-
Fototrend
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #535 üzenetére
"Valahogy nem lehet letiltani az automatikus respawn-t?" - Ezzel az insták restartjára gondolsz? Azzal nem lehet mit kezdeni. A főbb térképeket 15 perc a mellékágakon 8 perc a restart. Az egyedüli beleszólásod az, ha manuálisan restartolod az instát, még a 15 perc előtt, de az automata restarttal nem lehet mit kezdeni.
lajos001: Az a baj, hogy CI-hoz teljesen rosszul fejlesztetted a karaktered. Valóban nem lesz elég ES-ed, de regened rá, az automatikuson kívül, 0 armorral. Kb értelmetlenség lenne. A CI sporker valóban erős, de nem ilyen passzív fával.
Zan: Chaos Innoculation. Ez egy passzív node, amikor a life 1 lesz, és csak ES-ed marad, viszont a Chaos dmg-re(ami ugye minden esetben átüti az es-t) 100% resistet kapsz, ergó immun leszel rá.
[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #550 üzenetére
Nem értelek...kb minden hack 'n slash játék nagy része a farmolásról szól, meg a jobb gear megszerzéséről(akár ezt akár a diablót, vagy a titan q-et, vagy a torchlight-ot nézzük). Kb január óta, talán 4-5x fordult elő, hogy az insták restartja bezavart a haladásba, pedig az elejét tökörésztem én is rendesen. De nem akarlak meggyőzni semmiről. Az viszont tudom, hogy kb 1 év alatt senkit se halottam, aki erre a 15 illetve 8 perces respawnra panaszkodott volna a játékban.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz #65675776 #553 üzenetére
Erre nem lehet mit mondani...az első hsz-ben benne van, hogy miről szól a játék, sőt a topic címében is benne van, hogy Diabló-klón. Mit vártál akkor a játéktól?
Amúgy a játéknak van rendes története(függetlenül attól, hogy engem nem érdekel, így nem is tudom neked elmondani).
-
Patrick
addikt
válasz #65675776 #553 üzenetére
Én nem jártam végig 8-10-szer a területeket és nem öltem meg ugyan ennyiszer a mobokat sem, csak egyszer, utána már csak végigmentem az adott mapon a célhoz, SL-ben még is eljutottam 61-es szintig... egyedül, vagy partiban öltem a fő bossokat. Aztán docs-on farmolgattunk... azt is csak azért csináltam, mert első kariként, jól elszúrtam szegénykémet. Egész jó cuccok estek... vagy csináltam magamnak jó cuccokat.
A játék sokkal összetettebb és jó irányba halad, szerintem. Nekem a történet is tetszik, persze nem vagyok egy nagy angolos... de már vagy 4-szer kezdtem előröl, de nem unalmas... pedig sokszor tolom egyedül... de haverokkal együtt tolva meg egyenesen király.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Foxmulder89
senior tag
válasz #65675776 #553 üzenetére
Mivel itt nincs AH mint a Dio3-ban, igy jóval nehezebb használható cuccot "szerezni". Ha csak azt várod, hogy minden kiessen cserebere nélkül, nem fog menni, vagy nagyon lassan.
Ha menne, már mindenki majdnem a legjobb cuccokba rohangálna (mint dio3-ban..) és semmi értelme nem lenne az egésznek, túl könnyű lenne.
Ha nem tetszik, érthető, de másnak attól még tetszhet, nem kötelező vele játszani. Valami újitása lesz a trade-nek, a következő ligák indulásakor, tudtommal. Ja és +rarity/quantity hasznos tud lenni .[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Foxmulder89
senior tag
válasz #65675776 #561 üzenetére
Nincs olyan dolog ami mindenkinek tökéletesen megfelelne, tetszene.
Ez a játék nehezebb, mint az átlag, ez tény és pont ez a jó benne.
Én sokat diabloztam, mindegyik résszel, de a hármas annak ellenére, hogy igy sem rossz (vagyis nem volt az, amig értek valamit a cuccok), sokkal kevésbé tetszik, mint az előzőek.
A PoE viszont pont azokra hasonlit, ezért nekem jobban bejön, a hibáival együtt is. Legalább ingyenes és ennek ellenére igen gyorsan bővül, olyan mennyiségű és minőségű tartalmakkal amikért más játéknál a zsebedbe kell nyúlni (újra).
De ne szemeteljük tele a topikot, értjük, nem tetszik, oké. No offense.[ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Har_melin
Topikgazda
válasz #65675776 #11951 üzenetére
Lehet autót csinálni kilenc, kereszteben álló kerékkel, az garantáltan eredeti lesz - csak használhatatlan.
A játékban töménytelen eredeti, nem szimpla brute force alapon épülő karakter lehetőség van, csak ezekhez a játékot kell ismerni. Az, hogy valaki vaktában összehozzon egy ilyet, elég esélytelen. Amit te eredetinek nevezel, az a "tök mindegy mit csinálok, a végén úgy is übergod leszek" koncepció, amit hála az égnek ez a játék elkerül.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Har_melin
Topikgazda
válasz #65675776 #11953 üzenetére
ne is haragudj, de ez ostobaság. Minden játékban, mindig vannak az átlagosnál erősebb variációk. nem kell azokat játszani. Nem vagy köteles a metát követni, kitalálhatsz magadnak is egy buildet, senki sem tart vissza.
"Kötelező" dolgok pedig csak annyiban vannak, hogy egyrészt képesnek kell lenned leverni a mobokat, másrészt túl kell élned. Az, hogy ezt hogyan csinálod, az a te dolgod. Nyilván ha elindulsz egy úton, akkor az hoz magával logikus következő lépéseket, egyszerűen azért, mert véges elosztható pontból gazdálkodsz. Ráadásul éppen a hármas build építési struktúra miatt (skill gemek-passzívok-gear) közel azonos eredményt egészen eltérő módon is el lehet érni.
"Betonbiztos" build pedig nincs. Olyan sok van, amivel jó eséllyel folyamatos anyázás nélkül lehet végigvinni a játékot. Olyan, amivel biztosan nem halsz meg nincs.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
-
Louro
őstag
válasz #65675776 #11953 üzenetére
Amíg meg nem ismeri a játékot a játékos, addig azért jól jön egy kis segítség. Én, mint kezdő, ha a passzív fán meg kellene keresnem, hogy mit érdemes kiraknom, akkor napok rámennének, hogy összerakjam az útvonalakat. Jó ez a szabadság, de csak azoknak, akik már alaposan ismerik a felépítését. Kezdőként ijesztő ez a méret.
Picit más: Ez a duelist egy állat. Megy, hentel. Ez a Herald of Ash meg ..... Pedig inkább caster vagyok, de itt ez most bejött.
Mess with the best / Die like the rest
-
Har_melin
Topikgazda
válasz #65675776 #11953 üzenetére
Még egy dolog:
A kommentekben lévő "kötelező" dolgok mindig az adott buildre vonatkoznak. Általánosságban csak annyiban kötelezők, hogy meg kell legyen az attribútum szinted az egyes skillekhez, kell legyen resisted, kell legyen sebzésed és kell legyen HP-d (vagy ami helyette van). Slussz. Ezek valóban "kötelezőek", de ha nem lennének azok, akkor ez a vérpistike hülyegyerekek játéka lenne, amiben mindegy, mit csinálsz, mit választasz, úgy is leversz mindenkit a játék második felétől.
A "kötelező" tanácsok már elkezdett buildekre vonatkoztak, ahol már lehetett látni, hogy hol vannak a lyukak, mi hiányzik a fenti négyesből. Ilyen értelemben persze "kötelezőek", mert nélkülük az a konkrét karakter abban az állapotban kiegyensúlyozatlan. De nem általános érvényűek, másnak egy másik buildnél már nem lennének érvényesek.
Védd a fákat - egyél hódot!
-
San398
őstag
válasz #65675776 #11951 üzenetére
Mi győzött meg hogy így leírd a játékot?? Ha egy hozzászólás elég volt hogy leírd a játékot akkor csak sajnálni tudom, mert sose fogod megtudni mit hagysz ki! Ennyire szabad játékot még nem láttam!! (persze a logikai megkötések megvannak és az összefüggések a skill és a skillfa és item között)Ha jól tudom a készítők valamikor mondtak olyat a poe-ra, hogy készíts olyan buil-det amire nem gondoltunk. Ha van időd akkor néz bele ezekbe Build of the Week van közöttük elég eredeti build.
-----====A jóban az a rossz, a rosszban az a jó, hogy minden múlandó.====----- PÜ-re illik válaszolni!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Automata kávégépek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Autós topik
- További aktív témák...