Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • <NewL>

    addikt

    válasz Jim Tonic #13556 üzenetére

    csak így első hangzásra, "forrasztai kell egyet a fejegységre", arra gondoltam, hogy az előlapjára kell odacsimbókozni valamit:D az meg nem okés. de így a videóban lévő elég gusztán meg van oldva.

    ha már itt vagyok akkor leírom mit kellett 3 év alatt költeni a kocsira.
    Astra H Caravan 1.7cdti (Cosmo)
    szinte semmit:)
    akksi, olajcsere meg a velejáró pár apró cucc.
    pár égő az elején, helyzetjelzők, tompitottak sorra mentek ki egy időben. koppkopp fél éve nem kellett egyet sem cserélni. (egyébként elég nagy cumi, nem fér be a kezem)

    volt egy törés nem rég. 80-nál egy kanyarba kiugrott elém 3 őz, szerencsére nem kapta el a lámpabúrát (az azért elég húzós lett volna) a srávédőperem picit megrogyott, meg az az ajtón a diszcsík alatt 4 hupli lett. hálistennek van itt a közelben (Fehérgyarmat) egy olyan karosszériás aki festés nélkül még a jégkáros autókat is megtudja csinálni. mindegyik huplit szépen kihúzta és nem kellett festeni semmit sem. láttam egy új Corsát, jégkáros volt, amikor odavittük volt rajta vagy 200-300 jégverés, 3 nap alatt tökéletesen megcsinálta festés nélkül. tényleg nagyon profi.

    szóval amit még költeni kellett rá, van egy műanyag stabilizátor "kar" az első kerekeknél. na az már 4x tört el. most vettem észre tegnapelőtt a gumisnál, hogy megint el van törve, még nyár végén hallottam valami recsegős hangot onnan, gondoltam is, hogy az, de egyszer megszűnt. ...hát eltört valami kotykában. természetesen ez mind a jó útnak mondható be. (sokat járok a 471-esen, na az rendesen tönkrevágja a futóművet)

    nyár elején foj a hűtővíz, de orbaszájba. 100km-en kiment belőle egy tankkal. elvittük a közeli márkaszervízbe, mondtak ott mindent. megláttak egy csepp folyadékot a hűtőn, hát ez tuti az lesz. tuti a hűtősapka stb a végére kijött a hiba, egy csavart kis gumicső volt megszakadva. 3 ezres cucc. de mire ezt kicseréltük, 20 ezret hagyattak ott velünk. termosztát meg minden szart cseréltek előtte. szóval az a biztos és én azt ajánlom, hogyha van valami elsőnek ne a szervízbe menjen senki.
    pont ennél a kis malőrnél adta meg magát az akksi. amikor elmentem a szervízbe, kivették az akksit, utána bikázni kellett (nem értem miért, olajcserénél is kell) amikor hazajöttem nemindult. egyik percről a másikra halt meg.

    a ventilátorral nemtudom mi van, de nagyon kerreg. szerintem csapágyas. az egész műszerfalat le kell bontani?

    ja, ami nagyon idegesít az a kormány. bőr cosmo kormány. azthittem, hogy a bőr nem kopik és nem csúszik rajta az ember keze. 100 ezer van benne, hát gusztustalanra kopott és csúszik, izzad rajta a kezem. esetleg ha van valami jó hely Debrecenben, ahol ilyeneket csinálnak szívesen meghallgatom.

    na szóval, ilyen apró-cseprő dolgok voltak a gondjaink 70ezer km és 3 év alatt. szóval semmi:) tökéletesen megvunk elégedve a motor teljesítményével és a fogyasztással is. nyáron 4,7-4,9 eszeget, télen pár decivel többet, nagyon korrekt.

    most lesz vezérlés csere, egy közeli ismerősünknél fogjuk megcsináltatni, majd leírom mi mennyibe került.

    a kocsi családi használatban van, de leginkább én vezetek, az öreg már nem szeret, kivezette már magát, én vagyok a szállítója.
    ha veszek a közeljövőben kocsit, lehet ilyet fogok venni, és csak ezzel a motorral. egyik barátom most vett egy ugyanilyen kombi Astrát, 1.9-es motorral, megy mint az őrült, tényleg belesüppeszt az ülésbe, nem is eszik sokkal többet. de kinek kell egy olyan kocsi, amiben nemrég volt motor cserélve.

    remélem nembaj, hogy leírtam így kicsit zagyván, tömeren a tapasztalataimat:)

    There's an app for that

Új hozzászólás Aktív témák