Új hozzászólás Aktív témák
-
Freddy76
addikt
Idén 30? Ahhoz képest rögtön letegeztél. Na mindegy, most már maradjon ...
Hogy a sok szanaszét offolásom után valami on is legyek: az értékelésekkel mi a helyzet? Ott határidő, hogy az előző téma értékeléseit a következő téma benyújtási határidejéig kellene megcsinálni, utána már inkább felejtsem el, mert csak bekavar?
Más: most hétvégén mindenféle események lesznek, valamelyik Mester megjelölné önkényesen a következő témát, hogy annak fényében lehessen alkotni?
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
m3ss
veterán
válasz Freddy76 #4451 üzenetére
hat en meg errol az illuziorol lemaradok, otletem sincs. meg van meg egy halom kep amit meg kene meg csinalnom.
kekre tobb kepem lett volna most kovetkezo tema engem is erdekelne, lehet hamarabb ki kellene jelolni oket, mert ez az 1 het (vagy mar nem annyi?) azert neha eleg szuk. ha tudnank elore 2-3 temat lehet tobb kep jonne.https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
TayRol
veterán
legyen "autó". ha már szóba került.
-
cOxeR
Ármester
Srácok továbbra sem érem, hogy miért nehéz elolvasni, a legutolsó éppen aktuális szolgáltai közleményt. Több mint 1,5 hét volt az illúzióra, és még van 2 napotok... azért nem megy a témában való képelés, mert nincs konkrét fotóznivaló... nem kék, meg barack, meg könnyen behatárolható... el kell rajta agyalni, és ötletelni... ettől lenne jó a játék, és fejlesztő!
A hold-at mindenki le tudja fotózni, kéket is mindenki tud fotózni... de egy érzést, egy fogalmat átvinni egy képpel, az ami kihívás!
Tessék aktivizálódni, én holnap próbálom majd a fotózás során rögtönözve meglőni a heti témát. -
t_a_m_a_s
őstag
de sajnos mar nem vagyok olyan fiatal, iden voltam 30
... mész ám a tudodhova... jóhogynemmár mindjárt aggastyán vagy
Persze, élményautózni kicsi, könnyű, alacsony súlypontú verda kell, nem egy kéttonnás ötös, tudom. De ha lenne pénzem egy olyan ötösre amire "vágyom", biztosan melléférne egy kis mx5 is, játszósnak
Holnap majd jól beletépünk...
-
Real_Necro
veterán
válasz t_a_m_a_s #4461 üzenetére
Inkább egy Königsegg.
Bár nekem személy szerint egy Mustang jobban bejön.
Igazából régi szerelem egy Mustang, az tuti, hogy lesz egyszer, ha nyugdíjas koromban is, de lesz egy...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #4462 üzenetére
nekem a 67-es évjárat kellene, ez mar nem tetszik
-
cOxeR
Ármester
Kivehetitek a kezeteket a biliből!
Én fotós kelléknek viszont egyet ha nagy leszek biztos leírok az adómból! -
Zozzer888
addikt
válasz Real_Necro #4462 üzenetére
Nekem az új Camaro tetszik mert
erős,jó a futóműve,marha dögös, de mindez semmi indok amellett hogy ŰRDONGÓ is az voltZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
Freddy76
addikt
válasz Zozzer888 #4466 üzenetére
Egyikőtök sem ért az autókhoz. Egyértelműen az 1977-es Aston Martin V8 Vantage a legjobb.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
j.bravo
addikt
válasz Freddy76 #4467 üzenetére
Ez egy nagyon szép autó. Lássuk be, a formavilága nem idegen a Mustangétól, de annál jóval elegánsabb, mégiscsak brit. De, mégse pökhendi, idegesítő, halvérű brit, csak elegáns brit.
Kisigényű vagyok, beérném egy snassz MG-vel is a szebb évekből
Vagy egy Jaguar E-type-pal, esetleg, talán, nagy duzzogva.A Königsegg-et, Bugatti Veyron-t meg ilyeneket felesleges túlzásnak érzem, nem hiszem hogy a felvágáson meg a kiürített reptereken, avagy bérelt, esetleg a párszáz hektáros hátsó kertben felépített versenypályán való száguldozáson kívül jó lenne - úgy értem csak úgy simán közlekedni nem hiszem hogy praktikus/kényelmes volna.
A műszaki erőfitogtatás (ilyet is tudunk fejleszteni/gyártani) persze rendben van, de azt baromságnak tartom hogy kisebb települések teljes energiafelhasználását fedezni képes üzemanyagot csak úgy elégessük a semmiért. A Forma1, WRC is határeset, de az még (mondjuk hogy) megideologizálható (főleg a WRC), hogy a fejlesztések leszivárognak a hétköznapi autókba szép lassan, stb.; illetve valódi verseny van, nem csak az hogy néha valamelyik autós sajtóorgánum kitalálja hogy rendezzünk egy gyorsulásit két ilyen között.Más kérdés persze, hogy lehet úgy is tekinteni, hogy a mai legendás izomautók is hasonló benzintemetők voltak mint a Veyron meg a hasonszőrűek - de mégiscsak valamiféle sorozatgyártás volt, és mégiscsak valamilyen szinten elérhetőek voltak földi halandók számára is.
Na uff, befejeztem, erre úgyse volt kíváncsi senki
A lényeg hogy Aston Martin-ok, MG-k, Lotusok, Jaguarok között vannak emberléptékű és gyönnnyörű autók
Kurva bili.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Zozzer888
addikt
válasz j.bravo #4468 üzenetére
én hajlandó lennék olyan alkura hogy hétköznapra, melóba járni+kirándulni range extenderes V60, hétvégére meg egy ilyen Camaro...mondjuk az MX5 elérhetőbb cél, és ilyen használatra ugyanúgy tökély lenne...
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
t_a_m_a_s
őstag
válasz j.bravo #4468 üzenetére
Ezeket az autókat amit linkeltetek nem is kell(ene) egy kategóriába sorolni a Königsegg, Veyron stb. szupersportautókkal. Előbbi egyrészt a kora miatt és szép (műszakilag ki tudja, lehet, hogy mindkettő csak egy 40 éves angol "hulladék"...), másrészt még ép ésszel felfogható ára van, utóbbiak már tényleg sokszor milliárdos műszaki csodák, amik a mérnöki tudományok és a fizikai törvényszerűségek határait feszegetik...
A mi kis szocialista városunk egyebek közt arról is nevezetes, hogy itt él Bader és az ő autói. Azért amikor a Vasmű úton elindul az ember mellől egy Pagani Zonda vagy egy Enzo, az azért tud némi birtoklási vágyat kelteni az emberben, felvágás ide vagy oda Nomeg amikor szembe jön kb 2,5 tonna RR Phantom...
Holnap majd jól beletépünk...
-
j.bravo
addikt
válasz t_a_m_a_s #4471 üzenetére
Tudom, én se mondtam mást.
De gondolom Bader se bevásárolni ugrik le velükA mérnöki tudományok határát mondjuk pont annyira feszegetik szvsz mint az F1 vagy a WRC, de a tévedés jogát fenntartom, le szabad hülyézni, nem sértődöm meg és továbbra is, az "ide nézzetek vazze, mi ilyet is tudunk" rendben van, valahol ez is viszi előre a világot.
(((tripla zárójel: Más kérdés hogy nem feltétlen ebbe az irányba kéne menni (a guinness rekordok megdöntésén kívül nem sok mindenre voltak jók a repülőgépekről átszerelt sugárhajtóművel a nevadai sivatagban meghajtott "autók" se, ugye).)))
Az mondjuk az én hülyeségem, hogy a 30-40 éves hulladékok jobban tetszenek mint ezek.
Talán nem vagyok ezzel teljesen egyedül Nem muszáj hogy angol 40 éves hulladék legyen. Van egy pár olasz, német, sőt, uram bocsá, francia ócskavas is, aminek tudnék örülni[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
j.bravo
addikt
válasz t_a_m_a_s #4471 üzenetére
Egyébként - sok más mellett - igazságod vagyon abban is, hogy egy ilyen korú műszaki terméket újszerű állapotba hozni és abban is tartani nagyon, nagyon, és még egyszer nagyon drága móka. Távolról sem lehetetlen, kizárólag pénzkérdés és már-már a szó nemes értelmében vett iparos/kézműves alkotásnak számít.
Persze nem annyiba kerül mint egy modernebb négykerekű hőerőmű, de azért tény hogy a hétköznapi lótifutira egy 0-néhány éves tömeggyártott járgány való leginkább, légzsákokkal, gyűrődő zónákkal, miegymással...Zozzer888: jaja
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
m3ss
veterán
atmentunk autos forumba
vantage meg az mg nagyon bejonnek nekem is. engem is a regebbi autok hoznak lazba. nem az ilyen veyron fele dolgok. pl tvrek is bejonnek, morganek, lotusok. de gyanitom tamasnak igaza van es ezek a regi brit autok nem tul megbizhatok...
nekem foleg ezek: 2000gt, 240z, hakosuka, regi alfa spider, e type, 930 911[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
-
*Ropi*
félisten
válasz Real_Necro #4483 üzenetére
Ehh, de "sajnálom" "szegényt"...
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
-
nesa
veterán
válasz Real_Necro #4483 üzenetére
Enmeg mar egy ideje volvo V90 vagy az ikre 940 re probalok gyurni de eddig semmi kifogastalan 740 is jo lenne, hogy miert, hat ezert.
-
nesa
veterán
válasz t_a_m_a_s #4488 üzenetére
Szamomra meg ez az egyetlen olcso alternativa amibe befer a csalad+ csomagok, olyat szeretnek aminek a csomagtartoba meg 2 ulles kihajthato, meg ugy igazabol ezek voltak europaban az utolso nagy autok amik konnyen pakolhatoak, mikozben a kiskategoria meghizott a nagyautok osszementek az s80 is egy parodia olyan kicsi a tolto nyillas hatul, a szedanrol nemis beszelve...
-
Zozzer888
addikt
Arról nem is beszélve hogy az egyetlen cég ami a biztonságot helyezi az első helyre...az egyik alapító felesége meghalt autóbalesetben, azóta a Volvo célja hogy minél biztonságosabb autókat gyártson...a cél 2020-ra: Egy ember se haljon meg Volvo típusú személyautóba...
Volvo forumon nagy eséllyel találsz normális állapotút, eladót.(nem tudom mekkora a kereted, de a V70se kicsi)
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
Zozzer888
addikt
Ja igen, lett képem illúzióra
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
Freddy76
addikt
Azabaj, hogy már a Volvo sem a régi. A mostani s sorozat olyan semmilyen, egy cimbim céges xc60-a csak azért biztonságos, mert annyit van szervizben, hogy nincs alkalom balesetezni vele. De a régebbi Volvók jók.
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Zozzer888
addikt
válasz Freddy76 #4493 üzenetére
A Volvokkal semmi gond, csak nem szabad márkaszervizbe hordani őket.Tudnék mesélni mit barmoltak el (és össze) az S40eseinken...
Nincs velük gond,csak nincs normális képviselet és szerviz itthon...
Amúgy az XC60 nem csak azért biztonságos, de ebbe most nem mennék bele
(különben is a legbiztonságosabb autó az ami el se hagyja a gyár udvarát )
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
-
Zozzer888
addikt
Nekünk volt Carismánk, meg van I.genes S40esünk isNem volt rossz a Carisma se, de ez jobb. Bár gond egyikkel se volt (még KOPKOPKOP)
Amúgy nem komolytalan, mert az S40 és a Ford focus hiába épül azonos padlólemezre ,az S40 padlólemezének 70%-át átszabták volvoék hogy biztonságosabb legyen...Amúgy a Mazda3-FordFocus-S40/V50 épülT közös padlólemezre.
Golf-Octavia-A3 szintén közös padlólemezre épül, Passat/Superb,hogy a Seat-okról ne is beszéljünk, főleg az Exeoról... (1-1be régebbi A4)
Subaru Justy / Suzuki Swift (majd az újabb Justy az Ignis) , aztán ott Saab 95 ami lényegébe egy Insignia...
És még sokan mások.
ZárIdő témafüggő és független blog => http://zar-ido.blogspot.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen