálják, rendbeteszik, de úgy igaziból, akkor szerintem egyikkel sem kell aggódni.
De most ezt úgy értem, hogy tényleg. Nem ránéznek, ráüt a villáskulccsal, aha, még nem tört le, még maradhat kategória, hanem valóban, szakértelemmelmephi666 ez érdekes amit mondassz, én a H -val vagyok így. Azzal bárhova beparkolok, megfordulok megyek megcsinálok bármit. Nem egy nagy autó ugye (sima csapott nem kombi) de nem is apró azért. Az F szedán pl nem sokkal hosszabb és keskenyebb, de képtelen vagyok vele "érezni" az egészet
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mephi666 #42296 üzenetére
Mindig az a drágább amire nagyobb a kereslet. Ugye pár éve nagyon rákaptak erre a turbodízelekre, viccen kívül ma már messze több. Nem hibáztatok én senkit meg mindenkinek szíve joga de annyira szomorú amikor odaérek egy nagy Audi-hoz vagy egy nagy BMW, tényleg szép nagy látszik rajta az erő és akkor odaérve azt hallom hogy "RETTTTYYETYTETYYYTTTETTYYTYE"
Na, jó, még mielőtt vita lesz belőle be is fejeztem de na -
haddent
addikt
válasz Markizmark #42305 üzenetére
Jajnamár de TDI ellen talán
(OFF)happ(/OFF)-TSI nem? Ott lehet hogy Jet vs Dízelmozdony lenneK & N sportszűrőkről valaki valamit? Nem "teljesítménynövelés" lenne a cél, csak tetszik, hogy mosható, nem eldobós papírdarab. Jók? Megéri? 4db MAnnfilter jönne ki belőle, ha 40 ezer km -et kibír 4 mosást akkor már jó
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Aha hát igen, még egy nyűg nem kell.
Declare őőő iiigen igazad lehet, de ha már annyira kényelem terpeszkedés és utazás hosszú távon akkor miért nem valami brutális benga öszvér eszméletlen óriási Chrysler 4 konkrét füles bőrfotellal benne? Nem jut eszembe de TC -én is volt róla szó. Na az már alakul terepjárónak látszani akarni, meg utazó autónak. Szóval nálam kicsit hibádzik ez a "sportos de azért kombi de azért mégse olyan nagy de azért alacsony de azért terepjáró de azért" kategória.Tudom mindenki más imádja stb, ez van.
7Sony7 engem érdekelne a téma mert nem valami "izgalmas" ez a gyári. nem is csúnya de nem is wow
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42414 üzenetére
Nem szívó benzin volt? Akkor milyen intercooler?
trassher ha jól látom paragi ovál is ott van Egész jó
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42440 üzenetére
Max. hobbi szinten érdeklődöm én is a dolgok iránt és egyáltalán nem nézem le azt aki kevesebbet tud és én sem szeretném ha kiröhögnének egy hülye kérdésnél (nem is ez történt ez esetben sem részemről..), egyszerűen csak furcsálltam, hogy egy alapvetően turbós ráadásul feleslegesen angol kifejezés hogy kerül szívóbenyával egy mondatba
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #42453 üzenetére
Elnézted, 15 ezer max
honda 1993 gyertya olajos az kb azt jelenti hogy az égéstér tele van baxva olajjal, füstöl, nem húz stb.
Elég sértődékeny vagy szóval próbálok nagyon szofisztikáltan fogalmazni: NEHOGY megbontsd a vezérlést ilyen szaktudással. És a haverod se. Ott egy foggal elállítva rakjátok vissza ránt egyet aztán egyből le is viszi a vadi új vezérlést meg a motort.gban nekem a legelső szerelő H -ra 10 -et mondott munkadíjra, ezt én el is fogadnám, vezérlésnél fizesse meg az ember a munkát ne szarozzunk ez nem egy sárvédő
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42512 üzenetére
Nézd előbb utóbb ezt cserélni kell. Ha nincs sok KM az autóban akkor szerintem elég sanszos hogy szartak rá és a gyári van benne mert "elmegy az még". Ha elszakad akkor kellemetlen lesz, hogy nincs addig autó amíg nincs pénz megcsinálni és/vagy akár komoly károkat is okozhat többszörösét a vételárnak. (+ még ugyanez a költség ugye nyilván).
Magyarul magadnak teszel jót ha mindent kicseréltetsz szép újra, aztán ha nem mész vele rengeteget akkor az maradhat 5-10 évig amennyiben a km -ert nem léped meg.Én biztos nem spórolnék ezen, illetve személy szerint én pontosan spórolok ezen, de csak azért mert leinformált pecsétes vezetett szervízkönyvben ott van, hogy 130 ezernél volt -
haddent
addikt
válasz trassher #42542 üzenetére
Egyébként ha már szóba jött, az mitől lehet, hogy hidegindításnál (napi 1.) az olajnyomás egyből eltűnik ahogy megforgatja a motort, 0 másodperc igazából. Ha melegen indítom akkor is. Viszont néha, ha meleg motor leáll, de teljesen nem hűl ki, viszont azért kicsit már ülepszik (pl. 1-2 óra nyáron), akkor előfordul, hogy indítás után kb 3 másodpercig ég még a lámpa. Tudom, hogy ennyit kb. bármikor éghetne teljes nyugodalommal, de mégis?
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #42547 üzenetére
Hello
azt is próbáltam épp múltkor, akkor ugyanez volt. Tehát még egyszer: esetek 99% -ban egyből eltűnik az olajlámpás, olyan hamar hogy azt el se várná az ember, főleg reggel 1. indításra hidegben télen is. De néha ez megtörténik, hiába van gyújtás, elalszik aminek el kell, akkor indító, akkor is van, hogy néha 3mp kb.
-
haddent
addikt
válasz Mikuland #42606 üzenetére
Insignia fúvóka nálam terít rendesen ahogy illik, próbáljatok picit állítani rajta hátha lehet
szabonagyur lebomló ülés az egy dolog ami nem jellemző Opelekre szerintem. Saját tapasztalatból a 15 éves F -ben még teljesen hibátlan a szövet, 4 éves H -ban (172 ezer km) meg teljesen gyári állapotú, pedig céges-lízingelt volt és úgy került hozzám. Szóval teljesen jogos az elvárásod és teljesen igazad van, és biztosra veszem, hogy kifogtál egy szar ülést, nem az egész J széria ilyen Csináltasd meg
A légkondi az megint fura számomra, nem ültem még hosszabb távon 20 milkás autókban, de amennyire meg tudom itélni teljesen jól, hamar észhez tér. Benyomom, 'oszt megy, pár száz méter és már hüsi levegő jön, még pár száz és jeges.LaciCRM hány lovat hoztak ki 1.6 -ból B Vekiben? Hirtelen google azt mondja, hogy 100 ló (és 1275kg az autó). Hát az se pehely De amúgy egyetértek én is nagyon szeretem az 1.6 -ot. Egyedül kifejezetten robbanékony és agilis, de 4 személy+csomag+légkondi kombó is elviszi a seggét. Úgy már nem mondom, hogy versenyezgetnék a városban pirosnál De teljesen jól gyorsul, főleg ha eléri a 3500-4000 -et onnantól semmi gond meg se érzi. De a szívó benya nyomaték az nem túl sportos így megpakolva+légkodni azt be kell vallani Bár szvsz. ez a gyár hülyesége, mert pl. ha felkapcsolom a ködlámpát is, akkor már megemeli annyival az alapjáratot, hogy tök kényelmesen indul. Szóval szvsz. hülyén programozták le. Annyit kellett volna, hogy légkondi? Na akkor +500RPM azt csók.
Szép autó egyébként nagyon[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42633 üzenetére
Igen, ez tipikusan a "semmi soha nem lesz elég" szerintem is Egyébként nekem személy szerint a legnagyobb bajom olyan ami aztán tényleg nem orvosolható. Mert azért valljuk be egy 2-300 lóerős autóval (feltéve, hogy mondjuk max 1500kg ) már ellébecolna bárki vígan
Szóval nekem az nem tetszik, hogy ha túlsúly van / plusz fogyasztó akkor más a karakterisztika. Minimum megváltozik az, hogy mekkora nyomaték kell, rosszabb esetben meg borul az egész.. És hát épp ezen gondolkodtam, hogy lehetne 500 lóerős is az a dög, akkor is megérezné az ember, ha +300kg + légkondi. Tehát magyarán nem lehet olyat alkotni, hogy a többletterhelés ne érződjön. Max úgy, hogy alapból tiltva van amit szép lassan felenged kellő esetben, dehát ez csalás ugye és nem vagyok meggyőződve róla, hogy működőképes. Jó persze előbb említett 500 lóval nem biztos hogy nagyon más lenne bármi, csak 1 mm- el tovább kell nyomni a gázt, de akkor is. Aki sokat vezet és nagyon "érzi" már az autóját mert egybenőtt vele, az megérzi ezt (szerintem)
Na meg hiába mondják, hogy "áhh csak 10 ló különbség", hát az ilyen viszonylatok közt 10% ugye, vagy akár több... -
haddent
addikt
válasz mephi666 #42645 üzenetére
Szvsz. aki nem képes felmérni saját tudását, tapasztalatát képességeit meg az autóját, annak nem való se 200 se 70 ló, max 1 az is olyan ami nem CO2 hanem lócitromot pufog ki hátul.
Állatkodni is lehet ésszel, éppen Declare mesélt hasonlót egy hete kb ha jól emlékszem. Mindennek meg van a maga helye és ideje, csak önfegyelem kell.
Szerintem olyan 1-1.5 tonnához 100 ló környéke az elfogadható. Ha nincs megpakolva akkor nagyon, ha megvan akkor meg sima (de még mindig biztonságos, gyors és dinamikus, értelmes) közlekedésre megfelelő. És hát végső soron azért erre vesszük az autót.
Ha van több, akkor nagyon nagyon jó meg kell becsülni és örülniAzt azért meg kell mondjam, hogy nehezen tudnék elképzelni 4-5 személyt (összsúly ugye 1500kg körül H astrával) légkondival a "magam" 116 lova nélkül, pl. 1. generációs 1.4 -es ecotec benzin huh :\
Egyébként azt vettem észre, hogy a 8 szelepes 1.6 -os F motor jobban tűri az alacsony fordulatot, mint a 16 szelepes 1.6 -os Z16XER, ez lehet? Nyilván így van, de nem csak tűri hanem jobban húz is. Vagy csak placebó/képzelgés, mert az előbbi sehogy se húz igazán ezért nem nagy a különbség?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Gergőke88 #42647 üzenetére
Tudom, épp ezt írtam 1-2 hsz. -el előrébb, hogy pl. +500kg + légkondi, ninsc olyan motor a világon ami ezt ne érezné meg. Lehet, hogy van ami úgy válaszol rá, hogy "lécci lehelletnyivel jobban nyomj meg", a másik meg "ok kész vége elfüstölök", de van különbség
Adott teljesítmény (ha a relatív erő ugyanúgy alakul azaz a súly és a viszonyok is megegyeznek) meg akkor is ugyanolyan ha a fejemre öntessz 3 kiló szenet is Elhiszem, hogy más érzés, kinek mi jön be, hitvallás stb., de 100 bhp az 100bhp benzinből dízelből elektromosból meg gőzmozdonyból isLaciCRM világos.
-
haddent
addikt
válasz Declare #42653 üzenetére
Szeretem a Hazámat, de be kell vallani, hogy a német precizitáshoz köszönőviszonyban sem vagyunk... És ezt most nem csak az iparra értem, hanem a mindennapi életre, amiről te is beszélsz. Na meg van műszaki állapota a járműveknek stb.. Én azt gondolom, hogy a túlzott félemlítés/büntetés soha nem jó módszer
130-170 az simán tartható, nem versenyszerűen, de számomra (is, neked is ezek szerint) ettől még baromi élvezetes. Ráérek majd kapuzárási pánikkor versenyezni 250 -el Még soha nem mertem a trafik miatt, de szerintem olyan 5000-5500rpm környékén sík úton a 200 hozható egyébként. De hát ja, az már nem átlagos használat.honda 1993 ez rajtad áll, kinek és mit hiszel el. Ha valóban 55 ezer km van a vezérlésben (és nem öreg korra, nem 10 éves stb..) akkor szerintem hátradőlhetsz még minimum 20-25 ezer km -ig (meg egy pár évig ha nem öreg még!). A gyári előírás 150 ezret ír, a szerelők akiket kérdeztem hogy ha tutira akarok menni akkor mi a recept 100-110 ezret mondanak, én olyan 70 ezer környékén gondolom cserélni
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42662 üzenetére
De ha leszakad a görgő csavarral együtt, mint ahogy írták is a példát itt tegnap vagy mikor, akkor igazából majd felakaszthatod a falra a hibátlan szakadásmentes szíjadat
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42670 üzenetére
Szerintem annyira azért nem kell oda a benzinszag Hogy elfogadható-e, azt nem tudom, de kétlem, hogy "direkt jó". Főleg nem pont most cseréltél olajat nem rég? Mert akkor még azt se lehet mondani, hogy 30 ezer km alatt felhígult vele kicsit
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz sziada5925 #42677 üzenetére
Boccs nem kötekedés tényeg érdekel: erre vállalnak is valóban garanciát? Magyarul ha 120e km előtt elszakad és a motor a saját farkába harap akkor fizetik a generált? Hülye kérdésnek hangzik de el tudom képzelni, főleg mert úgyis bizonygatni kéne, hogy a szíj volt a ludas.
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #42679 üzenetére
Nálad ha ecotec akkor az is 1.4 16 szeleps volt nem? Akkor minden értelemben jobb kéne legyen Milyen 1.6, az sem mindegy? Z16XEP vagy Z16XER. Előbbi azt hiszem 100 ló, utóbbi 116ló és "VVT" -vel szerelt, gondolom az is sokat számít a fordulatszám-rugalmasságnál.
Én ugye egy ősrégi 8 szelepes F mocit hasonlítottam hozzá, az tök más kategória. Azt annyira nem esik jól pörgetni, hiába "bőg" szépen még gyári kipuffal is, egyszerűen csak nyűglődik és tényleg fuldoklik mert nincs elég szelep a gyors fordulathoz. Ez meg imád pörögni, tényleg, hihetetlen mennyire szeret felugrani 3-4 ezrekre egy-egy fröccsnél. Aztán onnantól nincs megállás ott a nyomatékcsúcs meg már van pörgés is. Én szeretem mindkettőt, bár 8 szelepesből inkább egy 2.5 literes V6 -os Calibra ( 8 szelepes!!) fogadnék el
szerk. utánnanéztem mi is az a twinport: valami olyasmi, hogy utánnozza a 8 szelepes viselkedést alacsony fordulaton. Hát akkor itt a megoldás, ezért érzed gyengébbnek. Főleg ha Z16XEP a mostani, előző meg Twinport volt
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #42693 üzenetére
Annyi Szerintem a kérdésedre a válasz ennél egyszerűbb: a Ti szervízkönyveteket 10-20 éve írták meg, akkor még szarabb minőségű ilyen gumi cuccot tudtak csak gyártani, azóta van jobb anyag és készhonda 1993 én az olajat legutóbb innen vettem, számla, zárjegyes eredeti cucc, akkor ittvoltak a legolcsóbbak a cuccok. Normálisak, gyorsak (bementem-hoztam haza), adtak egy papírzsákot jó erőset hogy ne kézben kelljen elhoznom 5db 1 literes "köcsögöt" , olajcserés papírt, abból is a márkához valót. Szóval a kötelező az kiválóan megvan és még udvariasak/normálisak is
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz honda 1993 #42701 üzenetére
H Astra Z16XER motorral, szűkös időben volt benne Mannol OEM 5W30 (vásárlás után egyből..), az se volt rossz igazából.. Most Mobil1 ESP 0W-40 ez már felsőkategória, most is ez kerül bele majd (vagy gondolkodom a LiquiMoly Toptech 4600 -on direkt Opelhez fejlesztették)
Szerintetek jót teszek az autónak/rendszernek, ha néha mondjuk 1:1 -arányban (fele-fele), vagy akár csak 1:2 (benzin a több!) arányban tankolok E85 etanolt? TotalCar cikk szerint ez a "felkészülés az E85 átállásra", de én nem akarok átállni, épp csak a tisztító hatást kihasznáni, megelőzni a szutymákolást?
Háttérsztori: 4 éves, 170 ezer km, biztos, hogy nem városban volt és nem dízel, tehát kétlem, hogy 3 kiló kox oldódna le és ezzel még ártva is?
-
haddent
addikt
válasz Declare #42707 üzenetére
Hát az a baj, hogy utánnajártam, és van valami külföldi oldalakon csak "PEA" -nek emlegetett poly...anyámkínja..ÉTER...valami.. Na és ha az nincs a tisztítóban akkor konkrétan olyan mintha 2000Ft -ért vennék 2 deci kerozint és beleönteném a tankba ( = konvergál a nullához. alulról ). Amcsiknál a "Redline" adalék 30-50% -ban tartalmazza ezt az anyagot, de naná hogy nincs EU -ban (legalábbis itthon).
A Liqui Moly cuccait néztem, ártani biztos nem ártok azokkal, de az továbbra is kérdéses, hogy abban mi van, ha van... -
haddent
addikt
válasz sasa58 #42709 üzenetére
Hát az nem újdonság, amikor épp nem vagyok megszorulva és nem kell számolni, hogy az egyetemre éppen elérek-e villogó kifogyott a benzin lámpával, akkor mindig 100-as prémium OMV/SHELL/MOL benzint kap (ha meg nagyon pénzhiány van akkor előbb leírt módon, de akkor is legrosszabb esetben sima 95 -ös és csak az előző 3 kútról semmi noname ukránszar)
Declare ártani biztosan nem árt, használni hát nem tudom és a nagyobb baj hogy ugye ellenőrizni sem tudom Mindegy, 1-1x egy placebó hatást megér Rossz embert kérdezek mert te a kávébe is LiquiMoly -t teszel, de gondolom olajcserekor is az ő "átmosó" cuccukat ajánlod?
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #42723 üzenetére
Én most egy sima egyszerű Prevent viaszos sampont használtam, azt is nagyon hígan (elvileg az egész fél litert kéne 10 liter vízzel egy mosáshoz..), a nagynyomásúval viszem fel meg mosom is le, nagyon jó cucc. Most harmadszor mostan úgy le, hogy csak víz és óvatos törölgetés annyira lepereg minden
Egyébként a felnitisztító is baromi hasznos cucc. Abból is valami ócska Lidles W5 vagy mi volt, de kevés kell abból is, és tényleg lefolyik a fékpor meg a szar, megkönnyíti az ember dolgát nagyon a jó lötty meg a szerszám, és nem kell itt Deák-igazolványokban gondolkodni -
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #42729 üzenetére
Hát azért az ügyes dobás lehetett Na az üveg az pont pocsék nálam minden mosás után. Belülről a kárpittisztító meg a szilikon rohad rá úgy kell levakarni, kívülről meg ez a viaszos waxos cucc. Nagyon csúnya tud lenni, külön pucolgatni kell ablakspray-vel. Volt ilyen üvegvédő lepergető cuccom is, de az nálam alahogy sose működött. Lehet, hogy azért mert botrányos állapotban van a szélvédőm igazából van benne vagy 10 kavics, 2 nagy meg már Carglass javított Nagyon szerencsétlen vagyok ezzel, mindig bebaxódik valami amikor csöppnyivel 130 felett megyek
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #42741 üzenetére
Na ez a csávó se komplett az is biztos De mondjuk ki beszél... vasárnap mostam le kívül belül patyolatra, tegnap esett ma már megint mosni kellett mert már nem vagyok hajlandó akár csak 1 sárfolttal is beleülni De meg is hálálja ezt a törődést.
Szívesen megpróbálnám ezt, de honnan szerez az ember agyak darabokat?zsambek AutoPalace Délpest? 20 ezer alatt marad ha csak a vizsga. Van olcsóbb, de ez egy rendes nagy márkakereskedés, márkaszervíz meg a többi ami kell.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Petyyyyy #42744 üzenetére
Jobb híján lepucoltam ahogy tudtam (mondom nálam nem hibátlan az üveg az aranyporos kaviáros agyagtőzeggomba se segített volna) majd vettem egy doboz Turtle Wax -ot, azt az igazi rendes, kemény, kenhető krém cuccot nem ilyen spray szarokat, jól átkentem az egész autót. Hát még jobb lett. De azt kell mondjam, hogy ez a Prevent sampon baromi jó, ahhoz képest hogy ezt felhordtam, lemostam, szárítottam (tehát semmi erölködés, semmi igazi waxolás szenvedés mint most 1 órán át stb..) ahhoz képest kb "75%" -ra jó ugyanúgy, és 2-3 mosásig biztos fennmarad.
És valóban, üveget is jó waxolni Köszi az ötletet -
haddent
addikt
Jó hány ennyi erővel valószínűleg olyan 70 körül lehet ötösben a legoptimálisabb, mert halad, könnyen tartja, nem akkor a légellenállás ereje stb... Azért nem kell belehülyülni se szerintem, meghát megvan az öröme annak is hogy érzed hogy tud menni és megnyomod. Ha kerül 200Ft -ba egy fröccs hát kerül, ez a hobbi
Declare 1.4 100 ló 5 milla tök jó
AMD Power én is jönnék ha nem gond / "újoncság" (bár már fél év. na meg 20 ezer km ) sem gond
Egy kis random tanács önjelölt "autófényezőknek": szóval úgy indult, hogy volt egy jó 10 centi hosszú, több mili széles és több mili mély kard a hátsó műanyag lökösben. Aki csak látásból is ismer akár innen tudja hogy egy porszemtől is szétvág az ideg nem egy ilyentől, szóval akkor az én módszerem a javításra:
Hát ez elég nagy és komoly sérülés, ezt szépen nem lehet, csak teljesen elem festéssel, úgyhogy ez lett a vége. De előszőr szintezés: a kiálló kis "dombokat" durva smirglivel le, addig, hogy kifelé már nem áll semmi, csak hiányzik az anyag vagyis "völgy" van. Alaposan kitisztít, majd most kapaszkodjatok nem vicc, LOCTITE pillanatragasztóval feltölt. Egy kis sérülés is sok idő hát még egy ekkora. Minimum 5 töltögetés. Ki fog folyni, most domb lesz a völgyből stb.. Nem baj, az a jó. Ha semmi "völgy" nincs, akkor teljesen szintbe csiszolás. Eleinte mehet durvával, de a végén 1200 végül 2000 -es papírrral kell befejezni, olyan legyen a műanyag tapintása mint az üvegé annyira sík. Ha ez megvan, akkor kemény/sűrű polírpasztát a 2000 -es papírra, és a 2000 -es papírral körköres bedörzsölni, szárad, letöröl mintha polír lenne rendesen.
Jöhet a festés, sok réteg, lassan, még több réteg. Sok réteg lakk. Utolsó rétegek közt mehet 1-1 polírozás kézzel a pasztával. Ha minden kész és csontszáraz akkor megint 2000 -es papírral a polírpasztát bedolgozni minimum 2-3x, száradni, letörölni. Ezután megint babapopsi-üveg simaságú és tapintású de már fényezett a cucc. Innen kedv igény és felszerelés szerint lehet még vele mojolni, ennél jobbat egyelőre nem tudok. De már nem matt, szép sima, és hibátlan, csak hát nem az a "zománcos" feeling mint a gyári. -
haddent
addikt
-
haddent
addikt
válasz #TOTTI #42838 üzenetére
Ez ilyen, nem tudom a váltó milyen gyanítom az is dettó ugyanaz miért lenne más, de az is nagyon jó, nagyon gyorsan és pontosan lehet váltani, megszokás kérdése.
Egyébként a minap nagyon meglepődtem. Nézegettem unalomból az autókat, és BMW 318i 143 ló ~1400kg, 520d 177ló és majdnem 1700kg. Előbbi arányaival számolva a H -nak 115 helyett 122 lónak kéne legyen az egyenlőséghez, utóbbival 120 ló (1175kg a H). Számomra ez meglepő volt, hogy nincsenek annyira elszállva az alapmodellek, meg nem is annyira alapok.
Jó tudom előre, az bmw, meg hátul kapar, meg turbó és még dízel is stb.., de akkor is, ez meglepő.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Declare #42852 üzenetére
318i nem de az 520d igen. TUdom, hogy más világ, dízel, meg turbo, meg bmw, meg hátsó kerék stb... De megint hajlamos az ember erre koncentrálni nem a puszta tényekre, hogy teljesítmény / súly hányadosban igazából teljesen összehasonlítható, nem lehet azt mondani, hogy "húú". Ennyit mondtam, hogy ez számomra baromi meglepő vagyis inkább sokkoló.. Vagyis az 1.9CDTI GTC szerintem (nem néztem utánna számügyileg) már fürgébb is kell, hogy legyen valóban. A 2 literes benzin turbo (az OPC talán?) az meg már az utolérhetetlen kategória. Jó igen tudom van 5 literes V8 meg V12 stb jó oké de akkor is
-
haddent
addikt
Na emberek aki ezt megfejti az előtt le a kalappal!
Z16XER, nívópálcán min - max közt 1.0 liter van, ez a pálca tetején fel is van tüntetve így ahogy mondtam.
7 ezer km-rel ezelőtt saját kezűleg cseréltem olajat, gyári előírás 4.5 liter, kapott 4-et, indult volt elég nyomás és a min. fölött volt, de nyilván maxra akartam, kapott még 4 decit aztán az már túl sok is volt (max fölé ment még hideg járásban is), tehát eleve már itt egy eltérés mert kb. 4.3 liter kell a 4.5 liter helyett.
Most reggel már hidegindítás, majd leállítás után (felkeveredik az olaj, de ki még nem tágul ergo a leggatyább helyzet) már nagyon a minimumban volt, de be még soha nem jelzett persze. Na jó gondoltam töltök egy kicsit neki. 1 decit, azaz 0.1 litert öntöttem rá és pont csutkára a maxra sikerült belőni. A minimumról, a maximumra, ami elvileg 1.0 liter, az 0.1 liter volt. Aaaahhha... értem... És valóban, nem egy téves mérés, ma sokszor néztem, hidegen, melegen, nagyon forrón leállítás után egyből stb.. És valóban, mindig ott volt a maxon ahogy azt illik. Eddig legjobb esetben a hivatalos méréskor volt: leállítás, 5-10 perc várás, mérés. Ilyenkor a min és a max közt volt kb. Ez még mindig 0.5 liter!!! eltérés elvileg, amit 0.1 literrel sikerült pótolni.
Na akkor most ez mi ez? Ezek szerint a nívópálca és ez a "mérésnek" csúfolt valami haszontalan hülyeség, a fogyasztás meg állati jó 1 deci / 7 ezer. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #42890 üzenetére
Hát az az infó, amit mondassz. Ez a folyadékszintmérés baromira nem megy a GM/Opelnek. De szánalmasan nem. Jó, ez legyen a legnagyobb baj természetesen, és így már nem is zavar! De akkor is.
Röviden újból ha később rá kéne keresni: 4.5 liter a gyári előírás, 4.4 literrel már túltöltött volt. Azóta nívó szerint minimum 0.6 liter elfogyott, de rosszabb esetben akár 1.0 liter is. Viszont 0.1 liter rátöltéssel éppenhogy nem lett túltöltött újból, éppen maximumon van mindig. Konklúzió: nívó pálca 1 decinek felel meg a min és a max közt, vagy legyen 2 de nem több és 1 liter van ráírva. Ennél még szebb, hogy a multkor a márkaszervíz nekem ennél kissebb "fogyás" esetében rálocsolt és kiszámlázott 6 decit. Gratulálok ezúton is.De ahogy mondod a benzinszint is haláli. Múltkor már villogott szerencsétlen pára, ami egyébként engem nagyon beparáztat a régi F -ben kiakadva még röhögve megyek 200km -ert de itt amint elkezd villogni én bekapok 1 doboz xanaxot a fény miatt Na szóval arra rátankoltam 2 ezerért, villog tovább (még csak a folyamatos világításba se ment fel). Jó összekapartam a maradék aprót tankoltam még 2 ezerért: felugrott negyedre a tankjelző. Ez megint hogy...
Ezért mondom, hogy azért ezek a nem saját főből számolt hanem komputerből kinézett fogyasztási statisztikák is meg stb... annyit ér kb
szerk.: 3 ezer múlva olajcsere, igyekszem nem a földdel felitatni az olajat és akkor azt lemérve lesz majd igazi eredmény mert én már azt se hiszem el amit kérdez olaj/benzin tekintetében egyik opel sem
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
Én úgy gondolom, hogy 3M alatt elég érdekes 2010 -es Insigniát venni, de persze lehet, hogy nincs igazam. Mindezt csupán fél évvel ezelőtti H astra vásárlásunkra alapozva mondom, az volt 2M úgy hogy hibátlan műszaki vezetett könyv viszont esztétikailag volt rajta mit csinálgatni. Előbb említett feltételek a minimum szerintem ha márkakereskedésből veszed, ne add ez alá. Az 1M tartalék viszont szerintem bődületesen sok, lendkerék és vezérlés is a feléből kijön tippre és sokat mondtam.
Ha én vennék, és lenne összesen max 4M, akkor biztos 3-3.5 -ért néznék egy Insigniát, márkakereskedésből, kinyalt seggűt, vezetett szervízelt agyoncsókolgatottat.szerk. szvsz. bőven elég kell legyen az 1M, sőt sok, de ha ez megnyugtat az érthető
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #42928 üzenetére
Na, akkor vadi új gumik, lendkerék és vezérlés 400- nál tartunk. 600 még mire megy el? Én vagyok aztán csak igazán paranoiás ebben megegyezhetünk, de kétlem, hogy reális hogy kell 1M.
* 150 ezret futott 4 éves autóra!Louis DPF csere? Ejjjj te... flex meg egy fél óra aztán már megvan a Smoke&Charm Értem amit mondassz egyébként és az is egy elképzelés.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- Plazma TV topic
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen SSD-t vegyek?
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs