Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz fecus #4556 üzenetére

    EP6CDT(M) az újabb verzió, az M a 165 lovas (ill 163 hp, szintén konstans 240Nm).
    EP6CDTD az EU5 125 lovas 5FA, 5F02. A sima CDT 156 lovas EU5 a 5FV, és 5FM (CDTM) a 160lovas automata váltós változat.
    e-THP 165 hp van C4 PII/SpaceTorer (2013tól, hónapot nem tudok) EP6 FDT (5GZ) ill EP6 FDTM (5GY), azaz EU5-től.

    EP6CDTS a 175 lovas (173hp, overboostal 260Nm 1700-4500között 3-5fokozatban) javított verzió.
    2010től az erősebbek:
    DS3 Racing 202 lovas - EP6CDTS, és más, nagyobb turbó van rajta, Oroszlányban gyártjuk.
    EP6CDTX a 275 lovas Peugeot RCZ(R)/GTi ill DS változat.
    Euro 6 változatok:
    EP6FDTX - 205/208/210 hp 1.6l THP Peugeot 208 GTi
    EP6FDTR - 250/270 hp 1.6l THP Peugeot 308 GTi
    EP6CDTR - 270 hp 1.6l THP Peugeot RCZ
    Illetve a polgári (165LE) változatok FDTM, ill az EU6.C meg FADTXD (180LE).

    wolf64: Kb ugyanazt, de ezek a mai vékony egysoros láncok nem bírnak sokkal többet mint a szíjak.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák