-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Megvolt a szokásos "havi". Csak nem nekem, hanem az útnak itt előttünk. Itt (is) valami nagyon el van ba***va mert sorra történnek a dolgok.
Most mondjuk pont szimpla figyelmetlenség történt, el is ismerte a sofőr, hogy elnézte, kiment a főútra mellékútról. Szerencsére senki nem sérült meg egy kicsit sem, sőt az autók is saját "lábukon" hagyták el a helyszínt.
Az egyik egy F Astra volt, annyira pacek állapotban, hogy az vicc, hibátlan volt csórikám... Hallottam, ahogy beszélnek róla, 14 éves volt a gép. A másik egy Citroen (xsara?) volt, ő lett ugye oldalba kapva ahogy kiment a főútra az astra elé. Az Astra meggyűrődött elég csúnyán, első lökös telibe kuka, motorháztető meg oldalső-első elemeket kalapálni kell de egyáltalán nem reménytelen, még csak víz sem folyt semmi.. Tényleg, ha nagyon muszáj törni, én is szeretném ennyivel megúszni, de remélhetőleg soha ennyit se
A Citroent én tuti trailereztem volna, mert meg volt dőlve a kereke, nem volt százas..Nem mehettek gyorsan, nem az a fajta volt egyik sem, de akkor is egész jól bírták a gépek szegények..
-
haddent
addikt
Na, mentünk ma az F astrával, mert Ikeából kellett hozni cuccot meg 4 en ültünk benne, a H -ba nem fértünk volna el sehogy a csomagokkal. Hát néha van olyan érzésem, hogy a 8 szelepes alul nyomatékosabb és ezért városban kényelmesebb. (Pont úgy ahogy a turbó dízel még kényelmesebb lenne) De nem. Nagyon nem. Szegény 1.6 -os 8 szelepes egyszerűen nem megy. Nagyon meg kéne taposni, nagyon csúnya hangja lenne már és akkor sem menne. Nem indul meg... A 16 szelepes az első fél méteren lehet, hogy kényelmetlen, hogy sima kuplungemeléssel (gáz mélkül ergo) nem igazán indul meg, de utánna 2000-3000 és máris baromira használható és jó, szükség esetén 4000 és elszáll.
Igen tudom nyilván turbódízel az egyből elszállna 0 fordulaton, csak na.. az dízel meg turbo, meg nekem kell az érzés, hogy lehet pörgetni
Ettől függetlenül a 8 szelepesnek is megvan a feelingje és szeretem/jük nagyon, és az mindent túl fog élniDeclare ha jól nézem ez még nem Ecotec moci, ha az eszi azo lajat akkor nagyon nagy gáz van.. Épp erről a mociról írtam most fentebb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47198 üzenetére
Szép - szép de az omegát mikor hozzák már vissza a calibrával együtt
Más: már jó fél évvel előre a vezérlésen agyalok, hogy miként legyen és milyen. A cél egyszerű: mindenből a lehető legjobb minőséget és biztonságot ár nem számít egy kicsit sem vezérlés terén.
Vezérlés nevezők: Ina, SKF, Conti. Az SKF kieső, mert a fene tudja miből van a szíj, lónyálból vagy miből... Az Ina kieső, mert nem Conti és most mindenki a Contit isteníti. Szóval röviden én Conti szettre gondoltam.
Hosszbordásszíj -szett sajna nem nagyon van, ott majd kell valami görgő (SKF, Ina valami), a szíj tuti, hogy Conti, a vízpumpa meg megint valami jobb, talán az van SKF -ből megint.
javaslat, ellenvetél? Sokan azt mondják hogy mivel nálam külön van a vízpumpa a hosszbordáson, ezért igazából azt nem is kell cserélgetni, majd ha csöpög. És valóban, nem kockáztatok nagyon sok mindent, de nem tudom na... Nekem nem szimpi, hogy ne cseréljem. Tehát újra: külön van, nem a vezérműszíj hajtja.
diegho az kizárt dolog, hogy te mm -re megmondod az olajszintet centire, talán
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz trassher #47213 üzenetére
Akkor a vezérlés meg is van, pumpa ruville, hosszbordás is conti, hosszbordás feszítők? Ami van? Ina jó oda is akkor már gondolom Köszi
Declare túl hát. jellemző rám. Max. 100 ezret maradhat benn, többet semmi képp. De 70 ezer, azaz kevesebb mint félúton szerintem midnig cserés lesz, most is. (150k a gyári periódus)
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Grande Ale #47217 üzenetére
Ami izgalmasabb, hogy 5- el magasabb (65 vs 60) van fennt. A szélesség (195 vs 185) szerintem kevésbé jelentős, max. kicsit masszívabban néz ki, nem is baj, úgyis olyan "magas" az az autó. Bár a futómű nem tudom mit szól hozzá.
Én személy szerint 195-65-R15-ET35 -el kaptam (téli-nyári) az autót, és szerettem volna majd 16" vagy netán 17" -re felkúszni a nyárival, de nem fogok. A 16" nem hiszem, hogy leterhelné, annyival nem is drágább a gumi de nem baj nem zavar. 15" -ös alufelni és dísztárcsa közt ég és föld van, 15" és 16" közt meg "hmmm hát igen jobb lenne de leszarom"
diegho igen, gondoltam. az rendben van hogy te pontosan mértél (tegyük fel..), de a nívó beosztása baromira csak közelítőérték. Nekem amikor hisztis akkor teljes csíkok tűnnek el majd jönnek elő, tér-idő-kontínumot hajlígatva
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz zolikaDB #47225 üzenetére
Nem hogy viszonylag, hanem szerintem a legszebb G, H Astrán, de szvsz. sok kissebb termetű BMW -én stb -n is. Én szeretem ha van egy kis gumi is Mindegy jó nekem a 15". Ha meg felmennék 16" -ra akkor már szélesítenék is, 195 marad csak nagyobb, akkor kidobok rengeteg pénzt 100% -ban csak 1" -nyi kinézetre
Télire meg fehérre fújt acél van. Mocskos koszos savas sós utakra jó az
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Grande Ale #47228 üzenetére
Fogalmam sincs. Nekem a nyári Kleber, én szeretem, dehát nyilván nincs viszonyítási alap nagyon, nem is lehet, csak ha 1 órán belül átülsz 5 ugyanolyan autóba másik gumival.
Nem tudom, hogy lehet-e gond, illetve lehet, hogy csak elnéztétek/én a számokat, de nekem úgy tűnik, hogy szélesebb gumival nagyobb kerék van rajta, mint a gyári. (Nagyobb kerék úgy, hogy az egész kerék átmérője, nem csak a felni!) Nyilván szoktak ilyet rengetegen tuning szempontból, hogy jó-e fogalmam sincs. Majd valaki okosabb megválaszolja, vagy kérdezz direkt gumist. -
haddent
addikt
Vannak ilyenek.. meg úgy vált hogy 5 méterre mögötte zárt ablaknál hallom hogy recseg az egész. Tényleg nem arcoskodni akarok, de aki (ennyire) képtelen vezetni az ne vezessen, mert erős kétségeim vannak afelől, hogy amúgy a forgalomban magabiztos és biztonságos sofőr, csak atechnikával gyűlik meg a baja...
-
haddent
addikt
válasz trassher #47267 üzenetére
Dehogy gáz. Bár nekem a GTC hátulja annyira nem szimpi, de nagyon jó kis autó és semmivel nem problémásabb (mert hogy "újabb") mint a G -éd. Sőt., ugye
Motor: én csak az enyémet ismerem (Z16XER vagy A16XER), ez teljesen jó, megbízható és szerintem mindenre elegendő motor (nyilván "deicide üzemmódra" nem de egyébként teljesen kellemesen lehet vele agyvérzést is kapni ha éppen olyan kedved van)
zolikaDB Persze, van 2.0 turbó is, 200+ lóerővel. De biztosra veszem, hogy turbóst nem akar, és szopórollert sem akar a G -je után. Márpedig szerintem ezerszer több 1.6 (de még 1.8 is) alkatrész van, mint 2.0
-
haddent
addikt
válasz Egyhapsi #47387 üzenetére
Na, akkor már nem csak egyedül használom azt az aranyporral megszórt pezsgőt motorolajként
zolikaDB simán csak akna, anélkül el sem tudom képzelni, mazohizmus lehet... (nyilván ha van profi emelő mint egy műhelyben az más, de itt most ilyen kis otthoni szarra gondolok amivel épp hogy beférsz alá ha épp nem ebédeltél be jól )
-
haddent
addikt
válasz sasa58 #47401 üzenetére
Télre a 0W jó tud lenni, még ha nem is kell, akkor is. Hamarabb éri el az optimális viszkozitását, mivel eleve jéghidegen is sokkal jobb tulajdonságokkal rendelkezik, mint egy 20W. "Hamarabb melegszik be", vagyis kissebb hőmérséklet mellett is már tökéletes a kenése, szerintem.
A 40W meg már simán nem árt szerintem nyárra amilyen nyarak vannak... 40 fokok a városban.... A 20 -30 már lehet hogy lassan forrna.. (Versenyautókba pl. szokás 50-60 -asat is tenni, csakhát ott ugye 12 ezret pörög nonstop )A sok kilómétert látott autó kopott abba "vastagabb" olaj kell, meg éppen ezért hülyeség. Ha már annyira kopott akkor abba rakhatsz disznózsírt meg eperdzsemmet is, akkor is ereszteni fog, cserébe még tovább romlik még rohamosabban. Ez ilyen "ócska" tüneti kezelés, baromira nem megoldás.
Tessék fenntartással kezelni, ezekcsak egyéni ötletek, de logikusnak tűnnek a fizikai tulajdonságai alapján.
Declare na igen, ez az érme másik oldala, ez is logikus. Az ahelyzet szerintem, hogy nem ennyire egyszerű, nem mindegy, hogy hol és hogy futott 300 ezret. Minőségi, nem teljesen bugyuta olajjal talán nem lehet nagyobb kárt okozni bármit is teszel bele
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz tboy93 #47407 üzenetére
De ez csak amíg jeges. Amikor bemelegedett akkor 40 -es, még sűrűbb is, mint a 30 -as. Én személy szerint azt kétlem, hogy teljesítményen számottevő különbség van bármikor is két olaj közt, legyen akár az egyik ez a Mobil1 a másik meg bármi (jó, nem por állagú teszkós )
-
haddent
addikt
válasz Grande Ale #47439 üzenetére
Én is nemrég jöttem erre rá Meg hogy van gyárilag programozható gyorsaságú ablaktörlésem
-
haddent
addikt
válasz diegho #47445 üzenetére
Nálam úgy van, hogy felfele van a 3 fokozat, lefele meg 1 pöckölés az 1 törlés (és annyi). Az első állás (felfele) a szakaszos, ezt alapból mittomén 3-4 mp. Ennél lassabbat nem lehet, de ha gyorsabbat akarsz (de nem folyamatost mégse) akkor megpöckölöm lefele, és utánna felfe (szakaszosra). Ekkor a kettő közti időre állítja be
-
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47451 üzenetére
Csak egy óriási különbség van: itt minden digitális. Autóban én nem vagyok az újdonságok híve, de itt a digitalizáció kifejezetten csakis óriási előnyökkel jár, mégpedig az, hogy elnyűhetetlen. Itt annyi van, hogy "igen" vagy "nem", ezzel programozod, tökéletes, bolondbiztos, nincs kopóalkatrész szinte, tulajdonképp örökéletű.
Míg a potméter ezzel szemben kötelező módon öregszik és romlik el használattól függően, meg kikopik és "kihagy", "beserceg". Ezt régi erősítőknél lehet a legjobban észlelni. Csak a baj van vele. -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47456 üzenetére
Szerintem elég egyszerű. Van az ECU, a kábel az ECU meg a kapcsoló közt, meg a kapcsoló. Az ECU -t kivéve filléres dolgokról van szó, egyszerű mint a faék, és mechanikailag nem igazán tud tönkremenni.
Declare nem használtam még más márka digitális indexét, de ez jó, nálam megy. Nem lehet, hogy nálad az előző tulajnék mégiscsak sikerült szétberhelnie? Lehet valami koxos állat aztán szkanderezett vele
A többiről meg fogalmam sincs. Ha lenne a kocsiban akkor is annyi lenne a funkcionalitása, hogy ki lenne kapcsolva Nekem csak ne kapcsolja automatán ki-be az összes hülyeséget, majd én megmondom neki mikor mit és hogy.AMD fú bakker az az új opc... gyönyörű és bitang cucc
KrenAtesz volt, mienk is az
Más: az 1.4 -es turbós benzines K Astra miért "csak" 150 ló jó esetben is? Tudna az többet is nem? Nagyon csínján bánnak a turbóval szerintem... ha már van akkor
baszassukis már naMás, Declare ahogy mondta, hogy "más istenített márkák" arról jut eszembe, hogy kötelező lesz visszavinni a dízeles VW -ket Azért rá jár a rúd rendesen. Meg a tulajokra is. Ez miféle dolog, hogy köteleznek, hogy visszavigyem? Az utánnajárás, az autó kiesése ... az is biztos, hogy többet olyat nem vennék. De így se, hogy nem az van
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #47479 üzenetére
'Oszt ezt hova kell önteni?
-
haddent
addikt
Én is csak ámulok, hogy itt hardveraprón is néha miket tesznek fel emberek.. meg mennyi pénzért. Ilyen száz Forintos tételek, és akkor még házhoz is vinné. Nem értem ki ér ennyire rá, hogy használt gyertyákkal üzleteljen komolyan
AMD Power szép, de konkrétan versenyzésre lófütty a 330 ló szerintem, meg én oda aztán már tényleg nagy lökettérfogatból építkeznék. De jó lenne ha beszállna a versenyekbe az Opel is. Vagyis végülis tökmindegy, csak hát miért ne. Jól mutatna
trassher mit tettél? Engem ma látott egy rendőr a buszsávban, csak szerencsére tudom hogy ha a walkie-talkieval áll egy faszi akkor a másik is ott van 500m -re, gyorsan behúztam a legbelsőbe, hogy ne tudjon lemeszelni (kamerafelvétel nyilván nincs meg semmi dokumentáció, hiszen mondom csóri rendőröket kiállították párba, egyik játssza a kamera szerepet másik meg a rendőrt)
Remélem megúsztam, logikusnak tűnik, hogy ha nincs képfelvétel és nem volt helyszíni akkor ennyi?[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47514 üzenetére
Akkor nagyon lemaradtam / képzelődtem Ezesetben (főleg azt írják, hogy ócsóé is van) nagyon jó ajánlat lehet, remélem lesz aki használja. Érdekes a ragaszkodás az elsőkerekezéshez. Ugye itt sokatok véleménye, hogy vagy hátul kapar vagy nem sport(os), meg spórolás meg miegyéb. Hát itt nem hinném, hogy a sportosság kinyírása vagy az a kis spórolás volt a cél.
-
haddent
addikt
válasz csabyka666 #47678 üzenetére
Nálam a szóbanforgó műanyag felső légterelő tavasz óta egyáltalán nem feszül rá a szélvédőre és egy kicsit sem ázik be sehol, ott folyik el ahol kell. (Mivel ha ráfeszülne akkor is annyi lenne a dolga, hogy a két oldalán tolja le, kb tökmindegy, dísz elem..)
Viszont egy tipp: sok Astrát látok, amiknek hátsó ajtajuk rozsdás, pont a hátsó ablaktörlő vonalában. Ez szinte biztos, hogy azért van mert ahogy az üvegen át van nyomva az ablaktörlő motor rúdja, a szigetelés telítődik a kosztól és nem tömít semmit, át tud szivárogni a víz. Nálam is elkezdett, láttam, hogy mosás után ha felnyitom az ajtót akkor egy-két csepp bejut.
Megoldás rendkívül egyszerű ha időben elkapja az ember, ablaktörlő leszed, tömítés ki, lemosni ott mindenről a sarat, szépen vissza és máris jó újra -
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #47681 üzenetére
Nem tudom, hogy elöl is belül van-e a motor, szerintem nem biztos. De ha igen akkor jó ötlet lehet megnézni, ez pont ilyen sunyi téma, ami hosszú idő alatt szivárog be, ha lelocsod akkor 1-2 percen belülsemmit nem fogsz látni
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47689 üzenetére
1.6M egy 2. tulajdonostól vett kopott, ingadozós alapjáratos H Astráért piaci ár alatt van? Szerintem meg jóval felette... Nem sokkal többért volt nekem 1 éve márkakereskedésből, felnireszerelt téli-nyári szettel, szervizkönyvvel, csak esztétikai apró hibákkal 150 ezerrel..
Na meg eleve, nepperek kilőve, akkor mindenki fejében csak a magánszemély marad? Márkakereskedés nem létezik?Nem tudom mennyire kell sajlnálni a levél íróját. Azért gondoljunk bele, nyilván mindenki a saját oldalát fogja nagyon vastagon eltúlozva leírni. Simán lehet, hogy odament, vett egy 200 ezret futott autót ami szemre is már picit kopottas volt, rákérdezett/mondta neki az eladó, hogy az EGR -t (megint) tisztítani kéne, de megvette, elvitte.
A próbaúton mire figyel a kedves vásárló, ha nem a hangokra? "Csak feltekert ablakkal, kikapcsolt rádióval hallható". Hát próbaúton én pl. nem letekert ablakkal, ablakon kibaszott 70-esre gyúrt bmw -és karral bömböltettem a bulibárót Hanem nagyon figyeltem beülés pillanatától kiszállás pillanataáig minden rezzenést, és kivételes indítás után, úgy ahogy volt, megtapostam mindenét, hogy kijöjjön ami van.Szóval azért egy hülye vásárlóval is meggyűlhet az ember baja, aki utólag összehazudik minden hülyeséget, hátha bejön.. Ez a sztori nekem kifejezetten "sovány" és épp ezért gyanús, hogy (részben) erről is lehet szó.
vebbful na ez meg a másik, technikai megközelítés
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47717 üzenetére
A 10W40 -el nem feltétlen az a baj, hogy 10W40, hanem az, hogy már nem "menő" olaj, ezért szerintem logikusan kispórolják az adalékokat és a drágább cuccokba pakolják. De ez csak összeesküvéselmélet.
Az akksi árak marha jók, és a régiért még 2ezret adnak is
pepe091 az olaj kevésbé fontos, mint a szűrő és az olajcsere rendszeressége! Szűrőből én nem spórolnék 1ezrest, Mannfilter. Olajból ami most olcsó és jó szvsz. az a Mannol OEM 5W30 (sokan találgatják, hogy ez matricázzák át GM -re is)
Findzs teljesen egyetértek az olajos hsz. -del
-
haddent
addikt
válasz AMD Power #47747 üzenetére
Te nyugodtan válts, a finomabb/jobb olajat max. enni fogja, más nem történhet. De a tied 8 szelepes, azzal még a tünderfingot sem tudod megetetni direktbe sem
A "persze de a /vékony/ olaj majd nem fog kenni és ezért tovább romlik sőt szétkarcol a henger" is hülyeség szerintem. Ha már annyira szar a motor, akkor kenheted nutellával is annak már hótmindegy..Nekem most 8 ezer km-rel a csere után még 6 deci van az 5. literes flakonban, tehát néha-néha rátöltögettem 1 decit mert épp unatkoztam meg nem volt maxon, 4 decit. Cserekor kereken 4 litert öntöttem bele. Csipegeti de szerintem kutya baja, virgoncabb mint valaha (Ha nagyon komolyan enné, és nem normális okból kifolyólag, hanem mert szar, akkor nyilván ereje se volna, mert kompresszió meg semmi sem lenne..)
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #47754 üzenetére
Off: biztos álomvilágban élek, de éppen ezért, miért nem tudják megoldani, hogy ne is engedjen indítani, ne is pörgesse addig azt a szerencsétlen motort amíg nincs olajnyomás? Ehhez nyilván kellene egy "külső", elektromos, akksiról működtetett olajpumpa ami először felpumpálja az egész motort. De éppen az ilyen csörgésekkor öregszik a motor 10 évet, nem? Nem megérné?
-
haddent
addikt
Tud valaki ajánlani valami minnél egyszerűbb 1DIN -es rádiót ami:
- sima fm rádió, mondjuk 5 gomb azért legyen rajta
- jack aux in legyen
- jópont, ha van usb és tudja az android/iphone szabványt is
- még nagyon jó pont ha bluetooth -on keresztül is tudja a fennti kettőtminnél olcsóbban valami? 4x50W környékét kéne becélozni. Most Clarionom van, nagyon szeretem semmi gond vele, csak sajnos elengedte az anyag és kitört az egyik rádióállomás gomb és már látom, hogy jön a következő is lefele
-
haddent
addikt
Köszi mindenkinek a gyors és sokrétű válaszokat!
Úgy látom ami BT tud az min. 30 a blaupunkt meg már 40. Ha ennyit költök rá akkor előtte ezt a mostani teljesen kivéreztetem amíg csak 1 gomb is marad rajta és recseg valamit még
Viszont annak az árából kijön 2 sima egyszerű FM+Jack aux -os, kérdés, hogy hangminőségben van-e eltérés vagy a sok extra funkció miatt kerül 2x annyiba.
Erről vélemény? ~20k körüli végtelenül primitív cucc hozza a 30-40k -ás egészen extrás cuccot kizárólag hangminőségben vajon?De nincs kedvem kiadni rá.. 1 éves sincs ez a Clarion és tényleg tökre szeretem a hangját, erejét mindenét csak a nyomógombok ne esnének szét
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #47773 üzenetére
De van. De biztos vagyok benne, hogy elküldenek azzal, hogy teljesen funkcionális csak éppen letört a műanyag pöcök...
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #47778 üzenetére
Tudom, milyen érzés, és azt is tudom, hogy valakinek rendbe kéne rakni az ilyen idióták fejét, de jobban jár az ember, ha nem akar semmit, csak szépen defenzíven elkerülni az idiótákat..
-
haddent
addikt
Én mindjárt megveszem a biztosítási pénzből..
Most komolyan? Ha beindul, akkor ez egy vicc ennyiért, ajándék, bármennyi rozsda legyen rajta.. -
-
haddent
addikt
válasz haddent #47837 üzenetére
Ez a KöBe nekem semmit nem mond, persze ez nem sokat jelent nem épp érdeklődési köröm a bankok, biztosítók Ez 51 lenne, csekkes befizetés. Allianz a 2. legolcsóbb számomra, az 55 átutalással. Ezt a nevet már hallottam, jobban cseng, de mondom simán lehet, hogy tájékozatlan vagyok. A lényeg, hogy az Union24 elmegy a búsba a 67 -el, úgy hogy náluk voltam már 1 évet midnen probléma nélkül
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #47842 üzenetére
És a benzinszagot leengedett ablaknál mi okozhatja? Általában (mindig) prémiumot tankolok, szóval valszeg jó ethanolos a cucc, de akkor is. A tanksapka tipikus H Astra, ha akarnám se tudnám légmentesen lezárni szerintem. Dehát menetközben hátulról előre majd e az ablakon cska nem kúszik a benzingőz
Minden más hibátlan -
haddent
addikt
válasz F_Gergely #47844 üzenetére
Prémium és a Skoda egy mondatban van aki ezt megeszi?
A különbség az, hogy a skoda is VW, tehát aki elhitte, hogy ott nem lesz gond az se volt komplett.
(Nem azt mondom, hogy az Opel nem csalt mint ahogy mindenki más, de fogadni mernék, hogy nem lesz 2.4 milliós kötelező visszahívás mint VW -nél Ebből 36 ezer Magyarország )[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz mohabá 007 #47873 üzenetére
Az se mindegy, hogy VVT -és vagy sem.
sEtuke igen! Az MP3 végűeknek van a hátulján kialakított hely AUX IN -nek, innentől csak barkácsolás. A gombot nem látom,hogy hogy kapcsolod át AUX -ra, lehet, hogy automata ha rádugod..? Máson se láttam eddig
-
haddent
addikt
Na, mesélj csak szépen, légyszi, mi is ez
Nekem alapból 2 soros (vagy 3? lényeg, hogy a kissebbik, buta verzió) fedézleti cucc van.
Víz (olaj?) hőmérsékletet és pillanatnyi átlagfogyasztást ha tud (és tud, mert OBD gondolom), akkor kell.
Hol lehet ilyen itthon beszerezni/szereltetni? -
haddent
addikt
válasz #TOTTI #47923 üzenetére
Ahogy beg írta, TID -em van, szerintem ez 2 soros, a fene tudja, minden attól függ hány pixel egy betű
beg köszi elolvastam én is, és simán szoktam rendelgetni külföldről, de ahhoz ez drága és bizonytalan, hogy megrendeljem és maaaaajd talán valaki maaaajd valahogy valahol beszereli. Gondoltam van valahol itthon is. De jobb is, hogy nem látom a pillanatnyit. A múltkor valami 1.3 tádé berlingóból kicsikartam 12 litert, hát nem szeretném látni mit mutat az enyém amikor 4000 -nél lepadlózom kettesben
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Parfüm topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen