Új hozzászólás Aktív témák

  • redwhite78

    aktív tag

    Üdv!
    Outlook szakértők segítsetek pls! Cégnél bevezették, h emailt kell munkába érkezéskor és távozáskor küldeni (üres email, mindig azonos tárgyszöveggel, adott belső mail címre); ez a covidos jelenléti ív lényegében. (Win7, Outlook2016.)
    Mivel ezt rendszeresen elfelejtem automatizálni szeretném.
    A gép bekapcsolásakor már automatikusan indul az Outlook, de azt szeretném valahogy elérni, hogy egyúttal automatikusan küldjön egy emailt is. Hogyan tudnám ezt beállítani? Persze jó lenne mindezt kikapcsoláskor is, de utóbbi esetben jó lenne vmi véletlen outlook bezárás elleni "védelem" is. (pl. csak ha már elmúlt bizonyos időpont akkor küldi el).
    Köszi előre is!

    [ Szerkesztve ]

    never go full retard

Új hozzászólás Aktív témák