Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz FeZ... #6298 üzenetére

    A C2 alacsony, az A3/B4 magas HTHS viszkozitású, plusz a negyvenes olajok (főleg az A3/B4) prosztóbb alapolajból vannak. Hidegen gyengébb a kenés, kevésbé stabil.... igazából csak hátránya van. Igen, megengedett az is, de évente egyszer a 2-5000Huf különbözet egy full szintetikus olajért szerintem nem kérdés megéri e.
    A C2 az alacsony szulfáthamu tartalom miatt kell (kevesebb koksz), ami meg a TBN miatt kell egy alacsonyabb kategóriás olajba, de ezek így is jobban bírják, viszkozitás indexük is magasabb, 0°ok kinematikai viszkozitásuk is sokkal jobb mint a prosztó félásványi (azaz a dobozon full nélkül szerepel a synthetic felirat) 40es olajok.
    10W40et azzal itatnám meg, aki beleírta az engedélyezettek közé. Vannak ilyenek, japánoknál is, ahol ugyanabba megengedett 0W20tól 20W50-ig, ami nyilván sántít.

    Szerk: A3/B4-et felénk nincs ami alulmúlja az igaz, de ahol kritikus (2312, 2010, 2290, stb)a gyártói spec, ott is elhagyják(és nemmisnolyat vesznek az emberek/szerelők :( ), így legalább itt törekedjünk rá, hogy szerepeljen! :R

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák