Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zebu

    addikt

    válasz kolbi79 #525 üzenetére

    Én Domination-ben nyomom, de indítok egyet nemesisben is az tuti .

    [ Szerkesztve ]

  • Nordic

    Közösségépítő

    válasz kolbi79 #525 üzenetére

    1. A projectile dmg egyértelműen a projectile alapú spellek sebzését növeli, míg a proj. speed a hatótávot bizonyos spelleknél. Ilyen pl. a Freezing Pulse, vagy az általad is használt EK. Amikor ráviszed az egeret a skillgemre, akkor nem csak a leírását mutatja, hanem a legfelső sorban az alapjellemzőit, pl. projectile, spell, aura, attack, curse, stb. Innen könnyen lehet következtetni milyen skillre milyen passzív node, milyen birtok hatnak.

    2. Vannak ugye az alap ligák, hc illetve sc. Az egyedi ligák mindig valami plusszt adnak, nemesisben pl. extra tulajdonságot kapnak a rate bossok, de pl a korábbi onslaught ligában minden mob 20% plussz attack, cast illetve movespeed-et kaptak. Kb. ennyi a különbség, no meg hogy az új ligákban mindenki nulláról indul. Olyan ez mint egy D2 ladder reset.

    3. Minden karakter alapból rendelkezik charge-okkal, mindhárom fajtából 3db-al. Ezeket csak külön skillekkel lehet előhozni, nem kapsz magadtól.

    4. Az evasion máshogy működik itt. Ha van 50% evasionod akkor egyszer eltalálnak egyszer nem. Az biztos hogy minden 2. ütés el fog találni. Csak bizonyos esetben éri meg erre gyúrni, minden más esetben kell armor is, különben megeshet, hogy egy ütéssel agyoncsapnak, amikor eltalálnak, mert egyszer biztos elfognak.

    Warlords Mark: Csak olyan skillgemekkel tudsz érdemben üzletelni, amik drop only gemek, azaz nem kapsz semmilyen karakterrel questekből.

    De ezek nagyrésze itt már le volt írva, csak kellene egy kicsit a keresőt használni, nem bántásból mondom, de nem sok az az 500 hsz...

  • Foxmulder89

    senior tag

    válasz kolbi79 #566 üzenetére

    1. Igen, attack és cast külön van, utóbbi a varázslatokhoz kell.
    2. Ha az increased rarity és quantity-re gondolsz, az előbbitől arányaiban több kék/sárga/unique fog esni, utóbbitól pedig mindenből több. Kivéve currency/pénz, arra nem hat. Ha nem erre gondolsz, hanem a blacksmith stone és az armor scraps használatára, elég egyértelmű ;)

    A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar

Új hozzászólás Aktív témák