Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szasz1

    tag

    Sziasztok,

    egy 2005-ös 1,4 16v 307-esem van, és egy olyan kérdésem lenne, hogy az normális hogy itt meleg időszakban, egy hosszabb út után amikor ugye a víz tartósan a 90 fokos "középértéken" áll megállás után egy pillanatig nem pörög a hűtőventi?

    A kérdés azért is felettéb érdekes nekem, mert pl beszaladok egy boltba 2-3 percre, visszamegyek, beindítom az autót és látom hogy a víz 105-110 fokon áll.(faternak volt egy régi renault scenic annak idején, az ilyen esetekben mikor beállt vele a garázsba, még akár egy negyed óráig is járatta a ventit, anélkül hogy gyújtás lett volna rata)

    Köszi,
    Szabolcs

  • szasz1

    tag

    Sziasztok,

    újabb kérdés merült fel bennem, mégpedig hogy a

    PEUGEOT 307 (KFU) ->10080 ET3J4 585 46
    PEUGEOT 307 (KFU) 10081-> ET3J4 450 46

    2 lehetőség közül melyik töltet mennyiség kellhet az én autómba? a 10080 v 10081 az milyen kódnak a része? vagy mineka sorszáma?

    A kérdés azért érdekes mert egy 2 hete ahogy bejött a jóidő, a gép nem nagyon akart hűteni, de még csak az sem hallottam, hogy a klíma összekapcsolt volna a hajtással, én naívan elvittem a szerelőhöz, aki megtöltötte 10e magyar ftért...mint kiderült 1 hét használat alatt az összes gáz elszökött, és uv lámpa alatt látszott frankón hogy a klíma hűtő ami lyukas.

    Mivel a sógorom meg tudja nekem tölteni ingyen már csak azt kéne kideríteni melyik mennyiség az ami nekem kellhet. Most hogy a hűtő cserélve lesz, a szerelő csak feltöltené nekem nitrogénnel aztán úgy hagyná.

Új hozzászólás Aktív témák